Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά, έχοντας παρακολουθήσει μια παρουσίαση για το θέμα στο Tech-Ed Developers την περασμένη εβδομάδα, είναι ότι είναι απλό να μπορέσεις να ξεκινήσεις ένα παιχνίδι 2D και να φτιάξεις gameplay μέσα σε 1-2 ώρες, χωρίς κάποιος να είναι expert στην γλώσσα και στο .NET - η χρήση των γλώσσων του .NET είναι πολύ πιο βατές από την c++.
Οταν το παιχνίδι όμως πάει για 3D, το πρόβλημα γίνεται πιο πολύπλοκο, μιας και πρέπει να έχεις γνώσεις - όχι ότι έχει πρόβλημα η μηχανή, δεν αλλάζει κάτι, αλλά το collision των sprites σε ένα 3D περιβάλλον δεν είναι κάτι που σου βγαίνει, αν δεν έχεις διαβάσει για αυτό.
Πάντως θα ήθελα να δω ένα event για αυτό το θέμα, κάποιον να δώσει κάποιες κατευθύνσεις, για μπορέσουν ή το δυνατόν περισσότεροι να ασχοληθούν με την τεχνολογία και να δούμε καλύτερα παιχνίδια...
George J.
George J. Capnias
dotNETZone.gr Administrator