Τα λεφτά μας πίσω!
Όσοι αγοράζετε games που έχουν bugs, υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να μπορείτε σύντομα να παίρνετε τα χρήματά σας πίσω!
Σύμφωνα με δηλώσεις της Sylvia Rock, επικεφαλής του Ινστιτούτου Εμπορίου και Αξιών που εδρεύει στη Μεγάλη Βρετανία, “Όταν ένας καταναλωτής αγοράζει κάτι, τότε διατηρεί κάθε δικαίωμα επιστροφής απ’ το κατάστημα όπου το προμηθεύτηκε. Επομένως, αν υπάρχει πρόβλημα με κάποιο video game τότε θα πρέπει να επιστραφεί στον retailer”. Αυτό όπως καταλαβαίνετε ανατρέπει τα δεδομένα που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Η Sylvia Rock στηρίζει το επιχείρημά της στον νόμο περί αγαθών του 1979, βάση του οποίου κάθε προϊόν θα πρέπει να έχει ικανοποιητική ποιότητα και να εκπληρώνει τον σκοπό που περιγράφει. Επομένως, αν ένα video game έχει bugs, τότε ο καταναλωτής θα πρέπει να ζητήσει επιστροφή χρημάτων απ’ το κατάστημα. Φυσικά το ίδιο το κατάστημα μπορεί να επιστρέψει το προϊόν στην δημιουργό εταιρεία ώστε να διαπιστώσει αν όντως το πρόβλημα οφείλεται στο παιχνίδι ή στο PC του πελάτη.
Τέλος, η Rock καταλήγει στο ότι κάθε καταναλωτής θα πρέπει να σταματήσει να χρησιμοποιεί το παιχνίδι όταν το βρει ελαττωματικό, ώστε να μην κατηγορηθεί για πιθανή ζημιά. Εναλλακτικά, πέρα από επιστροφή χρημάτων, διατηρεί το δικαίωμα αντικατάστασης ή επισκευής του παιχνιδιού.
Μετά απ’ όλα αυτά, το θέμα είναι πόσα από τα παραπάνω υπάρχουν όντως στα χαρτιά για τα video games και πόσα από αυτά τηρούνται. Γιατί αν κάτι τέτοιο περάσει δια ροπάλου στις εταιρείες, τότε οι προγραμματιστές θα πρέπει να αρχίζουν να αγχώνονται πολύ σοβαρά στο θέμα του beta testing.
"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)