Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ειδήσεις και φήμες από την gaming βιομηχανία

More
13 Jul 2024 05:34 #276575 by Nikos Georgopoulos
Ο πάπας έκανε άγιο για πρώτη φορά έναν gamer




Πέθανε το 2006, αλλά απέκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Καθολικούς.

Ένας έφηβος γνωστός ως ο "influencer από τον θεό", ο οποίος ήθελε να διαδώσει το Ευαγγέλιο στο internet και αγαπούσε τα video games, ανακοινώθηκε ως άγιος από το Βατικανό. Ο Carlo Acutis γεννήθηκε το 1991 και θα γίνει ο πρώτος "millenial άγιος" της Καθολικής Εκκλησίας. Η αγιοποίησή του εγκρίθηκε από καρδινάλιους που συγκλήθηκαν από τον Πάπα Φραγκίσκο.

Ο Acutis πέθανε το 2006 σε ηλικία 15 ετών από λευχαιμία, αλλά μέσα σε αυτή τη μικρή διάρκεια της ζωής του προσπαθούσε να διαδώσει την Καθολική Εκκλησία και να βοηθήσει τους φτωχούς. Γεννήθηκε στο Λονδίνο από Ιταλούς γονείς, αλλά τη μεγαλύτερη διάρκεια της ζωής του την πέρασε στο Μιλάνο. Η οικογένειά του τον θυμάται που απολάμβανε να παίζει video games όπως το Halo, το Super Mario και το Pokemon. Από ηλικία 8 χρονών είχε PlayStation, παρόλο που ο χρόνος του για να παίζει ήταν περιορισμένος, δηλαδή έπαιζε μία ώρα την ημέρα.

Η διαδικασία για να γίνει κάποιος άγιος μπορεί να κρατήσει για δεκαετίες ή ακόμα και αιώνες, αλλά ο Acutis είχε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Καθολικούς. Ο έφηβος ήταν γνωστός ως ο "influencer από τον θεό" για τα όσα έκανε στα social media. Ο Acutis είχε δημιουργήσει και ένα site , όπου αρθρογραφούσε για θαύματα από όλο τον κόσμο, το οποίο εκτόξευσε τη φήμη του.

Η μητέρα του εφήβου, Antonia Salzano, είπε στο CNN τον Μάιο: «Όπως έκανα εγώ, μπορείτε κι εσείς να γίνετε ιεροί. Παρ 'όλα αυτά, (με) όλα τα media, τις τεχνολογίες, φαίνεται μερικές φορές ότι η αγιότητα είναι κάτι που ανήκει στο παρελθόν. Αντίθετα, η αγιότητα είναι επίσης κάτι στις μέρες μας σε αυτή τη σύγχρονη εποχή».

Ο Acutis από ηλικία 9 χρονών βοηθούσε τους άστεγους και επέμενε να έχει μόνο ένα ζευγάρι παπούτσια και τα υπόλοιπα λεφτά να πήγαιναν στους φτωχούς. Για να γίνει κάποιος άγιος απαιτείται να του αποδίδονται δύο ξεχωριστά θαύματα, τα οποία εξετάζονται με μεγάλη λεπτομέρεια από τις εκκλησιαστικές αρχές. Ο Acutis αγιοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2020 αφού θεραπεύτηκε ένα αγόρι από τη Βραζιλία με παγκρεατικό ελάττωμα, ακολουθώντας τις προσευχές της μητέρας του στον Acutis για να βοηθήσει τον γιο της. Το δεύτερο θαύμα αφορά την αναφερόμενη θεραπεία ενός κοριτσιού από την Κόστα Ρίκα που υπέστη σοβαρό τραυματισμό στο κεφάλι μετά από πτώση από το ποδήλατό της στη Φλωρεντία της Ιταλίας. Η μητέρα της προσευχήθηκε για την ανάρρωση του κοριτσιού στον τάφο του Acutis στην Assisi και η κόρη της ανέρρωσε πλήρως.

Ο δρόμος του Acutis προς την αγιότητα ήταν ασυνήθιστα σύντομος. Ένα άτομο δεν μπορεί να προταθεί για αγιοποίηση μέχρι πέντε χρόνια μετά το θάνατό του, οπότε η υπόθεση του Acutis ξεκίνησε έξι χρόνια μετά το θάνατό του το 2012. Ανακηρύχθηκε «Σεβάσμιος» το 2018, «Ευλογημένος» το 2020 και, παρόλο που δεν έχει οριστεί ημερομηνία, αναμένεται να ανακηρυχθεί άγιος κατά τη διάρκεια των εορτασμών του ιωβηλαίου της Καθολικής Εκκλησίας το 2025. Όταν συμβεί, ο Πάπας θα ανακηρύξει επίσημα τον Acutis άγιο στην πλατεία του Αγίου Πέτρου στην πόλη του Βατικανού, μετά την οποία η Καθολική Εκκλησία θα τον θυμάται κάθε χρόνο την ημέρα της γιορτής και οι ενορίες και τα σχολεία θα μπορούν να πάρουν το όνομά του.

Λόγω της μεταθανάτιας φήμης του Acutis, υπάρχει ένα project που ονομάζεται The Acutis Game. Γνωστό ως "το πρώτο Καθολικό open-world metaverse", το παιχνίδι θα ακολουθήσει προφανώς τον Acutis καθώς ταξιδεύει στο χρόνο ανά τους αιώνες, συναντά άλλους αγίους και βασικές προσωπικότητες στην καθολική ιστορία και ταξιδεύει σε διάφορους ιερούς τόπους. Μεταξύ άλλων σημαντικών σημείων, αυτό το metaverse θα σας επιτρέψει να κάνετε σκι ως νεαρός Πάπας Ιωάννης Παύλος Β'. Δείτε το τρέιλερ:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Aug 2024 23:46 #276877 by Nikos Georgopoulos
Αμερικανός σκότωσε εξ αμελείας την 2χρονη κόρη του, την άφησε στο αυτοκίνητο κι έπαιζε games




Με 38 βαθμούς θερμοκρασία!

Ένα νήπιο 2 χρονών πέθανε στην Αμερική, αφού ο πατέρας της την άφησε σε ένα αυτοκίνητο με 38 βαθμούς ζέστη και την αιτιολογία ότι «αποσπάστηκε η προσοχή του καθώς έπαιζε video games», σύμφωνα με δικαστικά έγγραφα που εξασφάλισε η USA Today . Ο Christopher Scholtes, 37 ετών, από την Αριζόνα, άφησε την κόρη του στο αυτοκίνητο καθώς μπήκε στο σπίτι για να βάλει τα ψώνια στο ψυγείο και να παίξει games.

Ο Scholtes είπε ότι η κόρη του κοιμόταν στο αυτοκίνητο όταν επέστρεψαν από τις δουλειές του τρεξίματος και δεν ήθελε να την ξυπνήσει, οπότε την άφησε στο αυτοκίνητο με το κλιματιστικό σε λειτουργία. Είπε στην αστυνομία ότι «ήθελε να παραμείνει στο όχημα ενώ κοιμόταν», αλλά ο κλιματισμός έκλεισε μετά από 30 λεπτά, όπως λένε τα έγγραφα. Η αστυνομία λέει τώρα ότι το παιδί έμεινε στο όχημα για περίπου τρεις ώρες στο σπίτι τους στη Μαράνα της Αριζόνα!



Ο Scholtes δεν κατάλαβε ότι ξέχασε την κόρη του παρά μόνο αφού η γυναίκα του Erika επέστρεψε από τη δουλειά λίγες ώρες αργότερα, αναφέρουν τα έγγραφα. Μαζί βρήκαν την κόρη τους να μην έχει τις αισθήσεις της στο αυτοκίνητο. Επιχείρησαν να την επαναφέρουν, ώσπου μεταφέρθηκε σε τοπικό νοσοκομείο όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός της

Ενώ το μικρό παιδί ήταν καθ' οδόν για το νοσοκομείο με ασθενοφόρο, ο Scholtes έστειλε μήνυμα στην γυναίκα του, Erika, λέγοντας: "Μωρό μου συγγνώμη! Μωρό μου η οικογένειά μας. Πως μπόρεσα να το κάνω; Σκότωσα το μωρό μας, δεν μπορεί αυτό να είναι αλήθεια."

Η αστυνομία κατέσχεσε ένα PlayStation 5 και άλλα ηλεκτρονικά στο πλαίσιο της έρευνας, ενώ το όχημα του Scholtes βρίσκεται στις αρχές για έρευνα. Οι αρχές εξετάζουν τώρα το PS5 και το φορητό υπολογιστή του Scholtes για να προσπαθήσουν να προσδιορίσουν τι έκανε ο Scholtes ενώ το παιδί του έμεινε στο όχημα.

Ο Scholtes αντιμετωπίζει κατηγορίες για φόνο δευτέρου βαθμού και κακοποίηση παιδιού. Το ζευγάρι είχε γεννήσει 3 κόρες , πλέον ζουν μόνο οι 2 μεγαλύτερες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Aug 2024 00:35 #276944 by Nikos Georgopoulos
GTA 6: Η απεργία των voice actors ίσως επηρεάσει την παραγωγή του




Πιθανόν να επηρεαστούν και άλλα πολυαναμενόμενα games.

Η ένωση εργαζομένων των ΗΠΑ SAG-AFTRA δηλώνει ότι η απεργία των voice actors της θα μπορούσε να επηρεάσει τίτλους που βρίσκονται σε ανάπτυξη για πάνω από ένα χρόνο, συμπεριλαμβανομένου του GTA 6, παρά τους όρους της συμφωνίας που δηλώνουν ότι θα πρέπει να είναι ασφαλή.

Αρχικά, η ανακοίνωση της απεργίας των video games ηθοποιών την περασμένη εβδομάδα λόγω ανησυχιών για την τεχνητή νοημοσύνη θεωρήθηκε ότι θα είχε ελάχιστο αντίκτυπο στα games που αναμένεται να κυκλοφορήσουν μέσα στο έτος, καθώς δεν περιλάμβανε εκείνα που ξεκίνησαν την παραγωγή πριν από τον Αύγουστο του 2023.Τώρα, ωστόσο, η SAG-AFTRA δηλώνει ότι όλα τα "μέλη που θέλουν να δείξουν αλληλεγγύη με την ένωση μπορούν να επιλέξουν εθελοντικά να μην εργαστούν", υπονοώντας ότι πιστεύει πως η απεργία θα μπορούσε να είναι πιο ανασταλτική από ό,τι είχε προηγουμένως υποψιαστεί και να επηρεάσει ακόμα και εκείνα τα games "που δεν είχαν επηρεαστεί από την απεργία".

"Τα μέλη που θέλουν να δείξουν αλληλεγγύη με την ένωση μπορούν να επιλέξουν εθελοντικά να μην εργαστούν σε αυτούς τους τίτλους», δήλωσε ο chief officer συμβάσεων της SAG-AFTRA, Ray Rodriguez, στην Inverse ."Έτσι, ενώ (games που δεν έχουν επηρεαστεί από την απεργία, όπως το GTA 6) μπορεί να μην υπόκεινται σε απεργία με την τεχνική έννοια, η παραγωγή τους επίσης μπορεί να ανασταλεί από τα μέλη που δεν θέλουν να εργαστούν χωρίς την προστασία των όρων για την τεχνητή νοημοσύνη και που δεν θέλουν να υπονομεύσουν την αλληλεγγύη με την ένωση".

Την περασμένη εβδομάδα, η ένωση ηθοποιών των ΗΠΑ ανακοίνωσε απεργία μετά την αποτυχία να καταλήξουν σε συμφωνία με μεγάλες εταιρείες video games για τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης μετά από "πάνω από ενάμιση χρόνο διαπραγματεύσεων". Η ένωση ηθοποιών του Ηνωμένου Βασιλείου Equity δηλώνει ότι «στέκεται αλληλέγγυα» με τη SAG-AFTRA μετά την είδηση της απεργίας, αν και δεν θα εξουσιοδοτήσει η ίδια απεργία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Aug 2024 09:58 #276970 by Nikos Georgopoulos
Η Ευρωπαϊκή Ένωση ίσως απαγορεύσει τα multiplayer games να γίνονται unplayable




Αν μια αίτηση με την υποστήριξη του Stop Killing Games μαζέψει 1 εκατομμύριο υπογραφές.

Τις περισσότερες φορές, ο λόγος που κάποια games γίνονται unplayable είναι γιατί κλείνουν οι servers , ενώ αυτά τα games παίζονται μόνο online. Μόνο το 2023 έκλεισαν τα Battlefield, Call of Duty: Warzone, Knockout City, Spellbreak και Gundam Evolution και οι publishers συνεχίζουν να "σκοτώνουν τα games τους". Όλα αυτά θα αλλάξουν, μέσω ενός νόμου που ίσως έρθει από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Όταν οι εταιρείες κλείνουν κάποιο video game υπάρχουν δύο συνέπειες. Η μία συνέπεια είναι ότι όλοι αυτοί οι κόποι που έκαναν οι developers , οι artists, οι writers, οι modelers, οι designers και όλοι όσοι έχουν δουλέψει για αυτό το video game, έχουν πάει χαμένοι. Η δεύτερη συνέπεια είναι ότι οι publishers εναντιώνονται στα δικαιώματα των αγοραστών, οι οποίοι έχουν πληρώσει για ένα video game σαν να αγόρασαν βιβλίο, ταινία και άλλα παρόμοια προϊόντα, αλλά τα λεφτά τους πηγαίνουν χαμένα, ακόμα και αν πλήρωσαν για microtransactions σε free-to-play games.

Ένας τρόπος για την καταπολέμηση της θανάτωσης παιχνιδιών είναι η πρόταση νέου νόμου, μια προσπάθεια που βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η διαδικασία ονομάζεται «Ευρωπαϊκή Πρωτοβουλία Πολιτών» και αν υπογραφεί από 1 εκατομμύριο πολίτες στην ΕΕ, έχει την ευκαιρία να γίνει πραγματικός νόμος. Εάν ψηφιστεί, ο νόμος θα απαιτούσε από "publishers που πωλούν ή δίνουν άδειες για video games σε καταναλωτές στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ή πράγματα in-game ) να αφήνουν τα εν λόγω video games να είναι ακόμα playable ", ακόμη και σε περίπτωση που οι servers κλείνουν ή κλείνει η εταιρεία.

Μία αίτηση λέει: "Ένας αυξανόμενος αριθμός των publishers πουλάνε video games που απαιτείται να συνδεθούν μέσω του internet στον publisher του game για να λειτουργήσουν. Αν και αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα από μόνο του, όταν η υποστήριξη τερματίζεται για αυτούς τους τύπους των video games, πολύ συχνά οι publishers απλώς διακόπτουν τη σύνδεση που είναι απαραίτητη για τη λειτουργία του παιχνιδιού, καταστρέφουν όλα τα λειτουργικά αντίτυπα του παιχνιδιού και εφαρμόζουν εκτεταμένα μέτρα για να αποτρέψουν τους πελάτες από το να επισκευάσουν το παιχνίδι με οποιονδήποτε τρόπο."

Κατανοώντας ότι οι developers και οι publishers δεν μπορούν να υποστηρίξουν τα games για πάντα, ο νόμος "θα περιμένει από τον publisher να παρέχει resources για το εν λόγω βιντεοπαιχνίδι μόλις το διακόψουν να το αφήσουν playable". Αυτό σημαίνει ότι οι developers θα δίνουν στους παίκτες τη δυνατότητα να κάνουν host τα games στους δικούς τους servers, για παράδειγμα, και θα καταργούν την απαίτηση σύνδεσης των games με τους (απενεργοποιημένους) servers των publishers προκειμένου να παιχτούν. Αυτός ο νόμος δεν ισχύει μόνο για games που πωλούνται, αλλά και για τα δωρεάν games που έχουν μικροσυναλλαγές για πράγματα (όπως skins).

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ακόμη και ένα εκατομμύριο υπογραφές στην αίτηση δεν σημαίνει αυτόματη νίκη, απλώς ότι θα πάει στην Ευρωπαϊκή Ένωση ως πρόταση να γίνει νόμος. Η αίτηση σε ένα 24ωρο είχε ήδη μαζέψει 45.000 υπογραφές σε μια μέρα, κάτι που είναι μια εξαιρετική αρχή. Το petition θα παραμείνει επίσης ανοιχτό για έναν ολόκληρο χρόνο, οπότε υπάρχει αρκετός χρόνος για να αποκτήσει τις υπόλοιπες υπογραφές.

Μάθετε περισσότερα στο StopKillingGames.com . Αν συμφωνείτε, διαβάστε πιο αναλυτικά και υπογράψτε την αίτηση . Αυτή τη στιγμή, η αίτηση έχει μαζέψει 416 υπογραφές από Ελλάδα και 43 υπογραφές από Κύπρο και συνολικά πάνω από 47.000 υπογραφές από όλες τις χώρες της ΕΕ.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Aug 2024 09:59 #276972 by Nikos Georgopoulos
San Diego Comic-Con: Η αστυνομία συνέλαβε 14 άτομα για sex trafficking




Οι αστυνομικοί προσποιήθηκαν τους αγοραστές.

Στη San Diego Comic-Con, μία ομάδα ατόμων πήγε εκεί, όχι για να δουν τα panels, αλλά για να κάνουν sex trafficking . Ο Rob Bonta (γενικός εισαγγελέας) της California ανακοίνωσε ότι έγινε μια επιχείρηση εναντίον των traffickers στην San Diego Comic-Con, η οποία οδήγησε σε 14 συλλήψεις.

Ο Bonta έκανε την ανακοίνωση μέσω του επίσημου site για ειδήσεις της Καλιφόρνιας . Εννιά ενήλικα θύματα και μια 16χρονη σώθηκαν, ενώ οι αστυνόμοι προσποιήθηκαν ότι ήταν αγοραστές για σεξ, με στόχο να πιάσουν τους υπόπτους. Επιπλέον, κάποιοι αξιωματικοί επιβολής του νόμου έφτιαξαν διαφημίσεις για το σεξ με σκοπό να προσελκύσουν περισσότερους αγοραστές για σεξ και να τους συλλάβουν.

Στη δήλωσή του, ο Bonta σημείωσε ότι οι sex traffickers συχνά «μαζεύονται σε μεγάλες εκδηλώσεις όπως η Comic-Con για να εκμεταλλευτούν τα θύματά τους για κέρδος». Η σερίφισσα του San Diego, η Kelly Martinez πρόσθεσε ότι "δεν υπάρχει πιο ύπουλο έγκλημα από την εμπορία ανθρώπων. Ο εξαναγκασμός και η βία που υποδουλώνει τους ανθρώπους για κέρδος και τους τοποθετεί σε καταναγκαστική εργασία ή σεξ είναι έγκλημα. Ως σερίφισσα υποστηρίζω τις προσπάθειες όλων των συνεργατών μας στη δικαιοσύνη στο να λογοδοτήσουν οι δράστες, εκτιμώ την εστίαση που δόθηκε στην πρόσφατη σύμβαση για τον εντοπισμό και τη διάσωση των θυμάτων εμπορίας ανθρώπων».

Στην ανακοίνωση δεν αναφέρθηκε αν οι υπεύθυνοι της Comic-Con γνώριζαν για το έγκλημα, ούτε την ταυτότητα των 14 ατόμων που συνελήφθησαν. Η Comic-Con προσελκύει ετησίως πάνω από 100.000 άτομα στο San Diego και είναι ένα από τα μεγαλύτερα συνέδρια για κόμικ στη χώρα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Aug 2024 10:00 #276974 by Nikos Georgopoulos
Το GameStop κλείνει το Game Informer, το μακροβιότερο περιοδικό για games στις ΗΠΑ




Μετά από 33 χρόνια λειτουργίας.

Το Game Informer είναι ένα περιοδικό για games στις ΗΠΑ, το οποίο έχει 33 χρόνια παρουσίας (έχοντας ξεκινήσει από το 1991) και μέχρι πρόσφατα ήταν ένα από τα τελευταία περιοδικά για games που έχουν μείνει στον κόσμο. Το περιοδικό είχε αναλύσεις και αποκλειστικές συνεντεύξεις για τα μεγαλύτερα games που κυκλοφορούσαν. Φαίνεται ότι αυτά τα 33 χρόνια παρουσίας του περιοδικού έφτασαν στο τέλος του, αφού το κλείνει το GameStop.

Το κλείσιμο και οι ανακοινώσεις
Το προσωπικό, που δημοσίευε εβδομαδιαία podcasts και βίντεο για εταιρείες ανάπτυξης των video games, ενημερώθηκε για το κλείσιμο σε συνάντηση που έγινε την Παρασκευή. Στη συνάντηση συμμετείχαν τα μέλη του προσωπικού -εκτός από έναν που έλειπε σε επαγγελματικό ταξίδι- και ο αντιπρόεδρος ανθρώπινου δυναμικού του GameStop. Τα μέλη του προσωπικού ενημερώθηκαν ότι το περιοδικό κλείνει αμέσως και απολύθηκαν όλοι.

Το ξαφνικό κλείσιμο του Game Informer σημαίνει ότι το τεύχος 367, που ήταν για το Dragon Age: The Veilguard, είναι το τελευταίο. Ο επίσημος λογαριασμός του Game Informer στο X/πρώην Twitter ανακοίνωσε το κλείσιμο. Πηγές λένε στο Kotaku ότι η δήλωση δεν γράφτηκε από κανέναν στην ομάδα, ενώ τα μέλη της ενημερώνονταν ακόμα για το κλείσιμο.

Το Game Informer δήλωσε:

"Μετά από 33 συναρπαστικά χρόνια που σας μεταφέρουμε τις πιο πρόσφατες ειδήσεις, reviews και πληροφορίες από τον συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο του gaming, με βαριά καρδιά ανακοινώνουμε το κλείσιμο του Game Informer.

Από τις πρώτες μέρες των περιπετειών με pixels μέχρι και τις σημερινές καθηλωτικές εικονικές των ψηφιακών βασιλείων, είχαμε την τιμή να μοιραστούμε αυτό το απίστευτο ταξίδι μαζί σας, τους πιστούς μας αναγνώστες. Ενώ το περιοδικό μας ίσως σταμάτησε, το πάθος για το gaming που έχουμε καλλιεργήσει μαζί θα συνεχίσει να ζει.

Σας ευχαριστούμε που συμμετείχατε στην επική μας αποστολή και μακάρι οι δικές σας περιπέτειες στο gaming να μην τελειώσουν ποτέ."


The Final Level: Farewell from Game Informer ?️ pic.twitter.com/tmrEB2TE7U

— Game Informer (@gameinformer) August 2, 2024

Ο Kyle Hilliard (διευθυντής περιεχομένου του περιοδικού Game Informer) έγραψε στο X: «Μια απογοητευτική εξέλιξη των γεγονότων (ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι τελειώσαμε περίπου το 70% με το επόμενο τεύχος και επρόκειτο να είχε ένα ΥΠΕΡΟΧΟ εξώφυλλο)».


Game Informer has been closed down by GameStop and the entire, incredibly talented staff (including myself) have all been laid off. A frustrating turn of events (especially considering we were about 70% done with the next issue and it was going to have a GREAT cover).

— Kyle Hilliard (@KyleMHilliard) August 2, 2024

Ο Ben Hanson (πρώην παραγωγός των βίντεο) είπε στο X: «Είμαι έξαλλος για το τέλος του Game Informer. Ήταν μια απίστευτη διαδρομή 33 ετών και στη συνέχεια το GameStop στέλνει αυτό το ψεύτικο/κενό αποχαιρετιστήριο μήνυμα. Βάζω στοίχημα τα λεφτά μου ότι γράφτηκε από AI. Άντε γ@μήσου, GameStop και εύχομαι ένα τεράστιο γ@μήσι στον Ryan Cohen».


I'm furious about the end of Game Informer. It was an incredible 33-year run and then GameStop pumps out this phony/empty farewell message. I'd bet money it was written by AI.

Fuck you, GameStop and a huge fuck you to Ryan Cohen. t.co/XeTY5HoxNV

— Ben Hanson (@yozetty) August 2, 2024

Το κλείσιμο του επίσημου site του Game Informer
Όλα τα URLs για το site του Game Informer, πλέον σας μεταφέρουν στην επίσημη ανακοίνωση. Ως συνέπεια έχει χαθεί πάνω από δεκαετία από άρθρα, reviews και αναφορές για games. Μια πρόσφατη εκτενής αναφορά από την retro games εταιρεία Digital Eclipse για την ιστορία των video games και τη συντήρησή τους δεν είναι πια διαθέσιμη. Μια αναφορά για το The Game Informer Vault , που περιέχει κυκλοφορίες από όλη τη μακρόχρονη ιστορία του, είναι επίσης μη προσβάσιμη. Δείτε βίντεο με το The Game Informer Vault:



Η ιστορία του Game Informer
Στην ακμή του, το Game Informer ήταν το κορυφαίο μηνιαίο περιοδικό μεταξύ μιας ομάδας εκδόσεων που περιλάμβαναν το Game Pro, το Electronic Gaming Monthly και πολλά άλλα, καθώς και περιοδικά με επίκεντρο την πλατφόρμα, όπως το Nintendo Power. Με έδρα τη Minneapolis, το Game Informer είχε γίνει από τότε η μόνη σημαντική έκδοση στις ΗΠΑ., γνωστή για μηνιαία reviews, editor columns και εκτενή previews για επερχόμενα games και πρόσβαση σε μεγάλα ονόματα για συνεντεύξεις που λίγοι άλλοι στον κλάδο θα μπορούσαν να ταιριάξουν .

Το Game Informer αγοράστηκε από το GameStop μαζί με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του, τον ανταγωνιστή στο retail gaming, FuncoLand, το 2000. Αυτό ουσιαστικά έδωσε στο περιοδικό την ευκαιρία να πωλείται σε χιλιάδες καταστήματα, με τους πελάτες του GameStop να παίρνουν μια ετήσια συνδρομή ως ένα από τα προνόμια για την εγγραφή στο πρόγραμμα επιβράβευσης του καταστήματος. Πριν την εξέλιξη των social media, η ενημέρωση για τους gamers γινόταν μόνο μέσω περιοδικών, διότι δεν υπήρχαν blogs και το YouTube για βίντεο.

Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, καθώς το GameStop έχει πάρει την κατιούσα μετά την κατάρρευση των retail πωλήσεων των games, η εταιρεία έβαζε στο Game Informer μεσαίους διαχειριστές, δίνοντας αντιφατικές και συνεχώς μεταβαλλόμενες οδηγίες. Το GameStop συνέχισε να απολύει εργαζόμενους σε όλη την επιχείρησή του, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν ετήσιων απολύσεων στο Game Informer.

Ο επί μακρόν αρχισυντάκτης Andy McNamara έφυγε για να ενταχθεί στην Electronic Arts το 2020, με αποχωρήσεις άλλων ανώτερων στελεχών να ακολουθούν εν μέσω της συνεχιζόμενης κρίσης. Ο Andy McNamara έγραψε για το κλείσιμο: «Ως κάποιος που ήταν εκεί από το πρώτο τεύχος και πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του παλεύοντας για το GI, ραγίζει η καρδιά μου να το βλέπω να τελειώνει. Το GI θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Όπως πάντα, οι άνθρωποι είναι αυτοί που έχουν σημασία. Τι καταπληκτικό ταξίδι για όλους μας. GI4ever."


As someone who was there at issue one and spent most of their life fighting and scratching and clawing for GI, it breaks my heart to see it end. GI will always hold a special place in my heart. As always, the people are who matter. What an amazing journey for us all. GI4ever. t.co/h89FFMLRW6

— Andy McNamara (@TheRealAndyMc) August 2, 2024

Το GameStop πριν λίγους μήνες έβγαλε το Game Informer από το πρόγραμμα ανταμοιβών. Το κλείσιμο του Game Informer έρχεται καθώς ο CEO του GameStop, Ryan Cohen, δηλώνει την υποστήριξή του στον Donald Trump για τις εκλογές του 2024 στις ΗΠΑ. Σε ένα email προς το προσωπικό πέρυσι, o executive ζήτησε «ακραία λιτότητα» και κατέκρινε αυτούς που  «σπαταλούσαν τα χρήματά τους» χωρίς να στηρίξουν την εταιρεία ή την επιτυχία της. Αυτήν τη στιγμή, ο CEO έχει μηνυθεί από την πρώην εταιρεία πίσω από το Bed Bath and Beyond για κέρδη 47 εκατομμυρίων δολαρίων από εμπιστευτικές συναλλαγές.

Τα gaming περιοδικά στην Ελλάδα
Την ίδια μοίρα είχαν και τα gaming περιοδικά στην Ελλάδα. Δύο παραδείγματα που θα αναφερθούν είναι το περιοδικό Games και το περιοδικό PC Master. Το περιοδικό Games είχε ξεκινήσει το 1996 και έκλεισε το 2009 (13 χρόνια παρουσίας). Σε αυτό το περιοδικό είχε δουλέψει για 6 χρόνια ο Μάνος Γρυπάρης ως εξωτερικός συντάκτης. Το περιοδικό PC Master ήταν το τελευταίο gaming περιοδικό στην Ελλάδα. Ξεκίνησε το 1989 και έκλεισε το 2015 (26 χρόνια παρουσίας) και είχαν δουλέψει εκεί αρκετοί συντάκτες του gameworld.gr. Και τα δύο περιοδικά έχουν κάτι κοινό μεταξύ τους. Το PC Master και το Games έκλεισαν, λόγω της ανάπτυξης των ειδησεογραφικών sites και του YouTube με τα βίντεο, διότι η ενημέρωση είναι πιο προσβάσιμη, πιο άμεση και δωρεάν. Το gameworld.gr είναι το πρώτο gaming ειδησεογραφικό site της Ελλάδας, έχοντας ξεκινήσει το 2005. Μάλιστα, η επέτειος έναρξης του gameworld.gr ήταν πριν λίγες μέρες (30 Ιουλίου) και έχει κλείσει τα 19 χρόνια λειτουργίας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Aug 2024 01:22 #276984 by Nikos Georgopoulos
Η Ευρωπαϊκή Ένωση ίσως απαγορεύσει τα multiplayer games να γίνονται unplayable




Αν μια αίτηση με την υποστήριξη του Stop Killing Games μαζέψει 1 εκατομμύριο υπογραφές.

Τις περισσότερες φορές, ο λόγος που κάποια games γίνονται unplayable είναι γιατί κλείνουν οι servers , ενώ αυτά τα games παίζονται μόνο online. Μόνο το 2023 έκλεισαν τα Battlefield, Call of Duty: Warzone, Knockout City, Spellbreak και Gundam Evolution και οι publishers συνεχίζουν να "σκοτώνουν τα games τους". Όλα αυτά θα αλλάξουν, μέσω ενός νόμου που ίσως έρθει από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Όταν οι εταιρείες κλείνουν κάποιο video game υπάρχουν δύο συνέπειες. Η μία συνέπεια είναι ότι όλοι αυτοί οι κόποι που έκαναν οι developers , οι artists, οι writers, οι modelers, οι designers και όλοι όσοι έχουν δουλέψει για αυτό το video game, έχουν πάει χαμένοι. Η δεύτερη συνέπεια είναι ότι οι publishers εναντιώνονται στα δικαιώματα των αγοραστών, οι οποίοι έχουν πληρώσει για ένα video game σαν να αγόρασαν βιβλίο, ταινία και άλλα παρόμοια προϊόντα, αλλά τα λεφτά τους πηγαίνουν χαμένα, ακόμα και αν πλήρωσαν για microtransactions σε free-to-play games.

Ένας τρόπος για την καταπολέμηση της θανάτωσης παιχνιδιών είναι η πρόταση νέου νόμου, μια προσπάθεια που βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η διαδικασία ονομάζεται «Ευρωπαϊκή Πρωτοβουλία Πολιτών» και αν υπογραφεί από 1 εκατομμύριο πολίτες στην ΕΕ, έχει την ευκαιρία να γίνει πραγματικός νόμος. Εάν ψηφιστεί, ο νόμος θα απαιτούσε από "publishers που πωλούν ή δίνουν άδειες για video games σε καταναλωτές στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ή πράγματα in-game ) να αφήνουν τα εν λόγω video games να είναι ακόμα playable ", ακόμη και σε περίπτωση που οι servers κλείνουν ή κλείνει η εταιρεία.

Μία αίτηση λέει: "Ένας αυξανόμενος αριθμός των publishers πουλάνε video games που απαιτείται να συνδεθούν μέσω του internet στον publisher του game για να λειτουργήσουν. Αν και αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα από μόνο του, όταν η υποστήριξη τερματίζεται για αυτούς τους τύπους των video games, πολύ συχνά οι publishers απλώς διακόπτουν τη σύνδεση που είναι απαραίτητη για τη λειτουργία του παιχνιδιού, καταστρέφουν όλα τα λειτουργικά αντίτυπα του παιχνιδιού και εφαρμόζουν εκτεταμένα μέτρα για να αποτρέψουν τους πελάτες από το να επισκευάσουν το παιχνίδι με οποιονδήποτε τρόπο."

Κατανοώντας ότι οι developers και οι publishers δεν μπορούν να υποστηρίξουν τα games για πάντα, ο νόμος "θα περιμένει από τον publisher να παρέχει resources για το εν λόγω βιντεοπαιχνίδι μόλις το διακόψουν να το αφήσουν playable". Αυτό σημαίνει ότι οι developers θα δίνουν στους παίκτες τη δυνατότητα να κάνουν host τα games στους δικούς τους servers, για παράδειγμα, και θα καταργούν την απαίτηση σύνδεσης των games με τους (απενεργοποιημένους) servers των publishers προκειμένου να παιχτούν. Αυτός ο νόμος δεν ισχύει μόνο για games που πωλούνται, αλλά και για τα δωρεάν games που έχουν μικροσυναλλαγές για πράγματα (όπως skins).

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ακόμη και ένα εκατομμύριο υπογραφές στην αίτηση δεν σημαίνει αυτόματη νίκη, απλώς ότι θα πάει στην Ευρωπαϊκή Ένωση ως πρόταση να γίνει νόμος. Η αίτηση σε ένα 24ωρο είχε ήδη μαζέψει 45.000 υπογραφές σε μια μέρα, κάτι που είναι μια εξαιρετική αρχή. Το petition θα παραμείνει επίσης ανοιχτό για έναν ολόκληρο χρόνο, οπότε υπάρχει αρκετός χρόνος για να αποκτήσει τις υπόλοιπες υπογραφές.

Μάθετε περισσότερα στο StopKillingGames.com . Αν συμφωνείτε, διαβάστε πιο αναλυτικά και υπογράψτε την αίτηση . Αυτή τη στιγμή, η αίτηση έχει μαζέψει 416 υπογραφές από Ελλάδα και 43 υπογραφές από Κύπρο και συνολικά πάνω από 47.000 υπογραφές από όλες τις χώρες της ΕΕ.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Aug 2024 01:23 #276986 by Nikos Georgopoulos
San Diego Comic-Con: Η αστυνομία συνέλαβε 14 άτομα για sex trafficking




Οι αστυνομικοί προσποιήθηκαν τους αγοραστές.

Στη San Diego Comic-Con, μία ομάδα ατόμων πήγε εκεί, όχι για να δουν τα panels, αλλά για να κάνουν sex trafficking . Ο Rob Bonta (γενικός εισαγγελέας) της California ανακοίνωσε ότι έγινε μια επιχείρηση εναντίον των traffickers στην San Diego Comic-Con, η οποία οδήγησε σε 14 συλλήψεις.

Ο Bonta έκανε την ανακοίνωση μέσω του επίσημου site για ειδήσεις της Καλιφόρνιας . Εννιά ενήλικα θύματα και μια 16χρονη σώθηκαν, ενώ οι αστυνόμοι προσποιήθηκαν ότι ήταν αγοραστές για σεξ, με στόχο να πιάσουν τους υπόπτους. Επιπλέον, κάποιοι αξιωματικοί επιβολής του νόμου έφτιαξαν διαφημίσεις για το σεξ με σκοπό να προσελκύσουν περισσότερους αγοραστές για σεξ και να τους συλλάβουν.

Στη δήλωσή του, ο Bonta σημείωσε ότι οι sex traffickers συχνά «μαζεύονται σε μεγάλες εκδηλώσεις όπως η Comic-Con για να εκμεταλλευτούν τα θύματά τους για κέρδος». Η σερίφισσα του San Diego, η Kelly Martinez πρόσθεσε ότι "δεν υπάρχει πιο ύπουλο έγκλημα από την εμπορία ανθρώπων. Ο εξαναγκασμός και η βία που υποδουλώνει τους ανθρώπους για κέρδος και τους τοποθετεί σε καταναγκαστική εργασία ή σεξ είναι έγκλημα. Ως σερίφισσα υποστηρίζω τις προσπάθειες όλων των συνεργατών μας στη δικαιοσύνη στο να λογοδοτήσουν οι δράστες, εκτιμώ την εστίαση που δόθηκε στην πρόσφατη σύμβαση για τον εντοπισμό και τη διάσωση των θυμάτων εμπορίας ανθρώπων».

Στην ανακοίνωση δεν αναφέρθηκε αν οι υπεύθυνοι της Comic-Con γνώριζαν για το έγκλημα, ούτε την ταυτότητα των 14 ατόμων που συνελήφθησαν. Η Comic-Con προσελκύει ετησίως πάνω από 100.000 άτομα στο San Diego και είναι ένα από τα μεγαλύτερα συνέδρια για κόμικ στη χώρα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Aug 2024 01:24 #276988 by Nikos Georgopoulos
Το GameStop κλείνει το Game Informer, το μακροβιότερο περιοδικό για games στις ΗΠΑ




Μετά από 33 χρόνια λειτουργίας.

Το Game Informer είναι ένα περιοδικό για games στις ΗΠΑ, το οποίο έχει 33 χρόνια παρουσίας (έχοντας ξεκινήσει από το 1991) και μέχρι πρόσφατα ήταν ένα από τα τελευταία περιοδικά για games που έχουν μείνει στον κόσμο. Το περιοδικό είχε αναλύσεις και αποκλειστικές συνεντεύξεις για τα μεγαλύτερα games που κυκλοφορούσαν. Φαίνεται ότι αυτά τα 33 χρόνια παρουσίας του περιοδικού έφτασαν στο τέλος του, αφού το κλείνει το GameStop.

Το κλείσιμο και οι ανακοινώσεις
Το προσωπικό, που δημοσίευε εβδομαδιαία podcasts και βίντεο για εταιρείες ανάπτυξης των video games, ενημερώθηκε για το κλείσιμο σε συνάντηση που έγινε την Παρασκευή. Στη συνάντηση συμμετείχαν τα μέλη του προσωπικού -εκτός από έναν που έλειπε σε επαγγελματικό ταξίδι- και ο αντιπρόεδρος ανθρώπινου δυναμικού του GameStop. Τα μέλη του προσωπικού ενημερώθηκαν ότι το περιοδικό κλείνει αμέσως και απολύθηκαν όλοι.

Το ξαφνικό κλείσιμο του Game Informer σημαίνει ότι το τεύχος 367, που ήταν για το Dragon Age: The Veilguard, είναι το τελευταίο. Ο επίσημος λογαριασμός του Game Informer στο X/πρώην Twitter ανακοίνωσε το κλείσιμο. Πηγές λένε στο Kotaku ότι η δήλωση δεν γράφτηκε από κανέναν στην ομάδα, ενώ τα μέλη της ενημερώνονταν ακόμα για το κλείσιμο.

Το Game Informer δήλωσε:

"Μετά από 33 συναρπαστικά χρόνια που σας μεταφέρουμε τις πιο πρόσφατες ειδήσεις, reviews και πληροφορίες από τον συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο του gaming, με βαριά καρδιά ανακοινώνουμε το κλείσιμο του Game Informer.

Από τις πρώτες μέρες των περιπετειών με pixels μέχρι και τις σημερινές καθηλωτικές εικονικές των ψηφιακών βασιλείων, είχαμε την τιμή να μοιραστούμε αυτό το απίστευτο ταξίδι μαζί σας, τους πιστούς μας αναγνώστες. Ενώ το περιοδικό μας ίσως σταμάτησε, το πάθος για το gaming που έχουμε καλλιεργήσει μαζί θα συνεχίσει να ζει.

Σας ευχαριστούμε που συμμετείχατε στην επική μας αποστολή και μακάρι οι δικές σας περιπέτειες στο gaming να μην τελειώσουν ποτέ."


The Final Level: Farewell from Game Informer ?️ pic.twitter.com/tmrEB2TE7U

— Game Informer (@gameinformer) August 2, 2024

Ο Kyle Hilliard (διευθυντής περιεχομένου του περιοδικού Game Informer) έγραψε στο X: «Μια απογοητευτική εξέλιξη των γεγονότων (ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι τελειώσαμε περίπου το 70% με το επόμενο τεύχος και επρόκειτο να είχε ένα ΥΠΕΡΟΧΟ εξώφυλλο)».


Game Informer has been closed down by GameStop and the entire, incredibly talented staff (including myself) have all been laid off. A frustrating turn of events (especially considering we were about 70% done with the next issue and it was going to have a GREAT cover).

— Kyle Hilliard (@KyleMHilliard) August 2, 2024

Ο Ben Hanson (πρώην παραγωγός των βίντεο) είπε στο X: «Είμαι έξαλλος για το τέλος του Game Informer. Ήταν μια απίστευτη διαδρομή 33 ετών και στη συνέχεια το GameStop στέλνει αυτό το ψεύτικο/κενό αποχαιρετιστήριο μήνυμα. Βάζω στοίχημα τα λεφτά μου ότι γράφτηκε από AI. Άντε γ@μήσου, GameStop και εύχομαι ένα τεράστιο γ@μήσι στον Ryan Cohen».


I'm furious about the end of Game Informer. It was an incredible 33-year run and then GameStop pumps out this phony/empty farewell message. I'd bet money it was written by AI.

Fuck you, GameStop and a huge fuck you to Ryan Cohen. t.co/XeTY5HoxNV

— Ben Hanson (@yozetty) August 2, 2024

Το κλείσιμο του επίσημου site του Game Informer
Όλα τα URLs για το site του Game Informer, πλέον σας μεταφέρουν στην επίσημη ανακοίνωση. Ως συνέπεια έχει χαθεί πάνω από δεκαετία από άρθρα, reviews και αναφορές για games. Μια πρόσφατη εκτενής αναφορά από την retro games εταιρεία Digital Eclipse για την ιστορία των video games και τη συντήρησή τους δεν είναι πια διαθέσιμη. Μια αναφορά για το The Game Informer Vault , που περιέχει κυκλοφορίες από όλη τη μακρόχρονη ιστορία του, είναι επίσης μη προσβάσιμη. Δείτε βίντεο με το The Game Informer Vault:



Η ιστορία του Game Informer
Στην ακμή του, το Game Informer ήταν το κορυφαίο μηνιαίο περιοδικό μεταξύ μιας ομάδας εκδόσεων που περιλάμβαναν το Game Pro, το Electronic Gaming Monthly και πολλά άλλα, καθώς και περιοδικά με επίκεντρο την πλατφόρμα, όπως το Nintendo Power. Με έδρα τη Minneapolis, το Game Informer είχε γίνει από τότε η μόνη σημαντική έκδοση στις ΗΠΑ., γνωστή για μηνιαία reviews, editor columns και εκτενή previews για επερχόμενα games και πρόσβαση σε μεγάλα ονόματα για συνεντεύξεις που λίγοι άλλοι στον κλάδο θα μπορούσαν να ταιριάξουν .

Το Game Informer αγοράστηκε από το GameStop μαζί με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του, τον ανταγωνιστή στο retail gaming, FuncoLand, το 2000. Αυτό ουσιαστικά έδωσε στο περιοδικό την ευκαιρία να πωλείται σε χιλιάδες καταστήματα, με τους πελάτες του GameStop να παίρνουν μια ετήσια συνδρομή ως ένα από τα προνόμια για την εγγραφή στο πρόγραμμα επιβράβευσης του καταστήματος. Πριν την εξέλιξη των social media, η ενημέρωση για τους gamers γινόταν μόνο μέσω περιοδικών, διότι δεν υπήρχαν blogs και το YouTube για βίντεο.

Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, καθώς το GameStop έχει πάρει την κατιούσα μετά την κατάρρευση των retail πωλήσεων των games, η εταιρεία έβαζε στο Game Informer μεσαίους διαχειριστές, δίνοντας αντιφατικές και συνεχώς μεταβαλλόμενες οδηγίες. Το GameStop συνέχισε να απολύει εργαζόμενους σε όλη την επιχείρησή του, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν ετήσιων απολύσεων στο Game Informer.

Ο επί μακρόν αρχισυντάκτης Andy McNamara έφυγε για να ενταχθεί στην Electronic Arts το 2020, με αποχωρήσεις άλλων ανώτερων στελεχών να ακολουθούν εν μέσω της συνεχιζόμενης κρίσης. Ο Andy McNamara έγραψε για το κλείσιμο: «Ως κάποιος που ήταν εκεί από το πρώτο τεύχος και πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του παλεύοντας για το GI, ραγίζει η καρδιά μου να το βλέπω να τελειώνει. Το GI θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Όπως πάντα, οι άνθρωποι είναι αυτοί που έχουν σημασία. Τι καταπληκτικό ταξίδι για όλους μας. GI4ever."


As someone who was there at issue one and spent most of their life fighting and scratching and clawing for GI, it breaks my heart to see it end. GI will always hold a special place in my heart. As always, the people are who matter. What an amazing journey for us all. GI4ever. t.co/h89FFMLRW6

— Andy McNamara (@TheRealAndyMc) August 2, 2024

Το GameStop πριν λίγους μήνες έβγαλε το Game Informer από το πρόγραμμα ανταμοιβών. Το κλείσιμο του Game Informer έρχεται καθώς ο CEO του GameStop, Ryan Cohen, δηλώνει την υποστήριξή του στον Donald Trump για τις εκλογές του 2024 στις ΗΠΑ. Σε ένα email προς το προσωπικό πέρυσι, o executive ζήτησε «ακραία λιτότητα» και κατέκρινε αυτούς που  «σπαταλούσαν τα χρήματά τους» χωρίς να στηρίξουν την εταιρεία ή την επιτυχία της. Αυτήν τη στιγμή, ο CEO έχει μηνυθεί από την πρώην εταιρεία πίσω από το Bed Bath and Beyond για κέρδη 47 εκατομμυρίων δολαρίων από εμπιστευτικές συναλλαγές.

Τα gaming περιοδικά στην Ελλάδα
Την ίδια μοίρα είχαν και τα gaming περιοδικά στην Ελλάδα. Δύο παραδείγματα που θα αναφερθούν είναι το περιοδικό Games και το περιοδικό PC Master. Το περιοδικό Games είχε ξεκινήσει το 1996 και έκλεισε το 2009 (13 χρόνια παρουσίας). Σε αυτό το περιοδικό είχε δουλέψει για 6 χρόνια ο Μάνος Γρυπάρης ως εξωτερικός συντάκτης. Το περιοδικό PC Master ήταν το τελευταίο gaming περιοδικό στην Ελλάδα. Ξεκίνησε το 1989 και έκλεισε το 2015 (26 χρόνια παρουσίας) και είχαν δουλέψει εκεί αρκετοί συντάκτες του gameworld.gr. Και τα δύο περιοδικά έχουν κάτι κοινό μεταξύ τους. Το PC Master και το Games έκλεισαν, λόγω της ανάπτυξης των ειδησεογραφικών sites και του YouTube με τα βίντεο, διότι η ενημέρωση είναι πιο προσβάσιμη, πιο άμεση και δωρεάν. Το gameworld.gr είναι το πρώτο gaming ειδησεογραφικό site της Ελλάδας, έχοντας ξεκινήσει το 2005. Μάλιστα, η επέτειος έναρξης του gameworld.gr ήταν πριν λίγες μέρες (30 Ιουλίου) και έχει κλείσει τα 19 χρόνια λειτουργίας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Aug 2024 09:50 #277002 by Nikos Georgopoulos
Το GameStop κλείνει το Game Informer, το μακροβιότερο περιοδικό για games στις ΗΠΑ




Μετά από 33 χρόνια λειτουργίας.

Το Game Informer είναι ένα περιοδικό για games στις ΗΠΑ, το οποίο έχει 33 χρόνια παρουσίας (έχοντας ξεκινήσει από το 1991) και μέχρι πρόσφατα ήταν ένα από τα τελευταία περιοδικά για games που έχουν μείνει στον κόσμο. Το περιοδικό είχε αναλύσεις και αποκλειστικές συνεντεύξεις για τα μεγαλύτερα games που κυκλοφορούσαν. Φαίνεται ότι αυτά τα 33 χρόνια παρουσίας του περιοδικού έφτασαν στο τέλος του, αφού το κλείνει το GameStop.

Το κλείσιμο και οι ανακοινώσεις
Το προσωπικό, που δημοσίευε εβδομαδιαία podcasts και βίντεο για εταιρείες ανάπτυξης των video games, ενημερώθηκε για το κλείσιμο σε συνάντηση που έγινε την Παρασκευή. Στη συνάντηση συμμετείχαν τα μέλη του προσωπικού -εκτός από έναν που έλειπε σε επαγγελματικό ταξίδι- και ο αντιπρόεδρος ανθρώπινου δυναμικού του GameStop. Τα μέλη του προσωπικού ενημερώθηκαν ότι το περιοδικό κλείνει αμέσως και απολύθηκαν όλοι.

Το ξαφνικό κλείσιμο του Game Informer σημαίνει ότι το τεύχος 367, που ήταν για το Dragon Age: The Veilguard, είναι το τελευταίο. Ο επίσημος λογαριασμός του Game Informer στο X/πρώην Twitter ανακοίνωσε το κλείσιμο. Πηγές λένε στο Kotaku ότι η δήλωση δεν γράφτηκε από κανέναν στην ομάδα, ενώ τα μέλη της ενημερώνονταν ακόμα για το κλείσιμο.

Το Game Informer δήλωσε:

"Μετά από 33 συναρπαστικά χρόνια που σας μεταφέρουμε τις πιο πρόσφατες ειδήσεις, reviews και πληροφορίες από τον συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο του gaming, με βαριά καρδιά ανακοινώνουμε το κλείσιμο του Game Informer.

Από τις πρώτες μέρες των περιπετειών με pixels μέχρι και τις σημερινές καθηλωτικές εικονικές των ψηφιακών βασιλείων, είχαμε την τιμή να μοιραστούμε αυτό το απίστευτο ταξίδι μαζί σας, τους πιστούς μας αναγνώστες. Ενώ το περιοδικό μας ίσως σταμάτησε, το πάθος για το gaming που έχουμε καλλιεργήσει μαζί θα συνεχίσει να ζει.

Σας ευχαριστούμε που συμμετείχατε στην επική μας αποστολή και μακάρι οι δικές σας περιπέτειες στο gaming να μην τελειώσουν ποτέ."


The Final Level: Farewell from Game Informer ?️ pic.twitter.com/tmrEB2TE7U

— Game Informer (@gameinformer) August 2, 2024

Ο Kyle Hilliard (διευθυντής περιεχομένου του περιοδικού Game Informer) έγραψε στο X: «Μια απογοητευτική εξέλιξη των γεγονότων (ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι τελειώσαμε περίπου το 70% με το επόμενο τεύχος και επρόκειτο να είχε ένα ΥΠΕΡΟΧΟ εξώφυλλο)».


Game Informer has been closed down by GameStop and the entire, incredibly talented staff (including myself) have all been laid off. A frustrating turn of events (especially considering we were about 70% done with the next issue and it was going to have a GREAT cover).

— Kyle Hilliard (@KyleMHilliard) August 2, 2024

Ο Ben Hanson (πρώην παραγωγός των βίντεο) είπε στο X: «Είμαι έξαλλος για το τέλος του Game Informer. Ήταν μια απίστευτη διαδρομή 33 ετών και στη συνέχεια το GameStop στέλνει αυτό το ψεύτικο/κενό αποχαιρετιστήριο μήνυμα. Βάζω στοίχημα τα λεφτά μου ότι γράφτηκε από AI. Άντε γ@μήσου, GameStop και εύχομαι ένα τεράστιο γ@μήσι στον Ryan Cohen».


I'm furious about the end of Game Informer. It was an incredible 33-year run and then GameStop pumps out this phony/empty farewell message. I'd bet money it was written by AI.

Fuck you, GameStop and a huge fuck you to Ryan Cohen. t.co/XeTY5HoxNV

— Ben Hanson (@yozetty) August 2, 2024

Το κλείσιμο του επίσημου site του Game Informer
Όλα τα URLs για το site του Game Informer, πλέον σας μεταφέρουν στην επίσημη ανακοίνωση. Ως συνέπεια έχει χαθεί πάνω από δεκαετία από άρθρα, reviews και αναφορές για games. Μια πρόσφατη εκτενής αναφορά από την retro games εταιρεία Digital Eclipse για την ιστορία των video games και τη συντήρησή τους δεν είναι πια διαθέσιμη. Μια αναφορά για το The Game Informer Vault , που περιέχει κυκλοφορίες από όλη τη μακρόχρονη ιστορία του, είναι επίσης μη προσβάσιμη. Δείτε βίντεο με το The Game Informer Vault:



Η ιστορία του Game Informer
Στην ακμή του, το Game Informer ήταν το κορυφαίο μηνιαίο περιοδικό μεταξύ μιας ομάδας εκδόσεων που περιλάμβαναν το Game Pro, το Electronic Gaming Monthly και πολλά άλλα, καθώς και περιοδικά με επίκεντρο την πλατφόρμα, όπως το Nintendo Power. Με έδρα τη Minneapolis, το Game Informer είχε γίνει από τότε η μόνη σημαντική έκδοση στις ΗΠΑ., γνωστή για μηνιαία reviews, editor columns και εκτενή previews για επερχόμενα games και πρόσβαση σε μεγάλα ονόματα για συνεντεύξεις που λίγοι άλλοι στον κλάδο θα μπορούσαν να ταιριάξουν .

Το Game Informer αγοράστηκε από το GameStop μαζί με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του, τον ανταγωνιστή στο retail gaming, FuncoLand, το 2000. Αυτό ουσιαστικά έδωσε στο περιοδικό την ευκαιρία να πωλείται σε χιλιάδες καταστήματα, με τους πελάτες του GameStop να παίρνουν μια ετήσια συνδρομή ως ένα από τα προνόμια για την εγγραφή στο πρόγραμμα επιβράβευσης του καταστήματος. Πριν την εξέλιξη των social media, η ενημέρωση για τους gamers γινόταν μόνο μέσω περιοδικών, διότι δεν υπήρχαν blogs και το YouTube για βίντεο.

Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, καθώς το GameStop έχει πάρει την κατιούσα μετά την κατάρρευση των retail πωλήσεων των games, η εταιρεία έβαζε στο Game Informer μεσαίους διαχειριστές, δίνοντας αντιφατικές και συνεχώς μεταβαλλόμενες οδηγίες. Το GameStop συνέχισε να απολύει εργαζόμενους σε όλη την επιχείρησή του, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν ετήσιων απολύσεων στο Game Informer.

Ο επί μακρόν αρχισυντάκτης Andy McNamara έφυγε για να ενταχθεί στην Electronic Arts το 2020, με αποχωρήσεις άλλων ανώτερων στελεχών να ακολουθούν εν μέσω της συνεχιζόμενης κρίσης. Ο Andy McNamara έγραψε για το κλείσιμο: «Ως κάποιος που ήταν εκεί από το πρώτο τεύχος και πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του παλεύοντας για το GI, ραγίζει η καρδιά μου να το βλέπω να τελειώνει. Το GI θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Όπως πάντα, οι άνθρωποι είναι αυτοί που έχουν σημασία. Τι καταπληκτικό ταξίδι για όλους μας. GI4ever."


As someone who was there at issue one and spent most of their life fighting and scratching and clawing for GI, it breaks my heart to see it end. GI will always hold a special place in my heart. As always, the people are who matter. What an amazing journey for us all. GI4ever. t.co/h89FFMLRW6

— Andy McNamara (@TheRealAndyMc) August 2, 2024

Το GameStop πριν λίγους μήνες έβγαλε το Game Informer από το πρόγραμμα ανταμοιβών. Το κλείσιμο του Game Informer έρχεται καθώς ο CEO του GameStop, Ryan Cohen, δηλώνει την υποστήριξή του στον Donald Trump για τις εκλογές του 2024 στις ΗΠΑ. Σε ένα email προς το προσωπικό πέρυσι, o executive ζήτησε «ακραία λιτότητα» και κατέκρινε αυτούς που  «σπαταλούσαν τα χρήματά τους» χωρίς να στηρίξουν την εταιρεία ή την επιτυχία της. Αυτήν τη στιγμή, ο CEO έχει μηνυθεί από την πρώην εταιρεία πίσω από το Bed Bath and Beyond για κέρδη 47 εκατομμυρίων δολαρίων από εμπιστευτικές συναλλαγές.

Τα gaming περιοδικά στην Ελλάδα
Την ίδια μοίρα είχαν και τα gaming περιοδικά στην Ελλάδα. Δύο παραδείγματα που θα αναφερθούν είναι το περιοδικό Games και το περιοδικό PC Master. Το περιοδικό Games είχε ξεκινήσει το 1996 και έκλεισε το 2009 (13 χρόνια παρουσίας). Σε αυτό το περιοδικό είχε δουλέψει για 6 χρόνια ο Μάνος Γρυπάρης ως εξωτερικός συντάκτης. Το περιοδικό PC Master ήταν το τελευταίο gaming περιοδικό στην Ελλάδα. Ξεκίνησε το 1989 και έκλεισε το 2015 (26 χρόνια παρουσίας) και είχαν δουλέψει εκεί αρκετοί συντάκτες του gameworld.gr. Και τα δύο περιοδικά έχουν κάτι κοινό μεταξύ τους. Το PC Master και το Games έκλεισαν, λόγω της ανάπτυξης των ειδησεογραφικών sites και του YouTube με τα βίντεο, διότι η ενημέρωση είναι πιο προσβάσιμη, πιο άμεση και δωρεάν. Το gameworld.gr είναι το πρώτο gaming ειδησεογραφικό site της Ελλάδας, έχοντας ξεκινήσει το 2005. Μάλιστα, η επέτειος έναρξης του gameworld.gr ήταν πριν λίγες μέρες (30 Ιουλίου) και έχει κλείσει τα 19 χρόνια λειτουργίας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.