Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Concord

More
10 Sep 2024 09:47 #277398 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Concord
Developer του Concord ευχαριστεί τους fans για την στήριξη, ενώ είπε: "Δεν ξέρω τι επιφυλάσσει το μέλλον"




Ο Jon Weisnewski θεωρεί θαύμα το γεγονός ότι κατάφερε και το κυκλοφόρησε.

Ο lead character designer, Jon Weisnewski, ευχαρίστησε τους fans για τη στήριξή τους πριν το κλείσιμο των servers , ενώ αναγνώρισε ότι η εταιρεία ανάπτυξης δεν ξέρει τι επιφυλάσσει το μέλλον.

Σε ανάρτηση στα social media, ο Weisnewski είπε ότι η ομάδα της Firewalk Studios είναι "γεμάτη με ανθρώπους με επιμονή", οι οποίοι δημιούργησαν το Concord εν μέσω πολλών προκλήσεων. Αυτό περιλάμβανε πολλαπλές εξαγορές, η τελευταία από αυτές ήταν η αγορά της εταιρείας από τη Sony το 2023, καθώς και την αναβάθμιση της μηχανής γραφικών από Unreal Engine 4 σε Unreal Engine 5.


Firewalk is packed with tenacious fighters. Multiple acquisitions, an engine upgrade (UE 4 > 5), global pandemic, project delays… The fact we shipped at all is legendary. None of us know what’s next but I do know this team is capable of WILD ENERGY when faced with a challenge.

— NEWSK (@sharkeatsman) September 4, 2024

Ο Weisnewski ανέφερε επίσης ότι το Concord αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και αντιμετώπισε καθυστερήσεις, σημειώνοντας ότι "το γεγονός πως καταφέραμε να το κυκλοφορήσουμε είναι θαύμα. Σε όλους τους παίκτες που υποστήριξαν το Concord: σας ευχαριστούμε. Η θετική διάθεση και τα εποικοδομητικά σχόλια απέναντι στον υπερβολικό θόρυβο ήταν τεράστια για όλους στη Firewalk. Το να δημιουργήσουμε ένα θετικό community ήταν ο λόγος που το κάναμε αυτό. Σας είδαμε. Κάθε stream, post, thread, emoji, τα είδαμε όλα."


To all the players who showed up for Concord: thank you. The positivity and constructive feedback in the face of overwhelming noise was huge for everyone at Firewalk. Building a positive community was why we did this. We saw you. Every stream, post, thread, emoji, we saw it all.

— NEWSK (@sharkeatsman) September 4, 2024

Όσο για το μέλλον, ο Weisnewski παραδέχτηκε: "Κανείς μας δεν ξέρει τι θα ακολουθήσει, αλλά ξέρω ότι αυτή η ομάδα έχει τρελή ενέργεια όταν αντιμετωπίζει μια πρόκληση." Όταν η Sony ανακοίνωσε την είδηση ότι το Concord θα κλείσει, ο game director Ryan Ellis είπε: "Παρόλο που πολλά στοιχεία της εμπειρίας βρήκαν απήχηση στους παίκτες, αναγνωρίζουμε επίσης ότι άλλες πτυχές του FPS και της αρχικής κυκλοφορίας δεν ήταν όπως τις είχαμε σχεδιάσει." Ο Ellis δήλωσε ότι η ομάδα θα "εξετάσει επιλογές" για το πώς να "φτάσει καλύτερα στους παίκτες", κάτι που υποδηλώνει ότι το video game ίσως επιστρέψει κάποια στιγμή στο μέλλον. Αυτό, ωστόσο, δεν έχει επιβεβαιωθεί. Για την ώρα, η Sony επιστρέφει τα χρήματα σε όλους.

Ακόμα και αν το Concord επιστρέψει, πολλοί αναρωτιούνται τι θα μπορούσε να κάνει το FPS για να ξεχωρίσει σε μια ήδη υπερκορεσμένη αγορά για Hero-Shooters FPS. Κάποιοι πιστεύουν ότι το Concord είναι καταδικασμένο και δεν θα βρει επιτυχία, ακόμα και με διαφορετικό μοντέλο. Το Concord είναι το πρώτο video game της Firewalk, μιας εταιρείας ανάπτυξης που ιδρύθηκε από developers που έχουν δουλέψει στα Call of Duty, Destiny, Apex Legends και Halo. Η ομάδα είχε περίπου 150 υπαλλήλους όταν η Sony εξαγόρασε το στούντιο από την ProbablyMonsters το 2023. Το 2023, η Sony δήλωσε ότι η Firewalk θα συμβάλει στις προσπάθειες της εταιρείας να "ορίσει μια νέα γενιά live-service εμπειριών για τους παίκτες του PlayStation." Η Sony συνεργάζεται επίσης με την ομάδα της βετεράνου του Assassin's Creed, Jade Raymond, στο multiplayer video game με θέμα τις ληστείες που ονομάζεται Fairgame$.

Ωστόσο, η Sony μειώνει τις προσπάθειές της στον τομέα των live-service games. Σε κάποιο σημείο, η Sony σχεδίαζε να κυκλοφορήσει 10 live-service games μέχρι το 2026, αλλά αργότερα μείωσε τον αριθμό στο μισό, καθώς η εταιρεία διαμόρφωσε ένα πλάνο να επικεντρωθεί στην ποιότητα αντί για την ποσότητα. Το The Last of Us Online της Naughty Dog, που κάποτε περιγραφόταν ως το πιο φιλόδοξο video game της εταιρείας, ακυρώθηκε.

Σύμφωνα με μια φήμη, μία από τις τελευταίες μεγάλες αποφάσεις που πήρε ο πρώην επικεφαλής του PlayStation, Jim Ryan, ήταν να δώσει εντολή στις ομάδες του PlayStation να δημιουργήσουν περισσότερα games as a service Λέγεται ότι αρκετοί developers του PlayStation ήταν δυσαρεστημένοι με αυτή την απόφαση, και η ευθύνη φέρεται να έπεσε στη βετεράνο της βιομηχανίας Connie Booth. Μετά από 30 χρόνια στην εταιρεία, η Booth έφυγε από το PlayStation τον Οκτώβριο του 2023, χωρίς να δοθεί κάποια εξήγηση για την αποχώρησή της. Κάποιοι πιστεύουν ότι απολύθηκε. Πλέον, η Booth είναι executive στην Electronic Arts.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Sep 2024 22:05 #277411 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Concord
2.000 υπογραφές έχουν μαζευτεί για την επιστροφή του Concord




Οι ειδικοί το σχολιάζουν ως "πρωτοφανές φαινόμενο".

Από τότε που γνωστοποιήθηκε ότι το Concord θα κλείσει έχουν ξεσπάσει αρκετά έντονες συζητήσεις για το μέλλον του.

Όταν ανακοινώθηκε η επικείμενη διακοπή λειτουργίας του Concord, ο executive director της Circana Mat Piscatella, δήλωσε ότι θεωρεί πως αυτό που συμβαίνει με το Shooter της Sony είναι αρκετά μοναδικό. "Βλέπω ανθρώπους να συγκρίνουν την κατάσταση με το Anthem, και... όχι. Το Anthem ήταν το video game με τις καλύτερες πωλήσεις τον μήνα κυκλοφορίας του, τον Φεβρουάριο του 2019, και ήταν το 15ο video game με τις καλύτερες πωλήσεις της χρονιάς, και μπορεί ακόμα να παιχτεί σήμερα."

Σχετικά με την πιθανότητα επιστροφής του Concord, ο Piscatella πρόσθεσε: "Από τη μία πλευρά, το FPS και το IP απορρίφθηκαν τόσο έντονα που κάποιος θα μπορούσε να σκεφτεί ότι δεν μπορεί να σωθεί. Από την άλλη πλευρά, είναι λίγοι εκείνοι που γνωρίζουν για το FPS που ίσως θα μπορούσε να επανέλθει με ένα διαφορετικό μοντέλο και μια σημαντική ανανέωση. Πιστεύω ότι αυτή είναι μια πρωτοφανής κατάσταση, με όλα τα ενδεχόμενα στο τραπέζι, οπότε η εικασία του καθενός είναι εξίσου καλή με τη δική μου."


What's happening with Concord is unprecedented. I'm seeing folks pointing to Anthem as a comp, and... no. Anthem was the best-selling game of its Feb 2019 launch month, and was the 15th best-selling game of that year, and can still be played today.

— Mat Piscatella ( @matpiscatella.bsky.social ) Sep 3, 2024 at 9:01 μ.μ.

Φυσικά, ένα από τα ενδεχόμενα που έχει συζητηθεί σε πολλούς κύκλους είναι το Concord να επιστρέψει ως free-to-play, καθώς μια ανανεωμένη έκδοση του FPS θα μπορούσε να βελτιώσει τους χαμηλούς αριθμούς παικτών που είχε μετά την αρχική κυκλοφορία του. Παρ' όλα αυτά, υπάρχει προφανώς μια συζήτηση για το αν αυτό το βήμα θα μπορούσε να λύσει όλα, ή αρκετά από, τα προβλήματα του FPS ώστε να δώσει την αναβίωση που αναζητά το PlayStation.

Μέσα σε όλη αυτή τη συζήτηση, το FPS κατάφερε να κερδίσει αρκετή προσοχή ως meme, ή μάλλον ως κάτι που οι άνθρωποι στο διαδίκτυο έχουν αρχίσει να σχολιάζουν λόγω των παράξενων συνθηκών του.  Το πιο αξιοπρόσεκτο, βέβαια, ήταν ένα petition  στο Change.org εμπνευσμένο από τον Morbius με τίτλο " Ήμασταν Όλοι Απασχολημένοι Εκείνη την Εβδομάδα. Παρακαλούμε Επανακυκλοφορήστε το Concord ". Είτε πρόκειται για κάποιο αστείο είτε όχι, οι υπογραφές στο συγκεκριμένο petition αυξήθηκαν  από τις μόλις 25 την προηγούμενη εβδομάδα, σε σχεδόν 2.000 μέχρι και σήμερα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Sep 2024 22:05 #277412 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Concord
Μικρός αριθμός παικτών ξεκλείδωσε το platinum trophy στο Concord




Μόλις 69 για την ακρίβεια.

Όταν οι παίκτες ανακάλυψαν ότι είχαν μόνο λίγες μέρες για να αποκτήσουν το platinum trophy του Concord, πολλοί άρχισαν να ξοδεύουν ατελείωτες ώρες, αλλά μόνο λίγοι κατάφεραν να το πετύχουν.

Την περασμένη εβδομάδα, η Firewalk Studios έκανε την αρκετά αιφνιδιαστική ανακοίνωση ότι μόλις δύο εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του, το Concord θα έκλεινε. Το κλείσιμο έγινε με μόνο τρεις ημέρες περιθώριο, πράγμα που σήμαινε ότι οι trophy hunters έπρεπε να κινηθούν γρήγορα αν ήθελαν να αποκτήσουν το platinum trophy. Λόγω του ελάχιστου χρόνου, μερικοί παίκτες κατέφυγαν σε δραστικά μέτρα, το να σκοτώσουν τους χαρακτήρες τους. Φαίνεται ότι αυτές οι τακτικές απέδωσαν μόνο σε έναν πολύ επιλεκτικό αριθμό παικτών: 69, για την ακρίβεια.

Το PSNProfiles (δημοφιλές website για trophy tracking), δείχνει ότι μόνο 69 άτομα κατάφεραν να αποκτήσουν αυτό το πολυπόθητο platinum trophy. Να σημειωθεί ότι αυτά τα δεδομένα δεν είναι ακριβή, καθώς το website δεν ανανεώνεται αυτόματα για τα trophies, αλλά χειροκίνητα, που σημαίνει ότι μπορεί ο αριθμός να είναι λίγο μεγαλύτερος Το κλείσιμο του Concord ήταν άμεσο αποτέλεσμα της έλλειψης επαρκών παικτών, κάτι που προκλήθηκε από πολλούς λόγους, αν και αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είχε fans. Μια ομάδα τέτοιων fans ξεκίνησε ακόμα και ένα petition για την επανακυκλοφορία του FPS. Παρόλο που έχουν συγκεντρωθεί σχεδόν 2.000 υπογραφές, οι ειδικοί δεν είναι σίγουροι αν το FPS θα επιστρέψει.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Sep 2024 15:12 #277539 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Concord
Ο director του Concord παραιτήθηκε καθώς περίμενε την απόφαση της Sony για αυτό




Σε απόγνωση βρίσκονται οι developers στη Firewalk Studios.

Ο director του Concord, Ryan Ellis, παραιτήθηκε από την Firewalk Studios μετά από την μεγάλη αποτυχία του Concord, ενώ το προσωπικό στην εταιρεία βρίσκεται σε αβεβαιότητα καθώς περιμένει την απόφαση της Sony για το μέλλον του video game.

Ο Ellis πρόσθεσε ότι η Firewalk θα «εξερευνήσει επιλογές» και «θα καθορίσει την καλύτερη πορεία» όταν κλείσει το Concord, αλλά δεν έχουν δημοσιευτεί άλλες δηλώσεις από τότε. Σύμφωνα με το Kotaku , ωστόσο, το προσωπικό της Firewalk παραμένει σε απόγνωση από τότε που έκλεισε το Concord καθώς περιμένει μια απόφαση τόσο για το video game όσο και για το μέλλον της εταιρείας.

Πηγές είπαν στο Kotaku ότι οι εργαζόμενοι είναι «απαισιόδοξοι» ότι το Concord θα επιστρέψει, με κάποιους να έχουν ήδη κληθεί να διερευνήσουν προτάσεις για επόμενα projects που μπορεί να αναλάβει η εταιρεία. Ορισμένοι πιστεύουν ότι θα γίνουν μαζικές απολύσεις στην Firewalk, η οποία απασχολεί περίπου 150-170 άτομα.

Το Kotaku αναφέρει επίσης ότι υπάρχει φημολογία ανάμεσα στο προσωπικό ότι η Sony ίσως αποφασίσει να βάλει τη Firewalk να συνεργαστεί στην ανάπτυξη κάποιου άλλου από τα πρώτα projects της. Παρόλα αυτά, μερικοί εργαζόμενοι έχουν ήδη παραιτηθεί από την εταιρεία, ενώ άλλοι περιμένουν να ανακοινωθούν οι αποζημιώσεις τους πριν πάρουν την τελική τους απόφαση.

Όσο για τον Ellis - ο οποίος στο παρελθόν ήταν creative director στο Destiny 2 - φέρεται να είπε στο προσωπικό την προηγούμενη εβδομάδα ότι θα παραιτηθεί από τον τρέχοντα ρόλο του ως director του Concord και θα μεταβεί σε ρόλο υποστήριξης. Ένας πρώην developer του Concord είπε στο Kotaku: «Ο Ryan πίστευε βαθιά σε αυτό το project και στην ιδέα να φέρει τους παίκτες κοντά μέσα από τη χαρά του. Ανεξάρτητα από το ότι υπήρχαν πράγματα που θα μπορούσαν να είχαν γίνει διαφορετικά στο development ... είναι ένας καλός άνθρωπος, γεμάτος καρδιά».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Sep 2024 10:23 #277549 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Concord
Το development του Concord κόστισε 400 εκατομμύρια δολάρια




Για 2 εβδομάδες λειτουργίας.

Σύμφωνα με το Sacred Symbols podcast, το development του Concord κόστιζε 400 εκατομμύρια δολάρια και υποτίθεται θα ήταν "το μέλλον του PlayStation".

Αρχικά, πρέπει να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το Concord κυκλοφόρησε στις 23 Αυγούστου για PC και PS5. Νωρίτερα, φέτος το καλοκαίρι στο PlayStation State of Play έγινε 10 λεπτά παρουσίαση του Concord παρουσιάζοντας πολύ αναλυτικά τις πληροφορίες σαν να είναι "το video game της χρονιάς". Τελικά, όταν κυκλοφόρησε, δεν κατάφερε ποτέ να ξεπεράσει τους 1000 ταυτόχρονους παίκτες και πούλησε μόνο 25.000 αντίτυπα. Στο review του Concord, ο Ερμής Δερβίσης έγραψε ότι "δεν καταφέρνει να ξεχωρίσει σε μια κατηγορία με πολύ ανταγωνισμό" και ότι "δεν δικαιολογείται η τιμή του" (40€). Τελικά, το Concord έκλεισε μετά από 2 εβδομάδες λειτουργίας και τα χρήματα επιστράφηκαν σε όλους τους παίκτες.

Η ιστορία του Concord ως video game ακούγεται ακόμα χειρότερη όταν λαμβάνουμε υπόψη μας ότι 400 εκατομμύρια δολάρια κόστιζε το development και στο κλείσιμο έγιναν επιστροφές χρημάτων, δηλαδή δεν υπήρξε καθόλου εισόδημα για τη Firewalk Studios και τη Sony από αυτό. Ο Colin Moriarty δήλωσε στο X/πρώην Twitter: «Μίλησα εκτενώς με κάποιον που δούλεψε για το Concord, και είναι πολύ χειρότερα από όσο νομίζετε. Εσωτερικά αναφερόταν ως "το μέλλον του PlayStation" με δυνατότητες σαν του Star Wars και μια κουλτούρα από developers με "τοξική θετικότητα" σταματούσε κάθε αρνητικό feedback . Ως αποτέλεσμα, κόστισε 400 εκατομμύρια δολάρια».


I spoke extensively with someone who worked on Concord, and it's so much worse than you think.

It was internally referred to as "The Future of PlayStation" with Star Wars-like potential, and a dev culture of "toxic positivity" halted any negative feedback.

Making it cost $400m. pic.twitter.com/F5O0oy4gaQ

— Colin Moriarty (@longislandviper) September 20, 2024

Η σημερινή είδηση για το Concord έρχεται ως συνέχεια της χθεσινής είδησης όπου ανακοινώθηκε η παραίτηση του director του Concord. Οι developers στη Firewalk Studios βρίσκονται σε απόγνωση, καθώς πολλοί έχουν παραιτηθεί, ενώ κάποιοι άλλοι περιμένουν να δουν τι θα γίνει με την εταιρεία και να πάρουν την τελική τους απόφαση.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Oct 2024 19:49 #278691 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Concord
Η Sony έκλεισε την εταιρεία ανάπτυξης του Concord




Η Firewalk Studios αποτελεί παρελθόν.

Η Sony δήλωσε και επίσημα ότι κλείνει την εταιρεία ανάπτυξης του Concord, Firewalk studios.

Ο Hermen Hulst, διευθύνων σύμβουλος των PlayStation Studios δήλωσε: "Συνεχώς αξιολογούμε τα games μας, ώστε να μπορέσουμε να ικανοποιήσουμε διάφορους μακροπρόθεσμους επιχειρηματικούς στόχους. Ως μέρος της προσπάθειας μας να δυναμώσουμε την Sony Interactive Entertainment, έπρεπε να λάβουμε την αρκετά δύσκολη απόφαση σχετικά με τις Neon Koi και Firewalk Studios. Ξέρω πως αυτά δεν είναι εύκολα νέα, ειδικά για τους συναδέλφους και φίλους που αποχωρούν από την SIE. Και οι δύο αποφάσεις έγιναν με σοβαρή σκέψη και, τελικά, πιστεύουμε ότι είναι οι σωστές για την ενίσχυση της εταιρείας ανάπτυξης".



Το Concord κυκλοφόρησε στα τέλη Αυγούστου, αλλά είχε λιγότερους από 1.000 παίκτες στο Steam και περίπου 25.000 πωλήσεις συνολικά. Οι απολύσεις από το κλείσιμο των Firewalk Studios και Neon Koi της Sony θα οδηγήσουν συνολικά σε απώλεια 210 θέσεων εργασίας. Στη Firewalk, 172 εργαζόμενοι θα χάσουν τις θέσεις τους, ενώ στη Neon Koi θα απολυθούν άλλοι 38.. Σημειώνεται ότι σχεδόν 14.000 θέσεις εργασίας χάθηκαν από απολύσεις το 2024 στη gaming βιομηχανία  σε περίπου 160 εταιρείες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Nov 2024 09:02 #278949 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Concord
Sony: "Μετά το Concord ακόμα μαθαίνουμε"




Πλέον θα είναι πιο αυστηρός ο έλεγχος για τα νέα games.

Η καταστροφική κυκλοφορία του Concord ήταν το επίκεντρο μιας νέας συνέντευξης με τον πρόεδρο της Sony, Hiroki Totoki, ο οποίος μίλησε για το πώς η εταιρεία σκοπεύει να αποφύγει την επανάληψη αυτής της καταστροφής με μελλοντικές κυκλοφορίες.

Στα πλαίσια της στρατηγικής της, η Sony σκοπεύει να διασφαλίσει ότι ένα video game θα περάσει από πιο αυστηρό στάδιο δοκιμών και αξιολόγησης πριν την κυκλοφορία του. Κατά τη διάρκεια ενός Q&A για τα οικονομικά της εταιρείας, ο Hiroki είπε : "Προς το παρόν, βρισκόμαστε ακόμα στη διαδικασία μάθησης. Και βασικά - όσον αφορά νέες σειρές - φυσικά δεν γνωρίζεις το αποτέλεσμα μέχρι να το δοκιμάσεις. Έτσι, για εμάς, πιθανότατα χρειαζόμαστε πολλά στάδια ελέγχου, συμπεριλαμβανομένων των user testings ή της εσωτερικής αξιολόγησης, καθώς και το χρονικό σημείο αυτών των ελέγχων. Πρέπει να τα προγραμματίσουμε νωρίτερα και θα έπρεπε να είχαμε προχωρήσει σε αυτά πολύ πιο νωρίς από ό,τι κάναμε."

Ο Hiroki πρόσθεσε ότι η Sony θα εξετάσει επίσης το χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας ενός video game, ώστε να αποφύγει τον ανταγωνισμό μεταξύ των δικών της κυκλοφοριών και αυτών των third-party συνεργατών της.

Το Concord κυκλοφόρησε στα τέλη Αυγούστου, αλλά είχε λιγότερους από 1.000 παίκτες στο Steam και περίπου 25.000 πωλήσεις συνολικά. Η Sony αποφάσισε να κλείσει την εταιρεία ανάπτυξης του Concord, Firewalk Studios μαζί με άλλη μία, την Neon Koi οδηγώντας σε 210 απολύσεις, από τις οποίες οι 172 ήταν της Firewalk Studios. Σημειώνεται ότι σχεδόν 14.000 θέσεις εργασίας χάθηκαν από απολύσεις το 2024 στη gaming βιομηχανία σε περίπου 160 εταιρείες. Από την άλλη, η Sony έχει δώσει συνολικά 400 εκατομμύρια δολάρια για το Concord, το οποίο λειτούργησε μόνο για 2 εβδομάδες και δεν έχει λάβει έσοδα από αυτό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.