Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Nintendo: Γενική συζήτηση

More
06 Jul 2024 11:19 #276509 by Nikos Georgopoulos
Η Nintendo ανακοίνωσε ότι σταματάει τις επισκευές Wii U παγκοσμίως




Καθώς πλέον δεν υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά.

Η Nintendo ανακοίνωσε ότι σταματάει τις επισκευές Wii U παγκοσμίως καθώς πλέον δεν υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά.

Πέρυσι η Nintendo έκλεισε και το eShop του Wii U, ενώ νωρίτερα μέσα στο 2024 έκλεισε και τους online servers του, καθιστώντας το multiplayer gaming στην κονσόλα αδύνατο. Προς το παρόν μπορείτε ακόμα να κατεβάζετε τα games που έχετε ήδη αγοράσει και να λαμβάνετε updates.


「Wii U本体および周辺機器の修理終了予定に関するお知らせ」を掲載しました。 t.co/FZBd6VD8yW pic.twitter.com/ggEZifGUeN

— 任天堂サポート (@nintendo_cs) May 23, 2023

Το Wii U είχε πουλήσει συνολικά 13 εκατομμύρια κομμάτια και ο διάδοχός του το Switch ήρθε πιο γρήγορα από το αναμενόμενο και πλέον έχει ξεπεράσει τις 141 εκατομμύρια πωλήσεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Jul 2024 11:20 #276512 by Nikos Georgopoulos
Ο σκύλος ενός speedrunner νίκησε σε έναν γύρο στο NES baseball




Έκανε ένα home run στο SGDQ 2024.

Ένας σκύλος ράτσας Shiba Inu, με το όνομα που του έδωσε ο ιδιοκτήτης του Peanut Butter νίκησε έναν γύρο του Ken Griffey Jr. Presents MLB στο φετινό Summer Games Done Quick. Ο σκύλος είναι γνωστός, λόγω του ιδιοκτήτη του που είναι ο JSR_, ένας speedrunner και παίζει NES games όπως το Gyromite μέσω ενός συστήματος ελέγχου που παρέχει ο ιδιοκτήτης του.

Στο φετινό SGDQ έπαιξε το κλασσικό Ken Griffey Jr. Presents Major League Baseball, video game του NES το 1994. Ο σκύλος άντεξε αρκετή ώρα ενάντια στους Minnesota Twins. Στον γύρο που έπαιξε, έχανε από νωρίς, αλλά έκανε ένα comeback σημειώνοντας μια ισοπαλία στο έκτο inning (σ.σ. inning στο baseball σημαίνει μια χρονική περίοδος, στην οποία οι δύο αντίπαλοι παίζουν ο καθένας με τη σειρά τους).

Στο τέλος, οι δύο αντίπαλοι έπαιξαν περισσότερα innings (σ.σ. Τα μέγιστα innings είναι 9, εκτός κι αν έχει γίνει ισοπαλία). Στο 12ο inning το σκορ ήταν 3 και για τις δύο ομάδες, ο Peanut Butter (ο σκύλος) έκανε ένα home run και τελείωσε τον γύρο. Όσοι παρακολουθούσαν τον αγώνα εκεί τρελάθηκαν με αυτό που είδαν, όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω tweet. Στο tweet έγραψε ο JSR_: "Είμαι περήφανος γι' αυτόν τον σκύλο. Είναι η καλύτερη στιγμή στις ζωές μας. Τι σκύλος είναι αυτός."


I am so proud of this dog, man. This is the greatest moment of both of our lives. What a doggo. t.co/RUp92lwAWj

— JSR_ @SGDQ (@JSR2gamers) July 5, 2024

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Jul 2024 11:20 #276513 by Nikos Georgopoulos
Η Nintendo αποφεύγει την χρήση του generative AI λέγοντας πως έχει "δεκαετίες γνώσεων"




Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου Furukawa που μοιράστηκε με τους επενδυτές του.

Παρόλο που το game development αλλάζει με τη χρήση των τεχνολογιών AI, η Nintendo λέει ότι εστιάζει στο να προσφέρει αξία που είναι μοναδική για την Nintendo και δεν μπορεί να δημιουργηθεί μόνο από την τεχνολογία. Ο πρόεδρος της Nintendo, ο Shuntaro Furukawa είπε ότι το generative AI είναι ένα "μεγάλο θέμα συζήτησης στη gaming βιομηχανία και πίστευε ότι οι "δεκαετίες γνώσεων" έχουν περισσότερη αξία από το AI όταν πρέπει να δημιουργήσουν τις καλύτερες gaming εμπειρίες για τους παίκτες. Ο Furukawa αναφέρθηκε επίσης στα ζητήματα των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας.

Ο Furukawa είπε στους επενδυτές: "Στην gaming βιομηχανία, οι τεχνολογίες AI χρησιμοποιούνταν για μεγάλο χρονικό διάστημα -για παράδειγμα, για να ελέγξουμε τις κινήσεις του εχθρού- οπότε πιστεύω ότι το game development και οι AI τεχνολογίες είχαν πάντα μια στενή σχέση. Το generative AI, το οποίο έχει γίνει μεγάλο θέμα συζήτησης στη gaming βιομηχανία μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δημιουργικούς τρόπους, αλλά μπορεί να δημιουργήσει ζητήματα των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας. Έχουμε δεκαετίες γνώσεων στο πως να φτιάξουμε τις καλύτερες gaming εμπειρίες για τους παίκτες μας. Παρόλο που είμαστε ανοιχτοί στο να χρησιμοποιήσουμε νέες τεχνολογίες, θα δουλέψουμε για να συνεχίσουμε να δίνουμε αξία αξία που είναι μοναδική για την Nintendo και δεν μπορεί να δημιουργηθεί μόνο από την τεχνολογία."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Jul 2024 10:02 #276522 by Nikos Georgopoulos
Η Nintendo αντιδρά ενάντια στην ακατάλληλη χρήση των χαρακτήρων της, ώστε οι παίκτες «να μην αισθάνονται άβολα»




Shuntaro Furukawa: "Πρέπει να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα".

Η Nintendo απάντησε στην ανησυχία για την ακατάλληλη χρήση των χαρακτήρων της online και δήλωσε ότι θα λάβει «τα κατάλληλα μέτρα» ενάντια σε οτιδήποτε θα έκανε ορισμένους παίκτες να «αισθάνονται άβολα».

Ο πρόεδρος της Nintendo, Shuntaro Furukawa, ρωτήθηκε πρόσφατα από έναν μέτοχο, ο οποίος δήλωσε ότι «συνάντησε περιπτώσεις στα social media όπου τα IP και τα games της Nintendo χρησιμοποιούνται ακατάλληλα». Αυτή η «ακατάλληλη» χρήση των χαρακτήρων της Nintendo «ενέχει τον κίνδυνο να βλάψει» την επωνυμία της εταιρείας.

Σε απάντηση, ο Furukawa δήλωσε ότι η πολιτική διαχείρισης της Nintendo ήταν να «φέρει χαμόγελα μέσω της ψυχαγωγίας» (αλλά πιθανώς όχι το είδος των χαμόγελων που δημιουργούνται από την «ακατάλληλη» χρήση). Ο πρόεδρος της Nintendo χωρίς να διευκρινίσει τι ακριβώς θα κάνει, είπε: "Θα αποφύγω να σχολιάσω μεμονωμένες περιπτώσεις, αλλά πιστεύουμε ότι πρέπει να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα εναντίον οποιασδήποτε συμπεριφοράς που υπονομεύει αυτή την πολιτική. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον όπου όλοι μπορούν να απολαύσουν παίζοντας games. Θα συνεχίσουμε να καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι οι καταναλωτές μας δεν αισθάνονται άβολα, όχι μόνο στα games μας αλλά και οπουδήποτε έρχονται σε επαφή με το IP μας».

Φυσικά, οι fans χρησιμοποιούσαν και χρησιμοποιούν χαρακτήρες της Nintendo για "ακατάλληλους" λόγους για πολύ καιρό, είτε αυτές είναι fan-made εικόνες από fans είτε από generative AI.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jul 2024 05:34 #276574 by Nikos Georgopoulos
Η Nintendo ετοιμάζει ένα νέο Horror




Δημοσίευσε το teaser : "#WholsEmio".

Η Nintendo δημοσίευσε στο κανάλι της στο YouTube και στα social media ένα ασυνήθιστο teaser που δεν έχει εξηγηθεί ακόμα, αλλά φαίνεται πως είναι για κάποιο Horror.

Το teaser περιλαμβάνει πλάνα μιας φιγούρας σε καμπαρντίνα που φοράει μια χάρτινη σακούλα στο κεφάλι της, με ένα χαμογελαστό πρόσωπο ζωγραφισμένο πάνω της. Στο τέλος αυτού του teaser υπάρχουν Ιαπωνικές λέξεις, τα οποία μεταφράζονται ως "Χαμογελαστός Άντρας". Η περιγραφή γράφει: "#WholsEmio" η οποία είναι η Ιαπωνική προφορά του "Χαμογελαστός Άντρας".



Το νέο teaser έχει κάνει τους fans της Nintendo να αναρωτιούνται τι ακριβώς είναι αυτό το νέο project. Κάποιοι fans πιστεύουν ότι είναι νέο IP της Nintendo. Άλλοι fans λένε ότι είναι πολύ περίεργο αυτό και όχι κάτι που είναι για τον "χαρακτήρα της Nintendo".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Aug 2024 23:46 #276876 by Nikos Georgopoulos
Emio - The Smiling Man: Famicom Detective Club



Τελικά το Horror game που ετοιμάζει η Nintendo είναι το Emio - The Smiling Man: Famicom Detective Club. Η σειρά Famicom Detective Club επανέρχεται μετά από περίπου 35 χρόνια (σ.σ. είχε κυκλοφορήσει στα τέλη Αυγούστου της δεκαετίας του '80).
Το Emio - The Smiling Man: Famicom Detective Club θα κυκλοφορήσει στις 29 Αυγούστου για το Nintendo Switch. κακοποιό του με κεφάλι από χαρτοσακούλα.

Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με τη ρετρό σειρά περιπέτειας, αυτό είναι ένα franchise που αναπτύχθηκε από τη Nintendo που κυκλοφόρησε αρχικά στα τέλη της δεκαετίας του 1980. Κυκλοφόρησαν δύο παιχνίδια, αλλά μόνο στην Ιαπωνία. Και παρέμειναν εκεί για περισσότερα από 30 χρόνια, έως ότου ένα ριμέικ του Nintendo Switch κυκλοφόρησε παγκοσμίως το 2021. Στο τρέιλερ θα δείτε την παλιά έκδοση και την νέα έκδοση, με τον κακοποιό που χρησιμοποιεί χαρτοσακούλες.



Ο ανατριχιαστικός κακός του παιχνιδιού θα εμφανιστεί μέσα στο παιχνίδι αφού προηγουμένως θεωρούνταν αστικός θρύλος. Εναπόκειται σε εσάς να διερευνήσετε έναν φόνο και να ανακαλύψετε την αλήθεια πίσω από τον μύθο της χάρτινης σακούλας. Θα παίξετε το ρόλο ενός ντετέκτιβ που βοηθά την τοπική αστυνομία σε μια υπόθεση δολοφονίας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Sep 2024 18:51 #277347 by Nikos Georgopoulos
Η Nintendo λέει στους influencers ότι θα "αντιτίθεται" σε περιεχόμενο που "θεωρεί ακατάλληλο"




Ενημέρωσε τα guidelines της.

Τα “guidelines για το video game content στις online πλατφόρμες" της Nintendo ενημερώθηκαν .

Αν και η εταιρεία δηλώνει ότι είναι "ταπεινή κάθε μέρα" από την αφοσίωση και το πάθος των fans της, παρ' όλα αυτά υπενθυμίζει σε όλους τους content creators ότι πρέπει να τηρούν "βασικούς κανόνες" και "επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αντιταχθεί σε οποιοδήποτε περιεχόμενο (θεωρεί) παράνομο, παραβιαστικό, ακατάλληλο ή μη σύμφωνο με αυτά τα guidelines” Επιφυλάσσουμε το δικαίωμα να μην επιτρέψουμε πλέον τη χρήση video game content της Nintendo σε περίπτωση τέτοιων παραβιάσεων", αναφέρουν τα guidelines

Σε ένα Q&A που εξηγεί τι ακριβώς μπορεί να θεωρηθεί απαράδεκτο, η εταιρεία διευκρινίζει: "Επιφυλάσσουμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε οποιοδήποτε περιεχόμενο θεωρούμε παράνομο, παραβιαστικό, ακατάλληλο ή μη σύμφωνο με τα guidelines. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Nintendo μπορεί να αφαιρέσει βίντεο εκ μέρους των τρίτων συνεργατών μας." Αυτοί οι όροι απαγορεύουν στους παίκτες να δημοσιεύουν οποιοδήποτε gameplay της Nintendo που περιέχει "γραφικό, ρητό, επιβλαβές ή αλλιώς προσβλητικό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων δηλώσεων ή ενεργειών που μπορεί να θεωρηθούν προσβλητικές, υβριστικές, άσεμνες ή αλλιώς ενοχλητικές για άλλους". Οι content creators δεν μπορούν επίσης να ανεβάσουν ή να μεταδώσουν livestream απλώς και μόνο αμοντάριστο gameplay οποιουδήποτε video game της Nintendo χωρίς να προσθέσουν το δικό τους "δημιουργικό ή συντακτικό περιεχόμενο".

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι οι Ιαπωνικοί όροι φαίνονται ακόμη πιο αυστηροί, με ορισμένα μέσα να αναφέρουν ότι η Nintendo δηλώνει πως θα λάβει μέτρα κατά των αναρτήσεων που χρησιμοποιούν το περιεχόμενό της για να "παραβιάσουν τη δημόσια τάξη και τα ήθη". Πιστεύεται ότι αυτό εισήχθη μετά από τη χρήση του Shooter της Nintendo από έναν δημοφιλή Ιάπωνα content creator για να συμβουλεύσει τους θεατές του " πώς να χάσουν την παρθενιά τους ". Στις αρχές Ιουλίου, η Nintendo απάντησε στην ανησυχία για την ακατάλληλη χρήση των χαρακτήρων της στο διαδίκτυο, δηλώνοντας ότι θα λάβει "κατάλληλη δράση" εναντίον οτιδήποτε θα μπορούσε να κάνει μερικούς παίκτες "να αισθανθούν άβολα".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Sep 2024 00:56 #277708 by Nikos Georgopoulos
Η Nintendo ετοιμάζει μια νέα ασύρματη συσκευή, η οποία δεν είναι το Switch 2




Περιέχει αισθητήρα κίνησης.

Κάτι καινούργιο ετοιμάζει η Nintendo και περιμένει την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών (FCC) των ΗΠΑ για έγκριση.

Συγκεκριμένες λεπτομέρειες της συσκευής παραμένουν απόρρητες, καθώς η αίτηση της Nintendo περιλαμβάνει αίτημα εμπιστευτικότητας για άλλες 180 ημέρες, έως τα τέλη Μαρτίου 2025. Ωστόσο, υπάρχουν ήδη κάποιες πληροφορίες. Πρώτον, το σχήμα της, ένα αντικείμενο περίπου τετράγωνο με καμπυλωμένες γωνίες όταν το βλέπετε από κάτω. Δεύτερον, ότι έχει ασύρματες δυνατότητες, συμπεριλαμβανομένου ενός αισθητήρα 24GHz mmWave. Τροφοδοτείται επίσης μέσω USB-C.

Το πρωτότυπο μοντέλο Switch 2 που διέρρευσε και θεωρείται πιθανώς πραγματικό (αν και παλιό), διαθέτει θύρες USB-C στο πάνω και κάτω μέρος. Ωστόσο, το περίεργο εδώ είναι ότι ο κωδικός προϊόντος της συσκευής (CLO-001) υποδηλώνει ότι πρόκειται για κάτι που η Nintendo θεωρεί ξεχωριστό "προϊόν". Αυτό δεν είναι το Switch 2 (leaks έχουν ήδη επισημάνει τον πιθανό κωδικό προϊόντος του) και είναι απίθανο να είναι κάποιο περιφερειακό του (αυτό θα έπρεπε να έχει υψηλότερο αριθμό προϊόντος από το 001). Ο κωδικός προϊόντος επίσης δεν σχετίζεται με καμία συσκευή Nintendo που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα.

Ένας αισθητήρας σαν τον 24GHz mmWave, μπορεί να ανιχνεύσει ανθρώπινη παρουσία ή κίνηση σε ένα δωμάτιο και συχνά συνδυάζονται με έξυπνα οικιακά χαρακτηριστικά για ενεργοποίηση φώτων ή παρακολούθηση της δραστηριότητας ανθρώπων ή κατοικίδιων. Η αίτηση της Nintendo για εμπιστευτικότητα δηλώνει απλά ότι οι λεπτομέρειες της συσκευής "περιέχουν τεχνικές πληροφορίες τις οποίες θεωρούμε εμπορικά μυστικά και ιδιόκτητες. Εάν δημοσιοποιηθούν, οι πληροφορίες ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν εις βάρος του αιτούντος στην αγορά".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Sep 2024 10:15 #277762 by Nikos Georgopoulos
Shigeru Miyamoto: “Η Nintendo θα μείνει μακριά από την χρήση του AI”




Η Ιαπωνική εταιρεία προσπαθεί πάντα να προσφέρει κάτι το διαφορετικό.

Ο Shigeru Miyamoto προέβη σε δηλώσεις σχετικά με την στάση της Nintendo απέναντι στο AI.

Μιλώντας στην The New York Times , ο Miyamoto ανέφερε ότι: “Η Nintendo συχνά θεωρείται ως μια εταιρεία που αποφεύγει τις τάσεις και κάνει το δικό της, απλώς για χάρη του διαφορετικού. Αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Είναι μια σκόπιμη προσπάθεια να είναι διαφορετική. Και η ίδια σκέψη ισχύει για το AI, ενώ πολλές εταιρείες το υιοθετούν και το αγκαλιάζουν, η Nintendo ίσως να μην το κάνει”.

Ο Miyamoto δήλωσε ότι η φιλοδοξία της Nintendo είναι να “βρει τι κάνει τη Nintendo ξεχωριστή”. Πρόσθεσε: “Υπάρχει πολύς λόγος για τo AI, για παράδειγμα. Όταν αυτό συμβαίνει, όλοι αρχίζουν να κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση, αλλά αυτό είναι το σημείο όπου η Nintendo προτιμά να πάει σε μια διαφορετική κατεύθυνση”. Νωρίτερα φέτος, ο πρόεδρος της Nintendo, Shuntaro Furukawa, εξήγησε ότι το AI θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί “με δημιουργικούς τρόπους”, αλλά υπάρχουν και “θέματα με τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας” που πρέπει να αντιμετωπιστούν.

Ο Furukawa αναφέρει: “Το generative AI, που γίνεται μεγάλο θέμα πρόσφατα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δημιουργικούς τρόπους, αλλά αναγνωρίζουμε ότι μπορεί επίσης να προκαλέσει ζητήματα με τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας. Ενώ η Nintendo είναι ανοιχτή στο να χρησιμοποιήσει τις τεχνολογικές εξελίξεις, αυτή τη στιγμή βασίζεται στους έμπειρους υπαλλήλους της για να αναπτύξει μοναδικά games. Έχουμε δεκαετίες τεχνογνωσίας στη δημιουργία των καλύτερων εμπειριών για τους παίκτες μας.

Παρόλο που είμαστε ανοιχτοί στο να χρησιμοποιήσουμε τις τεχνολογικές εξελίξεις, θα εργαστούμε για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε αξία που είναι μοναδική στη Nintendo και δεν μπορεί να δημιουργηθεί μόνο από την τεχνολογία”. Η στάση της Nintendo σχετικά με το AI είναι πράγματι διαφορετική από αυτήν ορισμένων άλλων μεγάλων εταιρειών της gaming βιομηχανίας. Ο διευθύνων σύμβουλος της Electronic Arts, Andrew Wilson, πιστεύει ότι το AI μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ταχύτερη ανάπτυξη των games. Η Microsoft, από την άλλη, επενδύει έντονα στο AI και έχει δηλώσει ότι το AI θα ενσωματωθεί σε κάθε προϊόν που δημιουργεί, συμπεριλαμβανομένου του Xbox, ενώ η Ubisoft σχεδιάζει να δημιουργήσει NPCs με AI με τους οποίους οι παίκτες θα μπορούν να έχουν συνομιλίες.

Η τεχνολογία του AI, φυσικά, χρησιμοποιείται στην ανάπτυξη games εδώ και δεκαετίες, αλλά το καινούριο και διαφορετικό τα τελευταία χρόνια είναι αυτό που αναφέρεται ως generative AI. Πολλοί εξακολουθούν να ανησυχούν ότι η ανάπτυξη της αγοράς του generative AI θα μπορούσε να οδηγήσει σε απολύσεις , και εταιρείες όπως η EA και άλλες έχουν παραδεχτεί ότι αυτή είναι μια δικαιολογημένη ανησυχία βραχυπρόθεσμα. Μακροπρόθεσμα, άνθρωποι όπως ο Wilson της EA και άλλοι πιστεύουν ότι το generative AI θα μοιάζει με προηγούμενες εργατικές επαναστάσεις που είχαν βραχυπρόθεσμες απώλειες θέσεων εργασίας και μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.

Η gaming βιομηχανία έχει αντιμετωπίσει σκληρές απολύσεις το 2023 και το 2024, αν και ο ρόλος που έχουν παίξει οι εξελίξεις στο AI σε αυτές τις περικοπές παραμένει άγνωστος. Η Nintendo ετοιμάζεται να ανακοινώσει την επόμενη κονσόλα της, πιθανότατα το Switch 2, και η αποκάλυψη αναμένεται σύντομα ή ίσως κοντά στην επόμενη ενημέρωση οικονομικών αποτελεσμάτων της Nintendo τον Νοέμβριο, όπως έχουν υποθέσει ορισμένοι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Oct 2024 10:58 #277836 by Nikos Georgopoulos
Η Nintendo έκλεισε τον Switch emulator Ryujinx




Λίγους μήνες μετά τον Yuzu. 

Λίγους μήνες μετά το κλείσιμο του Yuzu, η Nintendo έκλεισε και το emulator Ryujinx, καθώς φαίνεται ότι ήρθε σε επαφή με τον δημιουργό του, gdkchan.

Ο Ryujinx κυκλοφόρησε το 2018, ενώ είχε ξεκινήσει να αναπτύσσεται από το 2017 και ήταν ο πρώτος emulator του Switch που μπορούσε να παίξει γνωστά games. Πλέον όμως το επίσημο site του είναι offline, ενώ ο co- developer , riperiperi, δήλωσε στον server του στο Discord: "Χθες η Nintendo ήρθε σε επαφή με τον gdkchan και του πρόσφερε την συμφωνία να σταματήσει να δουλεύει στο project και παραδώσει τον οργανισμό και τα assets τα οποία βρίσκονται στον έλεγχό του. Όσο περιμένω να επιβεβαιώσω αν τελικά θα συμφωνήσει, ο οργανισμός έχει αφαιρεθεί, οπότε πιστεύω ότι το αποτέλεσμα είναι προφανές. Από το να σας αφήσω με πανικό και υποθέσεις, αποφάσισα να γράφω αυτό το σύντομο μήνυμα για να βάλουμε μία τελεία."


pic.twitter.com/2Ggt9SWoDI

— Ryujinx (@RyujinxEmu) October 1, 2024

Την ίδια μοίρα είχε και ο developer του Yuzu, Tropical Haze, τον περασμένο Μάρτιο, ο οποίος πλήρωσε και αποζημίωση 2.4 εκατομμύρια δολάρια στην Nintendo.

Please Log in or Create an account to join the conversation.