Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Next-gen VR Headset από την Valve, Microsoft και HP

More
24 Mar 2020 12:40 - 24 Mar 2020 12:47 #232722 by Μανώλης Σαρικλόγλου
Οι 3 τεχνολογικοί γίγαντες ενώνουν τις δυνάμεις τους.

Ένα “next-gen” headset βρίσκεται στα σκαριά από 3 μεγάλους κολοσσούς στο τομέα της τεχνολογίας, πιο συγκεκριμένα, από την Microsoft, Valve και HP. Το headset έχει την ονομασία “Next Gen HP VR Headset” όπου έχει την δική του σελίδα στο Steam.


Στην επίσημη σελίδα της HP υπάρχουν λίγο περισσότερες πληροφορίες με την εξής περιγραφή: «Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Valve και τη Microsoft, το επόμενο next-gen VR headset θα σας προσφέρει μια πιο άνετη και συναρπαστική εμπειρία από την προηγούμενη γενιά headset VR».
Last edit: 24 Mar 2020 12:47 by Μανώλης Σαρικλόγλου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Mar 2020 12:55 #232724 by Blood Prince
Μου αρέσει που ονομάζεται Next Gen και το 2027 που θα βγεί το PS6 πως θα ονομάζεται ; λολ

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Mar 2020 13:38 #232730 by Ηλιας
Δεν εχει σχεση με το VR του playstation.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Mar 2020 17:05 #232788 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft, Valve και HP ετοιμάζουν next-gen VR headset
Οι τρείς τεχνολογικοί γίγαντες ενώνουν τις δυνάμεις τους.


Ένα “next-gen” headset βρίσκεται στα σκαριά από τρείς μεγάλους κολοσσούς στο τομέα της τεχνολογίας, πιο συγκεκριμένα, από την Microsoft, Valve και HP.

Το headset έχει την ονομασία “Next Gen HP VR Headset” και διαθέτει το δικό του profile στο Steam.

Στo επίσημo site της HP υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες με την εξής περιγραφή: «Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Valve και τη Microsoft, το επόμενο next-gen VR headset θα σας προσφέρει μια πιο άνετη και συναρπαστική εμπειρία από την προηγούμενη γενιά headset VR».

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 May 2020 01:50 #234875 by Giorgos Tsolaridis
Οι Valve, Microsoft και HP ετοιμάζουν το VR headset Reverb G2
Η HP ισχυρίζεται οτι έχει την υψηλότερη ανάλυση απο όλα τα VR headsets.



Η HP, μόλις παρουσίασε ένα νέο VR headset με ονομασία HP Reverb G2, για το οποίο η ίδια η εταιρεία δήλωσε ότι έχει τη μεγαλύτερη ανάλυση, παγκοσμίως από όλα τα υπόλοιπα.

Η δήλωση αυτή της HP έγινε για να δημιουργήσει αίσθηση στους fans της ανταγωνίστριας Pimax και συγκεκριμένα του μοντέλου της 8Κ. Το Reverb G2, διαθέτει optics τελευταίας τεχνολογίας, inside-out tracking, spatial 3D audio, χειρονομίες φυσικής απόδοσης και plug and play υποστήριξη για το Windows Mixed Reality και το Steam VR.

Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Oct 2020 20:38 #239800 by Γιάννης Παπαργυρίου
Η αύξηση χρήσης των VR headsets στο Steam έχει σταματήσει

Παρά την άνοδο στις αρχές της χρονιάς, η χρήση των VR headsets στο Steam έχει πάψει να αυξάνεται.

Η αύξηση κατοχής και χρήσης VR headsets ανάμεσα στους χρήστες του Steam αποδείχθηκε μη βιώσιμη, αν και τα κέρδη διατηρούνται με μια βάση χρηστών που ξεκίνησε περίπου στο ένα εκατομμύριο στις αρχές του έτους. Το λανσάρισμα του Half-Life: Alyx τον Μάρτιο οδήγησε σε αλματώδη αύξηση ρεκόρ της τάξης του ενός εκατομμυρίου επιπλέον συνδεδεμένων headsets. Αυτή η απότομη άνοδος των αριθμών έχει πλέον καθιζήσει σε φυσιολογικά επίπεδα τους επόμενους έξι μήνες ωστόσο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Steam Hardware & Software Survey Σεπτεμβρίου.

Τους τελευταίους μήνες, ο αριθμός των ενεργών VR headsets ως επί το πλείστον δεν ακολουθεί τη ραγδαία άνοδο που σημειώθηκε από τον Μάρτιο έως τον Απρίλιο. Εν ολίγοις, όλοι αυτοί οι νέοι χρήστες που προστέθηκαν μονομιάς έχει παραμείνει, αλλά η συνολική αύξηση δεν έχει επιταχυνθεί. Οι ειδικοί της βιομηχανίας στο Road to VR παρατήρησαν ότι ένα μεγάλο μέρος αυτής της αύξησης παρέμεινε και μετά το Half-Life: Alyx, υπολογίζοντας ότι περίπου 2,6 εκατομμύρια headsets έχουν συνδεθεί συνολικά στο Steam. Τον Ιούλιο, το 1,93% των χρηστών του Steam είχαν συνδεδεμένο και ένα VR headset. Ωστόσο, η έρευνα hardware του Αυγούστου σημείωσε μείωση της τάξης του 1,70% των χρηστών του Steam από το 1,93% του Ιουλίου και το ακόμη χαμηλότερο 1,67% του Ιουνίου. Ο Σεπτέμβριος ήταν και πάλι αυξητικός με 1,88% των χρηστών, αλλά αυτό σημαίνει ότι το τελευταίο εξάμηνο, οι αριθμοί δεν αποτυπώνουν περισσότερη βιώσιμη ανάπτυξη από προηγούμενα χρόνια.

Επί των αριθμών αυτών πρέπει να γίνουν δύο επισημάνσεις. Πρώτον, τα μέχρι τώρα αποτελέσματα δεν συγκροτούν αρκετά μεγάλο δείγμα για οποιαδήποτε ανάλυση και πιθανότατα δεν θα μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα ως προς τους ρυθμούς ανάπτυξης για μία ακόμη χρονιά. Δεύτερο, οι τάσεις αυτές είναι πιθανόν να επηρεάζονται από την έλλειψη του Index headset της Valve και τη γενικότερη οικονομική αβεβαιότητα ανά τον κόσμο το 2020.

Η κυκλοφορία ενός νέου Half-Life VR game ήταν βέβαιο ότι θα οδηγούσε σε αύξηση των χρηστών VR headset στο Steam. Αυτό που δεν ήταν καθόλου βέβαιο ήταν ότι η αύξηση αυτή της χρήσης τεχνολογιών VR θα συνεχιζόταν και φαίνεται ότι κάτι τέτοιο πράγματι ισχύει, αν και πολλοί από αυτούς τους νέους χρήστες παρέμειναν και συνεχίζουν να το χρησιμοποιούν για games. Χωρίς ωστόσο μια σταθερή ροή δημοφιλών games που θα βοηθήσουν τις πωλήσεις, φαίνεται τα VR headsets θα παραμείνουν στο περιθώριο, με λιγότερο από 2% των χρηστών του Steam να τα απολαμβάνουν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.