Black Mesa Definitive Edition
Διαθέσιμη η πλήρης έκδοση.
Δεκαπέντε χρόνια μετά την έναρξη της ανάπτυξης του, το fan-made remake Half-Life: Black Mesa, κυκλοφόρησε στην έκδοση 1.0 τον περασμένο Μάρτιο. Η Crowbar Collective ανακοίνωσε ότι η ομάδα ανάπτυξης δουλεύει πάνω σε μία 1.5 "Definitive Edition" πριν την τελική έκδοση.
Επτά μήνες μετά, η beta της Definitive Edition είναι διαθέσιμη σύμφωνα με πρόσφατο blog post, στο οποίο επεξηγούνται και οι αλλαγές. Μία από τις αναβαθμίσεις της beta είναι η βελτίωση της απεικόνισης των παλαιότερων χαρτών, έτσι ώστε να συμβαδίζουν με τα νέα Xen Levels. Το μεγαλύτερο μέρος της ερήμου έχει βελτιωθεί οπτικά, με νέα μοντέλα και textures όπως και colour correction.
Στην beta υπάρχουν και μερικές αλλαγές στο gameplay, μετατοπίσεις στην τοποθέτηση των εχθρών και απλοποίηση του collision detection. Συμπεριλαμβάνει επίσης supply boxes με health και batteries σε στυλ Half-Life 2. Τέλος, υπάρχουν βελτιώσεις στο Steam Workshop για να υποστηρίζει περισσότερων ειδών mods και να απλοποιήσει τα φίλτρα για ευκολότερη αναζήτηση. Μπορείτε να διαβάσετε εδώ τα patch notes.
Μπορείτε να πάρετε πρόσβαση στο Black Mesa: Definitive Edition, από το μενού των games στο Steam στην κατηγορία "public-beta"
Πλέον είναι διαθέσιμη μέσω Steam η πλήρης έκδοση του Black Mesa: Definitive Edition, μετά από αυτό που οι δημιουργοί του ονομάζουν “το τελευταίο μεγάλο update.”
Δεκαέξι χρόνια αφότου κυκλοφόρησε αρχικά ως mod και στη συνέχεια αγκαλιάστηκε από την ίδια τη Valve το Black Mesa ολοκλήρωσε το ταξίδι του με την επίσημη κυκλοφορία της Definitive Edition του, η οποία διαθέτει νέα μοντέλα, νέα textures, νέο φωτισμό και ούτω καθεξής. Τα πρώτα σχόλια φαίνονται ανάμεικτα, με θετικά σχόλια όσον αφορά τους ακόμη πιο τρομακτικούς πλέον εσωτερικούς χώρους αλλά αρνητικά για τους εξωτερικούς, όπου τα τρισδιάστατα μοντέλα φαίνονται να μην δένουν πολύ αρμονικά με το τοπίο.
Εκτός από την αναβάθμιση στον οπτικό τομέα, η Definitive Edition αλλάζει και τις τοποθεσίες των αντιπάλων ενώ δοκιμάζει εκ νέου την εξισορρόπηση των προκλήσεων. Τις περισσότερες αντιδράσεις φέρεται να προκάλεσε το γεγονός ότι συμπεριλήφθηκαν supply boxes όπως του Half-Life 2 που προσφέρουν ακριβώς την σωστή ποσότητα health και shield batteries για την κατάσταση στην οποία βρίσκεστε. Σε κάθε περίπτωση, το Black Mesa ποτέ δεν έδειξε ότι αποσκοπεί στην ακριβή αναπαράσταση του θρυλικού FPS από το 1997. Η όλη πρωτοβουλία ξεκίνησε ως απάντηση στο Source engine port του Half-Life και το Black Mesa εξαρχής είχε κάνει σαφές ότι δεν θα προσπαθήσει οπωσδήποτε να είναι πλήρως πιστό στο υλικό του.
Αν και οι δημιουργοί του Black Mesa μιλούν για “το τελικό μεγάλο update”, η Crowbar Collective έχει ακόμη ορισμένα γνωστά προβλήματα τα οποία σκοπεύει να διορθώσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Η πλήρης λίστα των αλλαγών μπορεί να βρεθεί στα αναλυτικά patch notes.