Η Haven Studios της Jade Raymond τραβάει την προσοχή του σχεδιαστή των PS5 και PS4, Mark Cerny
Πλέον είναι επίσημα μέρος του PlayStation.
Ως γνωστόν, η Haven Studios της Jade Raymond έχει εξαγοραστεί από την Sony. Η εξαγορά έχει φυσικά, ήδη
ανακοινωθεί
– αλλά τώρα το μελάνι έχει στεγνώσει και η συμφωνία έχει κλείσει. Σύμφωνα με μια νέα
συνέντευξη στο GamesIndustry.biz
, η «μικρή» καναδική ομάδα –η οποία έχει εκτιναχθεί σε 106 υπαλλήλους– ασκεί ήδη επιρροή σε άλλες πρωτοπόρες ομάδες.
Μια ευρεία συνέντευξη με την Jade Raymond περνάει στην ουσία, ενώ δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Haven Studios πρωτοπορεί στην δυνατότητα απομακρυσμένης εργασίας στο cloud. Αυτό είναι λογικό, φυσικά, αν σκεφτεί κανείς ότι μεγάλο μέρος της εταιρείας δημιουργήθηκε από τις στάχτες της αποτυχημένης πρωτοβουλίας του Google Stadia, αλλά η προσέγγισή της προσελκύει την προσοχή άλλων προγραμματιστών στο πλαίσιο των PlayStation Studios.
Μάλιστα, ακούγεται σαν η Haven Studios να είναι έτοιμη ως πραγματικός καινοτόμος με τον αρχιτέκτονα των PS5 και PS4, Mark Cerny, να συμμετέχει. Η Jade Raymond αποκάλυψε για τον Mark Cerny «είναι ένας από τους κύριους λόγους που επενδύουμε τόσο πολύ στην Έρευνα και Ανάπτυξη (R&D), και σε αυτήν την πολύ ανώτερη ομάδα μηχανικών.» Συνέχισε «δεν είναι μόνο συνδεδεμένο με το cloud αλλά επίσης κάτι πιο συγκεκριμένο σε R&D. Δεν μπορώ να πω πάρα πολλά τώρα, αλλά αυτό είναι προφανώς ένα από τα άλλα πράγματα που ήταν πολύ ελκυστικό και συναρπαστικό για την ομάδα μας με το PlayStation.»
It's official! The agreement to acquire Haven has closed. Welcome to the PlayStation Studios family,
@HavenStudiosInc
!
pic.twitter.com/rLFjsRYWdy
— PlayStation (@PlayStation)
July 11, 2022
Όσον αφορά το πραγματικό παιχνίδι της Haven Studios, είναι μέρος του live service της Sony – αν και περιμένουμε περισσότερα Animal Crossing από Fortnite. Μέρος του στόχου του από την τεχνική πλευρά είναι να δημιουργήσει εργαλεία που θα του επιτρέψουν να επαναλαμβάνει και να εξελίσσει το παιχνίδι γρήγορα, χωρίς τα εμπόδια που συναντώνται συνήθως σε έργα αυτής της κλίμακας – και με μια σχετικά μικρότερη ομάδα. Η συνέντευξη κάνει την ανάγνωση ενδιαφέρουσα, αν και θα χρειαστείτε την επαγγελματική σας εμπειρία, γιατί πραγματικά εμβαθύνει στην ουσία της πρόσληψης και την διαχείριση. Για παράδειγμα, η Haven Studios έχει μια σταθερή ιεραρχία με μόλις τρία ανώτερα στελέχη να επιβλέπουν ολόκληρη την εταιρεία – κυρίως εξ αποστάσεως, επίσης.
Αν και η απλή αναφορά της “live service” αναμφίβολα θα αφήσει τα σχόλια σε χάος, είναι συναρπαστικό ότι αυτό το σχετικά νέο στούντιο τραβάει ήδη τα βλέμματα υψηλόβαθμων υπαλλήλων του PlayStation και θα μπορούσε ενδεχομένως να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο άλλες πρωτοπόρες ομάδες εξελίσσονται και επεκτείνονται.