Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Xbox Series X: Γενική συζήτηση

More
17 Sep 2024 00:07 #277461 by Μάνος Γρυπάρης
Έρχεται στην καλύτερη το 2028

Νέα έγγραφα που διέρρευσαν από την Microsoft επιβεβαιώνουν την κυκλοφορία του νέου Xbox το 2028.


Τα έγγραφα διέρρευσαν από την δίκη εξαγοράς της Activision Blizzard από την Microsoft και συγκεκριμένα από την Αμερικάνικη δίκη με την FTC.


Το κάτω screenshot δείχνει την διαδικασία υλοποίησης κατασκευής της κονσόλας. Το πρώτο development kit θα πάει στα χέρια των developers το οικονομικό έτος του 2027, με τον στόχο για κυκλοφορία να έχει τεθεί για το οικονομικό έτος του 2028.


Η Sony πάντως δεν θα δώσει πληροφορίες για το PS6 στην Activision Blizzard για λόγους ανταγωνισμού. Συζητήστε για την Microsoft και την ενδεχόμενη εξαγορά της Activision Blizzard στο σχετικό forum topic.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Sep 2024 10:23 #277548 by Nikos Georgopoulos
Το Xbox Ambassador κλείνει μετά από 13 χρόνια λειτουργίας




Eπειδή οι παίκτες του Xbox «βρίσκουν περισσότερη αξία» σε άλλα προγράμματα.

Η Microsoft ανακοίνωσε ότι κλείνει το πρόγραμμα Xbox Ambassadors μετά από 13 χρόνια λειτουργίας.

Σε δήλωσή της, η Microsoft ευχαρίστησε τους fans για την υποστήριξη του προγράμματος την τελευταία δεκαετία και πλέον, αλλά ήρθε η ώρα να το κλείσει λόγω προσαρμογής στις «ανάγκες της παγκόσμιας κοινότητας της». Η Microsoft δήλωσε ότι τερματίζει το πρόγραμμα εν μέρει επειδή οι παίκτες του Xbox «βρίσκουν περισσότερη αξία» σε άλλα, παρόμοια προγράμματα, όπως το Xbox Insider program, το Fanfest και το Xbox Rewards program.

Η Microsoft δήλωσε: «Χάρη στο έργο αυτής της ομάδας, η ευκαιρία για τους παίκτες να απολαύσουν τη χαρά των games είναι πιο παγκόσμια και inclusive από ποτέ - και πιστεύουμε ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να ενσωματώσουμε τις γνώσεις και τις αξίες της κοινότητας των Ambassadors σε όλα τα προγράμματα αλληλεπίδρασής μας με τους παίκτες. Θα έχετε επίσης έναν νέο, πιο παγκόσμιο τρόπο να μοιράζεστε τα σχόλιά σας απευθείας με εμάς μέσω του Xbox Research, παρέχοντας την ευκαιρία να λάβετε μέρος σε early access νέων games και λειτουργίες και να μας βοηθήσετε να βελτιώσουμε την εμπειρία του Xbox για όλους».

Οι αποστολές των Ambassadors ανά σεζόν θα καταργηθούν σταδιακά, και τα δεδομένα θα μεταφερθούν στα προγράμματα Rewards with Xbox και Xbox Research. Επιπλέον, το σύστημα Xbox Ambassador Champions "εξελίσσεται" σε αυτό που αποκαλείται Xbox Community Champions. Σύμφωνα με την Microsoft, περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν σύντομα.

Η Microsoft συνέχισε στη δήλωση: «Αναγνωρίζουμε ότι αυτή η εξέλιξη του προγράμματος μπορεί να φαίνεται σαν απώλεια για μερικούς από εσάς, αλλά η δουλειά μας για τη διατήρηση μιας inclusive κοινότητας με σκεπτόμενους παίκτες συνεχίζεται με νέους και διευρυμένους τρόπους. Είμαστε απίστευτα περήφανοι για την επίδρασή σας και μέσω της συνεχούς σας αλληλεπίδρασης, θα συνεχίσουμε μαζί να κάνουμε το Xbox το πιο διασκεδαστικό μέρος για όλους να παίζουν».

Το πρόγραμμα Xbox Ambassadors θα τεθεί επίσημα εκτός λειτουργίας στις 15 Οκτωβρίου, η οποία είναι και η τελευταία ημέρα που οι υπάρχοντες Xbox Ambassadors μπορούν να διεκδικήσουν τα εκκρεμή τους rewards. Η Microsoft θα δώσει επίσης ένα "ειδικό ευχαριστώ" στα μέλη που ήταν ενεργά κατά τη διάρκεια της τελευταίας σεζόν, αν και δεν έχει γίνει σαφές τι ακριβώς θα είναι αυτό. Μέχρι τις 15 Οκτωβρίου, η Microsoft θα διοργανώνει εβδομαδιαίες κληρώσεις για να δώσει στους Ambassadors την τελευταία ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν το υπόλοιπο των εισιτηρίων τους. Τέλος, το σήμα των Xbox Ambassadors που δίνεται στα μέλη θα γίνει updated με ένα "legacy" design στο μέλλον.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Oct 2024 12:57 #277844 by Nikos Georgopoulos
Η Microsoft ρωτάει developers γιατί δεν κυκλοφορούν τα games τους στο Xbox




Μέσω νέου blog.

Η Microsoft ρωτάει developers γιατί δεν κυκλοφορούν τα games τους στο Xbox.

Στις 30 Σεπτεμβρίου η Microsoft δημοσίευσε ένα blog στο οποίο αναφέρεται σε όλους τους developers και τις εταιρίες ανάπτυξης με σκοπό να βελτιώσει την εμπειρία του να φτιάχνουν games στο Xbox. Η Deborah Hendersen, ερευνήτρια του Xbox, δηλώνει στο blog: "Αν φτιάχνετε video games, θέλουμε να σας ακούσουμε. Αν δεν είστε στο Xbox θα θέλαμε να μάθουμε γιατί. Και αν χρησιμοποιείτε τα προϊόντα των ανταγωνιστών μας, πιθανότατα έχετε μία εξαιρετική προοπτική από την οποία θα μπορούσαμε να μορφωθούμε. Είναι σαν να τεστάρετε παίκτες που παίζουν games σαν το δικό σας. Είναι το βασικό κοινό σας και θέλετε να ακούσετε φρέσκες απόψεις επειδή οι προσδοκίες τους ίσως διαφέρουν από όσους βρίσκονται βαθιά στην κοινότητά σας."



Ένα πρόσφατο παράδειγμα είναι το Enotria: The Last Song, το οποίο κυκλοφόρησε σε PC και PS5 και οι developers του δήλωσαν ότι δεν το κυκλοφόρησαν στο Xbox επειδή είχε σταματήσει να επικοινωνεί μαζί τους. Λίγο μετά ο ίδιος ο Phil Spencer ήρθε σε επαφή μαζί τους και ανακοινώθηκε ότι η έκδοση του Xbox θα έρθει σύντομα. Άλλο παράδειγμα μπορεί να είναι το τεχνικά αδύναμο Xbox Series S, για το οποίο κάθε εταιρεία ανάπτυξης είναι υποχρεωμένη να κυκλοφορεί έκδοση, μαζί με το Xbox Series X. Στο Baldur’s Gate 3 η έκδοση για Xbox κονσόλες καθυστέρησε και τελικά στο Xbox Series S δεν υποστηρίζεται split- screen co-op. Τέλος φαίνεται ότι αρκετοί παίκτες των Xbox κονσολών προτιμούν να παίζουν ότι διατίθεται στο Game Pass, παρά να αγοράζουν τα games τους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Oct 2024 11:04 #278187 by Nikos Georgopoulos
Ο διευθυντής της Rare, γίνεται ο νέος επικεφαλής των Xbox Game Studios




“Θα βοηθήσει στην ποιοτική βελτίωση των games”.

Ο Craig Duncan, διευθυντής της εταιρείας ανάπτυξης της Microsoft, Rare, θα γίνει ο νέος διευθυντής των Xbox Game Studios, καθώς ο τωρινός διευθυντής, Alan Hartman, αποσύρεται.

Ο Duncan είναι διευθυντής της Rare από το 2011, επιβλέποντας games όπως το Sea of Thieves και πολλά games για το Kinect .Ο Hartman, από την άλλη, έγινε διευθυντής των Xbox Game Studios πέρυσι, μετά από σχεδόν 17 χρόνια ως διευθυντής της εταιρείας ανάπτυξης Turn 10 που ανέπτυξε τη σειρά Forza, και δύο ακόμη χρόνια ως corporate vice president της σειράς Forza και του Fable στη Microsoft. Ως διευθυντής των Xbox Game Studios, ο Duncan θα επιβλέπει τα projects από εταιρείες όπως τις Rare, Turn 10, Playground Games, Ninja Theory, The Initiative, το πρόσφατα μετονομασμένο Halo Studios, και άλλα. Στη Rare, ο Duncan θα αντικατασταθεί από τον Joe Neate και τον Jim Horth. Ο Neate ήταν executive producer του Sea of Thieves, ενώ ο Horth εργάζεται στη Rare για περισσότερα από 20 χρόνια.

Ο Matt Booty, πρόεδρος game content του Xbox έγραψε: "Ξεκινώντας ως εργολάβος στη Microsoft στην αναδυόμενη ομάδα CD-ROM το 1988, ο Alan έχει εργαστεί σε μια ποικιλία projects κατά τη διάρκεια της θητείας του εδώ, από το Age of Empires, έως το Brute Force ως διευθυντής της Digital Anvil, έως την ίδρυση του Turn 10. Με τα χρόνια, ο Alan, το Turn 10 και τα Playground Games κυκλοφόρησαν 13 games Forza Motorsport και Forza Horizon, μετατρέποντας το Forza σε ένα από τα κορυφαία Racing στον κόσμο και πιέζοντας συνεχώς τις δυνατότητες μας".

Συνέχισε αναφέροντας: "Το project του για την προώθηση της προσβασιμότητας στα games έχει θέσει ένα σημείο αναφοράς για τη βιομηχανία, και υπό την ηγεσία του, τα Xbox Game Studios έχουν κυκλοφορήσει πολλά βραβευμένα games φέτος και έχουν προετοιμάσει το έδαφος για πολυαναμενόμενα games όπως το Avowed, το South of Midnight, το Fable, και άλλα." Για τη θέση του Duncan, έγραψε: "Στον νέο του ρόλο, ο Craig θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στο να βοηθά τις εταιρίες ανάπτυξης μας να παραδίδουν ποιοτικές, διαφορετικές εμπειρίες σε games που μπορούν να εξελιχθούν σε επιτυχημένα franchise και να φτάσουν σε περισσότερους παίκτες, επενδύοντας σε νέες IP."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Oct 2024 11:04 #278188 by Nikos Georgopoulos
Φήμη: Το Xbox Cloud Gaming θα σας αφήνει να κάνετε stream τα games σας




Ξεκινώντας από τον Νοέμβριο.

Σύμφωνα με φήμες , η Microsoft ετοιμάζεται να επεκτείνει σημαντικά τις δυνατότητες του Xbox Cloud Gaming τον επόμενο μήνα, δίνοντας σας την δυνατότητα να παίξετε οποιοδήποτε από τα games σας μέσω streaming.

Μέχρι σήμερα, οι δυνατότητες streaming του Xbox Cloud Gaming ήταν διαθέσιμες μόνο για έναν επιλεγμένο αριθμό τίτλων του Game Pass,. Η Microsoft θα εισάγει τη δυνατότητα streaming "χιλιάδων" τίτλων Xbox, όχι μόνο αυτών που είναι διαθέσιμοι μέσω Game Pass, ξεκινώντας από τον Νοέμβριο, ως μέρος μιας μακροχρόνιας εσωτερικής πρωτοβουλίας γνωστής ως Project Lapland.Αυτή η δυνατότητα υποτίθεται ότι θα κυκλοφορούσε αρχικά στο πλαίσιο του Project xCloud το 2020, αλλά η υλοποίησή της καθυστέρησε επανειλημμένα λόγω της ανάγκης προετοιμασίας της βασικής υποδομής για χιλιάδες games.

Ακόμα και τώρα, με τη λειτουργία να πλησιάζει στην κυκλοφορία, λέγεται ότι "κάποιες” εταιρείες ανάπτυξης θα καθυστερήσουν ορισμένα games λόγω απαιτήσεων αδειοδότησης ή συμφωνιών. Η δυνατότητα για τους παίκτες να κάνουν streaming οποιοδήποτε video game στη βιβλιοθήκη τους μέσω του Xbox Cloud Gaming θα κυκλοφορήσει αρχικά για δοκιμές στο Xbox Insider τον Νοέμβριο και στη συνέχεια θα επεκταθεί σε περισσότερους χρήστες και games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Oct 2024 11:05 #278189 by Nikos Georgopoulos
Το Xbox Partner Showcase: Οκτώβριος 2024




Games από τρίτες εταιρείες.

Η Microsoft ανακοίνωσε ένα Xbox Partner Showcase. Κοινώς μία παρουσίαση στην οποία εταιρείες όπως οι Remedy, Sega και 505 (μεταξύ άλλων) θα παρουσιάσουν τα νέα τους games. Το βίντεο θα διαρκέσει 25 λεπτά.

Η παρουσίαση θα λάβει χώρα την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου και ώρα 20:00.

Πιθανόν να δούμε το Alan Wake II και το Like A Dragon: Pirate Yakuza, αλλά και κάποιες νέες εκπλήξεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Nov 2024 09:56 #278992 by Nikos Georgopoulos
Phil Spencer: "Δεν υπάρχει όριο στο ποια games του Xbox μπορούν να βγουν σε άλλες πλατφόρμες"




Επιβεβαίωσε ότι ετοιμάζεται και φορητό Xbox.

Ο πρόεδρος του Xbox, Phil Spencer δήλωσε ότι δεν υπάρχει κάποιο όριο στο ποια games του Xbox θα μπορούσαν να βγουν σε άλλες πλατφόρμες, της Sony και της Nintendo.

Συγκεκριμένα ο Spencer δήλωσε στο Bloomberg : "Δεν βλέπω κάποιου είδους "κόκκινες γραμμές" στον κατάλογό μας που λένε "δεν πρέπει να το κάνεις"." Ωστόσο πρόσθεσε ότι ακόμα είναι νωρίς για να μιλήσει για το επόμενο Halo. Ως τώρα τα Pentiment, Hi-Fi Rush, Grounded και Sea of Thieves, τα οποία ήταν αρχικά Xbox exclusives έχουν έρθει στο PlayStation και το Switch αντίστοιχα, ενώ το Indiana Jones and the Great Circle θα ακολουθήσει, τρεις μήνες μετά την κυκλοφορία του στις κονσόλες Xbox. Επιπλέον το επερχόμενο Doom: The Dark Ages θα κυκλοφορήσει κανονικά σε όλα τα format, αν και η συγκεκριμένη σειρά δεν ήταν ποτέ exclusive.



Στην ίδια συνέντευξη ο Spencer επιβεβαίωσε ότι η Microsoft δουλεύει πάνω σε μία φορητή συσκευή Xbox, η οποία όμως απέχει χρόνια από την τελική της κυκλοφορία. Επιπλέον, παρά το πρόσφατο κλείσιμο της Tango Gameworks, ο Spencer δήλωσε ότι η Microsoft ακόμα εξετάζει εξαγορές, οι οποίες θα τις έδιναν "γεωγραφική ποικιλία", όπως στην Ασία. Τέλος δήλωσε ότι "ο επιχειρηματικός τομέας του Xbox δεν ήταν ποτέ πιο υγιής", μετά τις πολλές απολύσεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Nov 2024 09:58 #279004 by Nikos Georgopoulos
Phil Spencer: "Το φορητό Xbox θα κυκλοφορήσει σε μερικά χρόνια"




"Η ομάδα μας θα μπορούσε να εισάγει κάτι καινοτόμο".

Ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft Gaming, Phil Spencer, αναφέρει εδώ και καιρό ότι θέλει να δημιουργήσει μια φορητή κονσόλα Xbox και τώρα το έφερε ξανά στο προσκήνιο.

Σε μια συνέντευξή του, ο Spencer δήλωσε: "Πιστεύω κάτι θα κάνουμε και στον τομέα των φορητών κονσολών". Αυτή την στιγμή η Microsoft εργάζεται σε prototypes και σκέφτεται τον καλύτερο τρόπο προόδου. Ο Spencer δήλωσε επίσης ότι οποιαδήποτε πιθανή φορητή κονσόλα Xbox θα είναι "αρκετά χρόνια μακριά". Για την ώρα, οι designers και οι engineers της Microsoft αφιερώνουν χρόνο για να αναβαθμίσουν την εφαρμογή Xbox για κινητά, ώστε να προσφέρει καλύτερη εμπειρία σε φορητές gaming κονσόλες που ήδη υπάρχουν. Ωστόσο, για το μακρινό μέλλον, ο Spencer δήλωσε: "Πιστεύω ότι η ομάδα μας θα μπορούσε να προσφέρει κάτι αρκετά καινοτόμο στην αγορά αποκλειστικών φορητών κονσολών".

Μια φήμη του Σεπτεμβρίου ανέφερε ότι η επόμενη γενιά κονσολών Xbox θα μπορούσε επίσης να υποστηρίζει μια αποκλειστική φορητή gaming κονσόλα. Η Microsoft εργάζεται πάνω στην επόμενη οικιακή κονσόλα της, δηλώνοντας ότι το σύστημα θα προσφέρει το "μεγαλύτερο τεχνικό άλμα" στην ιστορία του Xbox. Η Microsoft διαφέρει από το PlayStation και τη Nintendo, καθώς είναι η μόνη από τη λεγόμενη Big Three που δεν έχει κυκλοφορήσει ποτέ αποκλειστική φορητή gaming κονσόλα.

Στην ίδια συνέντευξη, ο Spencer μίλησε επίσης για το game store για κινητά της Microsoft, σημειώνοντας ότι η κυκλοφορία του έχει αναβληθεί για μια αδιευκρίνιστη μελλοντική ημερομηνία. Προηγουμένως αναμενόταν να κυκλοφορήσει τον περασμένο Ιούλιο. Ο Spencer μίλησε επίσης για τη δυνατότητα πραγματοποίησης επιπλέον εξαγορών, λέγοντας ότι πάντα εξετάζει επιλογές, αλλά τίποτα δεν είναι "άμεσο". Επιπλέον, ανέφερε ότι η κυκλοφορία του Halo 5 δεν έχει αποκλειστεί για το PS5.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Nov 2024 10:00 #279013 by Nikos Georgopoulos
Phil Spencer, Microsoft: "Η αγορά των κονσολών δεν αναπτύσσεται"




Ωστόσο η Microsoft θα συνεχίσει να κατασκευάζει Xbox.

Ο Phil Spencer, CEO του τμήματος Microsoft Gaming της Microsoft (και επικεφαλής του Xbox), δήλωσε ότι: "Η Microsoft λατρεύει τις κονσόλες και θα κατασκευάσει περισσότερες αλλά η αγορά κονσολών Xbox, PlayStation και Nintendo δεν αναπτύσσεται".

Ο Spencer δήλωσε στο Rolling Stone : "Η αγορά της κονσόλας δεν μεγαλώνει, σε όλες τις κονσόλες [Xbox, PlayStation και Nintendo]. Αγαπάμε αυτούς τους πελάτες, αλλά όσον αφορά τη συνέχιση της επέκτασης και της ανάπτυξης του Xbox, , έχει να κάνει με τα PC, με το cloud και με το να κάνουμε τα games μας διαθέσιμα σε περισσότερα μέρη"

Ακριβώς επειδή η αγορά των κονσολών δεν αναπτύσσεται, αυτό δεν σημαίνει ότι η Microsoft εγκαταλείπει τις κονσόλες. Ο Spencer είπε ότι η Microsoft «θα κατασκευάσει σίγουρα περισσότερες κονσόλες στο μέλλον», καθώς και «άλλες συσκευές».

Τίποτα από αυτά δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς η Microsoft έχει ήδη επιβεβαιώσει ένα Xbox επόμενης γενιάς που υπόσχεται το "μεγαλύτερο τεχνικό άλμα" στην ιστορία του Xbox αλλά και ένα φορητό Xbox.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Nov 2024 18:16 #279042 by Nikos Georgopoulos
Phil Spencer: «Τα PC exclusive games της Microsoft είναι απλά μια ανωμαλία»




Θέλει να είναι όλα διαθέσιμα σε PC, κονσόλες Xbox και στο cloud.

Ο CEO του Xbox Gaming, Phil Spencer, δήλωσε ότι η ύπαρξη των games της Microsoft μόνο σε PC είναι «μία ανωμαλία» που δεν προβλέπεται να επαναληφθεί.

Αυτή την περίοδο, κάποιες από τις κυκλοφορίες Microsoft ήταν PC exclusive, όπως το World of Warcraft: The War Within (expansion του World of Warcraft), το Ara: History Untold, και η early access του Towerborne (σ.σ. μόνο το Towerborn θα κυκλοφορήσει αργότερα σε Xbox Series X/S). Ο Spencer δήλωσε στο Game File : «Αυτό είναι ιστορικό. Μπορεί να υπάρχουν πάντα κάποιες εξαιρέσεις, αλλά βλέπω αυτά τα τρία games ως ανωμαλία. Θέλουμε τα games μας να είναι διαθέσιμα σε όσο το δυνατόν περισσότερες οθόνες. Σκεφτόμαστε την πλατφόρμα Xbox ως την κονσόλα Xbox, το PC και το cloud. Θέλουμε όλα τα games να είναι διαθέσιμα σε όλες αυτές τις πλατφόρμες. Θέλουμε να είναι Play Anywhere».

Παρότι δεν φαίνεται να υπάρχουν σχέδια για να φτάσει το World of Warcraft στις κονσόλες Xbox, ο Spencer είναι υπέρ της κοινής χρήσης συγκεκριμένων games που ανήκουν στη Microsoft με το PlayStation της Sony. Το πιο γνωστό παράδειγμα είναι το Call of Duty: Black Ops 6, ενώ ακόμη και games όπως το Indiana Jones and the Great Circle θα κυκλοφορήσουν για το PS5 μετά την αρχική τους κυκλοφορία σε Xbox κονσόλες και PC. Ο Spencer τόνισε επίσης τη μεγαλύτερη φιλοδοξία του να δώσει στους παίκτες την ιδιοκτησία ενός video game ανεξαρτήτως πλατφόρμας λέγοντας: «Θέλουμε να φτάσουμε στο σημείο όπου, όταν αγοράζετε ένα video game—είτε το αγοράζετε μέσω cloud, το οποίο ετοιμαζόμαστε να λανσάρουμε, είτε στο PC ή στην κονσόλα—να το κατέχετε σε ολόκληρο το οικοσύστημα του Xbox».

Please Log in or Create an account to join the conversation.