Buggy Boogie: Το project της Rockstar Games και Nintendo που δεν κυκλοφόρησε ποτέ
Shigeru Miyamoto "Δεν είναι αυτό που θέλω".
Πριν το Studio της Rockstar Games, Rockstar San Diego, δημιουργήσει το Red Dead Redemption, ήταν γνωστό ως Angel Studios.
Ο Diego Angel, ιδρυτής του studio, μοιράστηκε μια ιστορία που αφορά την συνεργασία του με τον designer της Nintendo Shigeru Miyamoto. Το studio εργαζόταν στην ανάπτυξη ενός Racing τίτλου με όνομα Buggy Boogie για την Nintendo 64. Ο Shigeru Miyamoto ήταν να επισκεφθεί το Studio για να επιβλέψει την κατάσταση.
Ο Diego Angel δήλωσε "Θυμάμαι να έχω προετοιμαστεί 45 ημέρες πριν για αυτή τη συνάντηση. Ήμουν πολύ χαρούμενος εγώ και η ομάδα μου που θα συναντούσα από κοντά τον κ. Miyamoto. Ο κ. Μiyamoto ήρθε και κοίταξε για 10 με 15 λεπτά και μου είπε Diego δεν είναι αυτό που θέλω. Εκείνη την στιγμή τα αρχ** μου πάγωσαν, έχασα τα πόδια μου. Γύρισα και είπα γαμ** γαμ** τα έκανα σκατά. Συνέχισε και είπε δεν είναι αυτό που θέλω".
O Angel ρώτησε τον Miyamoto τι θα μπορούσε να κάνει η ομάδα του διαφορετικά για να βελτιώσουν το παιχνίδι. Εκείνος του απάντησε ότι θα έπρεπε να δουλέψουν ακόμα τρείς μήνες πάνω στην τεχνολογία του game ώστε να το φτάσουν σε ικανοποιητικό επίπεδο.
Η ομάδα δεν μπόρεσε ποτέ να ολοκληρώσει το Buggy Boogie και το game ακυρώθηκε. Αν και δεν ολοκλήρωσε αυτό το Racing τίτλο. Η Angel Studios ανέπτυξε τρία παιχνίδια για την Nintendo 64 όπως το Major League BaseBall(1998), Ken Griffey Jr’s Slugfest(1999) και το λιμάνι του Resident Evil 2(1999).