Οι διαφημίσεις δεν είναι κάτι καινούριο στον κόσμο του gaming, ωστόσο διαφημίσεις όπως αυτές που συναντάμε στην τηλεόραση ίσως έρθουν και στις κονσόλες και μάλιστα μέσω των games.
Η PlayerWON είναι μια πλατφόρμα που φέρνει διαφημίσεις όπως αυτές της τηλεόρασης στα games των κονσόλων. Υπεύθυνη για την δημιουργία της είναι η εταιρία μάρκετινγκ Simulmedia. Ήδη η EA και η Hi-Rez υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας.
Η Simulmedia πραγματοποιεί τεστ στην πρωτοποριακή αυτή πλατφόρμα εδώ και ένα χρόνο και είναι πλέον έτοιμη να την λανσάρει. Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν έτσι να βρουν κοινό και σε μικρότερες ηλικίες μέσω των games, κάτι που δεν μπορούν να κάνουν εύκολα μέσα από τις παραδοσιακές διαφημίσεις της τηλεόρασης. Επιπλέον, οι διαφημίσεις εντός των games αναμένονται να είναι και φθηνότερες σε ότι αφορά την παραγωγή, από άλλες μορφές διαφήμισης.
Οι διαφημίσεις θα προβάλλονται από τον server της PlayerWON μέσω stream, έτσι ώστε να είναι σίγουρο ότι ο παίκτης παρακολούθησε ολόκληρη την διαφήμιση. Το σύστημα, επίσης, είναι σχεδιασμένο έτσι, ώστε να δίνει στους δημιουργούς των games την δυνατότητα να προσφέρουν ανταμοιβές εντός του παιχνιδιού για την παρακολούθηση διαφημίσεων. Σύμφωνα με έρευνα της ίδιας της Simulmedia, οι παίκτες είναι διαθέσιμοι να παρακολουθήσουν έως και δέκα διαφημίσεις την μέρα, προκειμένου να ξεκλειδώσουν κάποια προνόμια μέσα στο παιχνίδι.
Η εταιρία έχει ήδη υπογράψει συμφωνία με την EA αλλά και την Hi-Rez, την εταιρία ανάπτυξης του Smite. Μάλιστα, η διαφημιστική πλατφόρμα δοκιμάστηκε για κάποιο χρονικό διάστημα και μέσα στο Smite. Αυτό έδειξε πως οι παίκτες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν λεφτά μέσα στο παιχνίδι εάν δουν διαφημίσεις που τους εξασφαλίσουν προνόμια εντός του παιχνιδιού.
Αν και μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν άλλα games που να έχουν εκφράσει την επιθυμία συνεργασίας με την Simulmedia, οι ίδιοι θέλουν να μεγαλώσουν το δίκτυο των διαφημιζόμενων μέχρι το τέλος του έτους, έτσι ώστε να προσελκύσουν το ενδιαφέρον και άλλων εταιριών ανάπτυξης.
Το μοντέλο αυτό θα είναι γνώριμο σε όσους παίζουν δωρεάν παιχνίδια στα κινητά. Αν φτάσουμε στο σημείο να δούμε κάτι αντίστοιχο και στις κονσόλες, τότε είναι σχεδόν σίγουρο πως θα είναι κομμάτι των free-to-play games. Το περασμένο έτος είχε εισαχθεί ένα παρόμοιο σύστημα διαφημίσεων στο UFC 4, ωστόσο αφαιρέθηκε μετά από παράπονα των παικτών.
Εσείς είστε διατεθειμένοι να δείτε διαφημίσεις μέσω των games;