To The Anacrusis είναι ένα co-op FPS για εσάς και τους φίλους σας
Εμπειρία Left 4 Dead με ρέτρο αισθητική.
Με το The Anacrusis, ή Stray Bombay ελπίζει να ξανασυλλάβει μια μαγεία που είναι πιο δύσκολο να βρείτε σήμερα, την απόλαυση ενός co-op FPS μαζί με φίλους.
Το Anacrusis προέρχεται από μια σταθερή πεποίθηση ότι, πέρα από το να σκοτώνεις ζόμπι, αυτό που έκανε το Left 4 Dead ξεχωριστό ήταν ο χώρος που δημιούργησε για να κάνετε παρέα με τους φίλους σας. Ο Chet Faliszek, lead
developer
του The Anacrusis, δήλωσε ότι η μαγεία οφείλεται στo Director
A.I.
του Left 4 Dead και στη δυναμική του gameplay που δημιούργησε - τόσο πολύ που η πρώτη γραμμή κώδικα που γράφτηκε για το The Anacrusis ήταν για την νέα έκδοση του Director, ονόματι director 2.0. Το αρχικό Director A.I. ήταν κυρίως υπεύθυνο για τη δημιουργία των σημείων spawn του εχθρού, το Director 2.0 εξετάζει ενεργά εσάς και τους συμπαίκτες σας, δημιουργώντας ένα μοντέλο για το πώς αποδίδετε, τόσο μεμονωμένα όσο και μαζί. Καθώς προχωράτε σε ένα επεισόδιο (όπως στο Left 4 Dead), χρησιμοποιεί αυτό το εξελισσόμενο μοντέλο για να δημιουργήσει ένα μοναδικό σύνολο μαχών προσαρμοσμένων στον ομαδικό τρόπο παιχνιδιού σας.
<youtube>UW2Jm5eFZgI</youtube>
Ο Will Smith, communications και general internet presence director της Stray Bombay, δήλωσε: "Το παιχνίδι είναι εξαιρετικά διαφορετικό κάθε φορά. Η δυναμικότητα ενός level, το που συμβαίνουν οι μάχες, πού και τι είδους εξοπλισμός διανέμεται. Υπάρχει πολύ λίγο σενάριο. Σχεδόν όλα βασίζονται στο πώς νιώθει ο Director 2.0 ότι αποδίδετε εσείς και η ομάδα σας." Tο αρχιτεκτονικό έργο της software engineer Amy Ackermann επενδύθηκε στο να δοθούν στον Director 2.0 όσο το δυνατόν περισσότερα εργαλεία για να δώσει κίνητρα και να διαταράξει διαφορετικά είδη συμπεριφοράς παικτών.
Το Director 2.0 έχει ένα εξαιρετικό εργαλείο για να ενθαρρύνει τους παίκτες να περιηγηθούν στον χάρτη, καθώς μπορεί να μεταβάλει τη θέση των σταθμών ανεφοδιασμού (Matter Compiler). Ακόμη, ενθαρρύνει τη συνεργασία, επιστρατεύοντας για παράδειγμα έναν εχθρό "gooper" ο οποίος δημιουργεί μία γλίτσα γύρω από τους φίλους σας, την οποία πρέπει εσείς να απομακρύνετε.
Όποια κι αν είναι η απόκρυφη λειτουργία πίσω από τη μαγεία του, η εμπειρία που δημιούργησε το Director 2.0 είναι ένα είδος διασκέδασης που λείπει. Όταν μια ορδή αρχίζει να ξεχύνεται, η πρόκληση δεν μετατρέπεται ποτέ σε απελπισία. Η ένταση δεν φαίνεται ανυπέρβλητη. Το The Anacrusis μπορεί να απαιτήσει από εσάς να μαζευτείτε για να ανατινάξετε λίγη γλίτσα ή να αφήσετε χώρο με μια shield grenade για να κάνετε revive έναν πεσμένο φίλο, αλλά μπορείτε να αισθανθείτε ότι είστε ακριβώς στο όριο της επιβίωσης. Απλά πρέπει να το κερδίσετε.
Το σημαντικό είναι ότι όταν ο καπνός καθαρίζει, το Director 2.0 ξέρει να συγκρατείται. Σέβεται το χρόνο μεταξύ των επιθέσεων. Δίνει χώρο για να αναπνεύσετε, να συνομιλήσετε με τους φίλους σας ενώ χτενίζετε τους ομαλούς διαδρόμους ενός ρετρό διαστημόπλοιου επιστημονικής φαντασίας και σκοτώνετε για πλάκα βασικούς εχθρούς. Δεν υπάρχουν περίεργες λειτουργίες, όπως min-maxing ή κυνήγι
loot
, που αποσπούν από την co-op πλευρά του παιχνιδιού. Δεν έχει ανακοινωθεί ημερομηνία κυκλοφορίας για το The Anacrusis, αλλά η εταιρεία ανέφερε ότι "έρχεται σύντομα".