απο το εκπληκτικο τμημα marketing της Sony δεν περιμενα τιποτα λιγοτερο. για μενα ειναι πολυ εξυπνη διαφημιση.
επισης εχει ενδιαφερον το ποσο διαφορετικες σε στυλ ειναι οι διαφημισεις γενικως του PS3 απο αυτες του 360.
του ps3 ειναι υποβλητικες, παρουσιαζοντας το ως ενα μηχανημα τελειως εξω απο αυτον τον κοσμο, με διαφορα περιεργα πραγματα να γινονται, οπως αυτο με το πλαστικο μωρο.
Του 360 αντιθετα βασιζονται σε διασημα παιχνιδια παρεας της παλιας εποχης, πχ κλεφτες και αστυνομοι, νερομπομπες, σχοινακι, και τα παρουσιαζουν ως κατι με το οποιο πορωνονται ολοι σιγα σιγα και αρχιζουν και παιζουν ωσπου στο τελος γινεται χαμος. ειδικα η απαγορευμενη διαφημιση με το πιστολιδι ειναι ολα τα λεφτα.