Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

DayZ

More
05 Apr 2013 14:37 #122521 by Κώστας Λάβαρης
Replied by Κώστας Λάβαρης on topic DayZ
Αυτό που λέει το steam είναι πως χρειάζεται και το Arma 2 και το Arma 2: Operation Arrowhead. Επομένως χρειάζεται να έχεις και τα δύο. Κάνεις launch το πρώτο μετά το δεύτερο και μετά το DayZ. :)

-Πάτρικ με ακούς;
-Όχι, έχει σκοτάδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Apr 2013 14:48 #122525 by Βασίλης Καμακάρης
Δεν είναι πάντα απαραίτητο γιατί είναι στην λογική με τα mod του half-life. αν δεν κάνω λάθος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 May 2013 14:21 #124722 by Κώστας Λάβαρης
Replied by Κώστας Λάβαρης on topic DayZ
DayZ: Τελευταία νέα



Παλέψτε για την επιβίωσή σας.

Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες

-Πάτρικ με ακούς;
-Όχι, έχει σκοτάδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Aug 2013 05:36 #130206 by GamesEmperor
Replied by GamesEmperor on topic DayZ
Το DayZ ξεκίνησε ως ένα απλό mod για το ARMA II (μαζί με το expansion Operation Arrowhead), όμως έγινε τόσο δημοφιλές που τελικά σε συνεργασία με την Bohemia Interative, developer του τελευταίου, θα κυκλοφορήσει και ως ολοκληρωμένο εμπορικό παιχνίδι.

Η αρχική ιδέα του σχεδιαστή Dean "Rocket" Hall παραμένει και έτσι το DayZ θα σας βάζει σε έναν επικίνδυνο online κόσμο γεμάτο με ζόμπι, όπου και θα πρέπει να επιβιώσετε με όποιον τρόπο μπορείτε. Ίσως να κινείστε την νύχτα για να αποφύγετε ανεπιθύμητη προσοχή από ζωντανούς και νεκρούς καθώς θα ψάχνετε για πολύτιμα εφόδια και την καθημερινή σας διατροφή (που θα πρέπει να πληρεί κάποιες προδιαγραφές αν θέλετε να παραμείνετε υγιείς). Ίσως πάλι να κάνετε συμμαχίες με ή να σκοτώσετε άλλους παίκτες για τα δικά τους. Η επιλογή θα είναι δική σας και ο σκοπός σας απλά να ζήσετε άλλη μια ημέρα, εφόσον κάθε θάνατος στο DayZ θα είναι μόνιμος και έτσι θα απαιτεί την δημιουργία νέου χαρακτήρα.
[youtube:2yivaxxk]
[/youtube:2yivaxxk]
Παραμένει επίσης και η έμφαση στον ρεαλισμό που έχει η σειρά ARMA στην οποία αρχικά βασίστηκε, με συγκριτικά δύσχρηστα όπλα και χειρισμό, αλλά και εντυπωσιακά γραφικά μέσα σε έναν κόσμο διακοσίων εικοσιπέντε τετραγωνικών χιλιομέτρων.

Το παιχνίδι ήδη έχει υποστεί κάποιες καθυστερήσεις εφόσον αρχικά θα κυκλοφορούσε μέσα στο 2012, αλλά φαίνεται πως όλα γίνονται για καλό σκοπό καθώς βίντεο σαν το σημερινό δείχνουν όχι μόνο τις συνεχείς βελτιώσεις που γίνονται σε αυτό αλλά και το μεράκι των δημιουργών.

Το DayZ θα κυκλοφορήσει για PC σε άγνωστη προς το παρόν ημερομηνία.

Το ερασιτεχνικό μου blog στα Ελληνικά και στα Αγγλικά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Aug 2013 16:54 #130213 by Petros
Replied by Petros on topic DayZ

GamesInquirer wrote: Το DayZ ξεκίνησε ως ένα απλό mod για το ARMA II (μαζί με το expansion Operation Arrowhead), όμως έγινε τόσο δημοφιλές που τελικά σε συνεργασία με την Bohemia Interative, developer του τελευταίου, θα κυκλοφορήσει και ως ολοκληρωμένο εμπορικό παιχνίδι.

Η αρχική ιδέα του σχεδιαστή Dean "Rocket" Hall παραμένει και έτσι το DayZ θα σας βάζει σε έναν επικίνδυνο online κόσμο γεμάτο με ζόμπι, όπου και θα πρέπει να επιβιώσετε με όποιον τρόπο μπορείτε. Ίσως να κινείστε την νύχτα για να αποφύγετε ανεπιθύμητη προσοχή από ζωντανούς και νεκρούς καθώς θα ψάχνετε για πολύτιμα εφόδια και την καθημερινή σας διατροφή (που θα πρέπει να πληρεί κάποιες προδιαγραφές αν θέλετε να παραμείνετε υγιείς). Ίσως πάλι να κάνετε συμμαχίες με ή να σκοτώσετε άλλους παίκτες για τα δικά τους. Η επιλογή θα είναι δική σας και ο σκοπός σας απλά να ζήσετε άλλη μια ημέρα, εφόσον κάθε θάνατος στο DayZ θα είναι μόνιμος και έτσι θα απαιτεί την δημιουργία νέου χαρακτήρα.
[youtube:33j6vqxr]

[/youtube:33j6vqxr]
Παραμένει επίσης και η έμφαση στον ρεαλισμό που έχει η σειρά ARMA στην οποία αρχικά βασίστηκε, με συγκριτικά δύσχρηστα όπλα και χειρισμό, αλλά και εντυπωσιακά γραφικά μέσα σε έναν κόσμο διακοσίων εικοσιπέντε τετραγωνικών χιλιομέτρων.

Το παιχνίδι ήδη έχει υποστεί κάποιες καθυστερήσεις εφόσον αρχικά θα κυκλοφορούσε μέσα στο 2012, αλλά φαίνεται πως όλα γίνονται για καλό σκοπό καθώς βίντεο σαν το σημερινό δείχνουν όχι μόνο τις συνεχείς βελτιώσεις που γίνονται σε αυτό αλλά και το μεράκι των δημιουργών.

Το DayZ θα κυκλοφορήσει για PC σε άγνωστη προς το παρόν ημερομηνία.


Ελπίζω μην κυκλοφορίσει τελικά και είναι μούφα... όπως πολλα παιχνίδια που έχουν πάρει delay. Γιατί όσο περνάει καιρός τόσο μεγαλόνουν και οι απετήσεις μας. Αν τελικα βγει και δεν είναι τόσο καλο όσο το περιμέναμε θα φάει μεγάλο Fail.

STEAM: TheGamerUrsoEAOrigin: TheGamerUrso
UPlay: GamerUrso Battle.net: GarfangGR

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Dec 2013 17:04 #138213 by Petros
Replied by Petros on topic DayZ
Κυκλοφόρησε επιτέλους η εκδοσή Standalone του παιχνιδιού και την απέκτησα πριν λίγες μέρες. Είναι Early Access βέβαια και Alpha και δεν έχει πάρα πολλά πράγματα. Βέβαια υπάρχουν πολλές βελτιώσεις τόσο στα γραφικά , Gameplay και άλλα.
Διαβάστε περισότερα www.gameworld.gr/news/fps/item/15210-dayz-early-access


Προς το παρών το παιχνίδι δείχνει υποσχόμενων αλλά θέλει πολύ δουλειά ακόμα και αρκετό καιρό. Πέρα από βελτιώσεις στο χειρισμό, γραφικά και πολλά fixes απο το mod( όπως για παράδειγμα τα άθλια και τραγικά zombies). Το παιχνίδι αυτή τη στιγμή έχει λίγα όπλα, λίγα πράγματα και επίσης ακόμα δεν έχει πολλά Zombies και ακόμα τα Loots είναι πολύ λίγα. Βέβαια ο χάρτης έχει εμπλουτιστεί με πολλά νέα σπίτια και άλλα που μπορείτε να εξερευνήσετε για προμήθειες.

Παίζει κανείς ; πως του φαίνεται; αν έχει κανείς απορία για το παιχνίδι μπορεί να με ρωτήσει ότι θέλει.

STEAM: TheGamerUrsoEAOrigin: TheGamerUrso
UPlay: GamerUrso Battle.net: GarfangGR

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jan 2014 12:52 #138360 by Petros
Replied by Petros on topic DayZ
Νέo update για το DayZ Standalone με την έκδοσή 0.30.113925 είναι σχετικά πολυ μικρό και δεν αλλάζει πολλά. Εκτός απο κάποια πολύ ενδιαφέρον πράγματα όπως:

Design: Balancing of player spawns (ongoing)
Server: Enhanced Server-side security & customization options
Design: .357 Magnum Speedloader should now spawn
Server: First Person only servers are now supported (Seperate Hive coming later on)

Fixed:

Design: Player corpses should no longer despawn upon disconnect
Server: Respawning should now function properly - in some cases you may have to wait a few seconds. (during high death/respawn times)
Design: 357 Magnum spawning fixed

ενδιαφέρων περιμένουμε για επιπλέων πράγματα σύντομα νομίζο τώρα που μπένει και το 2014.

STEAM: TheGamerUrsoEAOrigin: TheGamerUrso
UPlay: GamerUrso Battle.net: GarfangGR

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 May 2014 18:19 #144014 by Sotiris Greece
Replied by Sotiris Greece on topic DayZ
To DayZ έφτασε τις 2.000.000 πωλήσεις και δεν είναι ούτε καν beta έκδοση. Περισσότερες πληροφορίες εδώ .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Jun 2014 07:45 #146019 by Petros
Replied by Petros on topic DayZ
εφτασε νεο update! αλλά ακόμα περιμένω και άλλα πράγματα.
Change log - 0.45.124426

Known Issues:
Crash caused by the duplication of burnt meat.
Camera can clip through walls.
Occasionally zombies are spawning at the same spot they died.
Extremely rare crash when a player throws item
Player's next character will not be saved into database if he disconnects after death.
Rapid player movement vertically can in rare circumstances incur falling damage


New:
Actions: Added cancel current player action on self and on target back to gear configuration
Actions: Added cancel current player action on self and on target back to data and character configuration
Actions: Added cancel current player action on self, on target and on items back to actions themselves
Actions: Added new animations for drinking from pond and well actions
Actions: Igniting fireplace depends on wind strength and rain
Actions: Salmonellosis is curable with antibiotics
Actions: Emptying large magazine will split ammo in adequate amount of smaller piles
Actions: You can sharpen a bit badly damaged blades using stone
Actions : You can tear few blank pages out of a book
Actions : You can go fishing (ponds and lakes for this moment)
Actions : You can drink whole bottle at once
Animations: Clapping now possible while crouching
Animations: Binoculars transitions added for crouch and prone.
Content: Garage office building loot spawns added
Content: Doors on vehicle wrecks now show name in scroll menu so users are able to know which door or boot they are opening/closing.
Crafting : You can craft improvised fishing rod using long ashwood stick and rope
Crafting : You craft and break down leather courier bag
Crafting : You craft and break down leather backpack
Crafting: Splitting long ashwood stick into thirds
Crafting: Breaking Courier bag down into materials
Crafting: Breaking Improvised backpack down into materials
Crafting: Breaking Splint down into materials
Gathering : You can collect wood from bushes and trees and also search for kindling in woods
Gathering : You can mine stones from some smaller boulders
Gathering : You can dig up worms from ground
Gathering : You can search for apples
Gathering : You can skin and quarter animals
Gear: Road flare configuration
Gear: Road flare animation
Gear: Configuration of fireplace items and crafting recipes for them
Gear: Crafting recipes for combine/split firewood and stones
Gear: Added flare particle effects synchronization on server
Item: AKM attachments (folding buttstock, rail handguard, plastic magazine), AK rail handguard allows the attachment of a flashlight and a bipod
Item: Animal pelts added (Wildboar, Rabbit, Cow, Pig, Deer)
Item: Improvised Backpack and Courier bag made of fur, recipes added.
Items: Road Flare, Fishing hook, High Capacity vest, Longhorn pistol, AKM butt stocks, AKM magazines added to loot spawns
Items: Chernarus Police uniform (pants, jacket, cap) added to loot spawns
Items: OREL special Police unit uniform added to loot spawns
Items: Gorka Military Pants added to loot spawns
Items: Various meats configs
Item : Improvised fishing rod config
Item: Fishing hook config
Item: Fishing bait config
Item: Worm config
Localisation: Door names added to string table.
Server: Animals spawning
Server: Initial implementation of dynamic server events


Fixed:
Actions: Added conditions to crafting recipes
Actions: Wooden sticks are stackable, crafting recipes with sticks modified to take stacks into account
Actions: Catching some rain action, doesn't add water to a stomach
Actions: Removed 'isUsingSomething' variable from player's stored variables
Actions: Deconstructing improvised backpack produce wooden sticks in actual quantity required to craft it
Actions: Fireplace sound effects fixed
Actions: Fixed addressee of the messages in ignite fireplace action
Action: Changed frying time to 30s
Action: Higher probability to light fire in the wind
Actions: Splitting ruined ammo won't create a pristine stack
Actions: Bow loading action fixed
Actions: Firewood splitting action fixed
Animations: Fixed an issue where some animations were not interrupted with a death animation, when the player died
Animations: Eating, drinking, crafting animations states are now correctly connected to death states
Animations: More animations are now able to be cancelled(crafting, pills, injection)
Animations: Some basic movement with binoculars is now possible in raised pose
Config: Binoculars ability to be placed into holster
Crafting: Splint recipe fix
Gear: Changed firewood model
Gear: Road flares to last 15 minutes
Gear: Adding parameter to geometry lod to resolve alpha sorting
Gear: Road flare cannot be lit after it's has already been used
Gear: Road flare quantity is not showing in inventory for now (removed till they able to be stacked)
Gear: Added cooking subclass to other meat configs
Gear: Model filename changed for burned fillet
Items: Shoes become damaged after falling from height
Item : Long ashwood stick inventory size increased, can be placed on back
Item: Improvised short bow inventory size
Item: Binocular inventory size changed
Item: Closed tuna can, lack of inventory image fixed
Item: Closed sardines can, lack of inventory image fixed
SFX: Fixed configuration for fireplace flame sound effect
Spawns : Bugged crossbow bolt
VFX: Helicopter crash site smoke particle effect initialization

STEAM: TheGamerUrsoEAOrigin: TheGamerUrso
UPlay: GamerUrso Battle.net: GarfangGR

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Jul 2014 19:57 #146549 by Μάνος Γρυπάρης
Replied by Μάνος Γρυπάρης on topic DayZ
Τις τελευταίες εβδομάδες παίζουμε κάθε Παρασκευή DayZ!
Η IP του ελληνικού server:
188.165.196.204:2702
Η πρώτη φορά που παίξαμε...παρέα με τον Παντελή
[BBvideo 560,340:1acisn90]
[/BBvideo:1acisn90]

Την δεύτερη φορά τα πήγαμε λίγο καλύτερα με την βοήθεια φίλων.
[BBvideo 560,340:1acisn90]
[/BBvideo:1acisn90]

Τρίτη με μεγαλύτερη παρέα αυτή τη φορά
[BBvideo 560,340:1acisn90]
[/BBvideo:1acisn90]

Δείτε μας σήμερα!
[BBvideo 560,340:1acisn90]
[/BBvideo:1acisn90]

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.