Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

PlayWON: πλατφόρμα για in-game διαφημίσεις

More
01 Jul 2021 17:24 #253265 by Κώστας Δαλακλίδης

Οι διαφημίσεις δεν είναι κάτι καινούριο στον κόσμο του gaming, ωστόσο διαφημίσεις όπως αυτές που συναντάμε στην τηλεόραση ίσως έρθουν και στις κονσόλες και μάλιστα μέσω των games.

Η PlayerWON είναι μια πλατφόρμα που φέρνει διαφημίσεις όπως αυτές της τηλεόρασης στα games των κονσόλων. Υπεύθυνη για την δημιουργία της είναι η εταιρία μάρκετινγκ Simulmedia. Ήδη η EA και η Hi-Rez υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας.

Η Simulmedia πραγματοποιεί τεστ στην πρωτοποριακή αυτή πλατφόρμα εδώ και ένα χρόνο και είναι πλέον έτοιμη να την λανσάρει. Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν έτσι να βρουν κοινό και σε μικρότερες ηλικίες μέσω των games, κάτι που δεν μπορούν να κάνουν εύκολα μέσα από τις παραδοσιακές διαφημίσεις της τηλεόρασης. Επιπλέον, οι διαφημίσεις εντός των games αναμένονται να είναι και φθηνότερες σε ότι αφορά την παραγωγή, από άλλες μορφές διαφήμισης.

Οι διαφημίσεις θα προβάλλονται από τον server της PlayerWON μέσω stream, έτσι ώστε να είναι σίγουρο ότι ο παίκτης παρακολούθησε ολόκληρη την διαφήμιση. Το σύστημα, επίσης, είναι σχεδιασμένο έτσι, ώστε να δίνει στους δημιουργούς των games την δυνατότητα να προσφέρουν ανταμοιβές εντός του παιχνιδιού για την παρακολούθηση διαφημίσεων. Σύμφωνα με έρευνα της ίδιας της Simulmedia, οι παίκτες είναι διαθέσιμοι να παρακολουθήσουν έως και δέκα διαφημίσεις την μέρα, προκειμένου να ξεκλειδώσουν κάποια προνόμια μέσα στο παιχνίδι.



Η εταιρία έχει ήδη υπογράψει συμφωνία με την EA αλλά και την Hi-Rez, την εταιρία ανάπτυξης του Smite. Μάλιστα, η διαφημιστική πλατφόρμα δοκιμάστηκε για κάποιο χρονικό διάστημα και μέσα στο Smite. Αυτό έδειξε πως οι παίκτες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν λεφτά μέσα στο παιχνίδι εάν δουν διαφημίσεις που τους εξασφαλίσουν προνόμια εντός του παιχνιδιού.

Αν και μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν άλλα games που να έχουν εκφράσει την επιθυμία συνεργασίας με την Simulmedia, οι ίδιοι θέλουν να μεγαλώσουν το δίκτυο των διαφημιζόμενων μέχρι το τέλος του έτους, έτσι ώστε να προσελκύσουν το ενδιαφέρον και άλλων εταιριών ανάπτυξης.

Το μοντέλο αυτό θα είναι γνώριμο σε όσους παίζουν δωρεάν παιχνίδια στα κινητά. Αν φτάσουμε στο σημείο να δούμε κάτι αντίστοιχο και στις κονσόλες, τότε είναι σχεδόν σίγουρο πως θα είναι κομμάτι των free-to-play games. Το περασμένο έτος είχε εισαχθεί ένα παρόμοιο σύστημα διαφημίσεων στο UFC 4, ωστόσο αφαιρέθηκε μετά από παράπονα των παικτών.

Εσείς είστε διατεθειμένοι  να δείτε διαφημίσεις μέσω των games;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Jul 2021 19:07 #253337 by Σταμάτης Καράμπογας
Η EA διέψευσε τις φήμες που ήθελαν να έχει κάνει τέτοια συμφωνία

Σύμφωνα με μια αναφορά από το Axios, η EA έκανε μια συμφωνία που αφορά ένα σύστημα που βάζει τηλεοπτικές διαφημίσεις στα games, με όνομα playerWON. Τώρα, η ΕΑ  δήλωσε  ότι η αναφορά δεν ισχύει. Η γνωστή εταιρεία ανάπτυξης δήλωσε ότι δεν θα βάλει διαφημίσεις στα games της και δεν έχει κάνει καμία τέτοια συμφωνία.Η επίσημη δήλωση της EA έχει ως εξής: “Μετά από κάποιες μη-αληθείς αναφορές ότι ψάχνουμε τρόπους να εισάγουμε τηλεοπτικές διαφημίσεις στα games μας, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι αυτό δεν είναι κάτι που μας αφορά αυτή την στιγμή και δεν έχει γίνει κάποια συμφωνία για την ενσωμάτωση κάποιου τέτοιου συστήματος. Το να δημιουργούμε την καλύτερη εμπειρία για τον παίκτη παραμένει το κύριό μας μέλημα.”

Science isn’t about why! It’s about why not!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Jul 2021 17:50 #253451 by Κώστας Δαλακλίδης
Η εταιρία Simulmedia, είναι υπεύθυνη για την πλατφόρμα PlayerWON, που θα φέρει τις διαφημίσεις τύπου τηλεόρασης μέσω των games στις κονσόλες. Η εταιρία παράγει διαφημίσεις για την τηλεόραση από το 2008.
Ο Dave Madden από την Simulmedia εξήγησε περισσότερα σχετικά με την διαφημιστική αυτή πλατφόρμα, μέσω ενός blog post. Αρχικά η ανάρτηση αναφέρει πως η PlayerWON, λειτουργεί παρόμοια με την, επίσης διαφημιστική, πλατφόρμα BrandBoost της WildTangent. Φυσικά, το προϊόν της Simulmedia θα επικεντρώνεται στα games. “Τώρα είναι ευκαιρία για τα games να κάνουν ένα άλμα προς τα εμπρός”, συμπληρώνει ο Dave.
Η PlayerWON, περιγράφεται ως η πρώτη πλατφόρμα που θα επιτρέπει στον παίκτης να κερδίσει κάποια προνόμια εντός του παιχνιδιού, εάν παρακολουθήσει διαφημίσεις. Γεγονός το οποίο χαρακτηρίστηκε ως κλειδί από τον Dave Morgan, τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας. “Η εισαγωγή της διαφήμισης σε αυτές τις μαζικές και ταχέως αναδυόμενες πλατφόρμες πολυμέσων θα απαιτήσει τη διαχείριση μιας λεπτής ισορροπίας με επίκεντρο μια απλή και αδιαπραγμάτευτη αρχή: Ο παίκτης έχει τον έλεγχο”, πρόσθεσε.
Σύμφωνα με την εταιρία, η διαφημιστική πλατφόρμα δεν θα σου δείξει καμία διαφήμιση από μόνη της. Η προβολή οποιασδήποτε διαφήμισης θα γίνεται μετά από εντολή του παίκτη. Φυσικά θα υπάρχει πάντα και η δυνατότητα του skip.
Για να προτρέψει τους παίκτες στην παρακολούθηση διαφήμισης, η PlayerWON θα δώσει στους developers την ευκαιρία να προσθέσουν in-game rewards. Κάτι που σύμφωνα με την εταιρία θα “βελτιώσει την εμπειρία του παίκτη, χωρίς να του δώσει κάποιο άδικο πλεονέκτημα, έναντι των αντιπάλων του”. Αυτό σημαίνει πως πιθανότατα τα rewards θα είναι κάποια cosmetics.
Επιπλέον, στο blog post, η Simulmedia αναφέρει πως σύμφωνα με έρευνες που διεξήγαγε, οι παίκτες των δωρεάν παιχνιδιών είναι διατεθειμένοι να παρακολουθήσουν διαφημίσεις 15 ή 30 δευτερολέπτων έτσι ώστε να ανταμειφθούν με κάποιο in-game item.
Αξίζει να σημειωθεί πως οι διαφημίσεις της PlayerWON αναμένεται να διαφέρουν από αυτές των mobile games. Μέχρι στιγμής οι διαφημίσεις της Simulmedia αναφέρονται ως διαφημίσεις τύπου τηλεόρασης.
Ο Madden συνέχισε λέγοντας ότι οι developers μπορούν επίσης να επωφεληθούν, καθώς οι διαφημίσεις της PlayerWON θα ενθαρρύνουν τους παίκτες να αλληλοεπιδράσουν με το περιεχόμενο περισσότερο από ό, τι θα μπορούσαν να κάνουν διαφορετικά, επειδή γνωρίζουν ότι έρχεται μια εγγυημένη ανταμοιβή. Επιπλέον, λόγω του γεγονότος ότι οι περισσότεροι που παίζουν δωρεάν παιχνίδια δεν ξοδεύουν ποτέ χρήματα, η εγγραφή στην πλατφόρμα διαφημίσεων του PlayerWON μπορεί να βοηθήσει τους developers να κερδίσουν χρήματα με άλλο τρόπο, δήλωσε ο Madden.
Τέλος, αναφέρει πως η PlayerWON χρησιμοποιείται ήδη από πολλά games ωστόσο δεν θα τα ονομάσει για να μην στιγματιστούν και πως η πλατφόρμα θα είναι πλήρως λειτουργική μέσα στους επόμενους 12 με 24 μήνες.
Διαβάστε περισσότερα για τις διαφημίσεις τύπου τηλεόρασης ίσως να έρθουν και στα games κονσόλων. Για εκτενή συζήτηση επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum topic.

Please Log in or Create an account to join the conversation.