Τα Xbox 360-exclusive games χρειάζονται ποιότητα, επέμεινε ο executive των Microsoft Studios, Phil Spencer .
Το να φτιάξουμε Xbox 360-only games και IP είναι κάτι παραπάνω από τον "αριθμό των releases σε έναν χρόνο", πρόσθεσε ο Spencer , εξηγώντας την στρατηγική της Microsoft στο να εξασφαλίζει exclusives για την platform.
"Το να φτιάξουμε core IP, όπως πολλά first και third-parties έχουν καταλάβει με τα χρόνια, δεν είναι καθόλου εύκολη δουλειά," δήλωσε ο Spencer στο GameInformer (μέσω του
GamesIndustry.biz
). "Μπήκα στην διαδικασία να δημιουργήσω το Gears με την Epic και ξέρω πόσο χρόνο και προσπάθεια χρειάστηκε."
Η Microsoft έχει ανακοινώσει συνεργασίες και με άλλους developers, είπε ο Spencer.
"Οπότε θα συνεχίσει να είναι κάτι πάνω στο οποίο συνεργαζόμαστε με νέους συνεργάτες όπως η Crytek και νέους ανθρώπους που δεν έχουμε ανακοινώσει ακόμα. Πιστεύουμε πως είναι σημαντικό οι core gamers να βλέπουν το 360 ως ένα μέρος που να θέλουν να παίξουν παιχνίδια."
Το παιχνίδι της Crytek για το Kinect, Ryse είναι σε φάση developing αποκλειστικά για το Xbox 360.
Αντίθετα με την Sony, η Microsoft επικεντρώνει σε νέες εμπειρίες για το Xbox 360, από το να ξαναζωντανεύει παλιά franchises ώς HD collections, είπε ο Spencer.
"Έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στο να πουλάνε παλιά franchises ως HD remakes," αναφέροντας ότι η Microsoft δεν θέλει να πουλήσει στους gamers κάτι που έχουν είδη ολοκληρώσει, παρά την επιτυχία του παιχνιδιού του 343 Studio's , Halo: Anniversary πέρσι.