Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Prey

More
28 May 2017 17:51 #199095 by Georgios Kyranis
Replied by Georgios Kyranis on topic Prey
Aν και δεν εχω xp εχω linux, καλη επιτυχία :P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Jun 2017 12:47 #200487 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Τερμάτισε το Prey σε 7 λεπτά


Μετρώντας καθαρό χρόνο σε βίντεο 9 λεπτών.

Το καλύτερο speed run μέχρι σήμερα στο Prey κατεγράφει προχθές από τον Seeker TV και ανέρχεται στα 9:30 στο βίντεο ή 7 λεπτά καθαρού χρόνου.

Ο χρήστης εκμεταλλεύεται αρκετά glitches του παιχνιδιού και παρακάμπτει όλο το σενάριο. Θυμηθείτε ότι σε ένα τέτοιο χρονικό διάστημα σχεδόν όλοι μας δεν καταφέραμε καλά καλά να τελειώσουμε την πρώτη πίστα. Αφήστε δε που το παιχνίδι έχει 15 ώρες διάρκεια.

Δείτε το σχετικό βίντεο:
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Aug 2017 23:07 #203972 by Angel
Replied by Angel on topic Prey
Demo


Από σήμερα το Prey είναι διαθέσιμο σε όλα τα format μέσω trial.

Μπορείτε να παίξετε μία ώρα και μάλιστα είναι η πρώτη φορά που θα γίνει κάτι τέτοιο στα PC. Προηγουμένως υπήρχε demo σε PS4 και Xbox One, αλλά το συγκεκριμένο θα είναι διαφορετικό καθώς θα σας επιτρέπει να διατηρήσετε την πρόοδό σας, μαζί με τα Trophies και τα Achievements σας, όταν θα αγοράσετε το πλήρες παιχνίδι.

Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το demo μέσω Steam. Είναι διαθέσιμο από την επιλογή "Λήψη Demo" στα δεξιά της οθόνης.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Sep 2019 21:58 #227188 by Georgios Kyranis
Replied by Georgios Kyranis on topic Prey
Εχω γραψει 15 ωρες στο παιχνιδι
Για εναν παράξενο λογο με βλεπουνε και απο τους τοιχους
Ασε που εχουν πλακωσει ολα των ειδων τα Phantom
Mου βγαινει καθε τρις και λιγο ο Nightmare πλακωνουν και τα ρομποτ και RIP
Tι διαολο, ειναι δυνατον να πηγαίνει ετσι το παιχνιδι;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Oct 2019 21:00 #227361 by A
Replied by A on topic Prey
Μην εγκαταλείπεις, θέλει βελτίωση στο Stealth στοιχείο. Σε δυσκολεύει αλλά είναι μια υπέροχη single player εμπειρία.

"Well, we're not here to sell cookies"
Marcus Fenix, Gears of War.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Nov 2019 14:44 #228664 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Prey
O ιδρυτής της Arkane Studios άνοιξε νέα εταιρία
Σκοπός του να καταπολεμήσει τα trends.


O Raphael Colantonio είναι ένας developer που θέλει να ξεχωρίζει και παράλληλα να μένει πιστός σε παραδοσιακές τεχνικές και απόψεις.

Η πρώτη του δουλεία ήταν με την Electronic Arts για την παραγωγή του Ultima αλλά και παρόμοιων projects. Αργότερα αντιλήφθητε ότι η δίψα του κόσμου για παιχνίδια με βαθύτερα νοήματα έχει αυξηθεί ενώ παράλληλα η πολιτική της EA άλλαζε προς το χειρότερο. Έτσι αποφάσισε να ίδρυση της εταιρία ανάπτυξης Arkane, μέσω της οποίας κατάφερε να δημιουργήσει και να κυκλοφορήσει τα επιτυχημένα Dishonored, Prey και Arx Fatalis. Ωστόσο ο ίδιος μετά την κυκλοφορία του Prey αποφάσισε να πάρει ένα διάλλειμα και να αποσυρθεί από την βιομηχανία, αφήνοντας της εταιρία στα χέρια του συνεργάτη του Harvey Smith.

Όμως ήρθε η ώρα της μεγάλης επιστροφής, η οποία συνοδεύτηκε από μια ακόμα μεγαλύτερη ανακοίνωση. Ο Raphael αποφάσισε να ίδρυση μια νέα εταιρία ανάπτυξης, όπου το όνομα της θα είναι WolfEye και θα λειτούργει εκεί ως πρόεδρος και υπεύθυνος παραγωγής. Ο διευθύνον σύμβουλος της εταιρίας θα είναι ο Julien Roby. Στόχος της εταιρίας όπως δηλώνουν θα είναι να αντισταθούν στα trends και τις μόδες τις εποχής, που δίνουν σημασία αποκλειστικά στα γραφικά ενός παιχνιδιού και θα επικεντρωθούν στην ανάπτυξη αντικειμενικών παιχνιδιών που οι χαρακτήρες θα έχουν φυσικές και αληθινές αντιδράσεις, ενώ η AI τεχνολογία θα είναι πολύ βελτιωμένη και λεπτομερείς. Ο Colantonio έδωσε μια συνέντευξη στο VG247 και μεταξύ άλλων ανέφερε:

"H συνεργασία μου με την EA έγινε πολύ παλιά. Αποχώρισα γιατί ήθελα να ασχοληθώ με harcore PC games όπως αρχικά έκανε η εταιρία ενώ στην συνέχεια αυτό άλλαξε. Όταν γίνεσαι όλο και μεγαλύτερη εταιρία κανείς τον κύκλο σου και αλλάζεις κάποια πράγματα για να μείνεις στην επικαιρότητα. Δεν αποχώρισα από την εταιρία μου για κάποιο συγκεκριμένο λόγο. Ούτος η άλλος εγώ την έφτασα ψηλά, σε σχέση με αυτό το μικρό στούντιο που είχε ξεκινήσει. Όταν μεγαλώνουμε δεν καταλαβαίνουμε πως παίρνει ο χρόνος. Κοίτα πίσω και αναρωτιέμαι πως πέρασαν 18 χρόνια στην Arkane; Εγώ ο ίδιος χρειάζομαι την αλλαγή και την περιπέτεια για λειτουργήσω. Αυτό σε πολλούς ακούγεται περίεργο, καθώς οι περισσότεροι αναζητουν την σταθερότητα και μια αναπαυτική θεση. Το θέμα είναι τι θέλει ο καθένας στην ζωη του. Το κάνουμε πολλα project παράλληλα είναι κάπως περίεργο καθώς θέλεις να συμμετέχεις να νιώσεις ότι βοηθάς. Αν λειτούργει όμως με πολλές ομάδες είναι διασκεδαστικό; Για εμένα προσωπικά όχι. Δεν υπάρχει κάτι κακό στις συνεργασίες, απλώς δεν μπορώ να στέκομαι στα ιδία πράγματα για πολύ καιρό, οπότε για εμένα ήταν η κατάλληλη στιγμή να κάνω ένα ακομα reset."

Αφού έκανε μια ανάλυση για τις αποφάσεις που έχει πάρει ανά τα χρόνια, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις του δημοσιογράφου, συνέχισε μιλώντας και απαντώντας σε ερωτήματα για την νέα προσπάθεια του και το WolfEye:

"Εγώ και ο Julien είχαμε μεγάλη επιθυμία να ξανά συνεργαστούμε. Ο Julien αποτέλεσε και αυτός μέλος της Arkane και ήταν ένας από τους πρώτους υπάλληλους που είχα εμπιστευτεί. Όταν εντάθηκε στο δυναμικό μας ήταν 18 ετών. Προσωπικά χρειαζόμουν ένα διάλλειμα και γι αυτό αποστασιοποιήθηκα από την Arkane. Όταν βαριέμαι νιώθω την ανάγκη ότι πρέπει να αλλάξω κάποια πράγματα και αυτό λειτούργει σας μια κατάρα, γιατί δεν μπορείς να ξεκουραστείς ποτέ. Λειτουργώ σαν τους μουσικούς, ένα μου έρθει μια ιδέα μέσα στην νύχτα. Οι ιδέες έρχονται εκεί που δεν τις περιμένεις και για αυτό πιστεύω ότι κάποιες φορές χρειαζόμαστε ένα διάλλειμα ώστε να λειτουργούμε σωστά. Το όνομα της εταιρίας προσήλθε από το ζώο και τις συνήθειες του, όπως να κινείται μόνο του και να παρατηρεί τους πάντες γύρω του ενώ ταξιδεύει".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Sep 2022 20:17 #266471 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Prey
Ο game director του Prey δεν ήθελε να χρησιμοποιήσει την συγκεκριμένη ονομασία αλλά η Bethesda τον ανάγκασε




Θεωρεί ότι ήταν προσβολή για τους developers του ομώνυμου τίτλου του 2006.

Ο game director του Prey, Raphaël Colantonio δεν ήθελε να χρησιμοποιήσει την συγκεκριμένη ονομασία, αλλά η Bethesda τον ανάγκασε.

Το εν λόγω Prey κυκλοφόρησε από την Arkane το 2017, όμως το 2006 είχε κυκλοφορήσει και ένας τίτλο με το ίδιο όνομα από την Human Head Studios, του οποίου τα δικαιώματα ανήκουν επίσης στην Bethesda. Παρότι τα δύο games δεν σχετίζονται έχουν το ίδιο όνομα, όμως αυτή δεν ήταν απόφαση κάποιου developer της Arkane. O Colantonio δήλωσε: "Το να το ονομάζουμε Prey με πόνεσε πολύ. Δεν ήθελα να ονομάσω αυτό το παιχνίδι Prey, αλλά έπρεπε να πω το αντίθετο στους δημοσιογράφους. Υπάρχει μία δημιουργική πλευρά που προσβάλλεται όταν πεις στην καλλιτέχνη: "Ξέρεις το παιχνίδι σου θα ονομαστεί Prey και εσύ απαντάς Δεν νομίζω ότι πρέπει. Νομίζω ότι αυτό είναι λάθος"."



Η συγκεκριμένη ονομασία είχε και επιπτώσεις στις πωλήσεις του Prey καθώς οι fans του αρχικού τίτλου του 2006 δεν εκτίμησαν το γεγονός ότι ήταν εντελώς διαφορετικό, ενώ σε όσους δεν άρεσε το αρχικό, δεν ασχολήθηκαν με το πρόσφατο. Ο Colantonio το αποκάλεσε "λάθος για τις πωλήσεις". Επίσης δήλωσε: "Ήταν κλοτσιά στο πρόσωπο για τους δημιουργούς του Prey. Ήθελα να τους ζητήσω συγνώμη πολλές φορές. Ποτέ δεν βρήκα την ευκαιρία επειδή δεν του ξέρω αυτούς τους ανθρώπους. Δεν είχαμε ποτέ πρόθεση να τους κλέψουμε την σειρά τους και να την κάνουμε δική μας. Είναι αηδιαστικό και δεν είναι αυτό που ήθελα να κάνω".

Το Prey δέχθηκε πολύ καλές κριτικές, όμως δεν έκανε αρκετά καλές πωλήσεις για να δικαιολογήσει κάποιο sequel.

Please Log in or Create an account to join the conversation.