Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Unity Engine

More
16 Jul 2022 16:41 #265617 by Ερμής Δερβίσης
CEO της Unity: "Όσοι developers δεν σκέφτονται πως θα βγάλουν χρήματα είναι ηλίθιοι"
Έλαβε αρνητικά σχόλια για τις απόψεις του
.



Ο διευθύνων σύμβουλος της Unity John Riccitiello δήλωσε σε συνέντευξή του ότι το πως θα βγάλει χρήματα ένα video game είναι κάτι που οι developers πρέπει να σκέφτονται νωρίς στην ανάπτυξή του.

Συγκεκριμένα δήλωσε για όσους δεν προσπαθούν να βγάλουν χρήματα: "Η Ferrari και κάποιοι ακριβοί κατασκευαστές αυτοκινήτων ακόμα χρησιμοποιούν πηλό και μαχαίρια. Ένα πολύ μικρό κομμάτι της βιομηχανίας του gaming ακόμα λειτουργεί με αυτό τον τρόπο και αυτοί οι άνθρωποι είναι οι αγαπημένοι μου για να τσακώνομαι. Είναι οι πιο ωραίοι αγνοί και υπέροχοι άνθρωποι. Επίσης είναι και οι πιο ηλίθιοι".

Όπως δήλωσε λίγο αργότερα αυτό που θέλει να πει είναι ότι ο κόσμος έχει αλλάξει και αν οι developers θέλουν να πετύχουν εμπορικά, τότε πρέπει να προσαρμοστούν στις αλλαγές: "Παλιότερα οι developers πετούσαν το παιχνίδι τους στον publisher και στις πωλήσεις χωρίς να κάνουν κάτι πιο πριν. Αυτό το μοντέλο βασίζεται στην ίδια φιλοσοφία με πολλά μέσα και μορφές τέχνης και είναι κάτι το οποίο σέβομαι πραγματικά επειδή γνωρίζω την αφοσίωση και την προσοχή τους. Αυτή η βιομηχανία όμως διαχωρίζει τους ανθρώπους ανάμεσα σε αυτούς που έχουν ακόμα αυτή τη φιλοσοφία και σε αυτούς που καταλαβαίνουν τον τρόπο για να φτιάξεις ένα επιτυχημένο προϊόν. Και δεν ξέρω κάποιον επιτυχημένο artist που δεν τον νοιάζει τι σκέφτεται ο παίκτης του. Εδώ είναι που ο κύκλος των απόψεων επιστρέφει και μπορούν να επιλέξουν να τον αγνοήσουν. Αλλά το να επιλέξουν να τις αγνοήσουν όλες δεν είναι η σωστή απόφαση".

​​​​​​​Διάφοροι χομπίστες ή indie developers διαφωνούν με το σκεπτικό του Riccitiello, όμως δεν είναι παράλογο για όποιον θέλει να πετύχει στη συγκεκριμένη βιομηχανία. Τέλος ο Riccitello δήλωσε: "Έχω δει σπουδαία games να αποτυγχάνουν επειδή δεν είχαν σκέψη πριν κυκλοφορήσουν. Κάποιες φορές δεν θα προσέξετε καν τη διαφορά ενός πολύ επιτυχημένου προϊόντος ή μίας μεγάλης αποτυχίας. Δεν υπάρχει ούτε ένας developer στον πλανήτη που δεν θα ήθελε αυτή τη γνώση".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jul 2022 22:57 #265667 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Unity Engine
Ζήτησε δημόσια συγγνώμη



Ο Riccitiello ζήτησε δημόσια συγγνώμη για την φράση που είπε ότι "Οι developers που δεν έχουν στόχο να βγάλουν χρήματα είναι ηλίθιοι".
Δήλωσε ότι πρώτα σέβεται τους game developers, δεύτερον ότι δουλεύουν σκληρά και θέλουν ο κόσμος να παίζει τα games τους, τρίτον ότι το μόνο που θέλουν κάποιοι developers είναι κάποιοι φίλοι να παίξουν το παιχνίδι τους και τέταρτον ότι αυτό που ήθελε να πει είναι ότι υπάρχουν καλύτεροι τρόποι για τους game developers να δουν τι σκέφτονται οι παίκτες για τα games τους και να μάθουν από το feedback τους.


To our friends in the #unity community, I owe you this— pic.twitter.com/llJUL1LwXS

— John Riccitiello (@johnriccitiello) July 16, 2022

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Aug 2022 23:46 #266055 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Unity Engine
Η Unity υπέγραψε συμβόλαιο με το Υπουργείο Άμυνας της Αμερικής




Θα παρέχει την απαραίτητη τεχνολογία για ψηφιακές προσομοιώσεις κινδύνων.

Η Unity υπέγραψε συμβόλαιο με το Υπουργείο Άμυνας της Αμερικής για να του παρέχει τις τεχνολογίες ψηφιακής προσομοίωσης κινδύνων.

Σύμφωνα με αναφορές, η συμφωνία θα ισχύει για τρία χρόνια και θα αποφέρει στην unity πολλά εκατομμύρια δολάρια. Ο αντιπρόεδρος της Unity δήλωσε σε συνάντηση με τους επενδυτές της εταιρείας ότι η νέα αυτή σχέση θα βοηθήσει την κυβέρνηση στην προσομοίωση ανθρώπινων συμπεριφορών σε μηχανήματα και για applications αεροσκαφών, τα οποία απαιτούν γεμάτα user interfaces όπως τα video games.

Οι πρόσφατοι μήνες ήταν επεισοδιακή για την Unity καθώς απέλυσε εκατοντάδες εργαζομένους μετά από μία προσπάθεια να ανακατανείμει τους πόρους της. Λίγο καιρό μετά ανακοίνωσε ότι θα ενωθεί με την IronSourse μία εταιρεία που είχε δημιουργήσει το MalWare InstallCore. Ο CEO John Riccitiello είχε επίσης αποκαλέσει ηλίθιους όσους developers δεν σκέφονται πως θα βγάλουν χρήματα από τα games τους, πράγμα για το οποίο απολογήθηκε. Πρόσφατα η εταιρεία διαφημίσεων για κινητά AppLovin προσέφερε 17.5 δισεκατομμύρια δολάρια στην Unity για να την εξαγοράσει.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Aug 2022 00:26 #266132 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Unity Engine
Η Unity υπέγραψε συμβόλαιο με το Υπουργείο Άμυνας της Αμερικής




Θα παρέχει την απαραίτητη τεχνολογία για ψηφιακές προσομοιώσεις κινδύνων.

Η Unity υπέγραψε συμβόλαιο με το Υπουργείο Άμυνας της Αμερικής για να του παρέχει τις τεχνολογίες ψηφιακής προσομοίωσης κινδύνων.

Σύμφωνα με αναφορές, η συμφωνία θα ισχύει για τρία χρόνια και θα αποφέρει στην unity πολλά εκατομμύρια δολάρια. Ο αντιπρόεδρος της Unity δήλωσε σε συνάντηση με τους επενδυτές της εταιρείας ότι η νέα αυτή σχέση θα βοηθήσει την κυβέρνηση στην προσομοίωση ανθρώπινων συμπεριφορών σε μηχανήματα και για applications αεροσκαφών, τα οποία απαιτούν γεμάτα user interfaces όπως τα video games.

Οι πρόσφατοι μήνες ήταν επεισοδιακή για την Unity καθώς απέλυσε εκατοντάδες εργαζομένους μετά από μία προσπάθεια να ανακατανείμει τους πόρους της. Λίγο καιρό μετά ανακοίνωσε ότι θα ενωθεί με την IronSourse μία εταιρεία που είχε δημιουργήσει το MalWare InstallCore. Ο CEO John Riccitiello είχε επίσης αποκαλέσει ηλίθιους όσους developers δεν σκέφονται πως θα βγάλουν χρήματα από τα games τους, πράγμα για το οποίο απολογήθηκε. Πρόσφατα η εταιρεία διαφημίσεων για κινητά AppLovin προσέφερε 17.5 δισεκατομμύρια δολάρια στην Unity για να την εξαγοράσει.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Sep 2023 14:43 #272878 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Unity Engine
Μετά από αντιδράσεις. [UPDATE




[Αρχική δημοσίευση: 13/9/23] Η Unity ανακοίνωσε ότι από το 2024 θα χρεώνει τους developers για κάθε εγκατάσταση game και έχει λάβει πολύ αρνητικά σχόλια.

Μέσω της Unity έχουν δημιουργηθεί αρκετά αξιόλογα games όπως τα Tunic, Cuphead, Hollow Knight, Citizen Sleeper, RimWorld, Outer Wilds, Fall Guys, Ori and the Blind Forest και Cities: Skylines και ως τώρα ήταν διαθέσιμη στους developers μέσω συνδρομητικών πακέτων. Όσοι είχαν έσοδα ή χρηματοδοτήσεις λιγότερες των 100.000 δολαρίων το χρόνο είχαν το Unity Personal licence, ενώ όσοι έφταναν τα 200.000 είχαν το Unity Plus. Αυτοί που είχαν παραπάνω έπαιρναν την συνδρομή Unity Pro. Από την 1η Ιανουαρίου του 2024, οι developers θα πρέπει να πληρώνουν μηνιαίως έξτρα χρήματα για κάθε game που γίνεται install από τους χρήστες, συμπεριλαμβανομένων των re-installs και των installs σε πολλές συσκευές. Η νέα πολιτική θα ισχύει για όσες ομάδες ανάπτυξης είχαν έσοδα περισσότερα από 200.000 δολάρια τον τελευταίο χρόνο και περισσότερα από 200.000 installs. Όσοι έχουν συνδρομές Unity Pro και Unity Enterprise θα αρχίσουν να χρεώνονται μόλις περάσουν το 1 εκατομμύριο installs και το 1 εκατομμύριο δολάρια σε έσοδα.

Οι συνδρομητές του Unity Personal θα πληρώνουν 0.20 δολάρια για κάθε install και οι συνδρομητές των Unity Pro και Enterprise θα πληρώνουν 0.15 και 0.125 δολάρια αντίστοιχα μόλις φτάνουν το εκατομμύριο. Επιπλέον η βαθμίδα Unity Plus θα καταργηθεί, πράγμα που σημαίνει ότι όσοι θέλουν τις πιο προηγμένες λειτουργίες της μηχανής γραφικών θα πρέπει να πληρώσουν 2.000 δολάρια το χρόνο, δηλαδή 1.600 δολάρια παραπάνω από το Unity Plus. Οι νέες πολιτικές θα ισχύουν και για όλα τα games που βρίσκονται ήδη στην αγορά, πράγμα που ίσως κάνει τα πράγματα περίπλοκα για όσα games βρίσκονται σε υπηρεσίες όπως το Game Pass ή όσα έχουν αποκτηθεί παράνομα, ή ακόμα και για τα δωρεάν giveaways.


Today we announced a change to our business model which includes new additions to our subscription plans, and the introduction of a Runtime fee. We wanted to provide clarifying answers to the top questions most of you are asking.

Yes, this is a price increase and it will only…

— Unity (@unity) September 12, 2023

Οι αντιδράσεις της βιομηχανίας είναι αναμενόμενα αρνητικές και αρκετοί developers ήδη δηλώνουν ότι θα αλλάξουν μηχανές γραφικών. Ο Dan Marshal, δημιουργός των Lair of the Clockwork God, The Swindle και άλλων από την Size Five Games δήλωσε : Είναι μία καταστροφή. "Θα μεταφερθώ στην Unreal μόλις μπορέσω. Τα περισσότερα indies απλά δεν έχουν τους πόρους για να αντιμετωπίσουν αυτά τα logistics. Οι publishers θα παίρνουν λιγότερα Unity games επειδή πλέον θα υπάρχει ένα έξτρα κόστος. Το πώς αυτό θα μετριέται δεν είναι συγκεκριμένο και φαίνεται ότι δεν το έχουν σκεφτεί αρκετά. Αρκετοί θα το εκμεταλλεύονται για review bombing, πράγμα που θα κοστίζει στους developers. Αν κάποιος αγοράσει το παιχνίδι στο Steam και το εγκαταστήσει σε 3 συσκευές, οι developers θα πρέπει να κάνουν τριπλές πληρωμές; Πλέον το Game Pass θα είναι ένας πονοκέφαλος και η λίστα συνεχίζεται. Όλο είναι απλά απαίσιο και πρέπει να αλλάξουν γνώμη αμέσως αλλιώς όλοι οι developers που ξέρω θα αλλάξουν μηχανή αύριο."

Ο Marshal συνέχισε: "Έχω λίγα project αυτή τη στιγμή στην Unity και έχουν προχωρήσει τόσο που η αλλαγή της μηχανής γραφικών δεν γίνεται και νιώθω άρρωστός μόνο που το σκέφτομαι. Μία απαίσια πολιτική, πιθανότατα εμπνευσμένη από τους λεφτάδες. Είμαι πραγματικά θυμωμένος. Χρησιμοποιώ την Unity εδώ και 10 χρόνια, μία πολύ μεγάλη επένδυση στο σύστημα και σε λίγο θα την πετάξω όπως είναι."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Sep 2023 14:43 #272879 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Unity Engine
Οι μεγαλομέτοχοι της Unity πούλησαν μετοχές μέρες πριν ανακοινώσουν την χρέωση των games




Μία απόφαση που πήραν πίσω.

Η Unity ανακοίνωσε χθες ότι "θα χρεώνει τους developers ανά game install" που θα χάνουν χρήστες και πήρε πίσω την απόφασή της μέσα σε λιγότερο από ένα 24ωρο.

Εδώ όμως απ' ότι φαίνεται η αρχική απόφαση ίσως να έγινε...με κακή πρόθεση. Το Eurogamer αναφέρει ότι ο CEO John Riccitiello πούλησε 2000 μετοχές στις 6 Σεπτεβρίου, σύμφωνα με το Yahoo Finance . Μάλιστα τον τελευταίο χρόνο έχει πουλήσει πάνω από 50.000 μετοχές και δεν έχει αγοράσει καμία!

Άλλα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Unity έχουν πουλήσει μετοχές τις τελευταίες εβδομάδες. Ο διευθυντής ανάπτυξης Tomer Bar-Zeev πούλησε 37.500 μετοχές την 1η Σεπτεμβρίου για 1,4 εκατομμύρια δολάρια, ο Shlomo Dovrat 68.000 μετοχές στις 30 Αυγούστου για 2.500.000 δολάρια και πάει λέγοντας. 

Ο Riccitiello είναι διευθύνων σύμβουλος στη Unity από το 2014 και έπειτα. Από το 1997 έως το 2004 ήταν στην Electronic Arts. Το ερώτημα είναι: Όλα αυτά επιτρέπονται; Διότι αν δούμε τα ίδια διευθυντικά στελέχη να αγοράζουν και πάλι μετοχές που πούλησαν τότε μάλλον θα πρέπει να επέμβει η δικαιοσύνη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Sep 2023 14:46 #272890 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Unity Engine
Η Unity έκλεισε δύο γραφεία της μετά από θανατικές απειλές




Για τις παραλίγο αλλαγές κανονισμών.

Η Unity ακύρωσε ένα meeting και έκλεισε δύο γραφεία μετά από μια «αξιόπιστη απειλή θανάτου».

Η Unity Technologies, η εταιρεία που αναπτύσσει την engine Unity, ακύρωσε ένα meeting στην πόλη της και έκλεισε δύο γραφεία μετά από μια αξιόπιστη απειλή θανάτου. Αυτή η απειλή έρχεται μετά από λίγες μέρες αφότου η εταιρεία ανακοίνωσε ένα αμφιλεγόμενο νέο επιχειρηματικό μοντέλο που πολλοί αποκαλούν επιθετικό προς τους προγραμματιστές παιχνιδιών.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, ο διευθύνων σύμβουλος της Unity, John Riccitiello, ήταν αυτός που έλαβε την κλήση αφού έλαβε κάτι που η εταιρεία έκρινε αξιόπιστη απειλή θανάτου. Στη συνέχεια, ο Riccitiello ακύρωσε meeting της εταιρείας και ανακοίνωσε ότι τα γραφεία της εταιρείας στο Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνια και στο Όστιν του Τέξας θα παραμείνουν κλειστά για το υπόλοιπο της ημέρας.

Αυτά τα νέα έρχονται λίγες μόλις ημέρες αφότου η Unity Technologies ανακοίνωσε ότι θα εφαρμόσει ένα κόστος της εταιρείας από την 1η Ιανουαρίου 2024. Αυτή η χρέωση, εξήγησε η Unity, βασίζεται στον αριθμό των φορών που εγκαθίσταται ένα παιχνίδι που έχει κατασκευαστεί με τη μηχανή Unity, με τα στούντιο να πληρώνουν οπουδήποτε από 0,01 έως 0,20 δολάρια για κάθε install ή με την επίτευξη ενός συγκεκριμένου ορίου. Οι προγραμματιστές παιχνιδιών έσπευσαν να επισημάνουν ότι οι νέες πολιτικές της Unity παραβίαζαν προηγούμενες συμφωνίες, δεν είχαν διαφάνεια και μπορούσαν να καταστρέψουν οικονομικά πολλά στούντιο.

Από την ανακοίνωση, οι προγραμματιστές φέρεται να έχουν αρχίσει να σχεδιάζουν να καταθέσουν ομαδική αγωγή κατά της Unity. Επιπλέον, κυκλοφόρησε η είδηση ότι υπάρχει αυξανόμενος διαχωρισμός εντός της εταιρείας. Σε μια ανάρτηση στο Twitter  που διαγράφηκε έκτοτε, ένας υπάλληλος δήλωσε ότι η ομάδα του έχει "επικοινωνήσει εκτενώς εσωτερικά. Τονίστηκε η απλότητα και ένα εκτενές FAQ που περιγράφει λεπτομερώς όλες τις ακραίες περιπτώσεις."

Η Unity πήρε πίσω την απόφασή της.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Sep 2023 23:06 #272939 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Unity Engine
Η Unity ζήτησε συγνώμη για την νέα πολιτική της, όπου θα χρέωνε τους developers για κάθε game install




Υποσχέθηκε να κάνει αλλαγές.

Η Unity ζήτησε συγνώμη για την νέα πολιτική της, όπου θα χρέωνε τους developers για κάθε game install.

Η ανακοίνωση για την πολιτική αυτή έγινε στις 12 Σεπτεμβρίου όπου ακολούθησαν πολλές αρνητικές αντιδράσεις από τους developers για τα προβλήματα που θα προκαλούσε, με παραδείγματα τα charity bundles ή ακόμα και πιθανά install και uninstall που θα έκαναν επίτηδες οι παίκτες. Πέρα από τις αρκετές indie εταιρείες ανάπτυξης, μέχρι και ο Geoff Keighley, παρουσιαστής των The Game Awards και Summer Game Fest, εξέφρασε την δυσαρέσκειά του. Μέσω ανάρτησή της στο X, η Unity δήλωσε: "Σας ακούσαμε. Ζητούμε συγνώμη για το μπέρδεμα και τον θυμό για την πολιτική που ανακοινώσαμε την Τρίτη. Ακούμε και μιλάμε με τις ομάδες μας, την κοινότητα, τους πελάτες και τους συνεργάτες μας και θα κάνουμε αλλαγές στην πολιτική. Θα σας ενημερώσουμε περαιτέρω σε λίγες μέρες. Σας ευχαριστούμε για τις ειλικρινείς και κρίσιμες απόψεις σας."


We have heard you. We apologize for the confusion and angst the runtime fee policy we announced on Tuesday caused. We are listening, talking to our team members, community, customers, and partners, and will be making changes to the policy. We will share an update in a couple of…

— Unity (@unity) September 17, 2023

Σύμφωνα με το Bloomberg, η διοίκηση της Unity μίλησε στους εργαζομένους της και εξετάζει την πιθανότητα να παίρνει μέχρι 4% από τα έσοδα των games, αν βγάζουν περισσότερα από 1 εκατομμύριο δολάρια. Επιπλέον οι αριθμοί των installs θα βασίζονται στα δεδομένα των developers και όχι στις μετρήσεις της Unity. Στο ίδιο meeting με τους εργαζομένους, οι ίδιοι ρώτησαν την διοίκηση για το πώς θα ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη των developers με την καταστροφική ανακοίνωση, όπου ο διευθύνων σύμβουλος John Riccitiello δήλωσε: "Δεν πιστεύω ότι υπήρχε περίπτωση όπου τα πράγματα θα εξελιχτεί διαφορετικά. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να είχαμε χειριστεί αρκετά καλύτερα."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Oct 2023 10:02 #273207 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Unity Engine
Ο CEO παραιτήθηκε



Ο John Riccitiello, CEO της Unity, παραιτήθηκε από διευθύνων σύμβουλος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, μόλις λίγες εβδομάδες μετά από τις αντιδράσεις για το νέο μοντέλο monetizing που είχε ανακοινώσει η εταιρεία του...και τελικά το πήρε πίσω. Η Unity θα αρχίσει εντατικές έρευνες για έναν νέο CEO. Ο James M. Whitehurst θα είναι προσωρινός διευθύνων σύμβουλος, πρόεδρος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, μέχρι η διαδικασία εύρεσης νέου CEO να ολοκληρωθεί.
Ο Riccitiello δήλωσε: «Ήταν προνόμιο για μένα να ηγούμαι της Unity για σχεδόν μια δεκαετία και να υπηρετώ τους υπαλλήλους, τους πελάτες, τους προγραμματιστές και τους συνεργάτες μας. Όλοι αυτοί συνέβαλαν καθοριστικά στην ανάπτυξη της εταιρείας». Ο Riccitiello πήγε στη Unity το 2014 και προηγουμένως ήταν CEO της Electronic Arts.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Nov 2023 01:05 #273620 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Unity Engine
Unity 6 Engine




Κυκλοφορεί το νέο έτος με την προσθήκη AI Tools.

Η Unity ανακοίνωσε ότι η νέα έκδοση της engine της θα κυκλοφορήσει το 2024 και θα περιλαμβάνει ‘’responsibly sourced’’ AI Tools.

Το Unity 6 θα είναι το όνομα της νέας έκδοσης όπως ανακοινώθηκε στο Unite event. Θα περιλαμβάνει βελτιώσεις στην απόδοση, επιταχυνόμενο multiplayer game development , και την προσθήκη του Muse Suite με AI Tools το οποίο βρίσκεται τώρα σε μορφή early access. Ο Marc Whitten, ο οποίος είναι πρόεδρος και general manager της Unity Create είπε ότι η εταιρία διπλασιάζει τις προσπάθειες της πάνω στα πεδία που αφορούν τους δημιουργούς, και ειδικότερα πάνω στο engine.

Όπως είπε: ‘’ Είμαστε εδώ για να ακούσουμε και να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε με τις προκλήσεις και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η κοινότητα και είμαστε εδώ για να προσφέρουμε λύσεις όπου χρειάζεται.’’ Οι πρώτες νέες προσθήκες στο Muse είναι το Muse Chat το οποίο θα βοηθάει τους developers να βρίσκουν ότι χρειάζονται μέσα στη Unity, το Muse Sprite που χρησιμεύει στη δημιουργία 2D Sprites και το Muse Texture το οποίο χρησιμεύει στη δημιουργία 2D και 3D textures για τα games. Περισσότερα εργαλεία βρίσκονται κοντά στην κυκλοφορία τους με αυτά να είναι το Muse Animate, το Muse Behaviour και το Muse Skestch.

Ο Whitten λέει ότι τα εργαλεία αυτά έχουν δημιουργηθεί με δεδομένα και φωτογραφίες που ανήκουν στη Unity και έτσι δεν υπάρχει κανένα θέμα παραβίασης προσωπικών δεδομένων. Επίσης είπε ότι:’’ Εστιάζουμε στη διαχείριση του development των AI δυνατοτήτων με διαφανή και υπεύθυνο τρόπο. Αυτό που θέλουμε είναι να δώσουμε στους δημιουργούς εργαλεία που θα μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν εύκολα και με υπεύθυνο τρόπο. Όπως και τα υπόλοιπα μας εργαλεία έτσι και αυτά είναι στην ευχέρεια κάθε developer για το πώς και αν θα τα χρησιμοποιήσει. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τον κάθε δημιουργό να είναι δημιουργικός και να έχει τον πλήρη έλεγχο της δημιουργίας του, όπως το Speedtree προσφέρει τη δυνατότητα του procedural generation για τα φυτά και τη βλάστηση, έτσι και το Unity Muse θα είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο στη φαρέτρα του κάθε δημιουργού.’’

Please Log in or Create an account to join the conversation.