Η Microsoft λέει ότι θέλει να αναπτύξει μικρότερα games παρότι έκλεισε 4 Xbox Studios!
Οι απαντήσεις της Sarah Bond.
Ο Matt Booty (επικεφαλής του Xbox) είπε κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης ότι η εταιρεία θέλει να αναπτύξει μικρότερα games που θα δώσουν περισσότερα βραβεία. Η
είδηση
αυτή ήρθε αφού η Microsoft έκλεισε δικούς της
developers
όπως η Tango Gameworks. Οι πληροφορίες προέρχονται από μία
αναφορά από τον Ash Parrish στο The Verge
, που αποκάλυψε πληροφορίες για την συνάντηση.
Οι απαντήσεις σε αυτήν την αναφορά ήταν από αμέτρητους developers και fans να εκφράζουν την απογοήτευσή τους. Ο John Johanas (creative director της Tango Gameworks και αυτός που σκέφτηκε να δημιουργηθεί το Hi-Fi Rush) μπορούσε να δείξει την απογοήτευσή του μέσω μια φωτογραφίας στο X/Twitter. Δείτε την απάντηση του Johana.
t.co/Cz2fW01QVc
pic.twitter.com/ADV4ZTpIuP
— johnjohanas (@johnjohanas)
May 9, 2024
Η απαντήσεις της Sarah Bond
Η Sarah Bond (πρόεδρος του Xbox)
μίλησε
για τις πρόσφατες περικοπές στη Bethesda, περιγράφοντας αυτές ως στη δέσμευσή τους για να διασφαλίσουν ότι η επιχείρηση θα είναι είναι ενεργή για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η Bond μίλησε στο Bloomberg Tech Summit, αφού ήρθαν νέα αυτή την εβδομάδα για στούντιο της Bethesda που έκλεισε η Microsoft (Arkane Austin, Tango Gameworks, Alpha Dog Games). Ωστόσο, η συνέντευξη έχει γίνει από τότε viral λόγω των φαινομενικά αδύναμων απαντήσεων της Bond που δεν παρέχει πολλές πληροφορίες για την απόφαση.
Πρώτα, η Bond ρωτήθηκε για την ελλιπής ανάπτυξη της gaming βιομηχανίας, πράγμα για το οποίο ανησυχούσε ο Phil Spencer αφού πήρε την απόφαση να απολύσει 1900 άτομα. Η Bond είπε: «Πέρσι στα video games, σε μεγάλο βαθμό η βιομηχανία ήταν σταθερή. Και ακόμη και το 2023, είδαμε μερικά τεράστια
releases
, εξαιρετικά πρωτοποριακά games. Ωστόσο, η ανάπτυξη της gaming βιομηχανίας δεν ακολούθησε όλα αυτά. Πολλά από αυτά σχετίζονται με την ανάγκη να φέρουμε νέους παίκτες και να κάνουμε το gaming πιο προσβάσιμο. Αλλά όλα αυτά γίνονται, ενώ την ίδια στιγμή που αυξάνεται το κόστος που σχετίζεται με τη δημιουργία αυτών των όμορφων AAA games, και ο χρόνος που απαιτείται για τη δημιουργία τους αυξάνεται. Και πολλή από την εστίασή μας ως Xbox είναι για το πως θα κάνουμε πράγματα για να βοηθήσουμε τη βιομηχανία να φτάσει ψηλά, ενώ βεβαιωνόμαστε ότι αυτά που κάνουμε είναι στην περίοδο αλλαγής.»
Η Bond μετά ρωτήθηκε συγκεκριμένα για το πρόσφατο κλείσιμο μερικών στούντιο. Εκείνη απάντησε: «Είναι πάντα εξαιρετικά δύσκολο να παίρνετε αποφάσεις σαν αυτές…όταν εξετάσαμε αυτές τις θεμελιώδεις τάσεις [του κλάδου], νιώθουμε βαθιά ευθύνη να διασφαλίσουμε ότι τα games που φτιάχνουμε, οι συσκευές που δημιουργούμε, οι υπηρεσίες που προσφέρουμε είναι εκεί μέσα από στιγμές. Ακόμα και αν η βιομηχανία δεν μεγαλώνει, όταν είστε ανάμεσα σε μια περίοδο αλλαγής. Τα νέα που ανακοινώσαμε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ως αποτέλεσμα αυτού, στη δέσμευσή μας για να διασφαλίσουμε ότι η επιχείρηση είναι υγιής για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, είναι η δέσμευσή μας να έχουμε τα δικά μας στούντιο και να δουλεύουμε με συνεργάτες για να έχουμε games μεγάλα και μικρά, είμαστε μια πλατφόρμα όπου μπορείτε να παίξετε GTA, αλλά μπορείτε επίσης να παίξετε και Palworld, όπου μπορείτε να παίξετε Call of Duty, μπορείτε να παίξετε και Pentiment, αυτό δεν αλλάζει. Και ειλικρινά, η δέσμευσή μας για την Bethesda και τον ρόλο που παίζει είναι μέρος του Xbox και ό,τι κάνουμε». Η Bond είπε, επίσης, ότι η εταιρεία εστιάζει στους ανθρώπους που επηρεάστηκαν και κάνουν τα πάντα για να τους βοηθήσουν σε αυτές τις δύσκολες αλλαγές.
Όταν τονίστηκε στη συνέντευξη η επιτυχία της Tango Gameworks (developer του Hi-Fi Rush) που έκλεισε πρόσφατα, η Bond απέφυγε την ερώτηση, δίνοντας μια μη ικανοποιητική απάντηση. Η Bond απάντησε: «Ξέρετε, ένα από τα πράγματα που αγαπώ στη βιομηχανία των games είναι η δημιουργική μορφή τέχνης και αυτό σημαίνει ότι η κατάσταση και τι επιτυχία υπάρχει για κάθε παιχνίδι και εταιρεία είναι πραγματικά μοναδική. Δεν υπάρχει ένα μέγεθος που να ταιριάζει σε όλα για εμάς, οπότε βλέπουμε κάθε εταιρεία, κάθε ομάδα για games και κοιτάμε και σε μια ποικιλία από παράγοντες όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τέτοιου είδους αποφάσεις και συμβιβασμούς. Αλλά όλα επιστρέφουν στη μακροπρόθεσμη δέσμευσή μας για τα games που φτιάχνουμε, τις συσκευές που δημιουργούμε, τις υπηρεσίες και τη διασφάλιση ότι προετοιμαζόμαστε ώστε να είμαστε σε θέση να εκπληρώσουμε αυτές τις υποσχέσεις.»
H Bond απάντησε σχετικά με τα Xbox exclusive games που αργότερα κυκλοφόρησαν στο PlayStation: «Είναι νωρίς ακόμα…αλλά είμαστε πραγματικά ενθαρρυμένοι από την αποδοχή αυτών των games. Ένα πράγμα που πιστεύω πως είναι σημαντικό να σημειωθεί είναι ότι ως Xbox βάζαμε games σε άλλες πλατφόρμες για πολύ καιρό. Το Minecraft είναι διαθέσιμο παντού. Οι ομάδες στη Bethesda είχαν, επίσης, games και σε άλλες πλατφόρμες, το ίδιο και οι ομάδες της Activision Blizzard. Οπότε είναι μια απόφαση που λαμβάνουμε σε game-by-game βάση και συνεχίζουμε να προχωράμε μπροστά και να εκτελούμε τη στρατηγική μας.
Δείτε τη συνέντευξη της Sarah Bond.
Πιο θετικά νέα σε αυτή τη συνέντευξη είναι η ανακοίνωση ενός web-based Mobile game store.