Το Far Cry 6 θα έχει κάμερα τρίτου προσώπου σε ορισμένα σημεία
Το επερχόμενο FPS δεν θα παίζει διαρκώς με την ίδια οπτική.
Όπως φαίνεται στο gameplay trailer του Far Cry 6, το FPS της Ubisoft δεν παίζει μόνο με κάμερα πρώτου προσώπου, όπου και το έχουμε συνηθίσει, αλλά σε ορισμένες σκηνές μάχης θα παίζει και με κάμερα τρίτου προσώπου.
Αυτές οι στιγμές τρίτου προσώπου δεν θα περιορίζονται σε σκηνές. Θα δείτε αυτήν την οπτική να αλλάζει κατά την διάρκεια συγκεκριμένων στιγμών μάχης και όταν ο Dani μπαίνει σε βάση ανταρτών.
Σε μία απάντηση μέσω email στο GameSpot, ο narrative director Navid Khavari έγραψε ότι υπάρχουν "κάποιοι λόγοι" που το Far Cry 6 αλλάζει οπτική. Οι αλλαγές είναι κυρίως για να τονίσουν τον πρωταγωνιστή Dani Royas σαν χαρακτήρα, αν και υπάρχουν επίσης συνέπειες στο gameplay. Ο Khavari δήλωσε: "Στις σκηνές, η κάμερα τρίτου προσώπου είναι κάτι που η ομάδα δοκίμασε σχετικά νωρίς, και φαινόταν παραδόξως αδιάκοπη. Αισθανόσουν αμέσως σαν να υπήρχε μεγαλύτερη σύνδεση με το ταξίδι του Dani στον κόσμο και μεγαλύτερη σύνδεση με αυτή την επική ιστορία στο νησί Yana. Οι παίκτες θα μπορούν να δουν τα χαρακτηριστικά του χαρακτήρα τους στα κομβικά σημεία της ιστορίας. Στις βάσεις των ανταρτών, αυτή είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τους παίκτες να μπορούν να δουν τον customizable χαρακτήρα τους, από το σακίδιο μέχρι και τα ρούχα του.’’
Όπως ειπώθηκε προηγουμένως, θα μπορείς επίσης να αλλάξεις σε κάμερα τρίτου προσώπου όταν είστε σε βάση ανταρτών, κάτι που δεν είναι απλά μία σκηνή επιλογής για το τρέιλερ του gameplay. Οπότε όταν είστε σε κεντρικά σημεία, θα μπορείτε να δείτε τον Dani να μιλάει σε άλλους χαρακτήρες, όπως σε RPGs τρίτου προσώπου σαν τα The Witcher, Dragon Age, Mass Effect και Assassin’s Creed.
Ο Khavari έγραψε ότι "Το επιθυμητό αποτέλεσμα του να βλέπεις την αλληλεπίδραση να γίνεται μπροστά σου είναι να κάνει τον Dani να είναι σαν πραγματικός χαρακτήρας που υπάρχει μέσα στον χώρο που εξερευνάς. Είναι ‘μέλος της βάσης’. Μόλις βγεις από την βάση, η κάμερα εστιάζει και επιστρέφει σε κάμερα πρώτου προσώπου".
Η μόνη άλλη στιγμή που η κάμερα αλλάζει σε τρίτου προσώπου είναι όταν χρησιμοποιείς ένα σακίδιο. Όπως είδαμε στο gameplay τρέιλερ του Far Cry 6, αυτά τα σακίδια ξεκλειδώνουν πολύ δυνατές ικανότητες για τον Dani, όπως το φλογοβόλο, το jetpack η τον καταιγισμό πυραύλων. ‘Στις στιγμές με το Supremo σακίδιο κατά την διάρκεια του gameplay, η εναλλαγή σε κάμερα τρίτου προσώπου στοχεύει στο να μπορούν οι παίκτες να δουν όλες τις ιδιότητες του σακιδίου, και να νιώσουν καλύτερα την σημασία του στην δράση,’ έγραψε ο Khavari.
Γενικά, αυτό είναι ένα Far Cry από το Far Cry 5, το οποίο παιζόταν εξολοκλήρου σε πρώτο πρόσωπο και είχε έναν εντελώς σιωπηλό πρωταγωνιστή γνωστό ως ‘The Deputy’ που ποτέ δεν μπόρεσες να δεις μέσα στο παιχνίδι, ούτε καν στις σκηνές, μόνο στην δημιουργία χαρακτήρα και στο μέρος που επεξεργαζόσουν τα ρούχα. Σαν αποτέλεσμα, ο Deputy δεν έδωσε ποτέ την αίσθηση ότι υπάρχει στην ιστορία του παιχνιδιού. ‘Έχω ελπίδα ότι αυτό δεν θα συμβεί στην περίπτωση του Dani με βάση την απόφαση την Ubisoft Toronto να συμπεριλάβει τον χαρακτήρα στις συζητήσεις.