Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ειδήσεις και φήμες από την gaming βιομηχανία

More
08 Jan 2018 22:48 #211207 by Angel
Ο director του Crash Bandicoot N. Sane Trilogy δουλεύει σε νέο video game


Ο Dan Tanguay, director του Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, έραψε στο προσωπικό του προφίλ στο Linkedin ότι δουλεύει σε ένα νέο project.

Άραγε η Activision ετοιμάζει ένα νέο remake; Για να δούμε τι θα ακολουθήσει σε κάποια επίσημη ανακοίνωση. Ο Tanguay πάντως ανήκει ακόμη στο δυναμικό της Vicarious Visions, η οποία έφτιαξε το remake.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jan 2018 21:09 #211256 by Angel
Ο Tyler1 έκανε ρεκόρ από viewers στο Twitch


O παίκτης του League of Legends με το ψευδώνυμο “Tyler1”, γνωστός για την ανάρμοστή του συμπεριφορά, επιστρέφει μετά την πρόσφατη άρση του ban το οποίο του είχε επιβληθεί από την Riot.

Το 2016, ο Tyler1 είχε τιμωρηθεί με εφ’ αορίστου ban λόγω λεκτικής βίας, εσκεμμένου feeding, αγοραπωλησία/κοινή χρήση λογαριασμού με τρίτους, παράβαση των κανόνων συμπεριφοράς και παρενόχληση άλλων παικτών. Σήμερα επέστρεψε στο Twitch ντυμένος Draven και φορώντας ένα διάδημα της Wonder Woman και όπως ήταν αναμενόμενο, προσέλκυσε πολλούς θεατές, με τον αριθμό τους σε μια φάση να ξεπερνά τους 382.000.

Αν και ο αριθμός των ταυτόχρονων views δεν ξεπέρασε το ρεκόρ του stream της Ε7 του 2017 (1,1 εκατομμύρια ταυτόχρονοι θεατές), είναι πολύ μεγαλύτερος από το ρεκόρ ταυτόχρονων views ατομικού λογαριασμού το οποίο είχε κατακτήσει ο χρήστης Faker πέρσι και το Twitch επιβεβαίωσε πως πρόκειται για νέο ρεκόρ. Ωστόσο, είναι άξιο να σημειωθεί πως ο αριθμός θεατών, όσο εντυπωσιακός κι αν είναι οφείλεται περισσότερο στην κακή φήμη του Tyler1 παρά στις ικανότητές του στο LoL.

Πριν από την άρση του ban, o Tyler1 επανήλθε εμμέσως στη δημοσιότητα όταν ο developer Aaron "Riot Sanjuro" Rutledge απάντησε σε έναν χρήστη του Reddit που ζητούσε την επαναφορά του Tyler1 ότι “θα πεθάνει από υπερβολική δόση ναρκωτικών ή καρκίνο των γεννητικών οργάνων”, ενώ παρομοίασε τον Tyler1 με “τρομοκράτη στον χώρο του gaming”, λέγοντας επίσης πως έχει σπαταλήσει πολλές ώρες εργασίας για χάρη του.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Jan 2018 20:36 #211435 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Μέχρι τρία χρόνια φυλάκιση για τον φαρσέρ

Ο 25χρονος Tyler Barriss, ο οποίος κάλεσε την αστυνομία σε σπίτι ανυποψίαστου θύματος (που μάλιστα νόμιζε ότι επρόκειτο για κάποιον άλλο) και οδήγησε στο θάνατό του από πυρά αστυνομικού, προσάθχηκε για δίκη την Πέμπτη 11 Ιανουαρίου από την αστυνομία του Sedgwick στην Αμερική.

Το κατηγορητήριο για το οποίο θα δικαστεί του προσάπτει μέχρι τρία χρόνια φυλάκιση και πρόστιμο έως 300.000 δολάρια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Jan 2018 09:27 #211456 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Sci-fi video game από developers των Motorstorm, Mass Effect 3 και Driveclub


Στο Liverpool της Αγγλίας ιδρύθηκε πέρυσι η εταιρεία ανάπτυξης Wushu Studios, η οποία αποτελείται από developers των Racing games Motorstorm και Driveclub. Στόχος της η δημιουργία ενός Sci-fi παιχνιδιού.

Eπικεφαλής της εταιρείας είναι Alan McDermott, με τον Nigel Kershaw να αποτελεί design director και τον Stuart Trevor art director. Οι τρεις τους έχουν εργαστεί στα δύο παραπάνω Racing, αλλά και σε games των Deep Silver και Revolution Software.

Στη Wushu εργάζεται επίσης ο πρώην concept artist της BioWare, Alex Figini, ο οποίος είχε εργαστεί στο Mass Effect 3. Αυτή τη στιγμή στην εταιρεία εργάζονται 11 developers. Το prototype του sci-fi παιχνιδιού της εταιρείας αναπτύσσεται σε Unreal Engine 4 και ξεκίνησε να αναπτύσσεται από τον Σεπτέμβριο του 2017. Αξίζει να σημειωθεί ότι το βασικό κοινό του παιχνιδιού θα είναι οι console gamers και η εμπειρία χρήστη με gamepad.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Jan 2018 17:01 #211486 by A
Για να δούμε τι μαγειρεύουν τα παλικάρια μας.

"Well, we're not here to sell cookies"
Marcus Fenix, Gears of War.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Jan 2018 00:14 #211493 by Παντελης Κρητικος
Τι εκανε ο θεουλης ο Τραμπ παλι?Καλα τρολαρει ο τύπος?Μαλλον κανα ορθογραφικο λαθος θα εγινε στο κειμενο δε παιζει.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Jan 2018 10:55 #211512 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Βασικά απλά έκανε σαρδάμ γιατί πιο πριν ξανά ανέφερε τον αριθμό 52, απλά μπερδεύτηκε η γλώσσα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Jan 2018 23:57 #211634 by Angel
Golden Eye 007 με χαρακτήρες του Super Mario 64


Ο modder StupidMarioBros1Fan ανέπτυξε μέσα σε τέσσερις μήνες ένα mod, στο οποίο έβαλε τους χαρακτήρες του Super Mario 64 μέσα στο Golden Eye 007.

Αμφότερα τα δύο games είχαν κυκλοφορήσει για την κονσόλα Nintendo 64, η οποία είχε για την εποχή της τα καλύτερα γραφικά. Πλέον, μπορείτε να παίξετε με τους Mario, Luigi, Peach, Toad, Bowser, Yoshi και άλλους χαρακτήρες. Συν τις άλλοις, το multiplayer mode του παιχνιδιού (τότε έπαιζαν 2-4 παίκτες τοπικά μιας και δεν υπήρχε online στις κονσόλες) έχει υποστεί πλήρες reskin.



Η Peach έχει πάρει την θέση της Natalya, ο Luigi του Alec Trevelyan και ο Bowser του Arkady Ourumov, ενώ οι κακοί που σκοτώνετε είναι οι Koopas. Ο Toad εμφανίζεται ως Dr. Doak. Η πλάκα πάντως μεταφέρεται στο multiplayer όπου μπορείτε να δείτε τους άλλους παίκτες υπό την μορφή χαρακτήρων απ' την σειρά Mario.

Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το mod.

Μπορείτε να το παίξετε σε Nintendo 64 ή μέσω emulator, όπως ο Project64K.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Jan 2018 00:07 - 21 Jan 2018 03:07 #211637 by Angel
Ο Jose Mourinho φωτογραφήθηκε με ένα PS4 controller


Ο Jose Mourinho φωτογραφήθηκε έχοντας στα χέρια του ένα controller για το PS4 λίγες ώρες πριν το σημερινό ματς της Manchester United με την Burnley.

Μπαίνοντας και πάλι στο ξενοδοχείο όπου διαμένουν οι “κόκκινοι δίαβολοι” ο προπονητής της ομάδας Jose Mourinho πιάστηκε να έχει ένα Dualshock 4 στα χέρια του προκαλώντας πολυάριθμα ερωτηματικά στους δημοσιογράφους που τον εντόπισαν. Ο λόγος που το χρησιμοποιεί παραμένει ακόμα άγνωστος ωστόσο το θέμα έχει ήδη αρχίσει να γίνεται viral στο Twitter με τον κόσμο να σπεύδει να διακωμωδήσει την κατάσταση. Το συγκεκριμένο post για παράδειγμα χλευάζει τον προπονητή για την τακτική του “Park the Bus”.

Ο ίδιος βέβαια έχει αποκαλύψει ότι είναι fan των κονσολών της Sony, αναφέροντάς τες σε παλαιότερες του συνεντεύξεις με την πιο πρόσφατη να αναφορά να γίνεται στο παιχνίδι όπου κέρδισε με 3-0 την Βασιλεία για τους ομίλους του Champions League με τον ίδιο να αναφέρει : “Παίξαμε ποδόσφαιρο του PlayStation. Δεν μ’ άρεσε αυτό. Ντρίμπλες και κόλπα”. Η Sony βέβαια δεν αγνόησε την φράση του απαντώντας στο Twitter: “ Συγγνώμη Jose Mourinho, δεν παρκάρουμε λεωφορεία στο PlayStation…είμαστε εδώ για να ψυχαγωγήσουμε!”.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.
Last edit: 21 Jan 2018 03:07 by Πιέρρος Φουστέρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Jan 2018 16:40 #211674 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Amy Hennig: "Ο κόσμος ζητά games με story, ωστόσο δεν τα αγοράζει"


Η συγγραφέας και δημιουργός των τίτλων Uncharted δήλωσε πως ο κόσμος ζητά συνεχώς story-driven games ωστόσο δεν δείχνει την διάθεση να τα αγοράζει.

Σε συνέντευξή της στο Polygon, η Amy Hennig είπε τα εξής σχετικά με το θέμα: “Υπάρχει ένα πραγματικό πρόβλημα: το αυξανόμενο κόστος της παραγωγής, οι επιθυμίες, ακόμα και οι απαιτήσεις των παικτών όσον αφορά τις ώρες του gameplay, την πιστότητα, την αξία παραγωγής και τα επιπλέον modes. Όλες αυτές οι πιέσεις καταντούν πολύ έντονες. Αν σου κοστίζει ας πούμε 100 εκατομμύρια ή και περισσότερα για να φτιάξεις ένα νέο game, πως θα βγάλεις χρήματα και θα έχεις κέρδος; Και η τιμή των 60 δολαρίων για παράδειγμα δεν μπορεί να αλλάξει σωστά; Υπάρχει μεγάλη άρνηση γύρω από την νομισματοποίηση, τα loot boxes, πράγματα που είναι αρκετά διαδεδομένα τώρα στη βιομηχανία, ιδίως για τους μεγάλους publishers, ως απάντηση στο πρόβλημα του αυξανόμενου κόστους ανάπτυξης. Τα budgets συνεχίζουν να αυξάνονται, οπότε δεν βγάζει νόημα το να φτιάχνουμε τέτοια παιχνίδια (εννοώντας τα story-driven).

Στη συνέχεια πρόσθεσε: “Υπάρχει επίσης μια μόδα τώρα με την οποία οι άνθρωποι λένε ‘Γιατί ακυρώνετε ένα linear, story-based game; Αυτό είναι το είδος παιχνιδιού που θέλουμε.’, ωστόσο ο κόσμος δεν τα αγοράζει απαραίτητα. Παρακολουθούν άλλους να τα παίζουν online”.

Please Log in or Create an account to join the conversation.