Για όσους παίζουν την έκδοση για τα PC, μπορείτε να ανεβάσετε τα γραφικά παραπάνω από ότι σας αφήνει το παιχνίδι μέσα από τα menu.
Το project το ανέλαβε ο H1VLtg3 (custom settings για το GTAIV). Αυτό που έχετε να κάνετε, είναι να κάνετε edit το αρχείο video.scr το οποίο βρίσκεται μέσα στο φάκελο
αν έχετε την έκδοση STEAM.
Καλό θα ήταν να κρατήσετε ένα αντίγραφο του αρχείου, σε περίπτωση που έχετε προβλήματα.
Code:
!Resolution(i,i)
!WindowOffset(i,i)
!Monitor(i) // -1 primary monitor
!BPP(i)
!FSAA(i) // Full Screen AntiAliasing, 0 - none, higher is better
!TexBPP(i)
!TextureQuality(s) // VeryLow, Low, High
!Filtering(s) // Bilinear, Trilinear, Anisotropic, AnisotropicTrilinear
!GammaFloat(f)
!MaxRefresh(i)
!Shadows(s) // Low, High
!ShadowMapSize(i)
!SpotShadowMapSize(i)
!Lightmaps()
!Fullscreen()
!VSync() // enable vertical sync
!MaterialQuality(i) // lower is better
!WaterQuality(i) // lower is better
!GrassQuality(i) // lower is better
!FXQuality(i) // higher is better
!FXFadeLevel(i) // 0-4 (lower is better)
!EnvQuality(s) // FullDynamic, RareDynamic, Static
!ShaderPath(i) // 0 - 1.1, 1 - 1.4, 2 - 2.0, 3 - 3.0, 4 - x360, 5 - 4.0, 6 - ps3
!PostProcess(s) // Simple, Normal
!DisplayDeviceType(i,f,f,f,f) //device type (LCD TV etc.): 0 - default
!Curves(s) // curves texure
Resolution(1920,1080)
Monitor(0)
BPP(24)
FSAA(16)
TexBPP(32)
TextureQuality("High")
Filtering("AnisotropicTrilinear")
Fullscreen()
Shadows("High")
ShadowMapSize(4096)
SpotShadowMapSize(2048)
Lightmaps()
GammaFloat(1.08)
MaxRefresh(60)
MaterialQuality(0)
FXQuality(5)
FXFadeLevel(0)
WaterQuality(0)
GrassQuality(0)
EnvQuality("FullDynamic")
ShaderPath(5)
VSync()
DisplayDeviceType(0,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000)