Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Activision Blizzard: Γενική συζήτηση

More
10 May 2021 22:33 #250804 by Ερμής Δερβίσης

Η Blizzard χάνει εκατομμύρια παίκτες κάθε μήνα
Τα συνολικά της έσοδα αυξάνονται όμως.


Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021, οι παίκτες στους τίτλους της Blizzard μειώθηκαν κατά 2 εκατομμύρια.

Συγκεκριμένα από τα 29 εκατομμύρια που ήταν στο προηγούμενο τρίμηνο, έφτασαν τα 27 εκατομμύρια. Συνολικά στα τελευταία 3 χρόνια η Blizzard έχει χάσει το 29% των συνολικών παικτών της. Αξιοσημείωτο είναι όμως ότι η Blizzard δεν έχει κυκλοφορήσει κάποιο νέο τίτλο μετά το Overwatch του 2016, πέρα από expansions, όπως το World of Warcraft: Shadowlands.


Παρόλα αυτά, τα συνολικά έσοδα της Blizzard ανέβηκαν κατά 7% σε σχέση με πέρυσι και συγκεκριμένα έφτασαν τα 483 εκατομμύρια δολάρια. Στο επόμενο χρονικό διάστημα, η Blizzard θα κυκλοφορήσει αρκετούς τίτλους , όπως το Diablo 2: Resurrected, το Diablo Immortal, ενώ τα Diablo 4 και Overwatch 2 βρίσκονται υπό ανάπτυξη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 May 2021 10:17 #251202 by Giorgos Tsolaridis
Πρώην developers των Blizzard και Epic Games ίδρυσαν την LightForge Games Με στόχο την δημιουργία RPG με στοιχεία table-top, Minecraft και Roblox.
 Developers της Blizzard και της Epic Games ίδρυσαν μια νέα εταιρεία ανάπτυξης, με την ονομασία Lightforge Games.
 Η νέα αυτή indie εταιρεία θα αναπτύξει για αρχή ένα νέο cross-platform Social RPG, στο οποίο οι παίκτες θα μπορείτε να δημιουργείτε κόσμους, έχοντας μεγάλη ελευθερία επιλογών.

 Η εταιρεία ιδρύθηκε από τους Matt Schembary (πρώην user interface director στην  Epic Games), Dan Hertzka, Nathan Fairbanks (πρώην project manager και παραγωγός στις BioWare, ZeniMax Online και Epic Games), Glenn Rane (πρώην art director στην Blizzard) και Marc Hutcheson (πρώην brand manager και marketing director στις Blizzard and Epic). Τα games στα βιογραφικά των προαναφερθέντων συντελεστών περιλαμβάνουν και τα World of Warcraft, Star Wars: The Old Republic, Overwatch, Fortnite και The Elder Scrolls Online.

 Ο Matt Schembardi, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας,  δήλωσε  ότι η ομάδα του λατρεύει τα "Social και δημιουργικά games και ειδικά όσα games επιτρέπουν στους παίκτες να καθοδηγούν την αφήγηση της ιστορίας. Θα συνδυάσουμε στοιχεία από Minecraft ή Roblox με tabletop RPGs για να δημιουργήσουμε έναν νέο τρόπο να παίξετε RPG. Σύμφωνα με το ιστορικό μας, το να δημιουργήσουμε ένα παιχνίδι που θα φέρει την επανάσταση στα RPG, ήταν μια προφανής επιλογή".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 May 2021 22:57 - 26 May 2021 09:40 #251331 by Γιώργος Τσάκωνας
Ο lead character artist του Overwatch αποχωρεί από την Blizzard
Μετά από 12 χρόνια συνεργασίας.


Ο Renaud Galand, lead character artist του Overwatch, αποχωρεί από την Blizzard Entertainment μετά από 12 χρόνια συνεργασίες για να “ξεκινήσει μία καινούρια συναρπαστική περιπέτεια”.

Ο Galand εργαζόταν στην Blizzard από το 2009 ως character artist στο Project Titan, ένα MMO που ακυρώθηκε και αποτέλεσε τελικά την βάση για το Overwatch. Ο Galand έφτασε να γίνει lead character artist τον Μάρτιο του 2020. Πριν την Blizzard, ο Galand είχε ιδρύσει την Βελγική startup 3D σχεδίασης Skymonkey Studio, η οποία λειτούργησε την περίοδο 2008-2009. Το portfolio του περιλαμβάνει πολλούς ήρωες του Overwatch όπως τους Ashe, Doomfist, Mercy, Mei, Tracer και Zarya, καθώς επίσης και skins των Genji και Widowmaker τόσο για το Overwatch όσο και για το Overwatch 2.

Ο Galand ανακοίνωσε την απόφασή του μέσω μίας ανάρτησης στο Instagram. Η ανάρτηση περιλαμβάνει μία φωτογραφία με το σήμα του, το οποίο γράφει πάνω “Team 4”. Η Team 4 είναι η ομάδα της Blizzard που ασχολείται με την ανάπτυξη του Overwatch. Ο Galand ανέφερε στην ανάρτησή του: “Είναι δύσκολο να εκφράσω με λόγια το πόσα αυτή η ομάδα, η οποία ήταν μαζί μου στα εύκολα και στα δύσκολα την τελευταία δεκαετία, σημαίνει για εμένα. Το να μοιραστώ τόσες υπέροχες στιγμές ανακάλυψης, χαράς, τρόμου, ενθουσιασμού και πάθους με όλους εσάς στο Project Titan και στο Overwatch ήταν μία από τις καλύτερες εμπειρίες της ζωής μου τις οποίες θα λατρεύω για πάντα. Ήσασταν, είστε και θα είστε για πάντα η δεύτερή μου οικογένεια”.

Ο Galand ολοκλήρωσε την ανάρτησή του λέγοντας πως ανυπομονεί για το Overwatch 2, ενώ ανέφερε πως “ο κόσμος δεν είναι έτοιμος να δει πως θα εξελιχθεί το παιχνίδι που παίζει στα επόμενα χρόνια”. Η αποχώρηση του Galand από την Blizzard έγινε μία μέρα αφού η εταιρεία παρουσίασε πολλές πληροφορίες για το Overwatch 2 στο livestream “What’s Next”. Η μεγαλύτερη αλλαγή θα είναι η μείωση των μελών των ομάδων από έξι σε πέντε παίκτες τόσο στο Overwatch όσο και στο sequel, ενώ θα υπάρξουν νέα maps και modes.
Last edit: 26 May 2021 09:40 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 May 2021 23:33 #251463 by Γιώργος Τσάκωνας
Η Blizzard έχει δει πολλές αποχωρήσεις σημαντικών developers από την ομάδα της τα τελευταία χρόνια.

Πολλοί από αυτούς τους developers συνεχίζουν την καριέρα τους ιδρύοντας δικές τους indie εταιρείες ανάπτυξης. Ο Chris Metzen δούλευε ως lead designer στο Starcraft και ως creative director σε πολλά άλλα games της Blizzard, όπως το World of Warcraft. Ο Metzen αποχώρησε από την Blizzard το 2016 και ίδρυσε το 2018 την Warchief Gaming, μία εταιρεία που δημιουργεί tabletop RPGs και έχει μεγάλη επιτυχία στο Kickstarter. Το project της εταιρείας “Auroboros: Coils of the Serpent” έφτασε τον στόχο του στο Kickstarter μέσα σε 11 λεπτά και έχει μαζέψει πάνω από 1.2 εκατομμύρια δολάρια. Ο Metzen συνεχίζει να κάνει voice acting για τον από το World of Warcraft, διατηρώντας καλές σχέσεις με την Blizzard.

Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Blizzard Mike Morhaime αποχώρησε από την εταιρεία το 2019 μετά από δύο δεκαετίες και ίδρυσε πέρυσι την Dreamhaven. Στόχος της Dreamhavan είναι ένα εμψυχώσει υποσχόμενες ομάδες και να φέρει τις ιδέες τους στην ζωή, προσφέροντάς τους πόρους και υποστήριξη. Αυτή την στιγμή υπό την αιγίδα της βρίσκονται οι ομάδες Moonshot Games, Secret Door, και Lightforge Games, στις οποίες εργάζονται πολλοί πρώην υπάλληλοι της Blizzard.

Ο Ben Brode, που δούλευε ως game director στο Hearthstone, έφυγε από την Blizzard το 2018 μετά από 15 χρόνια και δημιούργησε την Second Dinner, μία εταιρεία που αποτελείται κυρίως από πρώην υπαλλήλους της Blizzard. Η Second Dinner εργάζεται σε ένα βιντεοπαιχνίδι στο σύμπαν της Marvel. Οι Tim Morton και Tim Campbell, οι οποίοι έχουν εργαστεί στα Starcraft και Warcraft 3, δημιούργησαν την Frost Giant το 2020 με σκοπό να αναπτύξουν ένα επιτυχημένο RTS. Το 80% των υπαλλήλων τους προέρχονται από την Blizzard.

Ο Kevin Dong, πρώην co-op designer του Starcraft 2, δήλωσε πως ο κύριος λόγος που έχουν τόσο μεγάλο ποσοστό πρώην υπαλλήλων της Blizzard είναι πως χρειάζονται άτομα με εμπειρία στα RTS. Πολλοί developers που έχουν φύγει από την Blizzard συνεχίζουν να έχουν στενές σχέσεις με την εταιρεία. Αυτό όμως δεν ακυρώνει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η εταιρεία με τις αποχωρήσεις σημαντικών στελεχών, με ορισμένες φήμες να κάνουν λόγο για αλλαγή στην κουλτούρα της εταιρείας, μη ικανοποιητικούς μισθούς και συχνές απολύσεις. Αυτή η φημολογία, ακόμα και αν είναι αναληθής, έχει αρχίσει να αποτρέπει πολλούς developers από το να εργαστούν στην εταιρεία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 May 2021 10:36 #251543 by Giorgos Tsolaridis
Πολλά υψηλόβαθμα στελέχη της Blizzard έχουν αποχωρήσει τα τελευταία χρόνια
Ιδρύουν indie εταιρείες.
 Πολλά υψηλόβαθμα στελέχη της Blizzard  έχουν αποχωρήσει τα τελευταία χρόνια, ιδρύοντας indie εταιρείες .

 Ο Chris Metzen δούλευε ως lead designer στο Starcraft και ως creative director σε πολλά άλλα games της Blizzard, όπως το World of Warcraft. Ο Metzen αποχώρησε από την Blizzard το 2016 και ίδρυσε το 2018 την Warchief Gaming, μία εταιρεία που δημιουργεί tabletop RPGs και έχει μεγάλη επιτυχία στο Kickstarter. Το project της εταιρείας “Auroboros: Coils of the Serpent” έφτασε τον στόχο του στο Kickstarter μέσα σε 11 λεπτά και έχει μαζέψει πάνω από 1.2 εκατομμύρια δολάρια. Ο Metzen συνεχίζει να κάνει voice acting για τον από το World of Warcraft, διατηρώντας καλές σχέσεις με την Blizzard.

 Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Blizzard Mike Morhaime αποχώρησε από την εταιρεία το 2019 μετά από δύο δεκαετίες και ίδρυσε πέρυσι την Dreamhaven. Στόχος της Dreamhavan είναι ένα εμψυχώσει υποσχόμενες ομάδες και να φέρει τις ιδέες τους στην ζωή, προσφέροντάς τους πόρους και υποστήριξη. Αυτή την στιγμή υπό την αιγίδα της βρίσκονται οι ομάδες Moonshot Games, Secret Door, και Lightforge Games, στις οποίες εργάζονται πολλοί πρώην υπάλληλοι της Blizzard.  Ο Ben Brode, που δούλευε ως game director στο Hearthstone, έφυγε από την Blizzard το 2018 μετά από 15 χρόνια και δημιούργησε την Second Dinner, μία εταιρεία που αποτελείται κυρίως από πρώην υπαλλήλους της Blizzard. Η Second Dinner εργάζεται σε ένα βιντεοπαιχνίδι στο σύμπαν της Marvel. Οι Tim Morton και Tim Campbell, οι οποίοι έχουν εργαστεί στα Starcraft και Warcraft 3, δημιούργησαν την Frost Giant το 2020 με σκοπό να αναπτύξουν ένα επιτυχημένο RTS. Το 80% των υπαλλήλων τους προέρχονται από την Blizzard.

 Ο Kevin Dong, πρώην co-op designer του Starcraft 2, δήλωσε πως ο κύριος λόγος που έχουν τόσο μεγάλο ποσοστό πρώην υπαλλήλων της Blizzard είναι πως χρειάζονται άτομα με εμπειρία στα RTS. Πολλοί  developers  που έχουν φύγει από την Blizzard συνεχίζουν να έχουν στενές σχέσεις με την εταιρεία. Αυτό όμως δεν ακυρώνει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η εταιρεία με τις αποχωρήσεις σημαντικών στελεχών, με ορισμένες φήμες να κάνουν λόγο για αλλαγή στην κουλτούρα της εταιρείας, μη ικανοποιητικούς μισθούς και συχνές απολύσεις. Αυτή η φημολογία, ακόμα και αν είναι αναληθής, έχει αρχίσει να αποτρέπει πολλούς developers από το να εργαστούν στην εταιρεία.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 May 2021 11:47 #251706 by Giorgos Tsolaridis
Η BlizzCon 2021 ακυρώθηκε Μετατίθεται για τις αρχές του 2022, όπως έγινε και φέτος.

 Η BlizzCon 2021 ακυρώθηκε και θα επιστρέψει στις αρχές του 2022 υπό την μορφή μιας μείξης online παρουσιάσεων και μικρών συγκεντρώσεων.

 Η Blizzard ακύρωσε την έκθεση λόγω του κορωνοϊού και θα διοργανώσει στις αρχές του 2022 ένα event που θα έχει τόσο online παρουσιάσεις, όσο και συγκεντρώσεις για ελάχιστο κόσμο και με μέτρα ασφαλείας λόγω του Covid-19. Την δήλωση αυτή έκανε η Saralyn Smith, παραγωγός της BlizzCon. Οι λόγοι της μετάθεσης ήταν ότι υπήρχε θέμα στην οργάνωση, αφού η συνεργασία με πιθανούς συνεργάτες εν μέσω μιας απρόβλεπτης πανδημίας, θα καθιστούσε το πλάνο για διοργάνωση τον Νοέμβριο αδύνατο.

 Η Smith δήλωσε: "Οι συνεχιζόμενες πολυπλοκότητες και οι αβεβαιότητες της πανδημίας έχουν επηρεάσει την ικανότητά μας να ξεπεράσουμε πολλά από τα εμπόδια και έχουμε περάσει το χροινκό σημείο στο οποίο να μπορούμε να οργανώσουμε το event για τον Νοέμβριο. Σχεδιάζουμε το BlizzConline στις αρχές του 2022, το οποίο θα είναι παρόμοιο με το event του Φεβρουαρίου του 2021. Θα έχει ανακοινώσεις για νέα games και πάνελ συζητήσεων που θα δείτε από το σπίτι".

 Ορισμένοι προσκεκλημένοι της Blizzard θα λάβουν ατομικές προσκλήσεις (πιθανόν influencers). Η Αμερικάνικη εταιρεία δεν έδωσε περισσότερες πληροφορίες για αυτό.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Jun 2021 12:49 #252313 by Giorgos Tsolaridis
Ο διευθύνων σύμβουλος της Activision Blizzard υπέστη περικοπή 50% σε μισθό και bonus Οι επενδυτές δηλώνουν ότι ακόμα πληρώνεται υπερβολικά πολύ.

 Η CtW Group  δήλωσε : "Η επιτροπή δεν εξέφρασε τους ενδιασμούς που έχει σχετικά με τους ενδοιασμούς σχετικά με τις πληρωμές της Activision στον CEO Kotick. Με δεδομένα τα bonus μετοχών που θα λάβει το 2021, τα έσοδά του θα μειωθούν μόνο μία από τις δύο χρονιές, για τις οποίες έχει υπογράψει συμβόλαιο".

 Στο συμβόλαιο του Kotick, του επιτρέπει από τον Απρίλιο του 2023 να επαναδιαπραγματευθεί τις πληρωμές του και πιθανότατα να τις ανεβάσει πάλι. Επίσης εκείνη την χρονική περίοδο θα πραγματοποιηθεί το πρόγραμμα της Activision Shareholder Value Creation τα οποία προσφέρουν τις υψηλότερες δυνατές αποδοχές. Η CtW Group δήλωσε: "Η μόνη ολόκληρη χρονιά που ο κύριος Kotick θα δει μειωμένη πληρωμή είναι το 2022. Με λίγα λόγια δεν φαίνεται κάποια προσπάθεια της επιτροπής να μειώσει τον υπερμεγέθη μισθό του CEO για μεγάλο χρονικό διάστημα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Jun 2021 16:41 #252831 by Κώστας Δαλακλίδης
Οι κάτοχοι μετοχών της Activision Blizzard υπερψήφισαν το πακέτο απολαβών του διευθύνοντος συμβούλου, Bobby Kotick, αξίας 155 εκατομμυρίων δολαρίων, μετά από μια αμφιλεγόμενη καθυστέρηση.

Η ψηφοφορία για την έγκριση του πακέτου απολαβών του Bobby Kotick πήρε αρχικά παράταση, γεγονός που ερμηνεύθηκε από κάποιους ως μια προσπάθεια της Activision Blizzard να αποφύγει ντροπιαστικές εξελίξεις. Τελικά, 54% των μετόχων της εταιρίας ψήφησαν υπέρ. Το ποσοστό όμως είναι μειωμένο σε σχέση με αυτό του προηγούμενου έτους που άγγιζε το 56,8%, το οποίο με την σειρά του ήταν μειωμένο σε σχέση με το 58% του 2019.

Η απόφαση της ψηφοφορίας ήρθε μετά από πίεση της CtW, μιας εταιρίας επενδύσεων η οποία “κρατά υπόλογους του διευθυντές για ανεύθυνη και ανήθικη εταιρική συμπεριφορά αλλά και για υπερβολική εκτελεστική αμοιβή”. Η CtW αφού ενημέρωσε αρμόδιους δήλωσε ότι: “Οι εργαζόμενοι της Activision Blizzard δεν νιώθουν ασφαλείς για την θέση τους μετά την απόλυση 800 εργαζομένων το 2019, και ταυτόχρονα λαμβάνουν συνολικά λιγότερο από το 1/3 του ποσού που λαμβάνει ο διευθύνων σύμβουλος, με κάποιους junior developers να λαμβάνουν λιγότερο από 40.000 δολάρια τον χρόνο, ενώ αναγκάζονται να μένουν σε περιοχές με υψηλό κόστος διαβίωσης, όπως η California”.

Αξίζει να σημειωθεί πως ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας ο διεθνών σύμβουλος της Activision Blizzard, πάλι θα μπορούσε να λάβει το πακέτο των 155 εκατομμυρίων, ωστόσο αυτό θα είχε αρνητικό αντίκτυπο στα μάτια του κόσμου.“Με το ποσοστό του 54%, φανερώνει πως η Activision Blizzard, άσκησε πιέσεις για περάσει το εν λόγο πακέτο”, δηλώνει επίσης η CtW.

H Activision Blizzard από την μεριά της απάντησε πως ο επιπλέον χρόνος που ζήτησαν οι μέτοχοι της εταιρίας, τους επέτρεψε να εξετάσουν γεγονότα και πρακτικές της εταιρίας, καθώς και αλλαγές που έγιναν από το διοικητικό συμβούλιο, έτσι ώστε να ψηφήσουν πιο σωστά. Η Activision Blizzard έκοψε τον μισθό του Kotick για το 2021 στο μισό, ενώ το ίδιο έκανε και για τα μπόνους του, από την άλλη, μετά την καινούρια συμφωνία ο Kotick θα μπορεί να λάβει ετήσιο μπόνους 200% μεγαλύτερο από τον βασικό μισθό του.

Η νέα συμφωνία αιτιολογήθηκε με το γεγονός ότι ο Kotick πέτυχε τους στόχους που του είχαν τεθεί το 2016, καθώς και με το γεγονός ότι η αξία της κάθε μετοχής της εταιρίας αυξήθηκε κατά 8100%, υπό τις εντολές του Kotick.

Διαβάστε σχετικά με τις Pride σημαίες που προστίθενται στο Call Of Duty: Warzone. Για εκτενή συζήτηση επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum topic.

Εσείς συμφωνείτε με το πακέτο των απολαβών;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jul 2021 10:47 - 15 Jul 2021 14:30 #253667 by Lefteris Pavlou
Η Activision Blizzard επενδύει 100 εκατομμύρια δολάρια στην εταιρεία ανάπτυξης Casino games, PlayStudios



Διαθέτει πλέον το 11.6% των μετοχών της.

Η Activision Blizzard επένδυσε 100 εκατομμύρια δολάρια στην εταιρεία ανάπτυξης PlayStudios, η οποία έχει κυκλοφορήσει τίτλους όπως My Vegas Bingo, My Vegas Slots και άλλους.Η PlayStudios έχει κάνει συνεργασίες με τις εταιρείες HG Hotels & Resorts, Innovative Music and Wine Brand City Winery, Global Hospitality Brand, Sycuan Casino Resort, Singing Hills Golf Resort, Las Vegas Ballpark, και MGM Resorts. Ο διευθύνων σύμβουλός της, Andrew Pascal δήλωσε: Το mobile gaming είναι μια ανταγωνιστική βιομηχανία και αρκετό καιρό πριν καταλάβαμε ότι χρειαζόμαστε κάτι μοναδικό για να ξεχωρίσουμε, ενώ ταυτόχρονα να ανταμείβουμε τους παίκτες για τις ώρες που αφιέρωσαν στα παιχνίδια μας.

Τι μας ετοιμαζει η Blizzard μεσω της PlayStudios?
Last edit: 15 Jul 2021 14:30 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Jul 2021 13:48 - 22 Jul 2021 13:50 #253863 by Γιώργος Σκένδρος
Μια διετής έρευνα της πολιτείας της Καλιφόρνια κατέληξε σε μήνυση με στόχο την Activision Blizzard, κάνοντας λόγο για σεξουαλική παρενόχληση, εκφοβισμό, άδικη αμοιβή και άλλα.
 

Μετά από διετή έρευνα του Τμήματος Δίκαιης Απασχόλησης και Στέγασης της Καλιφόρνια (DFEH), η πολιτεία κατέθεσε αγωγή κατά του εκδότη και προγραμματιστή, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία εξέθρεψε μια κουλτούρα "αδελφότητας". Η αγωγή υποστηρίζει ότι οι γυναίκες εργαζόμενες που εργάζονται στην εταιρεία - οι οποίες αποτελούν περίπου το 20% του εργατικού δυναμικού - είναι θύματα διακρίσεων όσον αφορά την άνιση αμοιβή, τη σεξουαλική παρενόχληση, τον εκφοβισμό και τα αντίποινα.

Η έρευνα  που έφερε τη μήνυση στην Activision Blizzard, σε ένα σημείο, υποδηλώνει ότι μια υπάλληλος αυτοκτόνησε ως αποτέλεσμα σεξουαλικής παρενόχλησης, ενώ βρισκόταν σε ταξίδι με τον άνδρα προϊστάμενό της. Ακατάλληλες εικόνες της, πριν από το συμβάν, είχαν κυκλοφορήσει στο στούντιο σε ένα πάρτι διακοπών.

Οι άνδρες υπάλληλοι της Activision Blizzard έπιναν αλκοόλ στη δουλειά ενώ ανέθεταν τις αρμοδιότητές τους σε γυναίκες υπαλλήλους, σύμφωνα με την έρευνα. Οι άνδρες επίσης "έκαναν πειράγματα για τις σεξουαλικές τους επαφές, μιλούσαν ανοιχτά για τα γυναικεία σώματα και αστειεύονταν για βιασμούς".Η ηγεσία της εταιρείας απέτυχε συστηματικά να λάβει μέτρα για την πρόληψη των διακρίσεων, της παρενόχλησης και των αντιποίνων. Το Τμήμα Δίκαιης Απασχόλησης και Στέγασης της Καλιφόρνιας ζητά ασφαλιστικά μέτρα που να επιβάλλουν τη συμμόρφωση με τις προστασίες στον χώρο εργασίας, καθώς και απλήρωτους μισθούς, αναπροσαρμογές μισθών, καθυστερημένες αποδοχές και χαμένους μισθούς και παροχές για τις γυναίκες εργαζόμενες. Η Activision Blizzard αναγνώρισε την έρευνα σε δήλωσή της, σύμφωνα με το Bloomberg Law, και φαίνεται να διαφωνεί με τα ευρήματα.

Ένας εκπρόσωπος της Activision Blizzard δήλωσε: "Εκτιμούμε τη διαφορετικότητα και προσπαθούμε να προωθήσουμε έναν εργασιακό χώρο που προσφέρει συμμετοχικότητα για όλους. Δεν υπάρχει χώρος στην εταιρεία μας ή στον κλάδο μας, ή σε οποιονδήποτε κλάδο, για σεξουαλική παραβατικότητα ή παρενόχληση οποιουδήποτε είδους. Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη κάθε ισχυρισμό και διερευνούμε όλες τις καταγγελίες. Σε περιπτώσεις που σχετίζονται με ανάρμοστη συμπεριφορά, λαμβάνεται δράση για την αντιμετώπιση του ζητήματος. Το DFEH περιλαμβάνει διαστρεβλωμένες, και σε πολλές περιπτώσεις ψευδείς, περιγραφές του παρελθόντος της Blizzard. Ήμασταν εξαιρετικά συνεργάσιμοι με το DFEH καθ' όλη τη διάρκεια της έρευνάς τους, παρέχοντάς τους, μεταξύ άλλων, εκτεταμένα δεδομένα και άφθονη τεκμηρίωση, αλλά αρνήθηκαν να μας ενημερώσουν για τα ζητήματα που αντιλήφθηκαν. Η εικόνα που ζωγραφίζει το DFEH δεν είναι ο χώρος εργασίας της Blizzard σήμερα".
Last edit: 22 Jul 2021 13:50 by Γιώργος Σκένδρος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.