Developer του Concord ευχαριστεί τους fans για την στήριξη, ενώ είπε: "Δεν ξέρω τι επιφυλάσσει το μέλλον"
Ο Jon Weisnewski θεωρεί θαύμα το γεγονός ότι κατάφερε και το κυκλοφόρησε.
Ο lead character designer, Jon Weisnewski,
ευχαρίστησε
τους fans για τη στήριξή τους πριν το κλείσιμο των
servers
, ενώ αναγνώρισε ότι η εταιρεία ανάπτυξης δεν ξέρει τι επιφυλάσσει το μέλλον.
Σε ανάρτηση στα social media, ο Weisnewski είπε ότι η ομάδα της Firewalk Studios είναι "γεμάτη με ανθρώπους με επιμονή", οι οποίοι δημιούργησαν το Concord εν μέσω πολλών προκλήσεων. Αυτό περιλάμβανε πολλαπλές εξαγορές, η τελευταία από αυτές ήταν η αγορά της εταιρείας από τη Sony το 2023, καθώς και την αναβάθμιση της μηχανής γραφικών από Unreal
Engine
4 σε Unreal Engine 5.
Firewalk is packed with tenacious fighters. Multiple acquisitions, an engine upgrade (UE 4 > 5), global pandemic, project delays… The fact we shipped at all is legendary. None of us know what’s next but I do know this team is capable of WILD ENERGY when faced with a challenge.
— NEWSK (@sharkeatsman)
September 4, 2024
Ο Weisnewski ανέφερε επίσης ότι το Concord αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και αντιμετώπισε καθυστερήσεις, σημειώνοντας ότι "το γεγονός πως καταφέραμε να το κυκλοφορήσουμε είναι θαύμα. Σε όλους τους παίκτες που υποστήριξαν το Concord: σας ευχαριστούμε. Η θετική διάθεση και τα εποικοδομητικά σχόλια απέναντι στον υπερβολικό θόρυβο ήταν τεράστια για όλους στη Firewalk. Το να δημιουργήσουμε ένα θετικό community ήταν ο λόγος που το κάναμε αυτό. Σας είδαμε. Κάθε stream, post, thread, emoji, τα είδαμε όλα."
To all the players who showed up for Concord: thank you. The positivity and constructive
feedback
in the face of overwhelming noise was huge for everyone at Firewalk. Building a positive community was why we did this. We saw you. Every stream, post, thread, emoji, we saw it all.
— NEWSK (@sharkeatsman)
September 4, 2024
Όσο για το μέλλον, ο Weisnewski παραδέχτηκε: "Κανείς μας δεν ξέρει τι θα ακολουθήσει, αλλά ξέρω ότι αυτή η ομάδα έχει τρελή ενέργεια όταν αντιμετωπίζει μια πρόκληση." Όταν η Sony ανακοίνωσε την είδηση ότι το Concord θα κλείσει, ο game director Ryan Ellis είπε: "Παρόλο που πολλά στοιχεία της εμπειρίας βρήκαν απήχηση στους παίκτες, αναγνωρίζουμε επίσης ότι άλλες πτυχές του FPS και της αρχικής κυκλοφορίας δεν ήταν όπως τις είχαμε σχεδιάσει." Ο Ellis δήλωσε ότι η ομάδα θα "εξετάσει επιλογές" για το πώς να "φτάσει καλύτερα στους παίκτες", κάτι που υποδηλώνει ότι το video game ίσως επιστρέψει κάποια στιγμή στο μέλλον. Αυτό, ωστόσο, δεν έχει επιβεβαιωθεί. Για την ώρα, η Sony επιστρέφει τα χρήματα σε όλους.
Ακόμα και αν το Concord επιστρέψει, πολλοί αναρωτιούνται τι θα μπορούσε να κάνει το FPS για να ξεχωρίσει σε μια ήδη υπερκορεσμένη αγορά για Hero-Shooters FPS. Κάποιοι πιστεύουν ότι το Concord είναι καταδικασμένο και δεν θα βρει επιτυχία, ακόμα και με διαφορετικό μοντέλο. Το Concord είναι το πρώτο video game της Firewalk, μιας εταιρείας ανάπτυξης που ιδρύθηκε από developers που έχουν δουλέψει στα Call of Duty, Destiny, Apex Legends και Halo. Η ομάδα είχε περίπου 150 υπαλλήλους όταν η Sony εξαγόρασε το στούντιο από την ProbablyMonsters το 2023. Το 2023, η Sony δήλωσε ότι η Firewalk θα συμβάλει στις προσπάθειες της εταιρείας να "ορίσει μια νέα γενιά live-service εμπειριών για τους παίκτες του PlayStation." Η Sony συνεργάζεται επίσης με την ομάδα της βετεράνου του Assassin's Creed, Jade Raymond, στο multiplayer video game με θέμα τις ληστείες που ονομάζεται Fairgame$.
Ωστόσο, η Sony μειώνει τις προσπάθειές της στον τομέα των live-service games. Σε κάποιο σημείο, η Sony σχεδίαζε να κυκλοφορήσει 10 live-service games μέχρι το 2026, αλλά αργότερα μείωσε τον αριθμό στο μισό, καθώς η εταιρεία διαμόρφωσε ένα πλάνο να επικεντρωθεί στην ποιότητα αντί για την ποσότητα. Το The Last of Us Online της Naughty Dog, που κάποτε περιγραφόταν ως το πιο φιλόδοξο video game της εταιρείας, ακυρώθηκε.
Σύμφωνα με μια φήμη, μία από τις τελευταίες μεγάλες αποφάσεις που πήρε ο πρώην επικεφαλής του PlayStation, Jim Ryan, ήταν να δώσει εντολή στις ομάδες του PlayStation να δημιουργήσουν περισσότερα games as a service Λέγεται ότι αρκετοί developers του PlayStation ήταν δυσαρεστημένοι με αυτή την απόφαση, και η ευθύνη φέρεται να έπεσε στη βετεράνο της βιομηχανίας Connie Booth. Μετά από 30 χρόνια στην εταιρεία, η Booth έφυγε από το PlayStation τον Οκτώβριο του 2023, χωρίς να δοθεί κάποια εξήγηση για την αποχώρησή της. Κάποιοι πιστεύουν ότι απολύθηκε. Πλέον, η Booth είναι executive στην Electronic Arts.