Nintendo: Marketing, YouTube policy και διακοπή των gameplay videos
Από σήμερα σας ανακοινώνουμε ότι σταματάμε τα gameplay videos και την προβολή τρέιλερ αλλά και συζήτηση για την Nintendo στο κανάλι του GameWorld.gr στο YouTube. Αφορμή ήταν το κόψιμο του monetization στην εκπομπή Users της Παρασκευής, επειδή κάναμε το "λάθος" να παίξουμε τρέιλερ της Nintendo για 33 δευτερόλεπτα.
Ο λόγος είναι ότι η Nintendo είναι η μόνη εταιρεία στον κόσμο που έχει ενεργοποιήσει το Content ID στο μέγιστο βαθμό, σε εικόνα και ήχο, για όλα της τα games και τα trailers, συνεπώς ότι κι αν ανεβάσουμε, ακόμα κι αν έχει τον παραμικρό ήχο της Nintendo (έστω και...ηχητικό εφέ νομίσματος) κόβεται από το monetization του YouTube. Το πρόβλημα δεν αφορά το 1 ευρώ που θα χάσουμε, αλλά το ότι αν αυτό επαναλαμβάνεται σε πολλά μελλοντικά βίντεο, τότε το YouTube μας βάζει σε κατάταση καραντίνας και ελέγχει κάθε βίντεο που ανεβάζουμε. Το support του αργεί να απαντήσει κι έτσι ο έλεγχος διαρκεί αρκετές ημέρες ώσπου χάνουμε τουλάχιστον το 70-80% των εσόδων κάθε βίντεο. Άρα τα όποια έσοδα του καναλιού (τα 40-45 ευρώ το μήνα, big deal) χάνονται μόνο και μόνο για τέτοιους αστείους λόγους.
Στο βίντεο αυτό εξηγώ τα πάντα.