Η εταιρεία ανασκεύασε τις δηλώσεις της
Η Victura, εταιρεία ανάπτυξης του Six Days in Fallujah, εξέδωσε νέα ανακοίνωση σχετικά με το επερχόμενο FPS της, στην οποία ομολογεί ότι τα γεγονότα του είναι αδιαχώριστα από την πολιτική.
Η δήλωση έγινε σήμερα
μέσω του λογαριασμού της εταιρείας στο Twitter
. Η σχετική ανάρτηση αναφέρει ότι: “τα γεγονότα που αναπαρίστανται στο Six Days in Fallujah είναι αδιαχώριστα από την πολιτική” σε αντίθεση με προηγούμενες δηλώσεις του επικεφαλής της Victura, Peter Tamte, πριν από τρεις εβδομάδες.
Προηγουμένως ο Tamte είχε δηλώσει: “Οι παίκτες χρειάζονται αυτό το πλαίσιο ώστε να καταλάβουν γιατί βρίσκονται στην πόλη να πολεμούν τους μαχητές της Al-Qaeda. Θα παρέχουμε αυτό το πλαίσιο, αλλά κρατήστε κατα νου ότι μπορούμε να παρέχουμε αυτό το πλαίσιο χωρίς να κάνουμε κάποια πολιτική δήλωση ή χωρίς να απαξιώνουμε με οποιονδήποτε τρόπο την υπηρεσία εκείνων που ήταν όντως εκεί και πολέμησαν. Δεν είναι πολιτική δήλωση με κανέναν τρόπο”.
Η σημερινή δήλωση αναλύει περεταίρω τα κομμάτια του παιχνιδιού που έχουν χαρακτήρα ντοκυμαντέρ και τα οποία θα περιλαμβάνουν: “Ανθρώπους που υπηρέτησαν και πολίτες με διαφορετικές εμπειρίες κι απόψεις για τον πόλεμο στο Ιράκ. Μέχρι στιγμής, 26 Ιρακινοί πολίτες και πολλοί που υπηρέτησαν έχουν μοιραστεί τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής τους με εμάς”. Τα σχετικά κομμάτια είχαν αναφερθεί προηγουμένως, μαζί με σημεία όπου θα παίζετε ως Ιρακινός πολίτης. Στο παρελθόν ωστόσο ο Tamte είχε υπονοήσει ότι το Six Days in Fallujah θα εστιάζει πρωτίστως στους Αμερικανούς στρατιώτες.
Τον Φεβρουάριο, ο Tamte είχε πει: “Πολύ λίγοι θα έχουν την περιέργεια να δουν πώς είναι να είσαι Ιρακινός πολίτης. Κανείς δεν θα παίξει ένα τέτοιο παιχνίδι. Αλλά ο κόσμος έχει την περιέργεια του πώς είναι να είσαι σε μάχη. Είναι ο ίδιος λόγος για τον οποίο παίζει κανείς Survival Horror games, το να είσαι σε μια κατάσταση που απέχει πολύ από αυτό που έχουμε στις καθημερινές ζωές μας. Εν τέλει, ο λόγος για τον οποίο ο κόσμος θα παίξει αυτό το παιχνίδι είναι επειδή θέλουν μια πιο ρεαλιστική εμπειρία μάχης. Αυτό πάνω απ’ όλα είναι η εμπειρία που πρέπει να αποδώσουμε”.
Η σημερινή δήλωση αναφέρει: “Κατά την διάρκεια του gameplay οι παίκτες θα συμμετέχουν σε ιστορίες που πλαισιώνονται από documentary segments. Κάθε αποστολή προκαλεί τους παίκτες να λύσουν πραγματικά στρατιωτικά και πολιτικά σενάρια από την μάχη με διαδραστικό τρόπο, προσφέροντας μια εικόνα του αστικού πολέμου που δεν είναι εφικτή από άλλο μέσο. Πιστεύουμε ότι οι ιστορίες των θυσιών αυτής της γενιάς αξίζουν να ειπωθούν από τους πεζοναύτες, τους στρατιώτες και τους πολίτες που ήταν εκεί. Πιστεύουμε ότι θα ανακαλύψετε πως το παιχνίδι, όπως και τα γεγονότα τα οποία απεικονίζει, είναι περίπλοκο”.
Τέλος, όπως είχε δηλώσει ο Tamte στην συνέντευξή του, η σημερινή δήλωση επιβεβαιώνει ότι οι παίκτες δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν λευκό φώσφορο, το θανάσιμο χημικό που χρησιμοποίησαν οι Αμερικανικές δυνάμεις στην πραγματικότητα. Η χρήση του λευκού φωσφόρου ως χημικού όπλου έχει δεχτεί κριτική στο παρελθόν ως έγκλημα πολέμου. Επ’ αυτού, ο Tamte είχε πει: “Δεν ζητάμε από τους παίκτες να κάνουν κτηνωδίες στο παιχνίδι. Αποστειρώνουμε στην πράξη τα γεγονότα με το να κάνουμε κάτι τέτοιο; Δε νομίζω ότι χρειάζεται να απεικονίσουμε τις κτηνωδίες προκειμένου ο κόσμος να αντιληφθεί το ανθρώπινο κόστος. Μπορούμε να κάνουμε κάτι τέτοιο χωρίς τις κτηνωδίες”.