Call of Duty: Black Ops 4: Στο ένα τρίτο η ταχύτητα των servers
Στα 20hz η ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων αντί των 60hz της beta.
Σύμφωνα με πρόσφατες αναρτήσεις στο reddit, η ταχύτητα αποστολής δεδομένων του server του Call of Duty: Black Ops 4 στο PS4 έχουν μειωθεί κατά τα δύο τρίτα σε σύγκριση με την beta έκδοση πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού.
"Έκανα τη δοκιμή με το Wireshark, στο οποίο μέτρησα την ταχύτητα αποστολής δεδομένων του server προς κάθε κατεύθυνση μεταξύ του server και του συστήματος με βάση τα packets που στέλνονται προς και από το server,” αναφέρει ο χρήστης u/Smcro.
"Συνδέθηκα σε 7 διαφορετικούς multiplayer servers (σε τέσσερις διαφορετικές τοποθεσίες) και όλοι εμφάνισαν την ταχύτητα αποστολής δεδομένων του client στα 60hz και την ταχύτητα αποστολής δεδομένων του server στα 20hz. Η δοκιμή μου έγινε σε PS4 Pro με ενσύρματη σύνδεση οπτικών ινών."
"Η ταχύτητα αποστολής δεδομένων έχει μειωθεί από τα 60hz στα 20hz προκαλώντας μεγαλύτερη αστάθεια σε σχέση με την beta, εξαιτίας του γεγονότος ότι το χρονικό διάστημα μεταξύ των ενημερώσεων του server έχει (κατά μέσο όρο) τριπλασιαστεί. Επίσης φαίνεται ότι σε ορισμένες περιπτώσεις το matchmaking επιλέγει ανεπιθύμητους servers από άποψη καθυστέρησης μεταφοράς δεδομένων. Θα ήταν καλό να υπάρχει η δυνατότητα του whitelist για απομόνωση των servers που παρέχουν την καλύτερη εμπειρία, ώστε να αποτραπεί κάτι τέτοιο."
Η Treyarch έχει πλέον ανταποκριθεί στις αντιδράσεις σχετικά με το ζήτημα, μέσω reddit. Σε ανάρτηση στο r/Blackops4, αναγνώρισε την ύπαρξη του ζητήματος, την οποία αιτιολόγησε ως εξής:
"Εργαζόμαστε συνεχώς για το optimisation του παιχνιδιού, και ειδικά όσον αφορά στην επίδοση του δικτύου, για να διασφαλίσουμε την υψηλότερης ποιότητας online εμπειρία για τους παίκτες μας. Για την κυκλοφορία ενός παιχνιδιού με έναν τόσο τεράστιο πληθυσμό όσο του δικού μας, χρησιμοποιώντας τόσους παγκόσμιους servers ταυτόχρονα, η ρύθμιση των υποδομών μας για να διασφαλίσουμε τη σταθερότητα του παιχνιδιού είναι η υψηλότερη προτεραιότητα πάνω από κάθε άλλο παράγοντα."
Η Treyarch προσέθεσε ότι θα δουλέψει για να βελτιώσει την επίδοση του δικτύου στο διάστημα μετά την κυκλοφορία του Call of Duty: Black Ops 4. "Τώρα που βρισκόμαστε μετά την αρχική κυκλοφορία του παιχνιδιού, εστιάζουμε στο να προσαρμόσουμε ιδανικά την επίδοση του δικτύου ανά τον κόσμο, αξιοποιώντας τα αληθινά στοιχεία που έχουμε συλλέξει."
"Στο διάστημα των επόμενων δύο εβδομάδων, θα παρέχουμε ορισμένα updates για το setup του δικτύου μας, τα οποία θα συνεχίσουν να βελτιώνουν την εμπειρία των παικτών μας από την ημέρα κυκλοφορίας. Όπως λέμε πάντα, η κυκλοφορία είναι παρά μόνο η αρχή και είμαστε αφοσιωμένοι στο να κάνουμε το Black Ops 4 το παιχνίδι με την καλύτερη υποστήριξη που έχουμε παραδώσει ποτέ. Πρόκειται για ένα ταξίδι που θα περιλαμβάνει συνεχείς ρυθμίσεις, βελτιώσεις και προσθήκες. Εκτιμούμε τη συνεχή υποστήριξη και υπομονή σας – σας ευχαριστούμε!"
"Προσωπικά τα 20hz με τα σημερινά δεδομένα τα θεωρό υπερβολικά χαμηλά η άχρηστα"