Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Η κόντρα της Sony με την Gaming Heads

More
30 Sep 2023 16:51 #273071 by Σωτήρης Τσόπουλος
Η εταιρία δημιουργίας αγαλματιδίων για video games Gaming Heads, αναφέρει ότι η Sony της είπε να καταστρέψει όλο το merchandise που έχει να κάνει με δικούς της τίτλος, συμπεριλαμβάνοντας και αντικείμενα για τα οποία έχει ήδη πληρωθεί αλλά δεν έχει θέσει προς κυκλοφορία για τους καταναλωτές ακόμα.
Η εταιρία μοιράστηκε ένα ανοικτό γράμμα προς τη Sony στα social media και στο  website της, όπου απολογείται για την κατάσταση και πιο συγκεκριμένα λέγοντας ότι αυτή ήταν μια απόφαση της Sony και όχι δική της.

Τα αντικείμενα τα οποία καλείται να καταστρέψει περιλαμβάνουν και αντικείμενα τα οποία έχει στις αποθήκες της, αντικείμενα που έχει ήδη στείλει προς διάθεση για τους καταναλωτές, αντικείμενα που είναι ήδη στην παραγωγή αλλά ακόμα και αυτά που βρίσκονται στη φάση της ανάπτυξης. Αυτά είναι από διάφορα franchise, όπως το The Last of Us, το God of War, το Bloodborne και το Ratchet & Clank. Η ανακοίνωση αναφέρει:’’ Έχουμε συνεργαστεί με την Sony PlayStation για πάνω από 10 χρόνια για να  σας παραδώσουμε μερικά από τα καλύτερα video game αντικείμενα και προσπαθήσαμε αρκετά για να τους κάνουμε να αλλάξουν γνώμη’’

Και συνεχίζει:’’ Γνωρίζουν ότι έχετε πληρώσει τα χρήματα τα οποία τα βγάλατε με πολύ κόπο για αντικείμενα τα οποία είναι έτοιμα να παραδοθούν σε εσάς ή που βρίσκονται στη φάση της παραγωγής  αλλά δυστυχώς, αν και κάναμε ότι μπορούσαμε, μας είπαν να μην παραδώσουμε τα προϊόντα αυτά σε εσάς.’’
Το ανοικτό αυτό γράμμα ουσιαστικά ρίχνει το φταίξιμο στη Sony σε μία προσπάθεια να εξευμενίσουν τους καταναλωτές, σημειώνοντας ότι η Sony ήδη έχει λάβει τα χρήματα για τις παραγγελίες που έχουν ήδη ληφθεί. Επίσης ρίχνει το φταίξιμο σε έναν συγκεκριμένο υπάλληλο της Sony, αναφέροντας ότι αυτός είναι ο υπεύθυνος για όλη αυτή την κατάσταση και ουσιαστικά παρακινώντας το κοινό να διαμαρτυρηθεί σε αυτόν.
Στη συνέχεια η ανακοίνωση τους λέει ότι:’’ Θυμόμαστε το παλιό σλόγκαν της Sony PlayStation που έλεγε ότι είναι για τους παίκτες….αλλά με βάση την πρόσφατη απόφαση τους για την οποία ήδη γνωρίζουν ότι οι περισσότεροι θέλουν να ξοδέψουν παραπάνω χρήματα από ότι αγοράζοντας μία κανονική κονσόλα, δεν είμαστε τόσο σίγουροι ότι πλέον είναι εδώ για τους παίκτες’’

Πολλές απαντήσεις στην συγκεκριμένη ανάρτηση έχουν μεταφέρει την απογοήτευση τους στη Sony, ενώ άλλοι έβγαλαν τον θυμό τους πάνω στην Gaming Heads. Ένας πελάτης είπε ότι η συναλλαγή του ήταν με την  Gaming Heads και ζήτησε επιστροφή χρημάτων. Άλλοι διαμαρτυρήθηκαν για τα Tomb Raider αγαλματίδια τα οποία ακόμα δεν έχουν βγει και ας έχουν περάσει πλέον 7 χρόνια από το 2016 και τη 20η επέτειο του franchise.Στη facebook σελίδα της εταιρίας, πολλοί καταναλωτές έχουν αρχίσει να διαμαρτύρονται και να λένε ότι οι επιστροφές χρημάτων είναι υποχρέωση της εταιρίας των merch και όχι της Sony.
H Sony την στιγμή που γράφεται το συγκεκριμένο άρθρο δεν έχει ακόμα απαντήσει με κάποιο ανοικτό γράμμα.

 

Please Log in or Create an account to join the conversation.