Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Βιντεοπαιχνίδια και Βία : Σχετίζονται ;

More
11 Sep 2019 18:25 #226666 by Giorgos Tsolaridis
Τα Walmart Αμερικής πήραν εντολή να αφαιρέσουν διαφημίσεις από τα βίαια games
Τα όπλα όμως πωλούνται κανονικά.


Τα Walmart Αμερικής έλαβαν εντολή από την επιτροπή εμπορίου για να αφαιρέσουν κάθε είδους διαφήμιση βίαιων games εντός των καταστημάτων τους.

Σε συνέχεια των δύο μαζικών πυροβολισμών που έγιναν στην Αμερική και που στοίχισαν την ζωή σε 29 ανθρώπους, τραυματίζοντας άλλους 53, η κατάσταση πλέον αρχίζει να σοβαρεύει. Ο Donald Trump έχει κατηγορήσει σε τρεις δηλώσεις του στο παρελθόν τα games για τα κρούσματα βίας και οι Υπουργοί του αρχίζουν να λαμβάνουν..."μέτρα προστασίας". Φυσικά η πώληση όπλων περνάει στο απυρόβλητο.

Η επιστολή προς τα Walmart αναφέρει: "Δράστε άμεσα. Αφαιρέστε κάθε σήμα ή διαφημιστική πινακίδα που αναφέρεται σε βίαια games, ταινίες με βία ή ταινίες που αφορούν το κυνήγι". Ωστόσο, η ανακοίνωση δίνει εντολή στους υπαλλήλους να αφαιρέσουν τα stands στα οποία οι πελάτες παίζουν PS4 και Xbox One, καθώς οι συγκεκριμένες κονσόλες έχουν βίαια games.
Διαβάστε εδώ την πλήρη ανάρτηση στο Twitter
Οι υπεύθυνοι των καταστημάτων Walmart δεν έχουν λάβει καμία εντολή για να σταματήσουν να πουλάνε όπλα στα καταστήματα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 May 2022 12:16 #264311 by Μάνος Γρυπάρης
Το 80% των δολοφόνων δεν παίζει βίαια games

Σύμφωνα με έρευνα καθηγητή ψυχολογίας.
  Σύμφωνα με το CBS , το οποίο πήρε συνέντευξη από τον Patrick Markey, καθηγητή ψυχολογίας (με PhD) στο Πανεπιστήμιο της Villanova και ειδικό ερευνητή διασύνδεσης ανάμεσα στα games και την βία, το 80% των δολοφόνων δεν παίζουν βίαια video games.
 Εκπρόσωποι της gaming βιομηχανίας  συναντήθηκαν με τον Donald Trump την περασμένη Πέμπτη  και ο πρόεδρος των ΗΠΑ φάνηκε να έχει αρκετά απαρχαιωμένες απόψεις για τα games, λέγοντας ότι τα βίαια games παίζονται καθημερινά από τους νέους και επηρεάζουν την ψυχολογία τους. Ωστόσο, ο ψυχολόγος Patrick Markey, πραγματοποίησε έρευνα στην οποία έβγαλε πόρισμα για το εξής:
 "Είναι μια λογική αντίδραση να πιστεύουμε ότι τα βίαια games επηρεάζουν τους νέους. Το πρόβλημα είναι ότι απλά τα δεδομένα του gaming δεν έχουν αποδείξει ότι όντως έχουν κάποια επίδραση. Το 80% των δολοφόνων δεν παίζουν βίαια games, ποσοστό που είναι ακόμη μικρότερο από αυτό των μη δολοφόνων. Η επίδραση των video games είναι μικρότερη από αυτή των ταινιών".
 Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ:
 Η εταιρεία Remington, η οποία πουλάει όπλα σε μεγάλες ποσότητες και τα οποία μπορούν να αγοραστούν από οποιονδήποτε ενήλικα, έχει ήδη δεχθεί μηνύσεις από γονείς, με αφορμή τους πυροβολισμούς του Adam Lanza το 2012, που στοίχισαν την ζωή σε 26 παιδιά σε σχολείο. Τα τελευταία χρόνια τα θύματα των πυροβολισμών στα σχολεία της Αμερικής έχουν αυξηθεί δραματικά, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν τεθεί περιορισμοί στην οπλοφορία, μιας και η κυβέρνηση το θεωρεί ως ένα δίκοπο μαχαίρι, με αφορμή την προστασία την νοικοκυριών από την εγκληματικότητα.
 Η ESA (Entertainment Software Association) υπερασπίστηκε την βιομηχανία του gaming, δείχνοντας στον Τραμπ έρευνες που έχουν γίνει και που αποδεικνύουν ότι δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ των video games και της πραγματικής βίας.
 "Το αντίθετο ισχύει. Όταν ένα βίαιο video game κυκλοφορεί τότε η βία πέφτει" καταλήγει ο Patrick Markey. Μάλλον αυτό θα οφείλεται στο γεγονός ότι κάποιοι "εκτονώνονται" στα games αντί για την πραγματική ζωή.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 May 2022 12:20 #264312 by Μάνος Γρυπάρης
Video games και βία: Έρευνα δεκαετίας αποδεικνύει ότι τα games δεν κάνουν τα παιδιά βίαια

Η συμπεριφορά τους στην κοινωνία δεν επηρεάστηκε καθόλου.
 Κατά καιρούς διάφορα ρεπορτάζ της ελληνικής τηλεόρασης (σπανιότερα και των ξένων καναλιών), αλλά και ορισμένοι πολιτικοί, ειδικά στην Αμερική και την Κίνα, έχουν συσχετίσει τα video games με την βία.
 Μία έρευνα που κράτησε σχεδόν μία δεκαετία (από το 2011), των Sarah M. Coyne και Laura Stockdale, έδειξε τις επιδράσεις των video games στις μικρές ηλικίες αλλά και το κατά πόσο επηρέασε την συμπεριφορά των παιδιών. Η έρευνα  δημοσιεύθηκε  στην "Journal of Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking" που διερευνά τις συμπεριφορές των ατόμων με δραστηριότητες του Internet και των video games. Η έρευνα εξέτασε τα ¨Πιθανά σενάρια, τις προβλέψεις και τα αποτελέσματα συμπεριφοράς των βίαιων video games για 10 χρόνια."
 Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν μία προσέγγιση που εστιάζει στο άτομο. Παρατήρησαν διάφορες ομάδες ανθρώπων με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Οι ομάδες που συμμετείχαν στο ξεκίνημα της έρευνας ήταν:
- Υψηλά επίπεδα βίας: 4%
- Μέση κατάσταση: 23%
- Χαμηλή τάση βίας: 73%
Οι δύο πρώτες ομάδες, αυτή δηλαδή με τα υψηλά επίπεδα βίας και αυτή με την μέση κατάσταση, ήταν κυρίως άνδρες. Ειδικότερα, το 4% που είχε ήδη υψηλά επίπεδα βίαιης συμπεριφοράς, έπασχε από κατάθλιψη!
 Στο τέλος της ερευνητικής περιόδου, δεν υπήρχαν αξιοσημείωτες αλλαγές στην προκοινωνική συμπεριφορά των ατόμων ή στην συμπεριφορά που επηρεάζει το πως αλληλεπιδρούν στην κοινωνία γύρω τους. Η ομάδα που βρισκόταν ήδη σε υψηλά επίπεδα βίας (4%) και αυτή που βρισκόταν στη μέση κατάσταση (23%), εμφάνισαν σχεδόν το ίδιο καμπυλόγραμμο μοτίβο βίαιης συμπεριφοράς, δηλαδή υπήρχε μια μικρή έξαρση. Το 73% που είχε χαμηλή τάση βίας είχε μια πάρα πολύ μικρή καμπύλη αλλαγής της συμπεριφοράς που ήταν σχεδόν ανεπαίσθητη.
 Η έρευνα απέδειξε ότι τα βίαια games δεν επηρεάζουν σχεδόν καθόλου τον χαρακτήρα των παιδιών και δεν προκαλούν βία. Η ένταση και ο εκνευρισμός των νέων παιδιών ανεβαίνει την ώρα που παίζουν games και μόνο αν έχουν ήδη βίαια προδιάθεση ως χαρακτήρες, ενώ δεν επηρεάζει καθόλου την συμπεριφορά τους με άλλους ανθρώπους. Επίσης, τα 3/4 των gamers που δεν είχαν καμία προδιάθεση, έδειξαν στην πάροδο 10 ετών ότι ο χαρακτήρας τους δεν επηρεάστηκε καθόλου, ούτε κατά την διάρκεια των games.
 Όπως όλα δείχνουν, θα ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες έρευνες στο μέλλον σχετικά με τα βίαια games. Η συγκεκριμένη πάντως είναι η μεγαλύτερη που έχει γίνει για το gaming σε βάθος χρόνου μέχρι σήμερα.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 May 2022 20:17 #264323 by Antonis Kioseloglou
Ωραίες έρευνες τις οποίες θα πρέπει να δουν καλά τα ελληνικά κανάλια που μας έχουν μουρλάνει στα παραμύθια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 May 2022 16:47 #264385 by Απόστολος Μητσακούλης
Τα social media πιστεύω είναι το πρόβλημα, όχι τα video games. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.