Ο Ken Kutaragi, δημιουργός του PlayStation, θυμάται ότι όλοι στην Sony πίστευαν ότι θα αποτύχει
Επειδή αρκετές εταιρείες είχαν ήδη αποτύχει.
Ο Ken Kutaragi, 25 χρόνια αργότερα, μιλάει για τις πρώτες μέρες του PlayStation.
Ο Kutaragi είπε στο Tokyo Games Show: "Θέλαμε να μοιραστούμε το πάθος μας. Θέλαμε να ακούσουμε τι περίμεναν και τι δεν περίμεναν, έτσι θέλαμε να τους ακούσουμε. Επισκεφτήκαμε δεκάδες εταιρείες, αν όχι εκατοντάδες, επισκεφτήκαμε πολλούς game
developers
. Ήταν μια υπέροχη ανάμνηση. Δεν ήταν ενδιαφέρον. Μας έλεγαν απλώς να μην το κάνουμε γιατί υπήρχαν ήδη αρκετές εταιρείες που είχαν αποτύχει."
Είναι κατανοητό γιατί δεν μοιράστηκαν όλοι το πάθος του Kutaragi για το project. Όταν το PlayStation βγήκε στην αγορά, η Nintendo και η Sega ήταν οι δύο κυρίαρχοι κατασκευαστές κονσολών. Μπορεί η Sony να διέθετε πιο ισχυρό υλικό από το Genesis, το SNES ή το περιφερειακό 32X, αλλά το Sega Saturn κυκλοφορούσε την ίδια περίπου εποχή. Και αν αυτό το σύστημα είχε πετύχει όπως το PlayStation της Sony, τότε ίσως να υπήρχε διαφορετικός ανταγωνισμός.
Η Microsoft είχε παρόμοια εμπειρία το 2001, όταν έπρεπε να ακολουθήσει το Dreamcast της Sega και το PlayStation 2 στην αγορά. Η Sega σύντομα αποχώρησε από τη σκηνή των κονσολών, αφήνοντας τη Sony, τη Nintendo και τη Microsoft ως τους βασικούς παίκτες στη βιομηχανία. Μέσα από τέσσερις διαδοχικές γενιές κονσολών, η Sony παραμένει μία από τις πιο κυρίαρχες εταιρείες στα games. Και όλα ξεκίνησαν επειδή ο Kutaragi και η ομάδα του είχαν ένα όραμα για το μέλλον του gaming.