Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Stellaris

More
16 May 2016 13:44 #181395 by Νικολής Ασημάκης
Είναι galactic threat αυτό που σου έκατσε;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 May 2016 14:19 - 16 May 2016 16:24 #181396 by Myrmidon
Replied by Myrmidon on topic Stellaris

Zaratoth wrote: Είναι galactic threat αυτό που σου έκατσε;


Αρχικά είχα μια ειδοποίηση ότι η Machine Conciousness (γιατί αυτό είναι το faction) μόλις τελειώσουν τον πόλεμο που ήδη είχαν με ένα άλλο empire (Xaplofederation ή κάτι τέτοιο) θα μου επιτεθούν. Δεν έχασα καιρό και επιτέθηκα σε μερικούς γύρους μετά βοηθώντας και το αμυνόμενο empire, φέρνοντας την συμμαχία μου στο capital solar system του εχθρού. B)
Last edit: 16 May 2016 16:24 by Myrmidon.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 May 2016 16:41 #181399 by ΣΤ
Replied by ΣΤ on topic Stellaris
To Stellaris είναι διαστημική επικούρα από τις λίγες. Έχει το στρατηγικό βάθος που είναι χαρακτηριστικό της δουλειάς της Paradox, έχει το εντυπωσιακό στοιχείο του διαστήματος και έχει και όλα αυτά που κάνουν τα 4Χ τόσο εθιστικά. Είναι πραγματικά απολαυστικό σε όλα του τα στάδια, από αρχής μέχρι τέλους και με βλέπω να το παίζω για πολύ καιρό ακόμα μιας και θέλω να δοκιμάσω πολλά διαφορετικά πράγματα ακόμα. Καταφέρνει να είναι ενδιαφέρον καθ όλη την διάρκεια μιας παρτίδας, τόσο στο early game όσο και στο late game αλλάζοντας συνέχεια τις περιστάσεις που δημιουργούνται έτσι ώστε να μην είναι σε κανένα σημείο βαρετό. Αξίζει σίγουρα τα λεφτά του για εμάς τους φαν του είδους αλλά αποτελεί δελεαστική πρόταση και για νέους παίκτες, οι οποίοι όμως είναι σε θέση να ανεχθούν την στρυφνότητα που προέρχεται από την πολυπλοκότητά του. Σε κάθε περίπτωση η εμπειρία που προσφέρει είναι ανεπανάληπτη και πραγματικά θα νιώσετε πως διοικείτε μια απέραντη διαστημική αυτοκρατορία.
Έρχεται και αναλυτικό review.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 May 2016 17:12 #181402 by Νικολής Ασημάκης
Εμένα μου έσκασαν οι Unbidden, transdimensional entities. Έκαναν πανικό, αλλά μετά από κόπο και ιδρώτα, χρησιμοποίησα τις τεχνολογίες τους εναντίον τους και τους κέρδισα. Παράτησα όμως το clean up για άλλους, δεν είναι δική μου δουλειά, γι'αυτό υπάρχουν ακόμα. Το πιο πορωτικό σημείο του παιχνιδιού, που όμως παρουσίασε μια μεγάλη αδυναμία. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να συντονιστείς εντός Federation. Οι Unbidden έφαγαν τελείως ένα μέλος του Federation και σχεδόν αφάνισαν άλλα δυο, και δεν έκανε κανείς τίποτα, εκτός από μένα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 May 2016 22:34 #181419 by Myrmidon
Replied by Myrmidon on topic Stellaris
Ο ίδιος ο game director Henrik Fåhraeus έγραψε σε πρόσφατο dev diary :

“As a veteran designer of our complex historical games, I was anticipating a fair amount of criticism regarding the mid-game in Stellaris compared to that of our historical games, but I was more concerned with the depth of the economy than the relative lack of diplomatic options, for example. I also find much of the feedback on the Sector system interesting; the GUI and AI concerns will receive the highest priority. One area I was not at all surprised to get flak for is the lack of mid-game scripted content, however. We simply took too long getting all the early and late game stuff in, and neglected a whole category of events called ‘colony events’, which were supposed to be the bread and butter of the mid-game for the Science Ships.”

Οπότε έρχεται άλλο ένα patch και μάλιστα περί τα τέλη Μαΐου.Θα διορθώνει αρκετά bugs θα βελτιώσει το UI (όσο γίνεται) και θα βελτιώσει το ΑΙ. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι κορβέτες να γίνουν nerfed. Το τελευταίο δεν το θεωρώ απαραίτητο. Τα battleships πιστεύω είναι ποιο δυνατά ικανά να αντέχουν περισσότερο στα εχθρικά πυρά λόγω θωράκισης, και έχουν μεγάλου βεληνεκούς όπλα αποδυναμώνοντας τα εχθρικά σμήνη από μακρυά. Αν θέλει να ανακόψει κανείς τις κορβέτες σε κοντινή απόσταση destroyers ή βάζει μικρού/μέτριου μεγέθους όπλα στα battleships στο ship designer.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 May 2016 22:50 #181422 by Νικολής Ασημάκης
Δεν τους φοβάμαι τους τύπους. Εδώ με δωρεάν update είχαν βάλει στο Crusader Kings 2, τον καιρό που κυκλοφόρησε, ολόκληρο σύστημα με factions εντός της επικράτειάς σου και ανανεωμένες δολοπλοκίες. Απλά έπρεπε να ειπωθεί το προφανές, ότι το mid game, αυτή τη στιγμή, δεν είναι το καλύτερο δυνατό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 May 2016 07:43 #181430 by Myrmidon
Replied by Myrmidon on topic Stellaris
Είναι η πρώτη μου φορά που δοκιμάζω ένα game τους και οφείλω να παραδεχτώ ότι με κέρδισε αμέσως. Μου θυμίζει υβρίδιο civilization με galactic civilizations.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 May 2016 09:21 #181431 by Νικολής Ασημάκης
Οι τύποι έχουν εμπνευστεί από όλα τα κλασικά 4X παιχνίδια, και έκαναν μια μίξη με τα Grand Strategy, που είναι δικό τους δημιούργημα, και διόρθωσαν και "λάθη" που έκαναν τα 4X βαρετά ανά σημεία. Είναι μπόμπα η δουλειά τους και τώρα με τα updates θα φτάσει σε άλλα ύψη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 May 2016 15:49 #181443 by Myrmidon
Replied by Myrmidon on topic Stellaris
Ανακεφαλαίωση του προγράμματος των patches για τους επόμενους μήνες : B)

Patch 1.1 (‘Clarke’) τέλος Μάη :
-Fixes to the Ethic Divergence and Convergence issues. Currently, Pops tend to get more and more neutral (they lose Ethics, but rarely gain new ones.)
-The End of Combat Summary. This screen looks bad and also doesn’t tell you what you need to know in order to revise your ship designs, etc.
-Sector Management GUI: There are many issues with this, and we will try to get most of them fixed.
-Diplomacy GUI issues. This includes the Diplomatic Pop-Ups when other empires contact you, but also more and better looking Notifications, and more informative tooltips on wars, etc.
-AI improvements: Notably the Sector AI, but also plenty of other things. This kind of work is never “finished”…
-Myriads of bug fixes and smaller GUI improvements.
-Late game crises bugs. There were some nasty bugs in there, blocking certain subplots and various surprising developments.


Τον Ιούνιο, έρχεται το ‘Asimov’ update :
-Border Access Revision: Borders are now open to your ships by default, although empires can choose to Close their borders for another empire (lowering your relations, of course.)
-Tributaries: New diplomatic status and corresponding war goals.
-Joint Declarations of War: You can ask other empires to join you for a temporary alliance in a war against a specific target.
-Defensive Pacts.
-Harder to form and maintain proper Alliances.
-More war goals: Humiliate, Open Borders, Make Tributary, etc.
-Emancipation Faction. We had to cut this one at the last minute. Needs redesign.
-Diplomatic Map Mode. Much requested!
-Diplomatic Incidents: This is a whole class of new scripted events that causes more interaction with the other empires.

Αργότερα το καλοκαίρι έρχεται το ‘Heinlein’ :
-Sector and Faction Politics: We are working on a design for this. I always wanted to make Factions more closely tied to Sectors, for example…
-Federation and Alliance Politics: As a player, you need more ways of interacting with the other members, push your will through, and get elected, etc.
-Giving Directions to Allies and Subject States.
-Strategic Resource Overhaul: You should need these and search for them far and wide. They should be extremely important.
-Battleship Class Weapons. Some Battleship front sections will be repurposed for an XL size weapon slot. There are currently four ship sizes but only three sizes to weapons, creating an imbalance. Also, Battleships should have fewer small weapon slots and have to rely on screens of smaller ships.-
-Fleet Combat Mechanics: Formations and/or more complex ship behavior is needed.
-Mid-game scripted content: Guarded “treasures”, mid-game crises, colony events, etc.
-Living Solar Systems: Little civilian ships moving around, etc.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 May 2016 17:09 #181447 by Vasilis96
Replied by Vasilis96 on topic Stellaris
Θα περιμενω μεχρι το τελος του καλοκαιριου για να παιξω.Το πηρα αλλα οντας συνηθισμενος στο EUIV μου φανηκε υπερβολικα βαρετο γιατι εχει μια ελλειψη στο Midgame.Οποτε θα περιμενω για τα updates...

Παντως ειναι νομιζω το πιο early access παιχνιδι της Paradox μεχρι στιγμης.Μπορει να μου φαινεται ετσι γιατι εχω συνηθισει τα παιχνιδια της αλλα και απο αλλους ακουσα οτι μεσα σε λιγες ωρες ειχαν πιασει το νοημα.Οταν αρχισα EUIV μου πηρε κανα 200 ωρες εστω για να καταλαβω τι συμβαινει...εδω μια χαρα.Καλη δουλεια!

Please Log in or Create an account to join the conversation.