Η σειρά Crysis της Electronic Arts ίσως επιστρέψει.
Τον Ιανουάριο η Crytek έδωσε τα χέρια με την Improbable με στόχο την δημιουργία ενός νέου triple A τίτλου, με την χρήση των Cryengine και SpatialOS.
Η συνεργασία ανάμεσα στις δύο εταιρείες ξεκίνησε όταν η Unity ανακοίνωσε αλλαγές στην μηχανή της και ακύρωσε ορισμένες άδειες που είχαν δοθεί. Έτσι η Crytek χρειάστηκε να αναζητήσει αλλού υποστήριξη την οποία βρήκε στην Improbable και το SpatialOS, ιδανικό για real-time multiplayer games.
Οι αλλαγές της Unity είναι αυτές που και σύμφωνα με την Crytek την οδήγησαν σε αυτή την απόφαση. Η Crytek λαμβάνει ποσοστό 5% από τα games που αναπτύσσονται με την χρήση της Cry Engine, ενώ ως γνωστόν υπάρχει το Hunt: Showdown στα σκαριά της γερμανικής εταιρείας. Ίσως μετά από αυτό να δούμε το εν λόγω project να αποκτά περισσότερες πληροφορίες και είναι ενδιαφέρον να δούμε το αν η Crytek μπορεί να παράγει ξανά κάτι ανάλογο των Crysis.
Τον Απρίλιο, μετά από πολλά χρόνια πλήρης απουσίας, ο επίσημος λογαριασμός του Crysis στο Twitter έκανε ένα tweet λέγοντας "Receiving Data". Άραγε η EA σχεδιάζει κάποιο remake ή κάποιο sequel;
Τον Απρίλιο, ένα ξαφνικό tweet από τον λογαριασμό του Crysis έφερε ελπίδες στο community μαζεύοντας περισσότερα από 80,000 likes.
Η Crytek προϊδεάζει με το μήνυμα της για την προσθήκη νέου τίτλου στην σειρά ενώ σήμερα συνέχισε δίνοντας περισσότερα στοιχεία στο κοινό με την ανάρτηση ενός εισαγωγικού διαλόγου από το πρώτο Crysis: “Hey Nomad, you’ re still with us?”.
Το νέο tweet από τον επίσημο λογαριασμό του Crysis μπορεί να μεταφραστεί ενδεχομένως ως στοιχείο για την ανάπτυξη κάποιου reboot ή remaster του πρώτου Crysis game. Στην τελευταία της οικονομική αναφορά της, η Electronic Arts αποκάλυψε πως έχει στο πρόγραμμα πολλά remasters από διάσημες σειρές τα οποία θα κυκλοφορήσουν μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, έτσι δεν αποκλείεται το Crysis να αποτελεί ένα από αυτά.
Το Crysis είχε κυκλοφορήσει αρχικά το 2007 για PC ενώ οι εκδόσεις για τις κονσόλες κυκλοφόρησαν τέσσερα χρόνια αργότερα. Το πρώτο Crysis αποτέλεσε ένα από τα ωραιότερα video games της εποχής του όσον αφορά την απεικόνιση ενώ οι μεταγενέστεροι τίτλοι διατήρησαν επίσης την εστίαση στην υψηλής ποιότητας απεικόνιση, ως σήμα κατατεθέν της σειράς.
I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.