Ο διευθυντής της Rare, γίνεται ο νέος επικεφαλής των Xbox Game Studios
“Θα βοηθήσει στην ποιοτική βελτίωση των games”.
Ο Craig Duncan, διευθυντής της εταιρείας ανάπτυξης της Microsoft, Rare, θα
γίνει
ο νέος διευθυντής των Xbox Game Studios, καθώς ο τωρινός διευθυντής, Alan Hartman, αποσύρεται.
Ο Duncan είναι διευθυντής της Rare από το 2011, επιβλέποντας games όπως το Sea of Thieves και πολλά games για το
Kinect
.Ο Hartman, από την άλλη, έγινε διευθυντής των Xbox Game Studios πέρυσι, μετά από σχεδόν 17 χρόνια ως διευθυντής της εταιρείας ανάπτυξης Turn 10 που ανέπτυξε τη σειρά Forza, και δύο ακόμη χρόνια ως corporate vice president της σειράς Forza και του Fable στη Microsoft. Ως διευθυντής των Xbox Game Studios, ο Duncan θα επιβλέπει τα projects από εταιρείες όπως τις Rare, Turn 10, Playground Games, Ninja Theory, The Initiative, το πρόσφατα μετονομασμένο Halo Studios, και άλλα. Στη Rare, ο Duncan θα αντικατασταθεί από τον Joe Neate και τον Jim Horth. Ο Neate ήταν executive producer του Sea of Thieves, ενώ ο Horth εργάζεται στη Rare για περισσότερα από 20 χρόνια.
Ο Matt Booty, πρόεδρος game content του Xbox έγραψε: "Ξεκινώντας ως εργολάβος στη Microsoft στην αναδυόμενη ομάδα CD-ROM το 1988, ο Alan έχει εργαστεί σε μια ποικιλία projects κατά τη διάρκεια της θητείας του εδώ, από το Age of Empires, έως το Brute Force ως διευθυντής της Digital Anvil, έως την ίδρυση του Turn 10. Με τα χρόνια, ο Alan, το Turn 10 και τα Playground Games κυκλοφόρησαν 13 games Forza Motorsport και Forza Horizon, μετατρέποντας το Forza σε ένα από τα κορυφαία Racing στον κόσμο και πιέζοντας συνεχώς τις δυνατότητες μας".
Συνέχισε αναφέροντας: "Το project του για την προώθηση της προσβασιμότητας στα games έχει θέσει ένα σημείο αναφοράς για τη βιομηχανία, και υπό την ηγεσία του, τα Xbox Game Studios έχουν κυκλοφορήσει πολλά βραβευμένα games φέτος και έχουν προετοιμάσει το έδαφος για πολυαναμενόμενα games όπως το Avowed, το South of Midnight, το Fable, και άλλα." Για τη θέση του Duncan, έγραψε: "Στον νέο του ρόλο, ο Craig θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στο να βοηθά τις εταιρίες ανάπτυξης μας να παραδίδουν ποιοτικές, διαφορετικές εμπειρίες σε games που μπορούν να εξελιχθούν σε επιτυχημένα franchise και να φτάσουν σε περισσότερους παίκτες, επενδύοντας σε νέες IP."