Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Six Days in Fallujah

More
11 Feb 2021 17:58 #246134 by Βασίλης Κτενίδης
To Six Days in Fallujah είχε ακυρωθεί από την εκδότρια εταιρεία του το 2019, όμως σύμφωνα με νέες πληροφορίες, η Hughwire Games (εταιρεία ανάπτυξης που απαρτίζεται από πρώην developers του Halo και του Destiny), έχει αναλάβει την ανάπτυξη του.

Το σενάριο είναι βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα στον πόλεμο του Ιρακ το 2004. Προηγούμενη εταιρεία ανάπτυξης ήταν η Atomic Games ενώ εκδότρια είχε οριστεί η Konami. Πλέον έχουν αντικατασταθεί και οι δύο εταιρείες με την Highwire Games να το αναπτύσσει και την Victura (εταιρεία που ίδρυσε ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Atomic Games) να είναι στον ρόλο της εκδότριας εταιρείας.



Η Highwire Games συνεργάζεται με πεζοναύτες και στρατιώτες που πολέμησαν στην μάχη για να την βοηθήσουν στην ανάπτυξη μοναδικών τεχνολογιών και mechanics που θα εστιάζουν στην αβεβαιότητα και την τακτική του σύγχρονου πολέμου. Περισσότεροι από 100 πεζοναύτες, στρατιώτες και Ιρακινοί πολίτες που ήταν παρόντες στην δεύτερη μάχη για την Fallujah μοιράστηκαν τις προσωπικές τους ιστορίες, φωτογραφίες και βίντεο με την ομάδα ανάπτυξης. Αυτές οι ιστορίες θα ειπωθούν μέσω του gameplay, σε First-Person οπτική.

Το Six Days in Fallujah θα κυκλοφορήσει για PC, PS5, Xbox Series X, PS4 και Xbox One μέσα στο 2021. Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Feb 2021 21:10 #246288 by Giorgos Tsolaridis
Six Days in FallujahΠρώην developers των Halo και Destiny θα αναλάβουν την ανάπτυξή του.
To Six Days in Fallujah είχε ακυρωθεί από την εκδότρια εταιρεία του Konami το 2019, όμως σύμφωνα με νέες πληροφορίες, η Highwire Games (εταιρεία ανάπτυξης που απαρτίζεται από πρώην developers του Halo και του Destiny), έχει αναλάβει την ανάπτυξή του.Το σενάριο είναι βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα από τον πόλεμο του Ιρακ το 2004. Προηγούμενη εταιρεία ανάπτυξής του ήταν η Atomic Games ενώ εκδότρια είχε οριστεί η Konami. Πλέον έχουν αντικατασταθεί και οι δύο εταιρείες με την Highwire Games να το αναπτύσσει και την Victura (εταιρεία που ίδρυσε ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Atomic Games) να είναι στον ρόλο της εκδότριας εταιρείας.
 Η Highwire Games συνεργάζεται με πεζοναύτες και στρατιώτες που πολέμησαν στην μάχη για να την βοηθήσουν στην ανάπτυξη μοναδικών τεχνολογιών και mechanics που θα εστιάζουν στην αβεβαιότητα και την τακτική του σύγχρονου πολέμου. Περισσότεροι από 100 πεζοναύτες, στρατιώτες και Ιρακινοί πολίτες που ήταν παρόντες στην δεύτερη μάχη για την Fallujah μοιράστηκαν τις προσωπικές τους ιστορίες, φωτογραφίες και βίντεο με την ομάδα ανάπτυξης. Αυτές οι ιστορίες θα ειπωθούν μέσω του gameplay, σε First-Person οπτική.Το Six Days in Fallujah θα κυκλοφορήσει για PC, PS5, Xbox Series X, PS4 και Xbox One μέσα στο 2021. Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Feb 2021 14:35 - 17 Feb 2021 14:35 #246420 by Giorgos Tsolaridis
Victura (Six Days in Fallujah): "Το παιχνίδι μας δεν περνάει πολιτικά μηνύματα”

Παρότι διεξάγεται στον πόλεμο του Ιράκ.To Six Days in Fallujah προκάλεσε αντιδράσεις από την σύλληψή του για την απεικόνιση του πολέμου στο Ιράκ και τώρα  η Victura, publisher του Tactical FPS, δήλωσε  ότι η εταιρεία ανάπτυξής του, Highwire Games, “δεν προσπαθεί να κάνει κάποιο πολιτικό σχόλιο” σχετικά με τα γεγονότα.Σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της Victura, Peter Tamte, ανέφερε ότι ο σκοπός του Six Days in Fallujah είναι να επισημάνει “την πολυπλοκότητα της αστικής μάχης” με το να βάλει τους παίκτες στην θέση πραγματικών πεζοναυτών που πρέπει να αντιμετωπίσουν τις αποφάσεις που παίρνουν άτομα σε θέσεις εξουσίας.

“Για εμάς ως ομάδα, έχει πραγματικά να κάνει με το να βοηθήσουμε τους παίκτες την πολυπλοκότητα της μάχης μέσα σε πόλεις. Έχει να κάνει με τις εμπειρίες του ατόμου που βρίσκεται τώρα εκεί λόγω πολιτικών αποφάσεων. Και θέλουμε να δείξουμε πώς οι αποφάσεις που παίρνονται από αυτούς που διαμορφώνουν την πολιτική επηρεάζουν τις επιλογές που ένας πεζοναύτης πρέπει να κάνει στο πεδίο της μάχης. Όπως ένας πεζοναύτης δεν μπορεί να αμφιβάλλει για τις επιλογές των ανωτέρων του, δεν προσπαθούμε να κάνουμε κάποιο πολιτικό σχόλιο πάνω στο εάν ο πόλεμος καθαυτός ήταν καλή ή κακή ιδέα” είπε.


Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες.    

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 17 Feb 2021 14:35 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Mar 2021 23:35 #247459 by Γιάννης Παπαργυρίου
Η εταιρεία ανασκεύασε τις δηλώσεις της

Η Victura, εταιρεία ανάπτυξης του Six Days in Fallujah, εξέδωσε νέα ανακοίνωση σχετικά με το επερχόμενο FPS της, στην οποία ομολογεί ότι τα γεγονότα του είναι αδιαχώριστα από την πολιτική.

Η δήλωση έγινε σήμερα μέσω του λογαριασμού της εταιρείας στο Twitter . Η σχετική ανάρτηση αναφέρει ότι: “τα γεγονότα που αναπαρίστανται στο Six Days in Fallujah είναι αδιαχώριστα από την πολιτική” σε αντίθεση με προηγούμενες δηλώσεις του επικεφαλής της Victura, Peter Tamte, πριν από τρεις εβδομάδες.

Προηγουμένως ο Tamte είχε δηλώσει: “Οι παίκτες χρειάζονται αυτό το πλαίσιο ώστε να καταλάβουν γιατί βρίσκονται στην πόλη να πολεμούν τους μαχητές της Al-Qaeda. Θα παρέχουμε αυτό το πλαίσιο, αλλά κρατήστε κατα νου ότι μπορούμε να παρέχουμε αυτό το πλαίσιο χωρίς να κάνουμε κάποια πολιτική δήλωση ή χωρίς να απαξιώνουμε με οποιονδήποτε τρόπο την υπηρεσία εκείνων που ήταν όντως εκεί και πολέμησαν. Δεν είναι πολιτική δήλωση με κανέναν τρόπο”.

Η σημερινή δήλωση αναλύει περεταίρω τα κομμάτια του παιχνιδιού που έχουν χαρακτήρα ντοκυμαντέρ και τα οποία θα περιλαμβάνουν: “Ανθρώπους που υπηρέτησαν και πολίτες με διαφορετικές εμπειρίες κι απόψεις για τον πόλεμο στο Ιράκ. Μέχρι στιγμής, 26 Ιρακινοί πολίτες και πολλοί που υπηρέτησαν έχουν μοιραστεί τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής τους με εμάς”. Τα σχετικά κομμάτια είχαν αναφερθεί προηγουμένως, μαζί με σημεία όπου θα παίζετε ως Ιρακινός πολίτης. Στο παρελθόν ωστόσο ο Tamte είχε υπονοήσει ότι το Six Days in Fallujah θα εστιάζει πρωτίστως στους Αμερικανούς στρατιώτες.

Τον Φεβρουάριο, ο Tamte είχε πει: “Πολύ λίγοι θα έχουν την περιέργεια να δουν πώς είναι να είσαι Ιρακινός πολίτης. Κανείς δεν θα παίξει ένα τέτοιο παιχνίδι. Αλλά ο κόσμος έχει την περιέργεια του πώς είναι να είσαι σε μάχη. Είναι ο ίδιος λόγος για τον οποίο παίζει κανείς Survival Horror games, το να είσαι σε μια κατάσταση που απέχει πολύ από αυτό που έχουμε στις καθημερινές ζωές μας. Εν τέλει, ο λόγος για τον οποίο ο κόσμος θα παίξει αυτό το παιχνίδι είναι επειδή θέλουν μια πιο ρεαλιστική εμπειρία μάχης. Αυτό πάνω απ’ όλα είναι η εμπειρία που πρέπει να αποδώσουμε”.

Η σημερινή δήλωση αναφέρει: “Κατά την διάρκεια του gameplay οι παίκτες θα συμμετέχουν σε ιστορίες που πλαισιώνονται από documentary segments. Κάθε αποστολή προκαλεί τους παίκτες να λύσουν πραγματικά στρατιωτικά και πολιτικά σενάρια από την μάχη με διαδραστικό τρόπο, προσφέροντας μια εικόνα του αστικού πολέμου που δεν είναι εφικτή από άλλο μέσο. Πιστεύουμε ότι οι ιστορίες των θυσιών αυτής της γενιάς αξίζουν να ειπωθούν από τους πεζοναύτες, τους στρατιώτες και τους πολίτες που ήταν εκεί. Πιστεύουμε ότι θα ανακαλύψετε πως το παιχνίδι, όπως και τα γεγονότα τα οποία απεικονίζει, είναι περίπλοκο”.

Τέλος, όπως είχε δηλώσει ο Tamte στην συνέντευξή του, η σημερινή δήλωση επιβεβαιώνει ότι οι παίκτες δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν λευκό φώσφορο, το θανάσιμο χημικό που χρησιμοποίησαν οι Αμερικανικές δυνάμεις στην πραγματικότητα. Η χρήση του λευκού φωσφόρου ως χημικού όπλου έχει δεχτεί κριτική στο παρελθόν ως έγκλημα πολέμου. Επ’ αυτού, ο Tamte είχε πει: “Δεν ζητάμε από τους παίκτες να κάνουν κτηνωδίες στο παιχνίδι. Αποστειρώνουμε στην πράξη τα γεγονότα με το να κάνουμε κάτι τέτοιο; Δε νομίζω ότι χρειάζεται να απεικονίσουμε τις κτηνωδίες προκειμένου ο κόσμος να αντιληφθεί το ανθρώπινο κόστος. Μπορούμε να κάνουμε κάτι τέτοιο χωρίς τις κτηνωδίες”.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Apr 2021 12:22 - 12 Apr 2021 12:24 #249243 by Giorgos Tsolaridis
Six Days in Fallujah: Μια μουσουλμανική ομάδα καλεί την Valve να μην το κυκλοφορήσει στο Steam Το ίδιο ζητούν από την Sony και την Microsoft.

Το Συμβούλιο Αμερικανικών-Ισλαμικών Σχέσεων , μια ομάδα υπεράσπισης πολιτικών δικαιωμάτων για τους Μουσουλμάνους με έδρα στην Ουάσιγκτον ζήτησε με μια σχετική ανακοίνωση από τις εταιρείες Valve, Microsoft και Sony να μην διανέμουν το Six Days in Fallujaj στις πλατφόρμες τους.

Το Six Days in Fallujah είναι ένα επερχόμενο tactical FPS που βασίζεται στην δεύτερη μάχη της Fallujah και διαδραματίζει μια από τις πιο αιματηρές μάχες του πολέμου στο Ιράκ.

Πιο συγκεκριμένα ο συντονιστής της ομάδας CAIR Research and Advocacy, Huzaifa, δήλωσε: "Καλούμε την Microsoft, τη Sony και τη Valve να απαγορεύσουν και να μην διανείμουν στις πλατφόρμες το παιχνίδι, Six Days in Fallujah, ένα “Arab murder simulator” που έχει ως σκοπό να εξομαλύνει τη βία εναντίον μουσουλμάνων στην Αμερική αλλά και σε όλο τον κόσμο. Η gaming βιομηχανία θα πρέπει να σταματήσει να αντιδρά με αυτό τον τρόπο εναντίων των Μουσουλμάνων. Τέτοια παιχνίδια όπως το Six Days in Fallujah χρησιμεύουν μόνο για να δοξάσουν τη βία που κόστισε τη ζωή εκατοντάδων ιρακινών αμάχων με σκοπό να ενισχύσει το μουσουλμανικό συναίσθημα και να δικαιολογήσει τον πόλεμο στο Ιράκ".

Το Six Days in Fallujah ανακοινώθηκε αρχικά το 2009, αλλά το αμφιλεγόμενο θέμα οδήγησε την Konami να αποχωρήσει από το έργο, σταματώντας την παραγωγή του αποτελεσματικά. Η εταιρεία ανάπτυξης, Atomic Games, δεν μπόρεσε να βρει έναν νέο εκδότη και εγκατέλειψε τις δραστηριότητές της για παραγωγή του παιχνιδιού το 2011. Τον Φεβρουάριο του 2021, το Six Days in Fallujah ανακοινώθηκε απροσδόκητα, με την ανάπτυξη τώρα στα χέρια, της Highwire Games, και ενός νέου εκδότη, Victura, που ιδρύθηκε από τον πρώην CEO της Atomic Games, Peter Tamte.

Οι Highwire και Victura έχουν περιγράψει το Six Days in Fallujah ως ένα στοχαστικό παιχνίδι που θα αφηγηθεί μια ιστορία "με μέλη των υπηρεσιών και πολίτες με διαφορετικές εμπειρίες και απόψεις για τον πόλεμο του Ιράκ", με τμήματα ντοκιμαντέρ για "πολλά σκληρά θέματα, συμπεριλαμβανομένων των γεγονότων και των πολιτικών αποφάσεων που οδήγησαν στις μάχες της Φαλούτζα καθώς και στις συνέπειές τους.

Το Six Days in Fallujah αναμένεται να κυκλοφορήσει αργότερα φέτος, αν και δεν έχει καθοριστεί ακόμη μια ημερομηνία κυκλοφορίας. Προς το παρόν είναι διαθέσιμο στη λίστα επιθυμιών στο Steam

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 12 Apr 2021 12:24 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Apr 2021 10:39 #249797 by Giorgos Tsolaridis
Six Days in Fallujah Για ένα διάστημα βρισκόταν υπό ανάπτυξη στη Santa Monica Studio.
 Ο David Jaffe, σκηνοθέτης των δύο πρώτων τίτλων της σειράς God of War, αποκάλυψε ότι η Santa Monica Studio δούλεψε για ένα διάστημα στο Six Days in Fallujah.
 Την αποκάλυψη έκανε στο κανάλι του στο YouTube, όπου έπαιρνε συνέντευξη από τον John Garvin, συγγραφέα και σκηνοθέτη του Days Gone. Ο Jaffe ρώτησε: "Γνώριζες ότι το Six Days in Fallujah βρισκόταν υπό ανάπτυξη στη Santa Monica Studio για λίγο;" Ο Garvin απάντησε ότι βρισκόταν στο meeting όπου δόθηκε το πράσινο φως. Ο Jaffe συνέχισε λέγοντας: "Κάθε φορά που το παιχνίδι κόντευε να δώσει μία αληθινή ματιά στον πόλεμο οι εταιρείες έλεγαν "όχι ευχαριστούμε". Οπότε δεν ξέρω πως θα είναι το καινούργιο".



I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.