Titanfall 2 review
Καταρχήν θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη για όσους περίμεναν το review του Titanfall 2 νωρίτερα ώστε να διαμορφώσουν άποψη για το τελικό προιόν, αλλά παρέλαβα το promo την Τρίτη. Σε δεύτερη φάση δηλώνω φανατικός φίλος του Titanfall έχοντας αφιερώσει δεκάδες ώρες σε αυτό (είμαι λίγα level πριν το Generation 3) και όπως είναι φυσικό περίμενα με τεράστια αγωνία τον διάδοχό του.
Όπως είναι γνωστό, εδώ για πρώτη φορά υπάρχει ένα ολοκληρωμένο single-player campaign και όπως θα δείτε και στο review είναι εξαιρετικό παρά την μετά βίας ικανοποιητική διάρκειά του. Η σχέση μεταξύ Pilot και Titan αποδίδεται εξαιρετικά, ενώ υπάρχουν στιγμές που θα γελάσετε και στιγμές που θα συγκινηθείτε. Αν συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι πέρα από το shooting υπάρχει άφθονο parkour, αμυδρά Platform στοιχεία και environmental γρίφοι, αλλά και ελευθερία προσέγγισης σε κάποιες αποστολές η Respawn Entertainment παίρνει άριστα στο single-player κομμάτι του Titanfall 2.
Ερχόμαστε στο multiplayer, το οποίο έχει πάνω κάτω την ίδια φιλοσοφία με αυτή του πρώτου Titanfall. Υπάρχουν κάποια θετικά νέα στοιχεία, όπως νέα abilities και Titans, καθώς και βελτιωμένο matchmaking, αλλά και αρκετά αρνητικά. Το map design το θεωρώ κατώτερο, υπάρχει θέμα με το balancing καθότι οι παίκτες μεγαλυτέρου level έχουν πλεονέκτημα, αλλά και η απουσία κινήτρου για λιώσιμο στους servers. Αν υποθέσουμε ότι αφιερώσετε 10-20 ώρες για να ανεβείτε level και να ξεκλειδώσετε όλα τα όπλα δεν υπάρχει κάποιο ουσιαστικό κίνητρο για να συνεχίσετε. Αντίθετα στο πρώτο Titanfall είχαμε ranked play, stars σε κάθε map ανάλογα με τις επιδόσεις σε κάθε mode και δεκάδες achievements που σχετίζονταν με το multiplayer.
Προσωπικά αν δεν προστεθεί νέο περιεχόμενο (περιμένουμε maps και modes) δεν πρόκειται να κάτσω να αφιερώσω 60-70 ώρες όπως έκανα στο Titanfall. Έχω την εντύπωση ότι την άποψη αυτή την συμμερίζονται και οι βετεράνοι παίκτες του Titanfall.