Ο John Romero, δημιουργός του DOOM, ετοιμάζει ένα νέο FPS στην Unreal Engine 5
Βασισμένο σε νέα gaming σειρά.
Ο θρύλος των FPS, John Romero αναπτύσσει έναν νέο τίτλο στην Unreal Engine 5 με μία “μεγάλη εταιρεία ανάπτυξης”.
Η Romero Games, εταιρεία ανάπτυξης της Brenda Romero και του συνιδρυτή της Id Software John Romero, αρχίζει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της. Η εταιρεία ξεκίνησε να αναπτύσσει ένα νέο FPS. Η
επίσημη ιστοσελίδα
της εταιρείας αναφέρει: “Είμαστε 100% αφοσιωμένοι στα FPS, την βάση πάνω στην οποία χτίσαμε τις καριέρες μας, την εταιρεία μας και ένα ολόκληρο είδος. Το project που έχουμε αναλάβει είναι ένα καινούργιο FPS, βασισμένο σε μία νέα σειρά.”
Η Romero Games αναπτύσσει τον νέο τίτλο με την Unreal Engine 5, και ανέφεραν πως συνεργάζονται με μία μεγάλη εταιρεία ανάπτυξης: “Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πως δουλεύουμε πάνω σε ένα νέο FPS και πως συνεργαζόμαστε με μία μεγάλη εταιρεία ανάπτυξης. Κατά τα άλλα είναι πολύ νωρίς για να μοιραστούμε περαιτέρω πληροφορίες. H εταιρεία ανάπτυξης ψάχνει για
προσωπικό
και θα επιτρέψει στους εργαζόμενους να δουλέψουν είτε στα γραφεία, τα οποία βρίσκονται στο Galway της Ιρλανδίας, είτε από το σπίτι είτε σε υβριδικό μοντέλο εργασίας. Έχουν εννέα διαθέσιμες θέσεις εργασίας σε διαφορετικούς τομείς που περιλαμβάνουν προγραμματισμό, design και art.
Ο Romero είναι γνωστός για την δουλειά του σε τίτλους όπως το Wolfenstein 3D, το Doom και το Quake. Η συμβολή του στην εξέλιξη των FPS είναι τεράστια καθώς συνέβαλε στην ανάδειξη τους σε ένα από τα πιο επιτυχημένα είδη.