Φίλε μου λογικά η εγγύηση που είχες ήταν 3 χρόνια οπότε πιθανόν να θα έχει λήξει. Αυτό που κάνει η microsoft είναι οτι μιλάς με το ελληνικό παράρτημα και να σου στέλνει κούριερ στο σπίτι, παίρνει την κονσόλα σου, πάει ταξιδάκι στην Γερμανία και σου έρχεται σπίτι ξανά έτοιμη. Αν είσαι εντώς εγγύησης δεν πληρώνεις ούτε δεκάρα αν είσαι εκτός λογικά κάτι πλήρώνεις. Δεν γνωρίζω το ακριβές ποσό αλλά ίσως σε αυτή την περίπτωση να άξιζε να ψάξεις ενα τεχνικό στην Ελλάδα. Έχεις 2 επιλογές. Να πάρεις τηλέφωνο την microsoft hellas και να μιλήσεις μαζί τους να δεις και τι συμβαίνει με την εγγύηση σου και να μάθεις τι θα πληρώσεις σε περίπτωση που δεν σε καλύπτει και δεύτερον να βρεις ενα κατάστημα ηλεκτρονικών παιχνιδίων με τεχνικούς καθώς δεν σε νοιάζει αν χαθεί η εγγύηση αφού έχει λήξει. Ίσως κάποιος σου απαντήσει στο φορουμ γι αυτο και σου δώσει κάποια πληροφορία για τεχνικό γιατι εγώ δεν γνωρίζω. Η καλύτερη λύση πάντως σε πρώτη φάση είναι η επικοινωνία με την ms hellas
Εδώ τα στοιχεία της microsoft hellas. Δοκίμασε την τεχνική υποστηριξη
Τηλεφωνήστε μας στο: 211-1206-000
Τεχνική Υποστήριξη: 801 500 3000 (με αστική χρέωση) ή 211 1206500 αν καλείτε από κινητό.
Εταιρική ιστοσελίδα:
www.microsoft.com/hellas
Ταχυδρομική διεύθυνση:
Microsoft Ελλάς ΑΕ
Λ. Κηφισίας 221
151 24 Μαρούσι
Αθήνα
Εκεί θα πεις αναλυτικά πότε πήρες την κονσόλα κτλ και θα σου πούνε τι παίζει.
Καλή τύχη.. πάντως σου κράτησε αρκετά αν και απο τις πρώτες παρτίδες που ήταν αστα να πάνε με τεράστιο ποσοστό rrod.
Υ.Γ Αν η κονσόλα σου είναι πειραγμένη θα σε bannaroun αμέσως απο το xbox live και δεν θα σου επισκευάσουν ( νομίζω) την κονσόλα απο την msoft.
EDIT
Βρήκα αυτό στο φορουμ του ελληνικού xbox. Σύμφωνα με τον παρακάτω φίλο πάει 65 ευρώ και ή πληρωμή γίνεται με πιστωτική κάρτα απλά επειδή είναι παλιό το ποστ δεν ξέρω αν ισχυει ακόμα. Πάντως το ξαναλέω πάρε τηλεφωνάκι ms hellas.
"Με το πέρας των 2 χρόνων, και των 3 χρόνων για τις περιπτώσεις 3 Red Light, υπάρχει ένα γενικό μπέρδεμα για το θέμα της επισκευής της κονσόλας σε περίπτωση βλάβης.
Έχουμε λοιπόν και λέμε...
Η κονσόλα ΜΠΟΡΕΙ να επισκευαστεί από την ίδια τη Microsoft. Η διαδικασία είναι η ίδια (τηλέφωνο στο 0080044128732, αποστολή της κονσόλας και επιστροφή της μετά την επισκευή) αλλά υπάρχει χρέωση για τη διαδικασία αυτή η οποία είναι 65 και μπορεί να γίνει (προς το παρόν) ΜΟΝΟ με πιστωτική κάρτα.
Με τη χρέωση των 65 καλύπτεται το κόστος αποστολής, επιστροφής, επισκευής κτλ, ενώ επεκτείνεται και η εγγύηση για τη συγκεκριμένη κονσόλα κατά 1 χρόνο, οπότε ότι και αν προκύψει μετά, η νέα επισκευή (αχρείαστη αλλά θα) είναι δωρεάν.
Ελπίζω αυτό να ξεκαθαρίζει λίγο το μπέρδεμα με τις μετά-τα-3-χρόνια βλάβες και να βοηθήσει όσους έχετε μπερδευτεί με τα διάφορα "εναλλακτικά"...."