Jester wrote: Πάρτε το Skyrim για παράδειγμα...ποτέ δεν ένιωσα το "βαρος του όπλου" που κρατούσα και το αποτέλεσμα του χτυπήματος μου στον αντίπαλο. Είτε χτυπάς με warhammer είτε με dagger οι αντιδράσεις και τα αποτελέσματα στους αντιπάλους μοιάζουν ίδια, γεγονός τουλάχιστον άκομψο.
Είσαι σίγουρος; Ο ήρωας στο Skyrim κρατάει κάθε όπλο με διαφορετικό τρόπο. Αλλιώς κρατάει και βαράει με ένα Two-Handed σφυρί που κάνεις τόση ώρα να το σηκώσεις, αλλιώς με dagger κι αλλιώς με τόξο. Οσο για τις αντιδράσεις των αντιπάλων ναι ήταν λάθος σε ορισμένα χτυπήματα, εδώ συμφωνώ. Μαζί με το clipping τα μόνα προβλήματα που θεωρώ ότι έχει η graphics engine του Skyrim.
Jester wrote: Εγώ, από την άλλη, βλέποντας τα γραφικά νομίζω ότι τουλάχιστον το συγκεκριμένο τμήμα τεμπέλιαζε. Δεν ξέρω αν είναι τα καλύτερα γραφικά σε MMORPG αυτή τη στιγμή, αλλά δε νομίζω ότι είναι ας πούμε καλύτερα από του Skyrim...
Τα MMORPG πρέπει να φορτώσουν χιλιάδες παίκτες σε κάθε server. Οπότε είναι απόλυτα λογικό να έχουν υποδεέστερα γραφικά από οποιοδήποτε Single-Player RPG. Τα animations έτρεχαν ομαλότατα και το bump mapping στο σχεδιασμό των προσώπων ήταν λεπτομερέστατο. Αν υπάρχει κάποιο άλλο MMORPG που έχει καλύτερα γραφικά από το Elder Scrolls Online θα ήθελα να το ακούσω.
Κάθε game κρίνεται με τα δεδομένα της κατηγορίας του. Τα RPG με τα RPG, τα MMORPG με τα MMORPG και τα...mobile games με τα mobile games. Αν υπάρχει κάτι ενοχλητικό στα γραφικά αν θέλεις γράψε συγκεκριμένα τι ακριβώς είναι. Ακόμα κι ο σχεδιασμός του περιβάλλοντος είχε τεράστια ποικιλομορφία που θα ζήλευε οποιοδήποτε παιχνίδι. Γι' αυτό κι ο κόσμος έχει πολλά instances.
Όσο για τα υπόλοιπα, τα quests θα τα δούμε στην πορεία. Επανασχεδιάζονται διαρκώς ακόμα και μετά την τελική έκδοση. Ότι θα είναι PvE based είναι λογικό, δεν περιμένουμε κάτι παραπάνω. Οι μάχες PvP είναι massive και instanced, δεν έχει δηλαδή free περιοχές όπου θα συναντήσετε κάποιον κατά τύχη να farmάρει και θα του την πέσετε. Αν το διορθώσουν κι αυτό τότε έχουν αξιώσεις.
Για αρχή πάντως τα 10 ευρώ συνδρομή με βάση τον τεχνικό τομέα δικαιολογούνται. Αρκεί να δούμε και το endgame. To level cap θα είναι το 50.