Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Unity Engine

More
03 Dec 2023 18:19 #273728 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Unity Engine
Η Unity θα απολύσει 265 εργαζόμενους




Ακόμα μία εταιρία που πλήττεται από το κύμα απολύσεων.

Η Unity ανακοίνωσε έναν νέο κύκλο απολύσεων και το κλείσιμο της Weta Digital, μετά την απόφαση της να δώσει ένα τέλος στη συμφωνία που υπήρχε με την Weta FX του Peter Jackson.

Οι απολύσεις θα επηρεάσουν 265 υπαλλήλους, δηλαδή το 3.8 % του συνολικού της εργατικού δυναμικού. Πίσω στον Δεκέμβριο του 2021, η Unity αγόρασε ένα κομμάτι από τις μετοχές της Weta Digital του Peter Jackson. Στη συμφωνία συμπεριλαμβάνονταν τα Weta Digital εργαλεία και η τεχνολογία της εταιρίας σε μία συμφωνία που κόστισε 1.625 δισεκατομμύρια δολάρια. Η υπόλοιπη εταιρία έμεινε υπό την κατοχή του Jackson και άλλαξε όνομα και πλέον ονομάζεται Weta FX, με την εταιρία να διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τα εργαλεία της Weta Digital.

Τώρα, η Unity είπε ότι έδωσε ένα τέλος και δεν χρειάζεται πλέον τις υπηρεσίες της εταιρίας, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα το να απολυθούν 265 υπάλληλοι. Η Weta FΧ δήλωσε ότι θα επαναπροσλάβει όσους εργαζόμενους μπορεί από την Weta Digital. Η Unity θα διατηρήσει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τα εργαλεία που έχει αγοράσει. Η Unity σε ανακοίνωση που έβγαλε έλεγε ότι:’’ Η Unity πιστεύει ότι η Weta Digital είναι μία αξιοσημείωτη εταιρία αλλά πρέπει να προσαρμοστούμε και να εστιάσουμε στα κύρια επιχειρηματικά μας πλάνα.’’

Αυτή η κίνηση ονομάστηκε από την Unity ως ‘’company reset’’, με την εταιρία να εστιάζει πλέον στο βασικό της επιχειρηματικό της πλάνο που δεν είναι άλλο από την ανάπτυξη video games. Η Unity επίσης θα κλείσει 14 γραφεία της που στεγάζονται στο Βερολίνο και την Σιγκαπούρη. Η εταιρία προωθεί την τηλεργασία με την παρουσία των εργαζομένων στο γραφείο πλέον να μην είναι απαραίτητη. Αυτό θα επιτευχθεί με την άρση της απαραίτητης παρουσίας των εργαζομένων στο γραφείο και με την μείωση των ημερών στο γραφείο σε τρείς μέρες την εβδομάδα. Αυτές οι απολύσεις έρχονται σε μία γενικότερα ταραχώδη εποχή για την εταιρία καθώς έχει περάσει μόλις λίγος καιρός από την ανακοίνωση της εταιρίας ότι θα ζητάει χρήματα από τους developers ανά install του κάθε ξεχωριστού game.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Jan 2024 10:39 #274602 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Unity Engine
H Unity απολύει 1200 εργαζόμενους, το 25% του προσωπικού της




Το ονομάζει "reset" της εταιρείας.

Οι απολύσεις στη Unity δεν έχουν τελειωμό. Ενώ όπως γνωρίζουμε πραγματοποιήθηκαν 1.000 απολύσεις από το 2022 μέχρι τα τέλη του 2023, πλέον ο κόμπος φτάνει στο χτένι με 1.200 νέες απολύσεις!

Με τον νέο αυτό αριθμό, η Unity θα απολύσει σχεδόν το 25% του εργατικού δυναμικού της (συνεπώς απασχολούσε 4.800 άτομα). 

Η Αμερικάνικη εταιρεία είχε προειδοποιήσει για νέες απολύσεις τον Νοέμβριο, όταν ανακοινώθηκε ότι 265 εργαζόμενοι έχασαν τότε την δουλειά τους. Πλέον, ο αριθμός είναι μεγαλύτερος από κάθε απαισιόδοξη προσδοκία. Η εταιρεία ονομάζει τον μεγαλύτερο κύκλο απολύσεων της ιστορίας της ως ένα "company reset" καθώς πραγματοποιεί οργανωτικές αλλαγές και εστιάζει στον πυρήνα της επιχείρησης", το να μπορέσει να "βάλει τον εαυτό της μακροπρόθεσμα σε κερδοφόρα ανάπτυξη".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Sep 2024 23:19 #277453 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Unity Engine
Η Unity ακύρωσε τα runtime fees




Έναν χρόνο μετά την ανακοίνωσή τους.

Η Unity ακύρωσε τα runtime fees, τα οποία χρέωναν τους developers για κάθε install.

Το πλάνο τιμολόγησης εισήχθη τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους και δέχθηκε έντονη κριτική από game developers. Σήμερα, σε ένα blog post από τον νέο πρόεδρο και CEO της Unity, Matt Bromberg, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα επιστρέψει σε ένα παραδοσιακό μοντέλο συνδρομής «μετά από βαθιά διαβούλευση με την κοινότητά μας, τους πελάτες μας και τους συνεργάτες μας».

Ο Bromberg περιέγραψε το στόχο της εταιρείας για «δημοκρατικοποίηση του game development » δίνοντας τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε να φτιάχνει games. Ο Bromberg δήλωσε: «Ωστόσο, δεν μπορούμε να επιδιώξουμε αυτή την αποστολή σε σύγκρουση με τους πελάτες μας. Στην καρδιά της, πρέπει να είναι μια συνεργασία βασισμένη στην εμπιστοσύνη. Μπόρεσα να συνδεθώ με πολλούς από εσάς τους τελευταίους τρεις μήνες και άκουσα ξανά και ξανά ότι θέλετε μια ισχυρή Unity και καταλαβαίνετε ότι οι αυξήσεις τιμών είναι ένα απαραίτητο μέρος για να μας επιτρέψει να επενδύσουμε στην προώθηση του gaming. Αλλά αυτές οι αυξήσεις δεν χρειάζεται να έρχονται σε μια νέα και αμφιλεγόμενη μορφή».

Τώρα, η Unity Personal θα παραμείνει δωρεάν και το ανώτατο όριο εσόδων και χρηματοδότησης θα διπλασιαστεί στα 200.000 δολάρια, πράγμα που σημαίνει ότι περισσότεροι developers μπορούν να χρησιμοποιούν την Unity χωρίς κόστος. Για τα πακέτα Pro και Enterprise, η Unity θα επιστρέψει σε ένα παραδοσιακό μοντέλο συνδρομής, με τις τιμές και τα αντίστοιχα ετήσια όρια εσόδων να αυξάνονται από την 1η Ιανουαρίου 2025.

Ο Bromberg είπε: «Η ακύρωση των runtime fees για τα games και η εφαρμογή αυτών των αλλαγών τιμολόγησης θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στη βελτίωση του game development για όλους, ενώ παράλληλα θα είμαστε καλύτεροι συνεργάτες».

Μετά την ανακοίνωση της εισαγωγής των runtime fees τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Unity είχε σκεφτεί να προσθέσει ένα ανώτατο όριο στις χρεώσεις και στη συνέχεια ανακοίνωσε σημαντικές αλλαγές μαζί με μια συγγνώμη. Ένα μήνα αργότερα, ο CEO John Riccitiello αποχώρησε από την εταιρεία μετά την αντίδραση για τις τιμές. Στις αρχές του 2024, η Unity απέλυσε 1.800 υπαλλήλους ως μέρος μιας συνεχιζόμενης «επαναφοράς». Αυτή η «επαναφορά» συνεχίζεται και σήμερα με αυτές τις αλλαγές τιμολόγησης. Ο Bromberg διορίστηκε CEO τον Μάιο του τρέχοντος έτους, έχοντας προηγουμένως δουλέψει στις εταιρείες EA και Zynga.

Please Log in or Create an account to join the conversation.