Ανακοίνωση της NC Soft
"Κατά τη διάρκεια της προγραμματισμένης εβδομαδιαίας συντήρησης των official servers , διαπιστώσαμε την ύπαρξη πιθανού προβλήματος στην ασφάλεια. Ως αποτέλεσμα, απενεργοποιήθηκαν οι servers έτσι ώστε να επιλυθεί το ζήτημα. Επιπρόσθετα όλοι οι Lineage II game passwords έχουν επανατοποθετηθεί για λόγους ασφαλείας και για να εξασφαλιστούν όλοι οι λογαριασμοί Lineage II.
Παρακαλούμε όπως κάνετε άμεσα log in στον PlayNC account και αλλάξτε το password του λογαριασμού σας στο Lineage II. Η πράξη αυτή είναι απαραίτητη για να μπορέσετε να συνδεθείτε στο παιχνίδι. Επίσης, μπορεί να χρειαστεί να αλλάξετε και το password του PlayNC master account, ως πρόσθετη πρόληψη. Καταλαβαίνουμε ότι αυτό αποτελεί πρόβλημα για τους παίκτες και λυπούμαστε ειλικρινά γιαυτό.
Για οποιαδήποτε ερώτηση παρακαλούμε όπως επικοινωνείτε με την Support team μέσω του web site
support.lineage2.com
Ο Password Helper επίσης μπορεί να είναι πολύ χρήσιμος:
support.plaync.com/cgi-bin/playn
... faqid=4379
"
Άρα, πολύ απλά θα χρειαστεί οσοι παιζετε στους Official Servers να αλλάξετε όλοι τον κωδικό σας.
Οσοι παικτες εξακολουθουν να εχουν προβλημα, μπορουν να απευθυνθουν στο
support.lineage2.com
και στο email
uksupport@plaync.com
.