Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Δημιουργία Guild για το WoW

More
28 Dec 2006 23:13 #24511 by kopitsas
pedia kalipsera! katarxas ena megalo bravo se olous gia to kouragio sas kai thn dynamh sas na asxoliste toso poromena me to wow!!! eime kai ego enas kamenos kai tha hthela na sas po thn gnomh mou!katarxas apo ti diabasa kai sthn arxh to forum alios to ksekinisate kai alios to kataliksate!!kai ti enoo! to ksekinisate mia xara kai meta to xalasate! ti smell like hord spirit h xordeyontas me tous likous??? eimaste kala???? protimo to arxiko onoma h kapio alo eksisou sovaro! ayta eixa na po mh me pareksigisete apla to eipa tora pou eine noris prin mpite sthn kinonia tou wow sa hordeyontas kai sas paroun me to psilo! exo dei kai ego ta forum me ta astia names ala apla gelao de ta perno sta sovara!!!!!!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Dec 2006 23:19 #24513 by Νικολής Ασημάκης
Είμαι γεμάτος ιδέες! Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

1.Τhe Alliance Slayers ( το βρήκα από το τραγούδι "Τhe Kinslayer" των Nightwish)

2. Horde On Fire ( από το τραγούδι "Ηearts On Fire" των Ηammerfall )

3. Γιατί όχι Alliance's Fall; (από το παραπάνω συγκρόιτημα; )

4.Τhe Horde's Clan ( το βρήκα από το τραγούδι των Blind Guardian "The Bard's Song" )

5. Glory to the Horde ( από το τραγούδι των Hammerfall "Glory to the Brave" )

More
01 Jan 2007 12:25 #24743 by Panagiotis
lol sigkrotima 8a ftia3oume i guild? :P

Play For FUN!

More
01 Jan 2007 13:02 #24745 by Gabriel

fonias33\ wrote: pedia kalipsera! katarxas ena megalo bravo se olous gia to kouragio sas kai thn dynamh sas na asxoliste toso poromena me to wow!!! eime kai ego enas kamenos kai tha hthela na sas po thn gnomh mou!katarxas apo ti diabasa kai sthn arxh to forum alios to ksekinisate kai alios to kataliksate!!kai ti enoo! to ksekinisate mia xara kai meta to xalasate! ti smell like hord spirit h xordeyontas me tous likous??? eimaste kala???? protimo to arxiko onoma h kapio alo eksisou sovaro! ayta eixa na po mh me pareksigisete apla to eipa tora pou eine noris prin mpite sthn kinonia tou wow sa hordeyontas kai sas paroun me to psilo! exo dei kai ego ta forum me ta astia names ala apla gelao de ta perno sta sovara!!!!!!!

exo anaferei pos 8a eimaste apla mia parea pou 8a kanoume tin plaka mas sto game? o marios eipe oti 8elei na ginoume megaloi kai tranoi dioti nomize pos sto wow eiparxei castle siege opos kai sto L2 episis pistevame pos 8a ani3ei kainourgios server me to pou arxisei to BC expansion kati pou ama ginotane 8a eixe anakino8ei opote giok twra eimaste ston genjuro kai ego to leo twra sta isa epeidi to guild afto einai to mono prama pou me krataei sto wow ama den petixei to paratao kai pao se kana allo mmo pi8anotera so guild wars nightfall

More
14 Jan 2007 11:25 #25479 by Petros
καλησπέρα , Τελικά θα γίνει αυτό το Guild; Η οχι; εγω πολύ θα το ήθελα αν και συμφωνώ για τα ονόματα είναι λιγο Γελοία :P

STEAM: TheGamerUrsoEAOrigin: TheGamerUrso
UPlay: GamerUrso Battle.net: GarfangGR

More
18 Jan 2007 14:07 #25688 by Esperos
Επιτέλους μετά από κόπο και ιδρώτα η ομάδα μας απόχτησε ζωή! Το όνομα αυτής “Alexandrians”

More
25 Jan 2007 14:10 #25965 by Grim Rip
Ahahaha...re paidia plaka exete...akou guild names pou thelan oi alloi...egw neos eimai sto channel alla exw na pw ta eksis....
1)Kai egw me parea auchindoun ksekinisame kai exoume idi ena mikro guild tous "nemesis Divina"
2)Exoume Officers me XP. egw as poume paw gia 4o 60ari (3o basika giati o enas 60aris mu einai 70aris sxedon twra,opote 2 60arides kai 1 70ari exw)
3)Meta apo ta posts pou diavasa psinomai na ginw alliance pali kai na sas kynigaw sta BGs..merikoi fenondai poly noobs :)
tha ta poume in-game...dwste mu to onoma apo GM kai officers sas na synenoithoume.
=============================================
Stewie:Do u hear yourself talk? I might as well kill u tonight!
Family guy FTW
Jaedenar PvP:Deathweaver 61 mage/Deadalus 69 Druid
Eonar PvE:Kittin 60 rogue

More
04 Feb 2007 18:40 #26365 by Petros
h omada ftiaxtike telika?

Wrestling Fan!!!

More
04 Feb 2007 18:49 #26367 by Esperos
H omada mas ftiaxtike me teliko onoma "Alexandrians", ksekinisame me 40 atoma apo aytous omos egine ena kalo ksedialegma giati den htan synexeia active, eixan diplous kai triplous pextes se alous server me apotelesma na mhn asxolounte poli me thn dikia mas guild.Miname sxedon oi misoi ala toulaxiston eine kathe mera mesa.....opios thelei na mpei sthn parea mas as kanei pm ston gm angelgabriel.

More
18 Feb 2007 03:58 #27278 by Esperos
telika to onoma tous g mas eine Alexandrians, ebnefsmeno apo ton mega alexadro, os gnhsioi apogonoi tou polemoume kai maxomaste me thn idia apofasistikothta kai tolmh opos ekeinos mas didakse!