Η Sony κατοχύρωσε πατέντα για cloud gaming στο PS5
Απομακρυσμένο "emulation" παλαιότερων games.
Η Sony πρόσφατα κατοχύρωσε πατέντα για ένα cloud-base σύστημα backwards compatibility για το PS5.
Η πατέντα εμφανίσθηκε στην ιαπωνική ιστοσελίδα που καταγράφονται οι πατέντες. Παρόλο που οι περιγραφές είναι στα ιαπωνικά, υπάρχει επίσημη μετάφραση: “Άλλη μια τάση αναπτύσσεται στην βιομηχανία και αυτή σχετίζεται με την ανάπτυξη συστημάτων cloud gaming. Τέτοια συστήματα ίσως έχουν απομακρυσμένα servers που θα κάνουν όλη την επεξεργασία των games και θα λαμβάνει inputs από τον χρήστη μέσω μιας λεπτής κονσόλας, η οποία θα απεικονίζει και στην οθόνη,” έγραφε η περιγραφή.
Ένα από τα σχέδια δείχνει έναν χρήστη να παίζει ένα βιντεοπαιχνίδι με χρήση του cloud. Υπάρχουν διάφορες εικόνες που υποδεικνύουν την ύπαρξη του cloud ως το κέντρο επεξεργασίας για το backwards compatibility. Για παράδειγμα, σύμφωνα με την περιγραφή της πατέντας, η παρακάτω εικόνα “απεικονίζει τους gaming τίτλους ανά γενιά κονσόλας”. Στην εν λόγω εικόνα, φαίνονται ευδιάκριτα οι κονσόλες PS1, PS2 και PS3.
Σύμφωνα με την πατέντα, φαίνεται πως η Sony επιχειρεί να δημιουργήσει virtual κονσόλες μέσα σε μια κονσόλα, κάτι όχι και τόσο διαφορετικό από έναν emulator, ωστόσο σε αυτή την περίπτωση θα είναι νόμιμο και θα υποστηρίζεται επίσημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το PS4 απουσιάζει από το σχέδιο, κάτι που έχει να κάνει με το γεγονός ότι μέχρι στιγμής το PS5 υποστηρίζει περισσότερο από 100 games του PS4.