Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

The Day Before

More
23 Apr 2023 10:45 #270780 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic The Day Before
Υπόσχεση για 10 Νοεμβρίου



Η εταιρεία ανάπτυξης Fntastic δήλωσε ότι το The Day Before θα κυκλοφορήσει κανονικά στις 10 Νοεμβρίου "χωρίς άλλη καθυστέρηση" καθώς πιστεύει ότι θα έχει λύσει το νομικό πρόβλημα. Επίσης, η εταιρεία είπε ότι θα υπάρξει beta, αλλά δεν διευκρίνισε την ημερομηνία της.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Nov 2023 01:05 #273432 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic The Day Before
Νέα καθυστέρηση, θα βγει αρχικά σε early access



Το The Day Before επέστρεψε στο Steam, ωστόσο θα καθυστερήσει κι άλλο. Αντί για τις 10 Νοεμβρίου τελικά θα βγει στις 7 Δεκεμβρίου και θα είναι σε early access και όχι σε τελική κυκλοφορία. Η ανακοίνωση έγινε σήμερα από την εταιρεία ανάπτυξης Fntastic που τελικά δεν...πρόλαβε πολλές νέες κυκλοφορίες. Επίσης, οι developers δήλωσαν ότι σε αυτή την early access "μπορεί να υπάρξουν απρόβλεπτες συνέπειες".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Dec 2023 15:24 #273855 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic The Day Before
Το The Day Before δέχεται review bombing σε Steam και Metacritic




Τελικά η αναμονή...δεν άξιζε;

Το The Day Before έχει λάβει αρκετές καθυστερήσεις στην ημερομηνία κυκλοφορίας του μέχρι σήμερα, ακόμα και κατέβασμα του προφίλ λόγω προσωρινών πνευματικών δικαιωμάτων στο όνομα (σ.σ. οι οποίες επιλύθηκαν).

Τώρα αντιμετωπίζει review bombing με 0,9 / 10 user reviews στο Metacritic και πολύ αρνητικά Steam reviews (Overwhelmingly Negative reviews , 16% του user score). Η εταιρεία ανάπτυξης FNTASTIC έχει να αντιμετωπίσει πολλά. Οι gamers διαμαρτύρονται για το βαρετό gameplay, τα AI generated γραφικά, ότι τα ζόμπι δεν έχουν καν... animations , ενώ οι αποστολές έχουν κακό σχεδιασμό.


Yea, do NOT buy The Day Before.

I'm usually pretty lenient, but that is nothing but a cash grab. There's no gameplay loop, clear AI generated art around the city to fill billboards, no animations to speak of for the zombies, absolutely no mission design to speak of.

Nothing.

— Nick Calandra (@nickjcal) December 7, 2023

Επίσης, για έναν περίεργο λόγο οι developers έσβησαν ακόμα και βίντεο από το YouTube.


Ahahaha.

Not FNTASTIC completely scrubbing their channel to hide any evidence of the fake 'The Day Before' game they marketed.

Left is today.

Right is from earlier this year.

Have zero problem describing this as a full-blown scam now. pic.twitter.com/kdX6tyBxQU

— Nick Calandra (@nickjcal) December 7, 2023

Το The Day Before βρίσκεται σε early access, επομένως ακόμα...είναι νωρίς. Άλλωστε και οι ίδιοι οι developers είχαν προειδοποιήσει ότι το παιχνίδι βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, με αρκετά θέματα. Reviews θα γραφτούν όταν κυκλοφορήσει επίσημα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Dec 2023 21:04 #274025 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic The Day Before
Η εταιρεία ανάπτυξης του The Day Before έκλεισε μέρες μετά την early access




Η Fnatsic έκλεισε..."the day after"!

Κάτι είχαμε καταλάβει ότι δεν πήγαινε καλά με την εταιρεία ανάπτυξης Fntastic και το The Day Before. Πέρα από τις καθυστερήσεις για το MMO Survival (κλώνο του DayZ), το προφίλ του είχε κατέβει από το Steam για λίγους μήνες, λόγω...πνευματικών δικαιωμάτων του ονόματος, ενώ μετά επανήλθε και στις 7 Δεκεμβρίου ξεκίνησε η early access.

Εκεί ο κόσμος κατάλαβε ότι έπαιζε ένα μεγάλο scam, με σοβαρότατα προβλήματα στο AI, τα animations , το σύστημα μάχης, τα AI generated περιβάλλοντα και πολλά άλλα ακόμη. Τελικά η Fntastic δήλωσε ότι το The Day Before, ένα από τα games με τα περισσότερα Wishlists στο Steam, "έχει αποτύχει οικονομικά και δεν έχουμε τα χρήματα για να συνεχίσουμε".

Το The Day Before ανέβηκε για λίγο στην κορυφή της λίστας παιχνιδιών με τα best-sellers και τα most played games του Steam, αλλά έπεσε γρήγορα μετά από τα αρνητικά user reviews. "Επενδύσαμε όλες μας τις προσπάθειες, τους πόρους και τις εργατοώρες στην ανάπτυξη του The Day Before, που ήταν το πρώτο μας τεράστιο παιχνίδι. Θέλαμε πολύ να κυκλοφορήσουμε νέα updates στον κώδικα για να αποκαλύψουμε την πλήρη δυναμική του παιχνιδιού, αλλά δυστυχώς δεν έχουμε την χρηματοδότηση για να συνεχίσουμε το project».



Η κυκλοφορία του The Day Before επικρίθηκε ευρέως για bugs και προβλήματα στους servers . Η Fntastic έχει επίσης κατηγορηθεί για παραπλάνηση των παικτών σχετικά με το τι είδους παιχνίδι ήταν στην πραγματικότητα το The Day Before, με πολλούς να σχολιάζουν πώς το παιχνίδι ήταν ένα Extraction Shooter και όχι " open world MMO Survival" όπως έλεγαν αρχικά οι developers . Δηλαδή εξαπάτησαν τον κόσμο...ακόμα και στο είδος! Κάπως έτσι ήρθαν τα "Κυρίως αρνητικά reviews" από 18.000 gamers. Το 20% των user reviews πάντως ήταν θετικά.


Official statement. #fntastic #thedaybefore #propnight pic.twitter.com/AKcRHeIaIW

— Fntastic (@FntasticHQ) December 11, 2023

Η Fntastic κυκλοφόρησε ένα update στις 8/12 με διορθώσεις σε επείγοντα bugs, επιλύοντας διάφορα προβλήματα απόδοσης και αντιμετωπίζοντας κρίσιμα bugs. Αυτό μπορεί να είναι όμως και το τελευταίο update. «Προς το παρόν, το μέλλον των The Day Before και Propnight είναι άγνωστο, αλλά οι servers θα παραμείνουν λειτουργικοί», αναφέρει η ανακοίνωση της Fntastic.

Το The Day Before πωλείται ακόμη στο Steam για 39 ευρώ. Μετά το πρώτο patch οι ενεργοί gamers έπεσαν σε ποσοστό 75%. Λογικά τώρα θα έχουν μειωθεί ακόμη περισσότερο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Dec 2023 21:08 #274043 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic The Day Before
Άνοιξαν τα refunds



Ο publisher Mytona ζήτησε συγγνώμη για την εταιρεία ανάπτυξης Fntastic και όσα έγιναν με το The Day Before. Ως βασικοί χρηματοδότες ανακοίνωσαν ότι βρίσκονται σε επικοινωνία με την Fntastic για το μέλλον του παιχνιδιού. Ανακοίνωσαν ότι άνοιξαν τα refunds, για όσους θέλουν επιστροφή χρημάτων.
Εν τω μεταξύ το 90% των χρηστών έχει φύγει από το παιχνίδι.


pic.twitter.com/0aRSiBgYx4

— Mytona (@mytona_official) December 11, 2023

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Dec 2023 21:09 #274047 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic The Day Before
Οι developers των DayZ και Rust τρολάρουν το κλείσιμο της FNTASTIC και του The Day Before




Κάνοντας δημοσιεύσεις στο ίδιο ακριβώς στυλ.

Οι developers των DayZ και Rust τρολάρουν το κλείσιμο της FNTASTIC και του The Day Before, το οποίο έγινε μόλις 4 μέρες μετά την κυκλοφορία του σε early access.

Η Bohemia Interactive του DayZ ανέβασε ένα Tweet στο οποίο γιορτάζει τα 10 χρόνια του DayZ, ακριβώς στο ίδιο στυλ με την δημοσίευση της FNTASTIC ότι κλείνει. Ακόμα και στο τέλος αναφέρει ημερομηνίες με επιτεύγματά της.


/s? pic.twitter.com/xwfNIGpY0W

— DayZ ? ? ❤️ (@DayZ) December 11, 2023

Οι developers του Rust αντίστοιχα πήραν την δημοσίευση του DayZ και άλλαξαν τις ονομασίες με εμφανώς "πρόχειρο" κόκκινο χρώμα πάνω από τις λέξεις DayZ.


/s? ? pic.twitter.com/xbVCzd81ES

— Rust (@playrust) December 11, 2023

Τα Rust και DayZ είναι Open World Survival.Το Rust εστιάζει στην επιβίωση στη φύση, ενώ το DayZ στην επιβίωση σε ένα κόσμο γεμάτο zombies.Πιθανότατα ο λόγος που αποφάσισαν να το τρολάρουν το The Day Before είναι επειδή κάνουν εδώ και χρόνια, όσα αυτό υποσχόταν και δεν κατάφερε να κάνει.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Dec 2023 21:11 #274056 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic The Day Before
Πρώην developer του The Day Before: "Όποτε διαμαρτυρόμασταν μας απέλυαν"




Οι ιδρυτές της Fntastic δεν δέχονταν διαφωνίες.

Μετά το κλείσιμο της Fntastic, εταιρείας ανάπτυξης του The Day Before, ορισμένοι developers έχουν βγει δημόσια κι αρχίζουν να κατακρίνουν τι τακτική ακολουθούσε η εταιρεία και πως λειτουργούσε.

Ένας πρώην developer της εταιρείας, δήλωσε στο DualShockers: «Κανείς από την ομάδα μας δεν ξέρει γιατί το ονόμασαν MMO. Ήταν πάντα ένα Shooter τρίτου προσώπου με κάποιους μηχανισμούς Co-op. Δεν εφαρμόστηκε ούτε ένας μηχανισμός RPG. Τα skills ήταν μια ιδέα και ήταν στο στάδιο του prototype, αλλά τίποτα περισσότερο. Δεν υπήρχε τρόπος να βάλουμε πολλούς ανθρώπους στον κόσμο ή να κάνουμε τον κόσμο μεγαλύτερο. Από την αρχή, η ιδέα ήταν ότι οι servers θα ήταν κάτω από 100 άτομα - αυτό δεν είναι MMO. Χωρίς races, χωρίς raids, κλειστά hubs. Έτσι είναι για πάνω από δύο χρόνια».

Όταν η πηγή ρωτήθηκε για την κατεύθυνση που πήρε η πλευρά του μάρκετινγκ του The Day Before σε σύγκριση με το πραγματικό προϊόν, είπαν ότι "κανείς δεν μπορούσε να το εξηγήσει αυτό". Ο developer πρόσθεσε ότι υπήρξε έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ της ευρύτερης ομάδας και των ιδρυτών της Fntastic, Έντουαρντ και Αϊσέν Γκοτόβτσεφ. Οι ιδρυτές «πήραν κάθε απόφαση παιχνιδιού και σχεδιασμού» και όποιος διαφωνούσε μαζί τους κινδύνευε να χάσει τη δουλειά του. "Πολλές καλές ιδέες από την ομάδα μας αγνοήθηκαν επειδή ο Γκοτόβτσεφ δεν τις ενέκρινε", είπε η πηγή, υπογραμμίζοντας τη φωνητική συνομιλία ως παράδειγμα.

Ο developer πρόσθεσε: "Όποιος παραπονέθηκε πάρα πολύ διώχτηκε από την ομάδα. Πολλές ανόητες ιδέες εφαρμόστηκαν, αφαιρέθηκαν και εφαρμόστηκαν ξανά, επειδή οι αδερφοί-ιδρυτές νόμιζαν ότι ήξεραν καλύτερα από εμάς για το τι ήθελε ο κόσμος. Χάθηκε τεράστιος χρόνος και δουλειά επειδή οι δουλειές έπρεπε να γίνει και να ξαναγίνει. Το να διαφωνείς με τις απόψεις των ιδρυτών, ακόμα κι αν φαινόταν προφανές, κινδύνευες να απολυθείς. Όταν επρόκειτο για έντονες διαφωνίες, συνήθως λύνονταν οι συμβάσεις. Οι εργαζόμενοι συχνά απέφευγαν την άμεση σύγκρουση μαζί τους επειδή φοβούνταν μήπως χάσουν τη δουλειά τους."

Ο πρώην προγραμματιστής είπε ότι η ομάδα του The Day Before δεν είχε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το γιατί το στούντιο έκλεισε πέρα από ορισμένα στατιστικά στοιχεία αγορών και ότι το παιχνίδι ήταν "οικονομικά ανεπιτυχές". Πρότειναν ότι η τελική απόφαση για το κλείσιμο ήρθε από τον publisher Mytona, δηλώνοντας ότι «δεν πίστευαν ότι οι διευθύνοντες σύμβουλοι πήραν χρήματα από τις πωλήσεις» του The Day Before.

Ωστόσο, ο developer επιβεβαίωσε προηγούμενες αναφορές από το Reddit ότι πουλήθηκαν περίπου 200.000 αντίτυπα του The Day Before. Από αυτά, μέχρι στιγμής έχουν επιστραφεί περίπου 90.000.

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με οικονομικά αρχεία που κατατέθηκαν στις αρχές της Σιγκαπούρης (όπου έδρευε το γραφείο της Fntastic), το στούντιο είχε έσοδα 3,4 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι. Όπως κοινοποιήθηκε από το Yahoo Gaming SEA, το στούντιο έμεινε με περίπου 840 χιλιάδες S$ μετά από φόρους και διάφορα άλλα έξοδα. Και οι δύο ιδρυτές του πληρώθηκαν συνολικά 200 χιλιάδες S$ και περίπου 308 χιλιάδες S$ χρησιμοποιήθηκαν για έξοδα ταξιδιού. Δεν φαίνεται να πληρώθηκε κανένας υπάλληλος με έδρα τη Σιγκαπούρη.

Η Yahoo Gaming SEA αναφέρει ότι τόσο ο Eduard όσο και ο Aisen Gotovtsev επένδυσαν 50.000 $ S$ έκαστος ως κεφάλαιο, αλλά για ποιο σκοπό διατέθηκαν αυτά τα χρήματα είναι ασαφές. Όπως σημείωσε η Yahoo Gaming SEA, θα μπορούσε να ήταν για λόγους εργασίας ή διαμονής. Η Fntastic δεν έλαβε επιχορηγήσεις για τα έργα της στη Σιγκαπούρη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Dec 2023 18:40 #274144 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic The Day Before
Steam keys για το The Day Before πωλούνται 230-300 δολάρια το ένα




Επειδή το παιχνίδι έχει αποσυρθεί.

Το The Day Before έχει αποσυρθεί από το Steam, στο οποίο βρισκόταν σε early access, καθώς η εταιρεία ανάπτυξης Fntastic αποφάσισε να εγκαταλείψει το project.

Επειδή όμως όταν κάτι αποσύρεται από την αγορά τότε η τιμή του ανεβαίνει λόγω...ζήτησης, Steam keys πωλούνται σε grey market stores και συγκεκριμένα στο GreenManGaming εντοπίστηκαν σε ποσά 230 έως 300 δολάρια το ένα! Θυμίζουμε ότι κονσόλες PS4 πωλούνταν με το P.T. demo του Hideo Kojima προς 700 - 1000 ευρώ το ένα.



Αν η Mytona, publisher του παιχνιδιού, καταφέρει να χρηματοδοτήσει το παιχνίδι και να πείσει την Fntastic να το βελτιώσει, τότε υπάρχει περίπτωση να το ξαναδούμε στο Steam. Τότε θα πέσουν αντίστοιχα και οι παραπάνω τιμές μέσα σε λίγα λεπτά.

Διαβάστε περισσότερα για τις απολύσεις που είχαν γίνει στο The Day Before όταν developers διαμαρτύρονταν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Dec 2023 11:55 #274235 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic The Day Before
Οι servers κλείνουν τον Ιανουάριο!



Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση από το X/Twitter account του παιχνιδιού, το The Day Before θα κλείσει σε ένα μήνα από τώρα! Πιο συγκεκριμένα στις 22 Ιανουαρίου 2024.
Όλοι οι παίκτες που το αγόρασαν θα λάβουν επιστροφή χρημάτων.


pic.twitter.com/GIX4ZAztny

— The Day Before (@playdaybefore) December 22, 2023

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Jan 2024 10:52 #274792 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic The Day Before
Developers του The Day Before: "Κάναμε ότι δείξαμε στα τρέιλερ"




Θεωρούν ότι η αποτυχία τους οφείλεται σε "καμπάνια μίσους".

Μετά το φιάσκο και το οριστικό κλείσιμο του The Day Before, οι developers του θεωρούν ότι η αποτυχία οφείλεται στην καμπάνια μίσους.

Συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, δήλωσαν: "Χρησιμοποιήσαμε όλα όσα παρουσιάστηκα στα trailers. Από τις βελτιώσεις στα σπίτια, στον λεπτομερή κόσμο και τα οχήματα. Απενεργοποιήσαμε κάποιες μικρές λειτουργίες, όπως το parkour, λόγω bugs , αλλά είχαμε σκοπό να τα συμπεριλάβουμε στην τελική κυκλοφορία. Οι αρνητικές απόψεις από κάποιους bloggers, οι οποίοι έβγαζαν χρήματα από το μίσος επηρέασαν τις απόψεις για το παιχνίδι".



Η Fntastic δήλωσε επίσης: "Παρεμπιπτόντως , όταν οι πωλήσεις σταμάτησαν, αρκετοί άνθρωποι μας είπαν ότι οι bloggers τους εξαπάτησαν και ότι τους άρεσε το παιχνίδι και ήθελαν πρόσβαση σε αυτό. Επίσης ακούσαμε ότι δημιουργήθηκαν petitions για να συνεχίσουμε την ανάπτυξη και στην μαύρη αγορά η τιμή του παιχνιδιού ξεπερνούσε τα 200 δολάρια, ενώ κάποιοι ξεκίνησαν να φτιάχνουν και τα δικά τους mods". Στο τέλος η developers έκλεισαν δηλώνοντας: "Είμαστε ευγνώμονες σε όλους όσους έστειλαν emails, όπου εξέφρασαν την υποστήριξή τους στο να μην σταματήσουμε την δουλειά. Σας προτείνουμε να μείνετε στα social media μας για να μάθετε τι ακολουθεί."

Please Log in or Create an account to join the conversation.