Προφανώς, αλλά σκέψου το εξής: θα μπορούσαν να κάνουν κάτι απλό κι έξυπνο - να συνδιάσουν τη νοοτροπία μιας high-level πλατφόρμας σχεδίασης όπως η Aurora Engine και το δυναμικό του low-level προγραμματισμού, όπως αυτός επιτρέπεται με τη χρήση εντολών που δίνονται στο DirectX και το OpenGL ή την πρόσβαση που έχει στις χαμηλότερες λειτουργίες του συστήματος εκτελέσιμος κώδικας που παράγεται από μια υψηλού επιπέδου γλώσσα προγραμματισμού.
Επί παραδείγματι, ένας χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει μιαν απλή εντολή και να ορίσει ότι αυτό το τρισδιάστατο αντικείμενο θα υπόκειται rendering μ' έναν phong shader, ενώ αυτό το άλλο σώμα θα περνάει raytracing. Ταυτόχρονα, θα μπορεί να χρησιμοποιεί ή και να γράφει εντολές και μηχανές φυσικής για τον υπολογισμό τροχειών. Όπως καταλαβαίνεις: "Imagination is one's own Limit."
EDIT: Όπως αναφέρει και το FAQ της Microsoft (
msdn.microsoft.com/directx/xna/faq/
):
"XNA Game Studio is based on Visual C# Express 2005 [...]"
Όπως βλέπεις, είναι αρκετά high-level χωρίς να είναι Yet-Another-Off-The-Shelf-Platform.