Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Doom 4

More
24 Feb 2014 15:23 #140857 by Κώστας Λάβαρης
Replied by Κώστας Λάβαρης on topic Doom 4
[UPDATE 19/2/14] Η Bethesda ανακοίνωσε ότι προπαραγγέλνοντας το Wolfenstein: The New Order, θα μπείτε στη beta έκδοση του Doom 4 .

Υπάρχει και κάτι ακόμα όμως με το FPS της id Software που βρίσκεται ακόμα σε ανάπτυξη. Νομίζαμε ότι ονομάζεται Doom 4, αλλά η Bethesda αναφέρθηκε σε αυτό ως Doom σκέτο, οπότε το πιο πιθανό είναι ότι θα δούμε ένα reboot της δημοφιλέστατης σειράς.

Το Wolfenstein: The New Order αναμένεται να κυκλοφορήσει στα PC, PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One και Xbox 360 στις 23 Μαίου 2014, οπότε η beta θα διατεθεί λογικά κάποια στιγμή αργότερα. Για να εξασφαλίσετε την συμμετοχή σας στην beta, όπως είναι φυσικό θα πρέπει να κάνετε pre-order το Wolfenstein: The New Order.

Η παρατεταμένη ανάπτυξη του νέου Doom αποτελεί εν μέρει το αποτέλεσμα της απόρριψης μιας παλαιότερης version, όπως σας ενημερώσαμε σε προηγούμενο άρθρο μας . Τον Απρίλιο του 2013 η Bethesda επιβεβαίωσε την ανάπτυξη μιας καινούριας version του Doom 4 αφού η παλαιότερη "δεν επιδείκνυε την ποιότητα και τον ενθουσιασμό που η id και η Bethesda ήθελαν να μεταφέρουν στους fans". Ο Pete Hines, ο διευθυντής marketing της Bethesda πρόσθεσε στην παραπάνω δήλωση: "Ως αποτέλεσμα, η id επαναπροσδιόρισε τις προσπάθειές τις σε μια νέα version του Doom 4, η οποία υπόσχεται να συναντήσει τις πολύ υψηλές προσδοκίες που έχει ο κόσμος για το παιχνίδι, αλλά και το franchise. Όταν θα είμαστε έτοιμοι να μιλήσουμε για το Doom 4 που δημιουργεί η id, τότε θα ενημερώσουμε τον κόσμο".

Επιπροσθέτως, τον Αύγουστο του 2013, ο Tim Willits, της id Software δήλωσε: "Δεν ήταν μόνο ένα πράγμα", είπε. "Δεν ήταν ότι η τέχνη του παιχνιδιού δεν ήταν καλή ή ότι ο προγραμματισμός ήταν κακός. Κάθε παιχνίδι έχει ψυχή. Όταν παίζεις Rage, μπαίνεις στο πνεύμα. Και το Doom, δεν είχε το πνεύμα, δεν είχε τη ψυχή, δεν είχε προσωπικότητα. Είχε λίγη σχιζοφρένεια, λίγη κρίση ταυτότητας. Δεν είχε το πάθος και την ψυχή που έχουν άλλα παιχνίδια της id. Όλοι ξέρουν το συναίσθημα του Doom, αλλά δεν μπορούν να το εκφράσουν."

-Πάτρικ με ακούς;
-Όχι, έχει σκοτάδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.