Απολύσεις στην Team17
50 άτομα αποτελούν παρελθόν, μέχρι και τον CEO.
Η Team17, η εταιρία πίσω από την ανάπτυξη της σειράς Worms, που επίσης είναι και η εκδότρια εταιρία πολλών indie τίτλων όπως το Overcooked και το Dredge, εκτιμάται ότι έχει
απολύσει
50 υπαλλήλους της. Επιπρόσθετα, ο CEO Michael Pattison παραιτήθηκε. Όπως μαθεύτηκε, αυτές οι 50 θέσεις που έμειναν κενές ήταν στο τμήμα του quality assurance, όλα αυτά έγιναν γνωστά μετά από μία γενική συνάντηση των στελεχών της εταιρίας. Η Team17 θέλησε να αποσυμφορήσει το τμήμα διασφάλισης ποιότητας και κυρίως αυτοί που απολύθηκαν ήταν νεαροί QA testers.
Επίσης σύμφωνα με τον εκπρόσωπο τύπου της εταιρίας έγινε γνωστό ότι ο CEO της εταιρίας τα τελευταία δύο χρόνια ο Pattison άφησε τη θέση του στην εταιρία, όπου ήταν εκεί από τον Οκτώβριο του 2021 έχοντας δουλέψει και στην Sony στο τμήμα του Playstation. Ο εκπρόσωπος τύπου δήλωσε:’’ Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα που θέλουν τον Michael Pattison να φεύγει από την εταιρία, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι πλέον έχει φύγει από την εταιρία’’ και επίσης πρόσθεσε:’’ Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι πλέον έχουμε μπει σε μία περίοδο κρίσης στην Team17 Digital, με την Astragon και την Storytoys να έχουν μείνει ανεπηρέαστες από όλη αυτή την κατάσταση.’’
Αυτή βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που η Team17 έκανε απολύσεις αυτό τον χρόνο. Πιο συγκεκριμένα τον περασμένο Μάρτιο μέλη του τμήματος art and design απολύθηκαν, αλλά απορροφήθηκαν σε άλλες θέσεις μέσα στην εταιρία. Τον προηγούμενο χρόνο, η Team17 ακύρωσε τα σχέδια που είχε για την κυκλοφορία τίτλου πάνω στο franchise του Worms και την ενσωμάτωση NFTs σε αυτό, μετά τις αντιδράσεις που υπήρξαν από τους fans αλλά και τους συνεργάτες πάνω στην ανάπτυξη. Μετά από αυτό το συμβάν ακολούθησαν δηλώσεις εργαζόμενων στην Team17 που έλεγαν για τις κακές συνθήκες εργασίας αλλά και για τον πενιχρό μισθό που έπαιρναν. Η Team17 βέβαια δεν είναι η μόνη εταιρεία που έχει κάνει απολύσεις καθώς φέτος είχαμε ρεκόρ με δεκάδες χιλιάδες απολύσεις.
Ακόμα και η Epic Games απέλυσε 800 εργαζόμενους την προηγούμενη εβδομάδα, γύρω στο 16% από το τμήμα που δούλευε πάνω στο Fortnite. Ο Tim Sweeney, CEO της Epic Games, δήλωσε: "Ξοδεύαμε παραπάνω χρήματα από ότι βγάζαμε’’ και είπε ότι ο μόνος δρόμος ήταν οι απολύσεις για να έχουν οικονομική βιωσιμότητα. Επίσης η ομάδα πίσω από το Hearthstone αναγκάστηκε να κάνει απολύσεις, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με το ρεκόρ εσόδων που παρατηρήθηκε στην Blizzard με κέρδη 160% στο δεύτερο τρίμηνο του 2023.