Το Doom 3 στην Unreal Engine 5
Η κόλαση...δείχνει πιο αληθινή!
Ο coder και 3d modeller François Montagud, έφτιαξε ένα μέρος του Doom 3 στην Unreal Engine 5.
Δημιούργησε τα δικά του 3D models,
textures
,
animations
και φωτισμό. Προφανώς δεν πρόκειται να το κυκλοφορήσει, αφού αν το έκανε θα δεχόταν καμιά μήνυση από την id Software.
Αυτό που κάνει αυτό το reimagining είναι να μηδενίζει τη γωνία τρόμου του Doom 3, που ήταν πιθανώς ένα από τα δυνατά του σημεία. Είναι πιο φωτεινό από το αρχικό παιχνίδι, αλλά το πρωτότυπο ήταν πολύ σκοτεινό ούτως ή άλλως και προφανώς τα εχθρικά μοντέλα δεν ανταποκρίνονται στα πρότυπα που μπορεί να παράγει μια ειδική ομάδα triple-A game .
Δείτε το Silent Hill στην Unreal Engine 5.