Peter Molyneux: "Μετανιώνω που υποσχόμουν πολλά για τα games πριν κυκλοφορήσουν"
"Σε συνεντεύξεις ήμουν υπερβολικός".
Ο Βρετανός
developer
Peter Molyneux παραδέχθηκε δημόσια ότι σε συνεντεύξεις του ήταν υπερβολικός για αυτά που έλεγε για τα games που ετοίμαζε και πλέον έχει μετανιώσει για αυτό. Τουλάχιστον...το παραδέχθηκε.
Στο παρελθόν ο Molyneux έχει κατηγορηθεί ότι έκανε hype (σ.σ. δημιουργούσε ντόρο) για τα games του, όπως επίσης και για "υπερενθουσιασμό" ή ότι έλεγε "ψέματα για να μην παίρνει ο ύπνος τους δημοσιογράφους στις συνεντεύξεις"!
Στο πρόσφατο επεισόδιο του podcast
My Perfect Console
, παραδέχτηκε στο δημοσιογράφο Simon Parker τα εξής: «Συνήθιζα να ειδικεύομαι, αν αυτή είναι η σωστή λέξη, στο να μιλάω για τα games που έφτιαξα πριν τελειώσουν», είπε ο Molyneux, «και ξέρετε, όπως συμβαίνει σε κάθε ημιτελές έργο, πολύ συχνά τα πράγματα αλλάζουν και οι gamers είχαν μπερδέψει ως υποσχέσεις τα χαρακτηριστικά που έλεγα για κάθε παιχνίδι. Θα έλεγα π.χ. ότι θα έχουμε ιπτάμενα γουρούνια, γιατί σχεδίαζα το παιχνίδι καθώς μιλούσα στα ΜΜΕ» είπε και πρόσθεσε ότι όταν καθόταν σε συνεντεύξεις, εμπνεόταν από τις ερωτήσεις που του έκαναν.
Ο Molyneux χαρακτήρισε αυτή τη συμπεριφορά «απαίσια» στο podcast. «Έχω μετανιώσει πάρα πολύ για αυτό, αισθάνομαι τύψεις για αυτό που έκανα». Αλλά υπερασπίστηκε επίσης τη συμπεριφορά του ως μέρος της δουλειάς του στις δεκαετίες του '90 και του 2000, δείχνοντας «Πόσο εκπληκτική ήταν η διαδικασία σχεδιασμού που έκανε αυτά τα games που δεν υπήρχαν μέχρι τότε. Δημιουργούσαμε είδη νέων games σχεδόν κάθε χρόνο και όταν δημιουργούσες κάτι ήταν μια πράξη αληθινής εφεύρεσης και είναι εύκολο να χαθείς στο πάθος σου. Για μένα το να κάνω συνεντεύξεις στον Τύπο τότε ήταν να δείξω το πάθος που είχα για ένα παιχνίδι, το πάθος για αυτό που δημιουργούσα. Μπορεί να μην το πω καν στην υπόλοιπη ομάδα. Και όταν επέστρεφα μετά από συνεντεύξεις, πολλά από τα μέλη της ομάδας έλεγαν "Peter, δεν ξέραμε ότι θα έχουμε αυτό το χαρακτηριστικό στο παιχνίδι μέχρι να το διαβάσουν στα ΜΜΕ"».
Για το Minecraft, το οποίο κυκλοφόρησε ενώ ήταν μέλος της Microsoft, είπε ότι οι εσωτερικές αντιδράσεις στο παιχνίδι ήταν αρχικά κακές. «Θυμάμαι ότι ήμουν στη Microsoft και οι άνθρωποι γελούσαν ότι το Minecraft δεν έχει tutorial, δεν έχει αντιπάλους, δεν έχει ιστορία, είναι σκουπίδια γραφικά κτλ.», είπε.
Ο Molyneux ήταν σιωπηλός σχετικά με το επόμενο έργο του, το οποίο είχε πει στο παρελθόν ως κάτι που "δεν έχει ξαναδεί ποτέ σε παιχνίδι", αν και αποκάλυψε ότι η κωδική ονομασία του είναι ένα αρκτικόλεξο που προφέρεται σαν "τάφρος". Δεν διευκρίνισε την ορθογραφία του ακρωνύμιου. Το MOAT ή όπως θα λέγεται, είναι σε prototype σύμφωνα με τον Molyneux και είπε ότι αυτή τη στιγμή εργάζονται σε αυτό 25 άτομα.
Το Curiosity, το παιχνίδι για mobile game του 2012 που αναπτύχθηκε από την εταιρεία 22Cans της Molyneux, υποσχέθηκε ένα έπαθλο «που θα αλλάξει τη ζωή» στον νικητή του, το οποίο αποκαλύφθηκε ότι ήταν ένα % μερίδιο των εσόδων από το επόμενο παιχνίδι του στούντιο Godus, το οποίο όμως δεν εμφανίστηκε ποτέ! Το πιο πρόσφατο παιχνίδι του, Legacy, περιγράφεται ως ένα Blockchain Business sim στο οποίο οι παίκτες αγοράζουν ανύπαρκτα οικόπεδα με κρυπτονομίσματα.