Έπαιζα λίγο Mass Effect τις προάλλες... και αυτό που συνάντησα μου έδωσε την έμπνευση να ανοίξω αυτό το τόπικ! Ας γράψουμε λοιπόν εδώ όλα εκείνα τα features ή mechanics παιχνιδιών που όταν τα συναντήσατε αναρωτηθήκατε αν είναι καθυστερημένοι οι προγραμματιστές!
Θα κάνω εγώ την αρχή όπως σας είπα με το Mass Effect... Στο συγκεκριμένο game λοιπόν, ότι item δεν χρειάζεσαι, μπορείς να το μετατρέπεις σε omni-gel, το οποίο το χρησιμοποιείς για άλλα πράγματα μετά (κάτι σαν το disenchanting στο WoW). Επιπλέον, υπάρχει ένα όριο στον αριθμό των items που μπορείς να κουβαλάς ανά πάσα στιγμή στο inventory σου, ό,τι κι αν είναι αυτό.
Παίρνοντας συνεχώς αντικείμενα και καθώς πλησιάζεις αυτό το όριο, το παιχνίδι σε προειδοποιεί ότι σύντομα δεν θα μπορείς να πάρεις άλλα items παρά μόνο αν κάνεις κάποια omni-gel. Λες "ε, εντάξει, όταν το ξεπεράσω θα κάνω τα παλιά και θα μαζέψω τα νέα items". Έτσι μετά από μιά επική μάχη 20 λεπτών, καταφέρνεις να νικήσεις και πατας το κουμπί για να δεις τι μάζεψες. Tα αιτεμς μαζέυονται αυτόματα και σου παρουσιάζονται σε pop-up καθώς ανοίγεις το Inventory.
"ΠΩΠΩ ΤΙ ΑΙΤΕΜΑΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ! Α, δεν χωράνε, πρέπει να κάνω omni-gel. Που είναι το κουμπι για να δω τα παλιά μου items... Χμμμ... Μα που είναι... Έλα δεν είναι αστείο... Χμμμ δεν μπορει... Μα.. μα... ΠΟΥ ΣΤΟ #@)%(@&$^)$@#&% ΕΙΝΑΙ"
Αν δεν καταλάβατε, από την στιγμή που πατήσατε το "Ι" του inventory, το παιχνίδι σας αφήνει να δείτε ΜΟΝΟ τα items που μαζέψατε, με μοναδική επιλογή κάτω από τη λίστα το κουμπι... omni-gel.
Ακριβώς. Οι προγραμματιστές σας τιμωρούν που δεν ανταποκριθήκατε στις προειδοποιήσεις αναγκάζοντας σας να μετατρέψετε σε omni-gel μέρος ΜΟΝΟ από τα καινούρια γυαλιστερά πράγματα που με ιδρώτα (και πολλά loads) κερδίσατε.
Ή απλά είναι καθυστερημένοι.