Η Konami έβγαλε πάνω από 2 δις δολάρια σε ένα χρόνο από τα mobile games
Ακόμα και επί κορωνοϊού, το mobile gaming είναι χρυσορυχείο.
Παρά τις ζημιές λόγω της πανδημίας, η αγορά των mobile games όλο και μεγαλώνει.
Το 2020 ήταν μια κερδοφόρα χρονιά για πολλούς
publishers
όπως η Konami που ανακοίνωσε ότι είχε
σταθερή αύξηση κερδών
μέσω των mobile games. Το οικονομικό έτος που τέλειωσε στις 31 Μαρτίου του 2021 άφησε στην Konami 2.48 δισεκατομμύρια (3.7% αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος) εκ των οποίων 333 εκατομμύρια ήταν λειτουργικά έσοδα (18% αύξηση) και τον βραχίονα ψηφιακής ψυχαγωγίας να φέρνει 1.86 δισεκατομμύρια (33% αύξηση).
Ο βασικός παράγοντας πίσω από αυτό το αποτέλεσμα ήταν τα mobile games, με το Yu-Gi-Oh! Duel Links και το
eFootball PES 2021
να γίνονται επιτυχίες παγκοσμίως, σε αντίθεση με το Professional Basebal Spirits που εκτιμήθηκε κυρίως από την Ιαπωνική αγορά, χωρίς να έχουμε παραπάνω στοιχεία. Στοιχεία δεν διέθεσε η Konami ούτε για τις επιδόσεις της στον χώρο των eSports (με το Pro Evolution Soccer), ωστόσο το κοινό της Ιαπωνίας αγόρασε μαζικά το Momotaro Dentetsu: Showa, Heisei, Reiwa mo Teiban, αγγίζοντας τα 3 εκατομμύρια σε πωλήσεις, μια επιτυχία σημαντική αν υπολογίσουμε την μειωμένη πρόσφατη έμφαση στα παιχνίδια για κονσόλες.
Αυτή η επιτυχία βέβαια συνοδεύτηκε από την ζημιά σε άλλους κλάδους λόγω της πανδημίας covid, όπως πολλές άλλες ιαπωνικές εταιρίες, με τις εγκαταστάσεις ψυχαγωγίας να χάνουν 25% των κερδών (160 εκατομμύρια κέρδος) , τον αθλητικό χώρο της να χάνει 38% (332 εκατομμύρια) και το τμήμα gaming συστημάτων να χάνει 41% (151 εκατομμύρια). Προς το παρόν η Konami θεωρεί την αγορά πολύ ασταθή για να κάνει προβλέψεις.
Μαζί με την Konami επιτυχίες ρεκόρ είδαν και οι Ubisoft, η EA, η Bandai Namco, η Square Enix (50 εκατομμύρια παιχνίδια) και η Sega που κάνει φιλόδοξα μελλοντικά σχέδια.