CCP: Mη βιώσιμη η επένδυσή της στο VR
Συναποτέλεσε αιτία κλεισίματος των γραφείων σε Atlanta και Νewcastle.
Η CCP έκλεισε δύο από τις πέντε εταιρείες ανάπτυξής της το περασμένο έτος, με αποτέλεσμα να απολυθούν περίπου 100 υπάλληλοι. Ένα χρόνο αργότερα, δίνει απαντήσεις σχετικά με τις συνθήκες που προκάλεσαν το συμβάν. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας αποκαλύπτει ότι, εν μέρει, αιτία αποτέλεσε το γεγονός ότι το VR δεν είχε το μέγεθος της επιτυχίας προσδοκούσαν.
Μετά το κλείσιμο των γραφείων σε Newcastle και Atlanta, η εταιρία ανάπτυξης του EVE Online ομολογεί σε συνέντευξη για το Destructoid, ότι είχε προσδοκίες για πολύ μεγαλύτερη επιτυχία του VR από εκείνη που τελικά είχε. «Περιμέναμε ότι το VR θα ήταν από δύο ως και τρεις φορές πιο επιτυχημένο από ότι ήταν, τελεία και παύλα. Δεν μπορείς να χτίσεις μία επιχείρηση πάνω σε αυτό." αναφέρει ο Pétursson. "Αρχίσαμε να το συνειδητοποιούμε το Μάιο του περασμένου έτους (2017). Αν μας εξέπληξε; Ίσως. Αλλά γινόταν όλο και πιο ξεκάθαρο ότι σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε να ασχολούμαστε με το VR τόσο όσο πριν."
Αναφερόμενος στην πρόσφατη αποκάλυψη του Oculus Quest, ο Pétursson δήλωσε ότι ακόμη και στην περίπτωση που το νέο VR Headset γνωρίσει επιτυχία, θα χρειαστεί επαναξιολόγηση για να εκτιμηθεί, κατά πόσο η εταιρεία θα επιστρέψει στο VR με τον ίδιο τρόπο. Κατά τα λεγόμενά του, «είναι σημαντικό ότι πρέπει να κοιτάξουμε τις μετρήσεις σχετικά με τους ενεργούς χρήστες του VR. Πολλοί άνθρωποι αγόρασαν headsets απλά για να το δοκιμάσουν. Πόσοι από αυτούς είναι ακόμη ενεργοί; Σύμφωνα με τα δικά μας δεδομένα, πολλοί χρήστες δεν ήταν.» Παρόλαυτα, ο διευθύνων σύμβουλος της CCP δηλώνει ότι «διατηρεί μακροπρόθεσμα την πίστη του στο VR.»