Ο SSD του PS5 αναμένεται να μειώσει το μέγεθος των games
Δεν θα χρειάζεται πλέον η αντιγραφή assets για τη γρηγορότερη απεικόνιση τους σε μια σκηνή.
Ένα πραγματικά αξιόλογο χαρακτηριστικό του σκληρού δίσκου του PS5 είναι το γεγονός ότι μπορεί να μειώσει τον όγκο δεδομένων των παιχνιδιών στο μέλλον, μιας και πλέον δεν θα χρειάζεται η αντιγραφή των ίδιων assets για τη γρηγορότερη απεικόνιση τους σε μια σκηνή, κάτι που συνέβαινε με τους προκατόχους του.
Δεδομένης της ταχύτητας του σκληρού δίσκου SSD του PS5, κάτι τέτοιο πολύ πιθανόν να ανήκει στο παρελθόν. Σύμφωνα με μια παλαιότερη έρευνα, περίπου 10 GB του παιχνιδιού "Marvel’s Spider-Man" οφείλονται σε αντιγραμμένα assets, φαινόμενο το οποίο αναμένεται να εξαλειφθεί βάσει των ικανοτήτων της νέας κονσόλας της Sony.
Παρόλα αυτά, πρέπει πάντα να έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι τα παιχνίδια της νέας γενιάς είναι πιθανό να χρησιμοποιούν assets καλύτερης ποιότητας, κάτι που μπορεί να επηρεάσει και το μέγεθός τους. Ως αποτέλεσμα λοιπόν, τα μεγέθη των ανερχόμενων παιχνιδιών μπορεί να παραμείνουν υψηλά αλλά να χρησιμοποιούν τον όγκο δεδομένων τους αποτελεσματικότερα.
Το PS5 αναμένεται να κυκλοφορήσει το Δεκέμβριο του 2020.