Οι πωλήσεις των video games στην Αμερική: Α' τρίμηνο 2022
Μειώθηκαν σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.
Οι δαπάνες για video games στην Αμερική μειώθηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2022, κάτι αναμενόμενο αφού το πρώτο τρίμηνο του 2021 είχαμε lockdown, ενώ παράλληλα φέτος ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει αυξήσει τις τιμές σε αγαθά πρώτης ανάγκης, συν ότι οι κονσόλες εξακολουθούν να είναι δυσεύρετες.
Η NPD Group δημοσίευσε τα αποτελέσματα του τριμήνου, όπου βρήκε ότι οι συνολικές δαπάνες σε hardware, games και περιφερειακά ήταν 13,9 δισεκατομμύρια δολάρια, μειωμένες δηλαδή κατά 8% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2021. Τα περιφερειακά μειώθηκαν κατά το μεγαλύτερο ποσοστό, με πτώση 16%, με τις δαπάνες σε hardware να μειώνονται κατά 15% και τις δαπάνες για games να μειώνονται κατά 7% .
According to the new Q1 2022 Games Market Dynamics report from The NPD Group, U.S. spending on video game hardware,
content
and accessories reached $13.9B in the quarter, a decline of 8% when compared to Q1 2021. Content spending was -7% vs YA, hardware -15% and Acc -16%.
pic.twitter.com/T3egW7J4Wx
— Mat Piscatella (@MatPiscatella)
May 4, 2022
Παρά τις μειώσεις για το 1ο τρίμηνο του 2022, η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών των ΗΠΑ εξακολουθεί να είναι μεγαλύτερη από τα επίπεδα που είχε πριν από την πανδημία, δήλωσε ο Mat Piscatella του NPD. Οι δαπάνες μειώθηκαν επίσης το 1ο τρίμηνο του 2022 και λόγω της έλλειψης κονσολών. Για το πρώτο τρίμηνο του 2022, το Switch πούλησε τις περισσότερες μονάδες, αλλά η οικογένεια συστημάτων της σειράς Xbox σημείωσε τις περισσότερες πωλήσεις σε δολάρια λόγω των υψηλότερων τιμών. Όσον αφορά τα games, το Elden Ring της From Software ήταν το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις.
Despite the Q1 declines compared to a year ago, the U.S. video game market continues to trend well above pre-pandemic levels. Reasons for the Q1 decline likely related to return to experiential spending, lack of available new generation hardware, and the Q1 2021 stimulus comp.
pic.twitter.com/6LnPoPkkve
— Mat Piscatella (@MatPiscatella)
May 4, 2022
Για την κατηγορία περιεχομένου, οι συνδρομητικές υπηρεσίες πρωτοστάτησαν όσον αφορά την ανάπτυξη, με μεσαία ποσοστιαία κέρδη ψηφιακών δαπανών σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2021.