Sony: "Το να φτιάξεις μια νέα gaming σειρά περιέχει ρίσκο"
Jim Ryan: "Στο PS4 είχαμε τέσσερις νέες σειρές".
Ο Jim Ryan, επικεφαλής του PlayStation, δήλωσε ότι το να φτιάξει η Sony μια νέα AAA gaming σειρά είναι δύσκολο, καθώς εμπεριέχει ρίσκο.
Σε συνέντευξη στο GQ-Magazine, ο Ryan δήλωσε: "Έχουμε επενδύσει αρκετά οργανικά στη γενιά του PS4, περισσότερο απ' όσο κάποιοι έχουν αντιληφθεί. Έχουμε αποκτήσει την Insomniac Games με εξαγορά. Φτιάχνουμε εξαιρετικά games τώρα και σίγουρα θέλουμε να συνεχίσουμε να το κάνουμε. Το θέμα με τα blockbuster games είναι ότι χρειάζονται μια κυκλοφορία επιπέδου box office. Κοστίζουν πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια και για να πετύχουν πωλήσεις και να φέρουμε ένα νέο IP (νέα gaming σειρά) στην αγορά, κάτι που είναι πολύ ριψοκίνδυνο και το κάναμε τέσσερις φορές στη γενιά του PS4, θα πρέπει να έχεις και τις αντίστοιχες πωλήσεις".
Από την άλλη, με νέες εκδόσεις των Horizon και Ghost of Tsushima, η Sony θα έχει νέες σειρές να προβάλει και στην ένατη γενιά κονσολών κι εκεί ίσως το ρίσκο απέδωσε. Ο Ryan πρόσθεσε ότι η Sony "έχει έναν οργανισμό που κάνει management σε κάθε εταιρεία ανάπτυξης και ένα από τα πράγματα που κοιτάμε είναι το portfolio και το να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στις νέες επαναλήψεις και σε αγαπημένες σειρές, όπως τα God of War ή Uncharted και να υπάρχει μία μείξη με σειρές, όπως τα Horizon Zero Dawn και Ghost of Tsushima. Τα σκεφτόμαστε όλα αρκετά και πολύ προσεκτικά".
Για να δούμε κατά πόσο η Sony θα πάρει τα ρίσκα της και στην ένατη γενιά κονσολών. Στην όγδοη, τα περισσότερα ρίσκα της βγήκαν, όπως όντως τα Horizon και Ghost of Tsushima. Ακόμα και το Dreams, για το οποίο πολλοί αμφέβαλαν. Από την άλλη, games τα οποία προορίζονταν για Game of the Year, όπως το Death Stranding, δεν έλαβαν τις πωλήσεις και τις βαθμολογίες που περίμενε η Sony.